Prettige samenwerking is het halve werk.

Hele fijne samenwerking en meest van de tijd een snelle levering. Je hoeft maar te vragen en het wordt geregeld.

• Advies en service

Staan altijd voor je klaar

Spullen worden altijd snel geleverd of via hun zelf of gelijk rechtstreeks Als ze het niet hebben gaan ze kijken of ze op zoek voor je.

• Advies en service

Goedkoper dan bij veel onderwijs winkels

Deze winkel ontdekt toen ik dacht 'dit moet toch goedkoper kunnen' toen ik knutsel en buiten speelmaterialen zocht bij de bij ons bekende school-leveranciers. Echter op de website staat snelle levering, dat is maar net wat je snel vindt. Ook zijn bij de laatste bestelling niet alle artikelen geleverd zonder ons dit te laten weten. De service en communicatie kan dus nog beter.

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk te woord gestaan bij vragen. Op tijd in huis en snelle reacties via de mail. Er wordt klantvriendelijk gebeld om te vragen of we niet gesloten zijn in verband met de vakantie en levering. Voor herhaling vatbaar!

• Advies en service

Goed product, juiste kwaliteit-prijs verhouding, op rekening besteld en vlot geleverd!

• Advies en service

Fijne mensen om meet te werken

Fijn bedrijf om afspraken mee te maken kennis in ruime maten aanwezig en levering binnen 1 a 2 dagen top zaak.

Zeer klantgericht

Goed contact, vriendelijke benadering, prima assortiment

Uiterst tevreden!

Ondanks dat ik 3FM niet kan ontvangen met deze radioklok ben ik er zeer blij mee!

• Advies en service

Super compleet assortiment en zeer scherpe prijzen

Zeer uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en snelle leveringen. Als je extra informatie wenst, dan zijn er meerdere medewerkers bereikbaar om je snel te helpen. Hier ben je als klant nog ouderwets koning. Wij zijn fan van OnderwijsMagazijn.nl! Ga zo door!

Zonder overleg artikel vervangen

De bestelling werd vlot bezorgd (na een weekend en 2 werkdagen). Via eigen inkoopafdeling info ontvangen over een backorder, werd snel geleverd. Helaas geen info ontvangen dat de gewenste kleur van een artikel niet leverbaar was, en is dan ook zonder overleg in een andere kleur geleverd.

Klantvriendelijkheid is top!

De website is klantvriendelijk en bruikbaar. Het personeel denkt mee om bestellingen op een zo goede en adequate manier geleverd te krijgen.

Uitstekend!

Al jaren een zeer betrouwbare leverancier (met service)

TOP!!

Tijd en aandacht is er altijd voor de klanten. Overzicht en organisatie van webshop is ook prima. En kun je iets niet vinden is een belletje voldoende om het product te bestellen en/of een alternatief te krijgen. Persoonlijke aandacht krijg je bij deze organisatie. Dat is superfijn. De leveringen vinden snel plaats. Mocht dat niet zo zijn, wordt je hiervan op de hoogte gesteld!

• Advies en service

Zijn altijd telefonisch bereikbaar. Snelle levering. Als je iets wilt bestellen wat uitgezocht moet is er altijd een snelle reactie. Zeer tevreden.

• Advies en service

Beste Marijke, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Prima, goed contact, snel geleverd

Goed contact met accountmanager. Snel geleverd ook via accountmanager ipv in de webshop. Persoonlijk contact is belangrijk en dus mogelijk.

• Advies en service

Beste Ivo, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Heel fijn.

De materialen worden heel snel en nauwkeurig geleverd.

Snelle levering, prettig contact

Het beantwoorden van deze beoordelingsmail duurde langer dan de levering van het bestelde product op dezelfde dag.

• Advies en service

Beste Anouk, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Ik die dit jaar voor het eerst de bestellingen en mijn ervaringen zijn heel positief.

Goed geholpen toen de bestelde koptelefoons niet meer leverbaar waren.

On(der)wijs! snel

De bestelde artikelen waren netjes verpakt en snel geleverd.

• Advies en service

Goed bedrijf met fijne klantenservice

Als school zijnde al jaren samenwerkend met dit bedrijf - fijn om nog steeds één-op-één aandacht van een bedrijf te krijgen in deze wereld van megabedrijven en internet. En de klantenservice is echt geweldig!

• Advies en service

Beste Olivia, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Wat een mooi product is er bij ons geleverd uitstekende kwaliteit en dat voor een goeie prijs! Het enige dat jammer was dat je geen mail krijgt met dat je bestelling onderweg is en wanneer je het kan verwachten, maar altijd positief blijven de levertijd was dus een verrassing. En gelukkig na precies een week werd het bij ons geleverd en de kids hebben er heel veel plezier van!

• Advies en service

Beste Cobie, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Alles in 1 keer geleverd, netjes verpakt

De levering was redelijk snel en goed. Het enige wat ik miste was na het plaatsen van de bestelling wanneer de artikelen geleverd zouden worden. Verder prima

• Advies en service

Beste R. van Brink, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Je word goed geholpen en de kwaliteit is prima.

• Advies en service

Beste Nel, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Altijd goede en snelle service!

Bestellingen zijn altijd snel binnen. Als er nog iets aangepast moet worden is dit nooit een probleem. Magazijn Onderwijs is erg klantvriendelijk.

• Advies en service

Beste Petra, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Heb ik niet genoeg aan

Goede service, klant vriendelijk, gaan achter je bestelling aan enz. enz, Gewoon een heel goed bedrijf.

• Advies en service

Beste John, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!