3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi product

Te late levering. Wij hebben het product moeten ophalen (met een koerier) en dit heeft ons € 250,- gekost....

Pluspunten

Makkelijk om ontwerp te maken. Leuk voor een cadeau omdat je er gewoon 1 kan bestellen. Na contact snellere levering mogelijk.

Kleuren op site van wielershirt waren toch anders dan in het echt. Kleur roze viel erg tegen.

Pluspunten

Goede service Snelle levering (aangegeven dat er een deadline was en die werd ruim behaald) Maten vallen iets anders (bij vrouwen) maar hierin word je goed begeleid De print zit er echt in, dit is veel beter dan erop. Een hele marathon in gelopen en geen schuurplekken, wow!

Maten vallen iets anders (bij vrouwen) maar hierin word je goed begeleid

Pluspunten

Goede kwaliteit! Snelle levering Uitstekende communicatie!

Geen

vond het toch vrij duur

Pluspunten

supetr goed mee gedacht met het logo van ons bedrijf op het wieler teneu door Menno

misschien iets kleins bij de bestelling doen, te denken aan een zweet bandje met jullie logo.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle behulpzame service, ongeacht tijdstip.

Damesshirt maat 38 valt erg klein uit. Maten iets ruimer maken.

Pluspunten

Snelle service! Duidelijke en makkelijke website

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede website; een shirt ontwerpen is erg eenvoudig.

- Maat klopt niet, maat L besteld, maar het shirt is kleiner dan maat M. - Lettertype dat op het shirt gedrukt is wijkt af. Ik had een ander lettertype gekozen op de website. - Prijs is erg hoog. - Geen communicatie m.b.t. de voortgang van de bestelling.

Pluspunten

Perfecte service, snelle levering, actief mogelijkheden van en meedenken over ontwerp shirt.

Pluspunten

Heel goede website, product mooi en goed gemakt en snel verzonden!

Misschien de prijzen en betje

Pluspunten

Pro-actief meedenken over ontwerp Snelle reactie op vragen

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke website en het product voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

Prachtig shirt!

Er was maar 1 vrouwenmaatje groter...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke handleiding Goede en directe assistentie omtrent het aanleveren/omzetten van mijn logo in het door u gewenste bestand.

Afmetingen van kleding en maten b.v. M,L,XL, ook aangeven in confectiematen.

Pluspunten

Duidelijk en makkelijk in gebruik!

Had graag mijn bedrukking in de verhouding gezien zoals ik het had aangegeven. En als dat niet kan, graag niet die optie geven.

Pluspunten

Goede prijs, snelle levering, goede kwaliteit, eenvoudige site, veel ontwerpvrijheid, vaste prijs per product.

Een zij-aanzicht toevoegen bij t-shirts

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel makkelijk via internet bestellen en vele kleuren mogelijk. De tekst is erg goed in het shirt gedrukt, dus niet erop zodat het snel los laat. Fijne stof.

Meer terugkoppeling. Voor mij de eerste keer dat ik een dusdanige bestelling doe. Ik zou het prettig hebben gevonden als ik een berichtje zou hebben gekregen dat de bestelling in goede orde is ontvangen bv. Het zou ook fijn zijn om een voorbeeldtekst te plaatsen op de shirts. Hoe ziet bv een voetbalshirt met bedrukking er uit. Welke grootte zijn de letters etc. Nu heb ik net te kleine letters gekozen, omdat ik anders dacht dat het te groot zou worden. Als ik een voorbeeld zou hebben, zou ik misschien een andere keus hebben gemaakt. Dan heb je dus een referentiekader.

Pluspunten

Ik heb een spoed bestelling gedaan. Menjo was behulpzaam en ik had het op tijd in huis.

De maten in de maattabel kloppen niet met het werkelijke shirt. Ik vond het erg moeilijk om de goede maat te kiezen, door de verhouding tussen de lengte en breedte. Ik had een lang slank shirt nodig, waardoor ik moet kiezen tussen breedte en lengte. Uiteindelijk was het shirt iets wijd. Een goed passend (getailleerd) shirt zou mooier zijn. Uiteindelijk stond er damesshirt op de sticker van mijn pakje, terwijl ik een mannenshirt had besteld.

Pluspunten

Goeie kwaliteit, snelle levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie ontwerpmodule Net afgewerkt product

Communicatie ontbreekt volledig; op contactverzoeken wordt niet gereageerd Geen enkel zicht op voortgang bestelling Lange levertijd Hoge prijs