Pluspunten

Product is netjes geleverd, goed verpakt.

- duidelijkheid in de levertijd kan worden verbeterd. Was voor mij onduidelijk wanneer het product zou lomen, dus op een gegeven moment zelf maar gebeld. Zeer netjes te woord gestaan en wat werd gezegd is ook netjes nagekomen.

• Afspraken nakomen

Dit is een rapportcijfer waar ons gehele team super trots op is! Een resultaat waar wij u hartelijk voor willen bedanken!

Pluspunten

Snelle levering, komen afspraken na

Is men al mee aan de slag gegaan, qua leveren, nieuwe transporteurs

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hebben bijna alles wat ik nodig heb.

Order nummers controleren. Sommige order nummer staan in het boek maar zijn niet bekent op de website

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering was zeer snel

Pluspunten

gewoon goed!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vlotte en correcte levering.

n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb via internet besteld en dat ging prima. Geen contact gehad met personeel.

Als je via internet iets besteld zou het prettig zijn als je daar een bevestiging van krijgt via de mail ( en eventueel een verwachte leveringsdatum)

Pluspunten

Snelle service Mooi product

• Afspraken nakomen

Pluspunten

-Snelle afhandeling & verzending

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering op juiste datum ontvangen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, betrouwbaar, klantvriendelijk, kundig en komen afspraken na.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bestelling werd netjes en snel bezorgd.

geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Meedenken, werk uit handen halen,

Levering papier liet een paar dagen op zich wachten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Makkelijke website

Levertijd. Telefonisch nagevraagd of het product er zou zijn op de dag dat ik het nodig had, werd mij verzekerd dat het zo zou zijn. Helaas kwam het een dag te laat. Tussen bestelling en levering zat een week.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

vakkundig snel direct contact komen afspraken na denken mee

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Levering van producten aan bedrijven, die in de regel geen onderwijsgoederen inkopen.

Indien alreeds bij het bestellen van de goederen verplicht betaald is, dan ná levering van goederen geen nieuwe betaalrekening per mail sturen.

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor uw beoordeling en de verbeterpunten. Wij hebben intern e.e.a. nagekeken, volgens onze gegevens zijn wij alle afspraken netjes nagekomen m.b.t. levering, facturatie, etc. Wij hebben na levering van uw bestelling per email een factuur verstuurd voor uw eigen administratie waarop staat dat het bedrag reeds betaald is. Voor vragen kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen als u nog vragen heeft. Wij staan voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Magazijn Onderwijs

Fortunaweg 35 3113 AN Schiedam

010-437.89.26

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!