Goedkope producten, groot assortiment en top service

Artikelen zijn via de shop er gemakkelijk te vinden en de webshop is ook duidelijk opgebouwd. Het assortiment er heel erg breed, hierdoor is er voor ieder budget ruim voldoende keuze. De bestelling werd snel geleverd. Het fijne is dat de klantenservice goed bereikbaar is en ruim voldoende kennis heeft van de producten, een echte aanrader om hier te bestellen.

• Betrouwbaar
  • Advies en service
  • Komt afspraken na

Beste John, Dit is een rapportcijfer waar ons gehele team super trots op is! Een resultaat waar wij u hartelijk voor willen bedanken! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Zeer uitgebreid assortiment / uitstekende prijzen en goede service!

Het assortiment is ongekend groot, de prijzen zijn super scherp en de service maakt het pakket compleet. Ga zo door! Zeer betrouwbare leverancier. Eindelijk een goed alternatief voor de andere 2 grote en logge leveranciers in Nederland. Nemen ook netjes contact op als een bepaald product een langere levertijd heeft.

• Betrouwbaar
  • Advies en service
  • Komt afspraken na

Beste Henk, Dit is een rapportcijfer waar ons gehele team super trots op is! Een resultaat waar wij u hartelijk voor willen bedanken! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Snelle service, goed personeel

Bestelling worden snel geleverd

Uitgebreid assortiment en goede service

Persoonlijke benadering, goede service, vriendelijk.

Telefonisch bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk.

Super in assortiment en levering

Wij van de Groenling zijn super tevreden. Het assortiment is groot, de prijzen klein en de levering/service helemaal top!

Snel, betaalbaar en betrouwbaar

Prima bedrijf. Bestel hier vaker spullen.

Pluspunten

snelle levering en goede kwaliteit van product

• Kennis & Vakmanschap

Ik had cartridges besteld, aangezien die niet leverbaar waren gaf Magazijn Onderwijs aan andere inktcartridges te sturen. Op mijn vraag of de prijs hetzelfde bleef werd geantwoord dat dit zo was. Zelf even gegoogeld of dit klopte, bleek dat deze cartridges in de totaalprijs totaal 15 euro goedkoper waren. Dit is wel opgelost, maar als ik niet gegoogeld had, had ik gewoon teveel betaald....vind ik eigenlijk niet kunnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles goed geregeld, bestellingen worden snel geleverd!

Ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Namen direct contact op over een bepaald product dat niet meer leverbaar was en hadden een goed alternatief.

Pluspunten

Vriendelijk, snel, denken met je mee.

De zoekresultaten van de site kunnen beter Overzicht wat geleverd is en wat nog komt digitaal

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteitverhouding, kortom een goed bedrijf om je schoolspullen te bestellen!

Pluspunten

snelle levering en goed materiaal

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle en duidelijke afwikkeling

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Product is netjes geleverd, goed verpakt.

- duidelijkheid in de levertijd kan worden verbeterd. Was voor mij onduidelijk wanneer het product zou lomen, dus op een gegeven moment zelf maar gebeld. Zeer netjes te woord gestaan en wat werd gezegd is ook netjes nagekomen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering, komen afspraken na

Is men al mee aan de slag gegaan, qua leveren, nieuwe transporteurs

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hebben bijna alles wat ik nodig heb.

Order nummers controleren. Sommige order nummer staan in het boek maar zijn niet bekent op de website

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering was zeer snel

Pluspunten

gewoon goed!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vlotte en correcte levering.

n.v.t.

Pluspunten

Ik heb via internet besteld en dat ging prima. Geen contact gehad met personeel.

Als je via internet iets besteld zou het prettig zijn als je daar een bevestiging van krijgt via de mail ( en eventueel een verwachte leveringsdatum)

Pluspunten

Snelle service Mooi product