Top service , adequaat advies en ruim aanbod.

Andermaal een positieve ervaring bij Ashtari Carpets. Er wordt goed geluisterd naar de noden en smaak. Na uitkiezen van mogelijke tapijten uit een breed assortiment in de winkel is advies , demonstratie van deze en verzorging ter plaatse altijd een plus.

Geweldige service voor prachtige kwaliteit

Bij Ashtari nemen ze tijd voor jouw wensen en bieden ze een geweldige service-aan-huis, zodat je de voorgestelde tapijten in je eigen omgeving kan zien/bewonderen. Kwaliteit met de grootste zorg omringd dus! Een aanrader als je voor een uniek kwaliteitsvol tapijt wil gaan!

Uitzonderlijke service!

Product van topkwaliteit, persoonlijke aanpak, luistert naar je wensen en stelt de wensen van de klant boven alles. Ben ontzettend tevreden met mijn tapijt!

Topbedrijf

zeer professioneel bedrijf , zeer vriendelijke mensen en steeds van hun woord.

Prachtige tapijten van een klantvriendelijk bedrijf.

Bedankt om ons te helpen in de zoektocht naar een perfect handgeknoopt tapijt. Jullie advies kwam erg van pas. We hadden ook al verschillende zaken bezocht en we kunnen zeggen dat we niet hadden verwacht om zulke originele tapijten te ontdekken. Veel succes nog. Grtjs Rita

Dag Rita, Bedankt voor deze eerlijke review. Het was voor ons ook een erg leuk project om samen te realiseren. Bedankt nogmaals en we blijven altijd voor jullie beschikbaar. grtjs, Reza A.

Een warm onthaal met een boeiend verhaal

Reza heeft ons heel warm onthaald en heeft heel veel te vertellen. We kregen informatieve filmpjes te zien bij een warm kopje thee. Een echte aanrader om van kleur en tapijten te genieten!

hoogwaardige kwaliteit!

Prachtige zaak, een unieke wereld waar ieder vloer-of wandkleed, zijn eigen verhaal vertelt. Advies en/of na-service, steeds volgens waardevolle traditie, een persoonlijk gevoel dat leeft in ieder kunstwerk.

Professioneel en passievol bedrijf

Een hoogwaardig familiebedrijf waar passie en professionaliteit centraal staan. Heel blij met ons mooi tapijt. Bedankt voor jullie warm onthaal en goede service, Isabelle en Robert - Antwerpen

top service - top kwaliteit !!

perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

near perfection

here you are treated like a king/queen, the selection of carpets (and accessories) is enormous, in all prices, dimensions and types, and the quality is guaranteed. If something goes wrong, you can go to Ashtari Carpets and you can have your carpet cleaned in a professional way. Or repaired, it that is what it takes. All with a genuine smile, you feel home at Ashtari's, and they are creative and professional.

Zeker aan te bevelen!

zeer vriendelijk onthaal, grote keuze en topkwaliteit ! presentatie aan huis is een groot pluspunt!

Een zeer warme en positieve ervaring!

Een prachtige zaak waar m'n met hart en ziel gaat voor kwaliteit en schoonheid. Een zaak die bruist van de positieve energie, die gebaseerd is op vertrouwen en eerlijkheid en waar je oprecht hartelijk ontvangen wordt!

Dag Annick, Dat is erg leuk om te horen. We zijn ook erg blij dat we jullie van dienst hebben kunnen zijn en dat we uiteindelijk iets in onze collectie hebben kunnen vinden. Jullie hadden ook erg veel interesse in de geschiedenis van ons land en de functie van de verschillende tapijten en kelims. Dat doet ons ook plezier. Geniet nog van jullie vakantie en we blijven altijd ter beschikking. groetjes aan Roeland. R

Perfecte service

Correct, vriendelijk, betrouwbaar, top service

Pluspunten

zeer tevreden over dienstverlening, keuze aan tapijten bij ons thuis voorgesteld.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Liefde voor het vak, geduldig,meedenkend, prachtige collectie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Aangename ervaring in de winkel zelf. Ze willen je helpen om de juiste keuze/oplossing te vinden en zijn zeer geduldig. We zijn immers verschillende keren gaan kijken vooraleer we besloten een tapijt te kopen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een zaak waar we graag naar toe gaan voor de eigentijdse keuze van tapijten en kussens. Ze hebben modellen die je nergens anders vindt, tegen competitieve prijzen. De ontvangst en begeleiding zijn heel hartelijk, zelfs als je maar 1 kussen koopt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klantvriendelijk en een perfecte service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op vragen en nakomen belofte

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer aangenaam contact..... fijne mensen Zeker aan te bevelen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Top service en een prachtige collectie !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mooie winkel- vakmanschap

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor deze beoordeling.

GEEN

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer deskundig - gevestigde waarde