snelle en correcte levering

reeds meerdere zaken besteld , en telkens een zeer vlotte en correcte levering van de producten , iets minder tevreden van de pakjes dienst , terwijl ik steeds thuisblijf wanneer mijn pakketjes geleverd worden krijg ik meermaals het bericht , er was niemand thuis en uw pakket ligt bij een afhaalpunt ..... heeft niets te maken met de goede diensten van Einhellwinkel.eu ...maar wou het toch even meegeven

Bestelling binnen 1 dag geleverd!

Prima, bestelling binnen 1 dag geleverd. Alleen in een veel te grote doos.

very good price and shipping

very good price and shipping

Oké

Op website staat met grote letters dat dezelfde dag nog wordt verstuurd. Later blijkt dat dat alleen op werkdagen is. Dat is misleidend, de reden dat ik deze webshop uitzocht was juist de snelle verzending. Dit graag verduidelijken op website.

Snelle levering en goede prijs/prestatie verhouding.

Alles goed verlopen!

Snelle levering en niet te duur.

De schuurmachine 225mm waren zo besteld en snel geleverd.

Machine zeer tevreden

Wat betreft de machine ben ik zeer tevreden, maar mijn bestelling van december is nog steeds niet geleverd, en dat vindt ik spijtig misschien was het te druk met de feestdagen da´ nog had ik een seintje verwacht

Machine werkt NIET

Machine werkt niet

Bestellen, snelle levering, gewoon dik voor elkaar

eenvoudig bestellen

vanaf de bestelling snelle afhandeling

A+++

Snelle verzending Goede communicatie. Fijne winkel Grtz

Alles overzichtelijk en snel te vinden

Geen enkele opmerking.

Supersnel geleverd

De pagina is makkelijk en goed te begrijpen....snel besteld en super snel geleverd in goed verpakkingsmateriaal.

Heel snelle levering!

Het produkt ( tafel-verstekzaag) werd binnen een dag geleverd in België.

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering.

prima gereedschap

ik heb al mijn electrisch gereedschap (met snoer, behalve mn lasapparaat) vervangen door het Xchange gereedschap van Einhell, omdat het een hoge qualiteit heeft en soms zelfs beter dan die met snoer.

Goed en snel

Snelle toezending van goed product.

De informatie vooraf klopte niet. De accu van mijn Einhell accu boormachin paste niet op de heggenschaar. Dat was jammer, want daardoor moest ik een accu bijkopen.

Negatief

In tegenstelling tot ALLE andere leveranciers van deze bermmaaier is de geadverteerde prijs niet inclusief verzending. Pas bij de bestelling komt men er achter dat hier, ondanks een besteding van ca. 200 euro, extra voor betaald moet worden. Niet erg transparant en neigt zelfs enigszins naar misleiding. Alle delen lagen los in de doos; geen fatsoenlijke bescherming, opvulmateriaal of bolletjes plastic gebruikt. Met als gevolg dat het pakket werd afgeleverd met een 20 cm, dwars door het karton heen, naar buiten stekende onderste steel helft. Ongehoord en nog nooit eerder meegemaakt!

Zeer snelle levering, en goed verpakt

Netjes en goed afgeleverd

Prijs kwaliteit verhouding oké