Zeer klantvriendelijke benadering en supersnelle verzending

Gedegen informatie naar aanleiding van een vraag over de Nasa navtex BT-3. Ook de wat minder goede ervaringen met I-pods werden vermeld, kortom de man die we aan de lijn hadden wist waar hij het over had. Na ontvangst even een test opstelling gemaakt en met de Android tablet app gelijk een goed contact en de eerste berichten stroomden binnen.

Vlotte afhandeling

Bestelling gedaan op vrijdagmiddag. Een uurtje later bericht gekregen dat de bestelling klaarstond. Volgende ochtend afgehaald en nog wat advies gekregen. Prima ervaring.

Altijd plezierig en vakkundige service.

Snel paar speciale watersport zaken gekocht. Onder andere een gaspatroon en tablet voor mijn spinlock vest.

Hat alles wunderbar reibungslos geklappt. Gerne wieder!

Obwohl es sich bei meiner Bestellung um zwei ausgefallene Dinge gehandelt hat, konnte Vrolijk prompt und schnell liefern. Kompliment!

Goede service en vlot afgehandeld

Helemaal top

volgende dag geleverd en ook het goeie onderdeeel

prima gegaan

Prima voorlichting, direct af te halen aan de (corona) deur!

Hoe te bestellen als je te weinig productkennis en zelfs ervaring hebt. Het overkomt mij telkens weer dat de beschrijving van de taak die ik wil oppakken (verven o.i.d.) zo beschreven wordt dat in die beschrijving enkele relevante weetjes zitten waar ik niet meer door schade en schande hoef achter te komen. Lang leve de doorleefde vakman/vrouw van Vrolijk.

Alles ging naar wens

Prima ervaring

Prima te doen!

Nvt

Na week nog geen pakketje

Ik ben nog aan het wachten op mijn bestelling van een week geleden. Bijzonder dat deze evaluatie al komt voor aankomst pakketje. Ik snap dat het kan liggen aan drukte rondom kerst.

Versturen gevraagde Watersportkalender.

Ik had wat met spoed nodig ik belde en verkoper zei ik ga even kijken voor u de computer gaf aan 0 maar het produkt had een ander nummer in het vak 10 minuten later had ik het product goede service zijn de klanten blij mee

Levering goed maar geen bericht over mijn account

Mijn account zal aangepast worden als lid van de Toerzeilers. Na een week nog geen reactie@

Snel binnen

Makkelijk betalen en de volgende morgen al in huis

Snelle levering en prima service.

Bij de bestelling per internet, is per ongeluk afhalen op de zaak aangekruist, maar ik werd keurig gebeld of dat wel klopte. Niet natuurlijk, ik wilde het thuis bezorgd hebben. En ja hoor een dag later werd het keurig bezorgd. Daar wordt ik vrolijk van.

Levering zoals het hoort.

Kalender Beken, stevig verpakt, snel geleverd. Was nergens anders te verkrijgen, tenzij heel hoge verzendingskosten.

Picobello

Goeie website, goed verpakt, snelle levering.

Snelle levering binnen 24 uur

Snellere levering dan aangegeven op de site

Uitstekend!

Snelle levering en er werd even gebeld of ik het echt wel wilde ophalen (ik had een verkeerd vinkje gezet). Das meedenken. Prima!

Wat een geweldig fijne snelle keurige service.

Goede prijs verhouding en kwaliteit van het product.

Heel goed.

Snel en de goedkoopste van alle bekende watersportwinkels met dyneema touwwerk.

Prima bedrijf.

Goede service en snelle verzending.

Uiteindelijk is het goed gekomen

Ik had 3 kalenders besteld maar ontving er 1. Gelukkig deden ze niet moeilijk toen ik hiervoor belde en werden de andere 2 alsnog bezorgd. Alleen jammer dat het niet op tijd was als cadeautjes.

Snel en efficient

Kreeg rappido het juiste antwoord op mijn mail. En mijn verdere vragen werden ook prompt beantwoord. De bestelling van mijn nieuwe Epirb verliep daardoor zeer vlot. Dezelfde dag dat ik die bestelde had ik de benodigde voor de programmering doorgegeven. En diezelfde dag werd de Epirb voorzien van de gegevens verstuurd. Dus een prima, snelle en goede service. Als ik weer wat nodig heb kom ik zeker terug bij Vrolijk.