Goed produkt, conform geschepte verwachtingen. Goede info en afhandeling. Prima leverancier!

Helemaal goed!

Snel en vakkundig telefonisch geholpen mbt tuinpomp en alles binnen 1,5 dag bezorgd. Uitstekend !

Professioneel en vakkundig geholpen.

Eenvoudig besteld en vlot geleverd

Eenvoudig besteld en vlot geleverd

Mooi snel geleverd

Machine werkt goed alleen is het extra handvat wat aan de slappe kant

Goed, zoals het hoort.

Zie hierboven. Snelle en correcte levering van een product dat aan de verwachtingen voldoet.

Goed advies gekregen en volgende dag geleverd

Grondboor

Zeer snelle levering van het juiste product

Zeer negatief over PostNL Het pakket is geplaatst tussen mijn woning en de trottoir voor iedereen zichtbaar en mee te nemen Dit terwijl ik thuis was Dit is voor mij onacceptabel

Super snel verzonden en ontvangen

Super snel verzonden en ontvangen

Maakt waar wat ze op de website schrijven

Top firma

Snel en volledig

Besteld, volgende dag netjes ontvangen. Kunnen collega's eenvoorbeeld aan nemen.

Alles ok

Snel besteld snel geleverd

Snel besteld snel geleverd

Goede webshop en overzichtelijk

Snelle afhandeling en ook goed verpakte bestelling

C

Snelle correcte levering

Snel en correct afgehandeld

Gewoon goed

Gewoon goed

Zie hier onder.

Je kunt geen afhaalpunt invoeren dat is jammer. Veel mensen werken en zij daarom niet thuis

Snel geleverd goede prijs

Dank je voor de snelle levering. Mocht ik nog iets nodig hebben kijk ik eerst bij jullie een zeer tevreden klant.

Votte service, correcte prijs.

Het monteren ging goed. Misschien in de toekomst een instructie blad montage bijsluiten.

Nieuw Amsterdamsestraat 40 7814 VA Emmen

Over HoukemaTools

Bij HoukemaTools kunt u als klusser of professionele gebruiker, snel en eenvoudig online gereedschap kopen en bestellen. Wij bieden veel keuzemogelijkheden. Uw zaagtafel, compressor of lasbenodigheden vindt en bestelt u eenvoudig via onze website. Ook voor elektrisch of handgereedschap en accessoires bent u bij HoukemaTools aan het juiste adres. Wij leveren diverse grote merken zoals Einhell, Hyundai, Stanley, Black & Decker, Güde en Scheppach.