Snelle verzending

Vriendelijk gehokpen aan de telefoon en het product werd zoals beloofd snel verzonden. Ben er blij mee

Goede levering en goed op de hoogte gehouden.

Ik had bij vrolijk watersport een binnenspiegel voor het waterskiën besteld. Helaas kwam deze kapot uit de verpakking. Na 1 belletje werd er de dag erop al een nieuwe opgestuurd. Deze was wel goed gelukkig. Al met al een topservice.ik zou er zo weer wat kopen

Niet goed niet slecht

Product wat geleverd werd anders dan foto op de site en hoeveelheid ml staat er niet bij op de site . Maar goed ik had er zelf ook beter naar moeten kijken

Slechte service

Op Bol.com heb ik een rule pomp besteld die 15 euro goedkoper was dan de andere partners op bol.com. Een dag voor de leverdatum na 7 dagen, wordt de bestelling geannuleerd, niet leverbaar. Kennelijk doet hij aan dropshipping of zo maar ik bestel nooit meer bij deze gasten

Vergeten onleverbaar te melden

Zelf gebeld na te lang wachten. Superaardige jongen aan de lijn - ging het uitzoeken. Teruggebeld door dame die meldde dat ze vergeten waren te bellen dat artikel niet leverbaar was. Ze gooide nog net de haak niet in mn oor.

Bezorging Prima, alleen porto 7,50??

Vreemd, we kregen kaartje om 7,50 euro portokosten te betalen. Mn vriendin in al haar boosheid hierover 7,50 aan postzegels op post.nl kaartje geplakt. Ik verontwaardigd, maar ze had t al op ee post gedaan Gaarne 7,50 euro retour boeken op onze rekening en graag uitleg hoe dit kan gebeuren.

Perfect geleverd

Bestelling, inclusief ee n backorder product, was zeer goed binnen de beloofde termijn geleverd.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Goede service en vriendelijk

Helaas was het product niet meer voldoende in voorraad. Werd hiervan telefonisch op de hoogte gesteld. Erg nettig en super klantvriendelijk.

Alles op tijd en good verstuurd

Alles op tijd en good verstuurd

Prima geregeld

Snelle en goede levering.

Altijd goed

Accuraat , duidelijke communicatie, snelle levering, redelijke prijzen.

Zoals het hoort

Producten zoals beschreven Levering zoals afgesproken

Levering was goed, alleen de aangekondigde levertijd was een kleine week later

zoals altijd goed

zoals altijd goed

Perfecte service

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Iets niet goed dan wordt het meer dan perfect opgelost! Ruim assortiment en nette prijzen Aanrader

Probleemloos, ga zo door

Bestelling komt niet en geen informatie over de levertijd

Ik vind dat niet acceptabel

Snelle bezorging

Betrouwbare site snelle bezorging en ook nog een leuk presentje in de doos!

Prima, service maar teleurstellend product

Nette webshop en keurig op tijd bezorgd. Ik had een buitenboordmotor trolley besteld speciaal voor mijn buitenboordmotor die 52 kilo weegt. De betreffende trolley zou 60 KG aan moeten kunnen maar bleek een fragiel aluminium ding te zijn die erg wankel in elkaar zit en gewoonweg niet berekend is op het gewicht van mijn buitenboordmotor. Aangezien ik daar pas achter kwam nadat ik mijn buitenboordmotor op de trolley had gemonteerd en de trolley daardoor nu gebruikerssporen heeft maar geen retour aangevraagd maar vind dit toch wel een teleurstelling voor een product van ruim 100 euro.

Ik had de verkeerde type besteld en ze hebben mijn fout per omgaande hersteld. Snelle levering, goede prijs en flexibele service. Groet Rik

Een top bedrijf

Super snel en goed geregeld netjes in gepakt

Snelle reactie, goed geïnformeerd, keurig verzonden! Prima!

goed en netjes geleverd.

goede ervaringen met deze zaak

Visafslagweg 1 (Hal 18-20)

2583DM Scheveningen

070 - 416 82 82