Bestelling komt niet en geen informatie over de levertijd

Ik vind dat niet acceptabel

Snelle bezorging

Betrouwbare site snelle bezorging en ook nog een leuk presentje in de doos!

Prima, service maar teleurstellend product

Nette webshop en keurig op tijd bezorgd. Ik had een buitenboordmotor trolley besteld speciaal voor mijn buitenboordmotor die 52 kilo weegt. De betreffende trolley zou 60 KG aan moeten kunnen maar bleek een fragiel aluminium ding te zijn die erg wankel in elkaar zit en gewoonweg niet berekend is op het gewicht van mijn buitenboordmotor. Aangezien ik daar pas achter kwam nadat ik mijn buitenboordmotor op de trolley had gemonteerd en de trolley daardoor nu gebruikerssporen heeft maar geen retour aangevraagd maar vind dit toch wel een teleurstelling voor een product van ruim 100 euro.

Ik had de verkeerde type besteld en ze hebben mijn fout per omgaande hersteld. Snelle levering, goede prijs en flexibele service. Groet Rik

Een top bedrijf

Super snel en goed geregeld netjes in gepakt

Snelle reactie, goed geïnformeerd, keurig verzonden! Prima!

goed en netjes geleverd.

goede ervaringen met deze zaak

Zeer snelle levering

Jammer dat het programmeren van mmsi ed ondanks mijn mail niet uitgevoerd is. Gelukkig is het mezelf gelukt.

Zeer snelle levering na de online bestelling…

Prima producten en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Erg tevreden!

Het product is snel geleverd en voldoet aan de beschrijving en verwachting.

Prima webwinkel met veel keuze

Veel keuze in de webwinkel en in de winkel zelf goed advies. Er wordt meegezocht naar oplossingen en beschikt daarbij over ruime ervaring.

Snelle levering voor een goede prijs

De bestelde producten zijn snel geleverd.

Keurig…..vlot,goed verpakt. Aanrader !

Bestelling vlot ontvangen, keurig verpakt en overeenkomstig verwachting. Aan te raden !

komen afspraken na

komen afspraken na en informeren correct bij wijzigingen

Product nog niet gehad

10 dagen geleden besteld, zeg zeggen op de site 1/2 dagen levertijd. Nog steeds niet binnen maar wel de vraag of ik ze wil beoordelen.

alles conform afspraak,

super

al mijn aan kopen waren keurig verpakt en op tijd afgeleverd

Prima service.

Prima product

Snelle levering bestelde kleding

Korte zeilbroek Helly Hansen. Vandaag besteld. Morgen geleverd voor een uitdoende prijs.

Goede ervaring

Klein foutje met de levering , maar dankzij de goede bereikbaarheid perfect opgelost . Gewoon nog telefonisch bereikbaar heel prettig. En leuke attenties gekregen.

Snelle levering en altijd goede uitleg

Echt vandaag besteld en morgen in huis!

Perfecte afhandeling van bestelling.

Zowel het gesprek aan de telefoon als de snelle bezorging was perfect.

Bestelling snel geleverd en goed verpakt

Bestelling snel geleverd en goed verpakt. Vriendelijk advies in de winkel in Scheveningen.