Bestelling is keurig afgeleverd.

Snel en netjes afgeleverd.

Doen wat ze zeggen

Had een afkortzaag besteld met een extra zaagblad. Zou volgende dag bezorgd worden. Gebeurde niet, maar was niet de schuld van Einhell. PostNL had de zaken niet voor elkaar.

Heb vertrouwen in Einhell.

Die accu grondfrees is zoals in mijn geval voor een kleine tuin geschikt. Vooral dan om regelmatig wat onkruid weg ter schoffelen tussen struiken en een beetje moestuin te frezen. Het is voor mij een manier om met plezier te blijven tuinieren met mijn lage rugproblemen.

snelle afhandeling, correcte levering en goede prijs.

goede vlotte afhandeling, artikel en prijs naar wens , telefonische informatie. correct en heel plezierig

Correct klantvriendelijk

Meedenkend ivm de actie die er kwam. Super

zeer snelle levering

naar volle tevredenheid gisteren besteld,vandaag in huis

Snel en volgens afspaak

Moole zaagtafel zeer goede prijs ivm zwarte vrijdag via Einhell dealer 3 jaar garantie ,klein min puntje afspaak dinsdag leveren en hij is de dag na bestellen al binnen. (Ik was dus niet thuis)

Goed en stevig verpakt. Levering zeer snel en goed. gebruikers ervaring volgt later.

snel en correct

het kost weinig moeite om te vinden wat je zoekt. het betaal systeem is duidelijk; op misschien één klein puntje na en dat is de bevestiging dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden wat ,voor mij althans, niet heel duidelijk staat aangeven in een klein vierkantje op een plaats waar je het niet verwacht.

Prima geregeld

Alles prima geregeld met de garantie

Super blij met de stofzuiger. Alleen jammer dat het snoer en de slang zo kort zijn.

Supersnelle levering !!

s'Middags besteld en de volgende dag s'morgens geleverd !

alles lekker vlot geregeld

alles lekker vlot geregeld

uitstekende service! toch wel erg belangrijk

Op zoek naar een zaagtafel, ze hebben mij goed geholpen voor het maken van de juiste keuze!

Snel geleverd goed verpakt

Totaal niets op aan te merken

Hele snelle levering en een mooie prijs

Perfect !!!

Het is niet mijn eerste keer dat ik bij deze firma iets bestel.....en het zal ook niet de laatste keer zijn. Perfecte behandeling en zeer snelle levering.

Correct afgehandeld zeer duidelijk

Prima zaak hartelijk bedanktalleas aanwezig volgens specificatie

Top snelle levering, product precies zoals omschreven

Zoals verwacht, correct geleverd.

Aanbevelenswaardig.

Correct en punktueel

Levering Punktueel en OK. Beschrijving van het product correct.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Hele goede service

Snelle aflevering, uitstekend verpakt. Prima product. Enige minpunt: het niet vermelden van de extra garantie via de Nederlandse Einhell site. Op de wel vermelde Duitse site kun je vanuit Nederland geen garantie uitbreiden. Op mijn mail naar Einhell.de werd zeer prompt en adekwaat gerageerd.

Alles O.K.

Bestelling en verzending correct verlopen. Spijtig van verzendingskosten buiten Nederland

Heel goed goede service