Zeer tevreden kwaliteit producten vlugge levering

Zeer goed materiaal,prijs kwaliteit zeer goed,vlotte service

Kwaliteitsvol materiaal,gemakkelijk in gebruik,lange levensduur,alle onderdelen apart aankoopbaar

Perfect en snel

Ik had dringend een slijpschijf nodig voor mijn Einhell tegeltafelzaag machientje. Op de website wordt helaas de dikte niet aangegeven, dit i.v.m. het spouwmes, dus even telefonisch contact opgenomen. Werd keurig en vriendelijk te woord gestaan, bestelling geplaatst en de schijf werd de volgende dag volgens wat belooft wordt al afgeleverd. Netjes en mijn dank.

Geen opmerkingen

Zeer snelle en keurige levering

‘S avonds om 21:30 uur iets besteld en de volgende dag keurig geleverd.

Goede service en goede producten

Enige minpunt is dat er gevraagd wordt je producten te registreren voor korting en kans op het winnen van een boor. Maar deze actie is alleen voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit ,produkt voldoet aan mijn verwachtingen. Snelle levering. Zeer goede (lage ) prijs

HoukemaTools: Zeer betrouwbare correct handelende firma

Een besteld kostelijk tuintoestel had een defecte motor. De e-mail correspondentie daarover verliep wat traag maar een retour-barcode voor PostNL.be en de omwisseling verliep, mits wat geduld, gratis en correct. Betrouwbare firma met goede service. Verdiend een 9.5 op 10 !

Gewoon super...!!!

Alles van bestelling tot ontvangst van mijn bestelling verliep vlekkenloos dat verdiend een schouderklopje...proficiat

Duidelijk en snel geleeverd

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd, en voor een mooie prijs.

....

.....

Top artikel

Snelle levering, product was netjes ingepakt en was optijd geleverd.

Alles snel en goed geleverd

Onderdeel goed te vinden en snel geleverd

Top dat jullie helpen om een oude machine werkend te houden!

Zeer snelle levering

Eerste keer een zeer tevreden

Stipt

Alles goed en vlot geregeld.

Duidelijke website en snelle levering.

Goede website.

Schijven op tijd geleverd

Schijven goed verpakt en heel snel geleverd..AA++

zeer te vrede

zeer snelle levering en heel netjes verpakt ik zou zeggen ga zo door .

Na bestelling de volgende dag echt geleverd

Niet tevreden over klantenservice en contact

Beste, Op 28/02, 2/03 en 5/03/2024 heb ik via [email protected] een klacht ingediend omtrent mijn laatste aankoop en nog steeds geen antwoord ontvangen. Misschien lans deze weg ? Graag een seintje. Hugo Vernaillen Kouterbaan 60 9400 Ninove.

Alles naar wens

Geleverd op tijdstip zoals beloofd

snelle en correcte levering

reeds meerdere zaken besteld , en telkens een zeer vlotte en correcte levering van de producten , iets minder tevreden van de pakjes dienst , terwijl ik steeds thuisblijf wanneer mijn pakketjes geleverd worden krijg ik meermaals het bericht , er was niemand thuis en uw pakket ligt bij een afhaalpunt ..... heeft niets te maken met de goede diensten van Einhellwinkel.eu ...maar wou het toch even meegeven