Zonder overleg artikel vervangen

De bestelling werd vlot bezorgd (na een weekend en 2 werkdagen). Via eigen inkoopafdeling info ontvangen over een backorder, werd snel geleverd. Helaas geen info ontvangen dat de gewenste kleur van een artikel niet leverbaar was, en is dan ook zonder overleg in een andere kleur geleverd.

Klantvriendelijkheid is top!

De website is klantvriendelijk en bruikbaar. Het personeel denkt mee om bestellingen op een zo goede en adequate manier geleverd te krijgen.

Uitstekend!

Al jaren een zeer betrouwbare leverancier (met service)

TOP!!

Tijd en aandacht is er altijd voor de klanten. Overzicht en organisatie van webshop is ook prima. En kun je iets niet vinden is een belletje voldoende om het product te bestellen en/of een alternatief te krijgen. Persoonlijke aandacht krijg je bij deze organisatie. Dat is superfijn. De leveringen vinden snel plaats. Mocht dat niet zo zijn, wordt je hiervan op de hoogte gesteld!

• Advies en service

Zijn altijd telefonisch bereikbaar. Snelle levering. Als je iets wilt bestellen wat uitgezocht moet is er altijd een snelle reactie. Zeer tevreden.

• Advies en service

Beste Marijke, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Prima, goed contact, snel geleverd

Goed contact met accountmanager. Snel geleverd ook via accountmanager ipv in de webshop. Persoonlijk contact is belangrijk en dus mogelijk.

• Advies en service

Beste Ivo, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Heel fijn.

De materialen worden heel snel en nauwkeurig geleverd.

Snelle levering, prettig contact

Het beantwoorden van deze beoordelingsmail duurde langer dan de levering van het bestelde product op dezelfde dag.

• Advies en service

Beste Anouk, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Ik die dit jaar voor het eerst de bestellingen en mijn ervaringen zijn heel positief.

Goed geholpen toen de bestelde koptelefoons niet meer leverbaar waren.

On(der)wijs! snel

De bestelde artikelen waren netjes verpakt en snel geleverd.

• Advies en service

Goed bedrijf met fijne klantenservice

Als school zijnde al jaren samenwerkend met dit bedrijf - fijn om nog steeds één-op-één aandacht van een bedrijf te krijgen in deze wereld van megabedrijven en internet. En de klantenservice is echt geweldig!

• Advies en service

Beste Olivia, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Wat een mooi product is er bij ons geleverd uitstekende kwaliteit en dat voor een goeie prijs! Het enige dat jammer was dat je geen mail krijgt met dat je bestelling onderweg is en wanneer je het kan verwachten, maar altijd positief blijven de levertijd was dus een verrassing. En gelukkig na precies een week werd het bij ons geleverd en de kids hebben er heel veel plezier van!

• Advies en service

Beste Cobie, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Alles in 1 keer geleverd, netjes verpakt

De levering was redelijk snel en goed. Het enige wat ik miste was na het plaatsen van de bestelling wanneer de artikelen geleverd zouden worden. Verder prima

• Advies en service

Beste R. van Brink, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Je word goed geholpen en de kwaliteit is prima.

• Advies en service

Beste Nel, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Altijd goede en snelle service!

Bestellingen zijn altijd snel binnen. Als er nog iets aangepast moet worden is dit nooit een probleem. Magazijn Onderwijs is erg klantvriendelijk.

• Advies en service

Beste Petra, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Heb ik niet genoeg aan

Goede service, klant vriendelijk, gaan achter je bestelling aan enz. enz, Gewoon een heel goed bedrijf.

• Advies en service

Beste John, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Goedkoop, snel geleverd en uitstekende service

Telefonisch goed bereikbaar en helpen echt fantastisch. Er is veel kennis in huis bij dit bedrijf en je voelt je hier gelukkig geen nummer, zoals bij andere bedrijven. Wij zeggen ga zo door, wij gaan zeker meer bestellen bij dit bedrijf.

• Advies en service

Beste Jeroen, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. Ons hele team geniet hiervan! We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

perfecte service door meedenkend personeel.

toen het personeelslid zag dat het aantal frisbee's in een bepaalde kleur werd ik meteen gebeld of de kleur uitmaakte. Als dat niet het geval was konden ze gaan uitleveren anders zat er een wachttijd op. gelukkig maakte het voor ons niet uit en hadden we een snelle uitlevering. niet elk bedrijf belt dan op en laten je gewoon wachten. Dus ik vind dit echt een pluspunt.

• Advies en service

Beste Alex, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen voor deze positieve beoordeling. Vanzelfsprekend staan wij ook klaar als de oplossing niet standaard is, fijn dat we je hiermee hebben kunnen helpen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Supersnelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering

• Advies en service

Beste Petra, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen! We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Altijd goed bereikbaar.

• Advies en service

Beste Naomi, We zijn erg blij met deze beoordeling, bedankt dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Staan altijd voor ons klaar

wat we bestellen, is op voorraad of wordt direct besteld. Altijd vriendelijk aan de telefoon. Meestsl binnen 48 uur is de bestelling er.Ik zeg, jullie zijn toppers

• Advies en service

Beste Jolanda, We zijn natuurlijk er blij met deze beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Heeeel positief

De medewerkers van Magazijn Onderwijs zijn echte aanpakkers. Ze reageren en leveren snel. Ze zijn altijd bereid om mee te denken en te zoeken naar oplossingen. Hierdoor maakt het voor ons als school fijn om met hen samen te werken.

• Advies en service

Beste Liesbeth, We zijn erg blij met deze mooie beoordeling en dat je de tijd en moeite hebt genomen. Ons hele team van OnderwijsMagazijn.nl is erg blij met deze beoordeling. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Magazijn Onderwijs !!! Zo vriendelijk !! On...Wijs !!!

Altijd onwijs snel ! Altijd onwijs vriendelijk ! Altijd onwijs goede kwaliteit ! Groetjes van een, Een onwijs tevreden klant !

• Advies en service

Beste Lenie, We zijn enorm blij met deze beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. Het hele team van OnderwijsMagazijn.nl geniet van zulke mooie woorden. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Prettig bedrijf om zaken mee te doen!

Ik word altijd telefonisch goed te woord gestaan. Mensen denken met ons mee om zaken op te lossen. Zeer tevreden over de leveringen.

• Advies en service

Beste Bea, Bedankt voor deze mooie positieve beoordeling en dat u hier de tijd voor heeft genomen. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Gewoon Rotterdamse Doorpakkers!

Ik werk inmiddels ruim 12,5 jaar met Magazijn Onderwijs en ben altijd erg onder de indruk van hun persoonlijke aanpak richting de school. Erg prettig in de omgang en zij verdienen met recht het keurmerk "maatwerk"! Ze denken en helpen mee tegen een eerlijke prijs! Het is niet voor niets dat ik inmiddels in Brabant ben gaan werken als directeur van een basisschool, maar nog steeds vaste klant ben!