prima winkel

Kom hier al jaren en het is een zeer ruim gesorteerde watersportzaak met ook goede adviezen en zeer vriendelijke medewerkers

Goede en duidelijke communicatie

Ook wanneer er iets foutnisngegaan bij de bestelling wordt er duidelijk gecommuniceerd en direct gehandeld. Geeft veel vertrouwen.

zeer vriendelijk

heel prettig en vriende lijk te woord gestaan in de winkel en aan de tel met deskundigheid

Heel fijn advies en service bij retour

Bestelde artikelen via website lagen klaar om opgehaald te worden.

Keurig en snel

's Middags besteld en volgende dag keurig ingepakt in huis.

Snel geleverd, echter errrrrg grote doos voor klein pakketje

Snel geleverd, echter errrg grote doos voor kleine pakketje

De recensie vraag is er voordat het produkt is verzonden

Een waterpas besteld voor een uitstekende prijs, binnen twee dagen in huis (was de belofte). Verder nu een week verder en alleen gehoord dat de bestelling niet op tijd zou komen. Wel na ongeveer een week om deze firma te beoordelen. Maar ik heb liever de spullen die ik besteld en betaald heb. Dus een 5. Misschien een idee om het verzoek tot beoordeling na de levering te doen.

Goede prijs en snelle levering

Goed telf. bereikbaar en zelfde dag nog verzonden.Top.

Ik ben vrolijk en goed geholpen!

Bestelling is snel en volgens afspraak afgeleverd.

Alles goed afgehandeld!

Mijn bestelling is goed afgehandeld!

Duidelijke site, snel geleverd!

Duidelijke site, snel geleverd!

Mijn bestelling van 26 Juni is nog steeds niet geleverd

Mijn bestelling van 26 Juni is is nog steeds niet afgeleverd. Het is vandaag 1 Juli

Zeer vlotte afhandeling, keurige verpakking

Zeer vlotte afhandeling, keurige verpakking

Kan niet beter (en sneller.....)

Correct, goede kwaliteit, kundig advies.

Duidelijke website en goede levering

Bestelproces was helder en simpel. Er ging wel wat mis met de terugkoppeling over de beschikbaarheid van het product, maar dat werd na een telefoontje heel snel en soepel opgelost. Er kan altijd wat mis gaan, het gaat er dan om hoe daarmee omgegaan wordt. In mijn geval heeft Vrolijk dat op een hele goede manier opgepakt en opgelost. Dank daarvoor.

Ruim assortiment., behulpzaam, meedenkend.

Veelzijdig

Duidelijk, vriendelijk, en behulpzaam

Het bestellen van mn zeillaarzen ging eenvoudig. De uitlevering werd vertraagd door logistiek buitenland en coronaregels. De manier van communiceren, via email en telefoon, was plezierig en ook daarom was wachten geen enkel probleem.

Super klantvriendelijk, informatief en attent

Vrolijk Watersport is nou zo'n bedrijf waar je vrolijk van wordt. Iets besteld voor vaderdag. Op tijd bezorgd. Retour sturen was geen probleem. Bij mijn tweede bestelling iets besteld wat niet meer leverbaar was. Daarover werd ik persoonlijk gebeld voor een eventueel alternatief. Super fijn. De tweede bestelling werd geleverd en doordat ik aangegeven had dat het een vaderdag cadeau was heeft Vrolijk Watersport het uit zichzelf heel attent super orgineel ingepakt. Dat werd hier zeer gewaardeerd.

Prijs gunstig , snel, goed verpakt

Arsortiment shop is zeer uitgebreid, snelle afhandeling, verpakking is goed, snelle levering en geleverd product is goed

Supersnelle en professionele dienstverlening

Ik had dringend kaartjes nodig, en volgens Imray (UK) kon ik die het snelste bij jullie verkrijgen... Dat was juist. Hartelijk dank !

Correct en snel

Goed assortiment, snelle levering