Top leverancier!

Ben zeer tevreden, altijd op tijd geleverd, meedenkend, als er iets misgaat heeft dat te maken met de besteller! En zelfs dan lost de leverancier het op!

Top bedrijf!

Wij zijn als school al jarenlang klant bij OnderwijsMagazijn.nl Hun professionalisme en familie-gevoel zijn de reden dat we door de jaren heen klant zijn gebleven ondanks aanbiedingen van andere suppliers.

• Advies en service

Dik tevreden! Persoonlijk contact!

Zeer positief. OnderwijsMagazijn is digitaal maar ook telefonisch bereikbaar. Zijn behulpzaam en proberen waar mogelijk met de klant mee te denken. Wij bestellen al jaren met volle tevredenheid bij Onderwijs Magazijn.

Fijn bedrijf

Wij bestellen regelmatig producten bij Onderwijs Magazijn. Met dit bedrijf hebben wij een fijne communicatie en snelle leveringen. Mocht je ergens naar opzoek zijn en kan je het niet vinden kan je altijd contact opnemen.

Perfect!

Service om door een ringetje te halen ;-)

• Advies en service

Beste Ronald, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Betrouwbaar en hulpvaardig

Mijn ervaring met Onderwijsmagazijn is zeer goed. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en goede service. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Advies en service

Beste Olga, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Goede service, snel en altijd naar tevredenheid.

Klantvriendelijke medewerkers. Duidelijke website. Staan altijd klaar om mee te denken. Makkelijk bereikbaar. Fijne contacten.

• Advies en service

Beste Wilma, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

ik ben blij met ze

zij helpen mij gelijk. en als ik iets vergeten ben, bel ik op en geef ik het door via telefoon

Helemaal prima

De bestellingen worden keurig geleverd. Als er iets nog niet geleverd kan worden, komt dat altijd naderhand. Mocht er iets mee aan de hand zijn, wordt daarover gecommuniceerd. Retourzendingen worden ook prima verzorgd en we worden via de mail op de hoogte gehouden. Als een artikel niet op de site te vinden is, kun je het artikel met de link naar een andere leverancier doorgeven en dan wordt het via onderwijsmagazijn toch geleverd. De zoekbalk op de site is het enige dat niet altijd fijn werkt. Soms kun je specifieke artikelen niet vinden of poppen er artikelen op die niet relevant zijn voor je zoekopdracht.

levering was snel

Wanneer ik iets bestel bij Magazijn Onderwijs wordt dit altijd snel geleverd.

• Advies en service

In het onderwijs kom je soms laat achter dat je NOG iets mist in je klas of voor je lessen. De bestellingen worden snel geleverd. Dat is fijn, want de kinderen kunnen niet wachten.

• Advies en service

Betrouwbaar, snel en goede klantenservice

OnderwijsMagazijn doet wat zij beloven: Snel leveren tegen eerlijke prijzen. Zeer uitgebreid assortiment en als het niet op website staat, dan regelen ze het. De klantenservice staat altijd voor je klaar. Ik ben nog nooit in de wacht gezet. Top!

• Advies en service

Beste Sanaa, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen! We hopen je snel weer te zien op OnderwijsMagazijn.nl Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Goede en snelle service

Goede en snelle service, eventueel worden bij niet voorradig zijn van artikelen, alternatieven aangeboden.

• Advies en service

Beste Martina, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien op OnderwijsMagazijn.nl Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

goede afspraken en bezorging!

altijd betrouwbaar, goede bezorging en altijd tijd voor een praatje! fijn dat jullie er zijn.

• Advies en service

Beste Monique, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Positief en goede service

qua prijs en service erg fijn en betrouwbaar

• Advies en service

Beste Matthias, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Ruim assorti

• Advies en service

Beste heer / mevrouw Doens, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Persoonlijk prettig

Bellend of via je account, bestellen met een fijne sound. Vlug geraapt en bijeen gepakt, je bestelling gebracht met tact.

• Advies en service

Beste Jop, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Top website en snelle levering

De keren dat ik nu via de website van OnderwijsMagazijn.nl heb besteld, ervaar ik als zeer positief. Producten zijn makkelijk op te zoeken en de levering is snel.

Super fijne service

Oog voor de klant, altijd bereikbaar en hebben een breed aanbod.

• Advies en service

Beste Sumerya, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Snel en efficiënt

Goede service. Advies is prima. Goede alternatieven

• Advies en service

Beste Edith, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Ze zijn snel,meedenkend en klantgericht en altijd te bereiken

We bestellen al onze school benodigdheden en ze doen er alles om het zo snel als het kan te leveren

• Advies en service

Beste Sandra, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Fijne schriften, aantrekkelijke cover

goede prijs-kwaliteit snelle levering

• Advies en service

Assortiment ruim maar leveringstijd erg lang

Assortiment ruim maar leveringstijd erg lang.

Snelle levering!

Goede service en een snelle levering!

• Advies en service

Prachtige aanbiedingen met goede balans tussen prijs en kwaliteit. Opmerking: stuur per mail of bij de pakbon ook een factuur mee. Des te sneller volgt het te overmaken bedrag. Het navragen kost teveel tijd.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!