Uitstekende service.

Snelle levering en zeer goed product.

Super: goede prijs, snel geleverd en prachtig verpakt

Dit is een blijvertje, ga zo door Vrolijk team!

Zeer correct. Daar word je Vrolijk van

Zeer snel en adequate communicatie

Vriendelijk en goed geholpen !

Uitgebrijde asortiment !

Service en kennis en alles voor op de boot

Mooie winkel Lekkere koffie Vriendelijk team Top service En kennis

prima!

vlot afgehandeld, mij zelfs persoonlijk gebeld en restitutie van een verkeerd besteld item de volgende dag op mijn rekening!

Aandacht voor de klant

De dienstverleners nemen de tijd om te hiren wat je wilt, h o e je het denkt te realiseren en waarmee. Denken dan mee en dragen mogelijke oplossingen aan in de vorm van advies. Helemaal goed.

Wanneer ik de winkel van Vrolijk binnenstap voel ik mij als bij goede vrienden.

Terwijl ik mijn koffie dronk selecteerde het personeel het juiste materiaal voor mij en installeerde tevens de software upgrades. En dat alles tegen een gereduceerde prijs. Kan niet beter!

Snelle en correcte afhandeling met kennis van zaken

Zie hierboven

snelle levering, juiste prijs.

snelle levering , nette prijs.

Snel geleverd en superleuk ingepakt

Ingepakt in oude waterkaart, super leuk.

Een tevreden klant!

Een bedrijf dat ik een ieder zeer zeker kan aanbevelen. Scherpe prijzen, snelle levering met uitstekende track en track, goede verpakking en reële verzendkosten.

Geheel naar verwachting en snel 👍

toegangskaart hiswa nog niet ontvangen

Internet betaling was in orde; ik verwachte een toegangskaart per email zodat ik die kan afdrukken, maar heb die nog niet gezien. Komt die dan per post? Ik ga ervan uit dat alles wel goed komt.

Prima geholpen

Prima geholpen met de nieuwe onderdelen voor de vlaggemast

Very kind and helpful

Bought a sailing clothes outfit. The boots where to small wich I could Chance the next day. The coffee was good. Very nice shop. Missing a cotton sailing shirt.

Perfecta comunicación, perfecto servicio

Excelente

• ¿Nos recomendarías?

Prima communicatie, snelle levering

Product op voorraad, snelle afhandeling mogelijk en desgewenst nog even een persoonlijk contact daarover, helemaal prima!

Weer prima geadviseerd en geholpen

Fijne service en je voelt je meer dan welkom

Goed advies, aandacht en snelle levering

Mijn default watersportwinkel. Goed advies, aandacht en snelle levering. Product met gebrek direct omgeruild voor nieuw product.

top tel hulp met het vinden van iets lastig.

vakinhoudelijk sterk blijkt als je ff belt.

Prima producten en prima prijs

Goede service en veel kennis van de producten

Goede service zonder gelul

Een stuurautomaat van Raymarine besteld en snel binnen gekregen. Het apparaat begaf het na 6 maanden en werd zonder verhaaltje keurig netjes door Vrolijk bij Eaymarine aangeboden voor reparatie. Ding bleek dusdanig kapot en binnen een week een compleet nieuwe stuurautomaat in handen!!!! Super service Ben!!! Thanx, Pieter Walker

Goede en snelle levering.

Accuraat en snelle levering.