Pluspunten

Goede communicatie Snelle levering Meedenken Goed ontwerp

Pluspunten

Goede site, zeer snelle levering, zeer goede kwaliteit. Precies zoals ik mijn shirt heb ontworpen.

Geen

Pluspunten

Ze houden zich duidelijk aan de gestelde levertermijn van 2 á 3 weken. Mijn artikel was er in 8 dagen.

Misschien is het mogelijk om ook fietsbroek (bips) te leveren in de kleurenvan de shirts of in ieder geval bij passend.

Pluspunten

Snelle reactie bij vragen per e-mail en snelle en correcte levering.

Pluspunten

Super goede en snelle service en zeer duidelijke communicatie over status bestelling. Top!

Geen

Pluspunten

sneller levering dan verwacht

Pluspunten

duidelijke website. als ik vragen had werden die meteen beantwoord. heb mijn product snel thuis bezorgd gekregen.

miste wat informatie op de website zou iets uitgebreider mogen.

Pluspunten

Creativiteit, kwaliteit en professionalisme. Ik heb nu twee shirts besteld en laten bedrukken en het ziet er ten eerste super uit. Het logo is na weken wassen nog net zo mooi als toen ik het shirt voor het eerst aan had. Ten tweede komt het logo perfect uit en ben ik blij met de kleuren. Daarnaast doe ik zelf veel aan sport en ben ik altijd bezig. Belangrijk dat een shirt dan lekker zit, ook tijdens het sporten.

Meer kleding

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel

Kleur en maat

Pluspunten

Zeer positief over de snelheid van levering en kwaliteit product!