Had een foutje gemaakt met bestellen,na een telefoontje gelijk opgelost! Geen probleem top geregeld.

Had een foutje gemaakt bij de bestelling,maar na een telefoontje was het gelijk geregeld top opgelost!!!!

Eerlijk advies!

Eerlijke service en advies

Heel fijn die thema weken!

Fijne aanbiedingen per week op thema, heb mezelf getrakteerd op wat nieuw touwwerk voor een hele mooi prijs. Goed verpakt bezorgd. En goed op de hoogte gehouden van de voortgang tijdens het proces. Aanrader!

Zoals altijd snelle en goede levering

Makkelijk bestellen tegen een goede prijs, snelle levering

Snel, goeie deal!

Leuke aanbiedingen, en snelle levering

Goede snelle levering.

Goed, en op tijd

zeer positief

Snelle en zorgvuldige levering.

Snelle en zorgvuldige levering.

Fijn contact, snel verzonden en ontvangen.

Ik wilde kaarten bestellen. Ik belde om nog wat informatie. De medewerker keek het na en beantwoorde mijn vragen heel correct. Direct na het bestellen zijn de kaarten keurig verpakt en verzonden. De volgende dag in huis.

Fijn geholpen

Personeel met verstand van zaken ga zo door

makkelijk te bestellen en perfecte bezorging

makkelijk te bestellen en perfecte bezorging

Goede producten prima service

Vaker in Scheveningen in de winkel geweest of online besteld. Prima producten regelmatig mooie aanbiedingen en goede uitleg waar nodig.

Perfecte service.

Goede adviezen. Uiteindelijke bestelling conform de wensen en snel geleverd.

weet ik niet

IK heb C70 besteld maar nog niet binnen. Ik vertrouw erop dat de kaart nog komt.

Prima geregeld

Prima geregeld en als je een vraag hebt neemt er gewoon iemand de telefoon op die je snel helpt.

perfect

vlot en correct.

Snel en correct

Zeer snelle levering

Keurige afhandeling!

Ontvangen wat ik wilde hebben. Mijn liefje wat wil nog meer!

Zeer goed!

Zeer goed en vlot. Zowel met extra info als snelle levering.

belofte levering kan niet nagekomen worden

Heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen. Bericht pakketverzorger dat levering (wederom) met een dag verlengd wordt. Levering de volgende dag is dus loze belofte. Op mijn verstuurde mail naar Vrolijk Watersport geen antwoord mogen ontvangen.

Zooals altijd ben ik super tevreden bij Vrolijk. In de winkel top personeel en ook via het internet bestellen ging perfect. Vandaar een tien

Tof!

Ruime sortering; goede service.