Keurig…..vlot,goed verpakt. Aanrader !

Bestelling vlot ontvangen, keurig verpakt en overeenkomstig verwachting. Aan te raden !

komen afspraken na

komen afspraken na en informeren correct bij wijzigingen

Product nog niet gehad

10 dagen geleden besteld, zeg zeggen op de site 1/2 dagen levertijd. Nog steeds niet binnen maar wel de vraag of ik ze wil beoordelen.

alles conform afspraak,

super

al mijn aan kopen waren keurig verpakt en op tijd afgeleverd

Prima service.

Prima product

Snelle levering bestelde kleding

Korte zeilbroek Helly Hansen. Vandaag besteld. Morgen geleverd voor een uitdoende prijs.

Goede ervaring

Klein foutje met de levering , maar dankzij de goede bereikbaarheid perfect opgelost . Gewoon nog telefonisch bereikbaar heel prettig. En leuke attenties gekregen.

Snelle levering en altijd goede uitleg

Echt vandaag besteld en morgen in huis!

Perfecte afhandeling van bestelling.

Zowel het gesprek aan de telefoon als de snelle bezorging was perfect.

Bestelling snel geleverd en goed verpakt

Bestelling snel geleverd en goed verpakt. Vriendelijk advies in de winkel in Scheveningen.

Geweldige service.

Fijne communicatie.

zeer behulpzaam en vriendelijk

zeer behulpzaam en vriendelijk

Weer een prachtige kalender die bijzonder snel gelevert werd!

Door snelle levering, heldere communicatie en goede prijs kwaliteit verhouding wordt ik vrolijk!

Dikke 10

Zelfs als het fout gaat is het opgelost sneller dan snel

Persoonlijk en toch professioneel

Kennis van zaken!

Uitstekende en snelle (digitale) persoonlijke medewerking! Klassse !

Niet anders verwacht.

Beken Kalender zoals ieder jaar voor verjaardag van vriend besteld. Conform afspraak op Juiste moment. Originell verpakt verstuurd. Personeel correct.Afspraak is afspraak

Goeie aanbiedingen en prima dienstverlening.

Ik woon te ver weg en voor mij is de webshop een mooie manier om toch te winkelen bij Vrolijk.

Snelle levering, alles top!

Alles op voorraad, laatste uitgave, snel geleverd

Goede online service. Duidelijk in de communicatie

zie boven

Quick shipment and stand is strong.

Quick shipment and item was easy to assemble. Quality was stronger as I expected and trolley is easy to move. It is carrying a Yamaha 15 HP Endruro 50 kg

Zeer goede ervaring met Vrolijk Watersport

Zoals gewoonlijk was de bestelling weer heel netjes verpakt en de levertijd weer prima in orde. Ook de communicatie omtrent het verloop van mijn bestelling was prima.

Goed product en snel geleverd.

De levering en communicatie gewoon zoals het hoort. Prijs en kwaliteit is ook goed, zeer tevreden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.