8

Snel en goed.

digital yacht ait-5000 Geleverd zoals geadverteerd. Wat me enigszins verbaasde was dat de originele digital yacht doos (niet de verzenddoos) niet “gesealed” was. Ook lag de cd los in die doos waardoor ietswat bekrast en was de binnenkant van de doos beschadigd. Uiteindelijk geen impact op product dat t prima doet. Super ding. All in all dus tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Opnieuw als vanouds goede en snelle levering

Maar wel een opmerking: dit keer zat het bestelde product, 2,5 L verf, in een veel te grote doos met heel veel plastic en vooral schuimpjes. Geeft overlast voor de ontvanger en is verre van duurzaam!

  • Aanbevelen? Ja
9

Solide ,klantvriendelijk en deskundig

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Altijd goed advies, een praatje of een kop koffie klaar. Hebben ze het niet direct in de winkel? Geen probleem: alles kan besteld worden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Very good

Personal and pleasant

  • Would you recommend us? Yes
10

Perfecte service. Snel geleverd.

Jammer dat de verzendingskosten zo hoog liggen . Op een aankoop van 15 euro.... 9 euro verzendingskosten.

  • Aanbevelen? Ja
1

Verkoper voelt zich niet product aansprakelijk bij een defect product

Na 2.5 jaar een AIS terug gebracht, defect. Verkoper houdt zich aan de fabrieksgarantie en wilde in eerste instantie niet praten over het kostenaspect van de reparatie. Niet alleen is dat niet klant-gericht, maar ook niet volgens het consumentenrecht. Zijn vermoedelijke reden voor het stuk gaan? "Je hebt mogelijk de meegeleverde USB kabel in de output van de AIS gestopt en die in de PC gestoken" en de klant zou moeten weten dat dat natuurlijk leidt tot problemen, want er staat spanning op USB. Het ligt dus niet aan Vrolijk..... Ook geeft Vrolijk aan niet product aansprakelijk te zijn voor Europese producten. Na veel soebatten heeft hij in een boze brief aangegeven de reparatie volledig te zullen betalen, maar dat verwacht werd dat ik in de toekomst een andere winkel zoek voor mijn bootspulletjes. Toch vreemd, voor een klant die gemiddeld 500 euro per jaar uitgaat aan je zaak. Nu, alweer een jaar verder, is de AIS alsnog kapot. Vrolijk wil zich hier niet over ontfermen.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Dank voor uw reactie. Soms is het lastig om tot elkaar te komen ondanks alle inspanning. Daarbij is een discussie over garantie soms een uitdaging. We gaan er van uit dat u met alle informatie die u nu heeft een passende beslissing kunt nemen over uw apparaat. Met vriendelijke groet, Team Vrolijk Watersport

9

Een watersportwinkel om hoog te houden, minder opdringerig dan Kniest en consorten, minstens zo goed

Ik bestel bij voorkeur bij de watersportwinkel op de jachthaven. Zo dichtbij is ook wat waard, maar als ik dan bij Vrolijk bestel is het altijd prima in orde. Ook die keer dat ik formeel te laat was voor de aanbieding werd het telefonisch keurig door de heer Vrolijk voor de kortingsprijs afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, vakkundig en doen wat ze beloven

Als ik iets wil weten, word ik uiterst vriendelijk geholpen. Ze weten waarover ze het hebben en komen hun afspraken na. Producten zijn altijd op tijd binnen. Ik word vrolijk van Vrolijk:).

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig personeel, altijd op Hiswa aanwezig en prima website en prijzen !!

Prikkelende acties en goede service en advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Met een paar muisklikken je spullen bestellen en de volgende dag in huis. Perfect als je snel iets nodig hebt!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct

Fijne watersportwinkel

  • Would you recommend us? Yes
10

Snel verzonden, prima prijs

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een geweldige watersportwinkel met persoonlijke aandacht.

Al meer dan 60 jaar mijn vertrouwde adres.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en nette prijs

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige sfeer met persoonlijke aandacht. Geen gehaast.

Fijne winkel!

  • Would you recommend us? Yes
10

Telefonisch uitstekend geholpen.

Product proberen te bestellen via de site. Dit lukte niet. Site is direct tijdens telefonisch overleg aangepast, en product was direct te bestellen. Bestelling was de volgende dag voor 15:00uur door PostNL geleverd. Dit is geweldig wanneer tijdens je vaarvakantie een groots probleem kon worden opgelost. Bedankt hiervoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitsekenede watersportzaak

Je wordt hier altijd weer prettig geholpen en vriendelijk ontvangen

  • Would you recommend us? Yes
10

Geweldig en vakkundig advies

Zie boven.

  • Would you recommend us? Yes
9

Duidelijke website en snelle levering

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed assortiment voor de watersporter

Online bestelling werd goed opgevolgd en was binnen de aangegeven termijn afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bijzonder snel geregeld, prima zo,dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Fijne webshop doen wat ze beloven voor nette prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima: Donderdag online besteld, zaterdag geleverd.

Vanuit de nieuwsbrief geattendeerd op de Harken blokken aanbieding. Het bestel proces liep gesmeerd en binnne no-time de spullen binnen.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal