Goedkoop, snel geleverd en uitstekende service

Telefonisch goed bereikbaar en helpen echt fantastisch. Er is veel kennis in huis bij dit bedrijf en je voelt je hier gelukkig geen nummer, zoals bij andere bedrijven. Wij zeggen ga zo door, wij gaan zeker meer bestellen bij dit bedrijf.

• Advies en service

Beste Jeroen, Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. Ons hele team geniet hiervan! We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

perfecte service door meedenkend personeel.

toen het personeelslid zag dat het aantal frisbee's in een bepaalde kleur werd ik meteen gebeld of de kleur uitmaakte. Als dat niet het geval was konden ze gaan uitleveren anders zat er een wachttijd op. gelukkig maakte het voor ons niet uit en hadden we een snelle uitlevering. niet elk bedrijf belt dan op en laten je gewoon wachten. Dus ik vind dit echt een pluspunt.

• Advies en service

Beste Alex, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen voor deze positieve beoordeling. Vanzelfsprekend staan wij ook klaar als de oplossing niet standaard is, fijn dat we je hiermee hebben kunnen helpen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Supersnelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering

• Advies en service

Beste Petra, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen! We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Altijd goed bereikbaar.

• Advies en service

Beste Naomi, We zijn erg blij met deze beoordeling, bedankt dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Staan altijd voor ons klaar

wat we bestellen, is op voorraad of wordt direct besteld. Altijd vriendelijk aan de telefoon. Meestsl binnen 48 uur is de bestelling er.Ik zeg, jullie zijn toppers

• Advies en service

Beste Jolanda, We zijn natuurlijk er blij met deze beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Heeeel positief

De medewerkers van Magazijn Onderwijs zijn echte aanpakkers. Ze reageren en leveren snel. Ze zijn altijd bereid om mee te denken en te zoeken naar oplossingen. Hierdoor maakt het voor ons als school fijn om met hen samen te werken.

• Advies en service

Beste Liesbeth, We zijn erg blij met deze mooie beoordeling en dat je de tijd en moeite hebt genomen. Ons hele team van OnderwijsMagazijn.nl is erg blij met deze beoordeling. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Magazijn Onderwijs !!! Zo vriendelijk !! On...Wijs !!!

Altijd onwijs snel ! Altijd onwijs vriendelijk ! Altijd onwijs goede kwaliteit ! Groetjes van een, Een onwijs tevreden klant !

• Advies en service

Beste Lenie, We zijn enorm blij met deze beoordeling en dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. Het hele team van OnderwijsMagazijn.nl geniet van zulke mooie woorden. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Prettig bedrijf om zaken mee te doen!

Ik word altijd telefonisch goed te woord gestaan. Mensen denken met ons mee om zaken op te lossen. Zeer tevreden over de leveringen.

• Advies en service

Beste Bea, Bedankt voor deze mooie positieve beoordeling en dat u hier de tijd voor heeft genomen. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Gewoon Rotterdamse Doorpakkers!

Ik werk inmiddels ruim 12,5 jaar met Magazijn Onderwijs en ben altijd erg onder de indruk van hun persoonlijke aanpak richting de school. Erg prettig in de omgang en zij verdienen met recht het keurmerk "maatwerk"! Ze denken en helpen mee tegen een eerlijke prijs! Het is niet voor niets dat ik inmiddels in Brabant ben gaan werken als directeur van een basisschool, maar nog steeds vaste klant ben!

• Advies en service

Goedkope producten, groot assortiment en top service

Artikelen zijn via de shop er gemakkelijk te vinden en de webshop is ook duidelijk opgebouwd. Het assortiment er heel erg breed, hierdoor is er voor ieder budget ruim voldoende keuze. De bestelling werd snel geleverd. Het fijne is dat de klantenservice goed bereikbaar is en ruim voldoende kennis heeft van de producten, een echte aanrader om hier te bestellen.

• Komt afspraken na

Beste John, Dit is een rapportcijfer waar ons gehele team super trots op is! Een resultaat waar wij u hartelijk voor willen bedanken! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Zeer uitgebreid assortiment / uitstekende prijzen en goede service!

Het assortiment is ongekend groot, de prijzen zijn super scherp en de service maakt het pakket compleet. Ga zo door! Zeer betrouwbare leverancier. Eindelijk een goed alternatief voor de andere 2 grote en logge leveranciers in Nederland. Nemen ook netjes contact op als een bepaald product een langere levertijd heeft.

• Komt afspraken na

Beste Henk, Dit is een rapportcijfer waar ons gehele team super trots op is! Een resultaat waar wij u hartelijk voor willen bedanken! Met vriendelijke groet, Team OnderwijsMagazijn.nl

Snelle service, goed personeel

Bestelling worden snel geleverd

Uitgebreid assortiment en goede service

Persoonlijke benadering, goede service, vriendelijk.

Telefonisch bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk.

Super in assortiment en levering

Wij van de Groenling zijn super tevreden. Het assortiment is groot, de prijzen klein en de levering/service helemaal top!

Snel, betaalbaar en betrouwbaar

Prima bedrijf. Bestel hier vaker spullen.

Pluspunten

snelle levering en goede kwaliteit van product

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had cartridges besteld, aangezien die niet leverbaar waren gaf Magazijn Onderwijs aan andere inktcartridges te sturen. Op mijn vraag of de prijs hetzelfde bleef werd geantwoord dat dit zo was. Zelf even gegoogeld of dit klopte, bleek dat deze cartridges in de totaalprijs totaal 15 euro goedkoper waren. Dit is wel opgelost, maar als ik niet gegoogeld had, had ik gewoon teveel betaald....vind ik eigenlijk niet kunnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles goed geregeld, bestellingen worden snel geleverd!

Ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Namen direct contact op over een bepaald product dat niet meer leverbaar was en hadden een goed alternatief.

Pluspunten

Vriendelijk, snel, denken met je mee.

De zoekresultaten van de site kunnen beter Overzicht wat geleverd is en wat nog komt digitaal

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteitverhouding, kortom een goed bedrijf om je schoolspullen te bestellen!

Pluspunten

snelle levering en goed materiaal

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle en duidelijke afwikkeling

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!