Very kind and helpful

Bought a sailing clothes outfit. The boots where to small wich I could Chance the next day. The coffee was good. Very nice shop. Missing a cotton sailing shirt.

Perfecta comunicación, perfecto servicio

Excelente

• ¿Nos recomendarías?

Prima communicatie, snelle levering

Product op voorraad, snelle afhandeling mogelijk en desgewenst nog even een persoonlijk contact daarover, helemaal prima!

Weer prima geadviseerd en geholpen

Fijne service en je voelt je meer dan welkom

Goed advies, aandacht en snelle levering

Mijn default watersportwinkel. Goed advies, aandacht en snelle levering. Product met gebrek direct omgeruild voor nieuw product.

top tel hulp met het vinden van iets lastig.

vakinhoudelijk sterk blijkt als je ff belt.

Prima producten en prima prijs

Goede service en veel kennis van de producten

Goede service zonder gelul

Een stuurautomaat van Raymarine besteld en snel binnen gekregen. Het apparaat begaf het na 6 maanden en werd zonder verhaaltje keurig netjes door Vrolijk bij Eaymarine aangeboden voor reparatie. Ding bleek dusdanig kapot en binnen een week een compleet nieuwe stuurautomaat in handen!!!! Super service Ben!!! Thanx, Pieter Walker

Goede en snelle levering.

Accuraat en snelle levering.

Altijd correct en goed

Alle keren en ook online, correcte en gied informatie. Mooie winkel met uitgebreid assortiment.

Alles goed! Daar word je vrolijk van!

Snelle levering, scherpste prijs en verzening zat een handgeschreven kaartje bij met toelichting om te zorgen dat batterijen en bevestigingsschroef niet kwijt zoude raken. Perfect!

Prima watersportzaak

Na de verbouwing nog leukere zaak geworden. Ook de actie met de Hiswakaarten is prima

Leuke actie!

Hiswa kaarten gekocht waarbij hetzelfde bedrag bij Vrolijk besteed kan worden. Goede actie!

Snelle service, mooie verpakking!

Product binnen een dag geleverd en prachtig verpakt in zeekaarten. Scherpe prijs, goede levering en fijne klantenservice!

De mensen van Vrolijk doen wat ze beloven!

De ene dag besteld, voor afstemming tussentijds gebeld , volgende dag geleverd.

Alleen maar goede ervaringen !

Ik koop al jaren vertrouwd bij Vrolijk Watersport. Scherpe prijzen, goede producten en informatie, en plezierig contact als het op service aankomt

Uitstekende voorlichting en advies

Over onderhoudsmiddelen voor polyester schip.

Snelle en correcte levering

kom al jaren bij Vrolijk Watersport

Heeft nu een super mooie lokatie en heeft een mooie grote sortering en een fijne bediening. Ga zo door!!!

Uitstekende levering

Prima verpakt, meteen de volgende dag geleverd. Wat wil je nog meer?

Goed.

Producten snel ontvangen.

Besteld 2 Talamex containers van 5 liter anti-fries voor drinkwatersystemen. Nergens zo goedkoop.

Manier van versturen niet oke

IK bestel al jaren de Beken kalender bij een ander bedrijf en deed het nu via Vrolijk Watersport. Tot mijn verbazing kreeg ik de kalender opgerold i.p.v. in een rechte doos. Ik geef hem als kado en moet nu maar zien dat ik hem weer recht krijg. Persoonlijk vind ik dat een dergelijke kalender niet opgerold moet worden. Over het bestellen en volgen van de zending heb ik niets te klagen alleen wel op de manier waarop. Zonde.