Snel geleverd en goed geïnformeerd tijdens de afhandeling van de order.

nette service.

zeer netjes afgehandeld en als ze denken dat het niet klopt wordt je teruggebeld of het goed is wat je besteld ,dat vind ik zeer netjes.

Helemaal goed

Op tijd en volledig uitgevoerd.

Transporteur 2 tot 4 uur later dan gepland. Onnodig thuis moeten wachten!

Correct deskundig

Lage prijs deskundig goede site

Goede producten en heldere communicatie

Afgelopen week heb ik een nieuwe grootzeilval en onderlijkstrekker gekocht bij Vrolijk en deze laten splitsen. De kwaliteit van de lijnen (HMPE) is fantastisch en de communicatie omtrent het splitsen ging heel soepel.

Fijne service en gelijk gehandeld, naar aanleiding van mijn telefoongesprek. Zeer tevreden

Uitstekende service en goede producten

Vrolijk watersport hebben verstand van wat je als watersporter nodig hebt. Hun service is uitstekend en de producten zijn goed en eerlijk geprijsd.

Nog steeds niets ontvangen

Verder geen ervaring maar het begin is niet goed

Prima 1e ervaring

Mijn 1e bestelling is prima bevallen. Klein minpuntje...de blauwe doos ziet er leuk uit, maar een ongekleurde is beter voor de recycling..

Ik heb mijn product nog niet ontvangen?!

Hoe kan ik een recensie schrijven als er nog niets is geleverd?

Adequaat geholpen door vriendelijke medewerkers

Zie bovenstaand

Alles klopt!

Levering was snel, product mooie.

niet zo best

Ik heb een verkeerd artikel gekregen. Vervolgens een mail gestuurd hierover. nu 2 weken later nog geen reactie.

Net als de vorige keer: alles netjes afgehandeld.

Goed advies gekregen. Ondanks de drukte toch nog de bestelling binnen redelijke tijd ontvangen.

Duidelijk en snelle levertijden

Het is een duidelijke site. En leveren snel uit

Meedenkers

Er wordt teruggebeld bij een mogelijke vergissing in bestelling. Ook bij een vraag waarop niet meteen een antwoord is werd ik netjes nog dezelfde dag teruggebeld.

Accurate levering

Accurate levering

Goede service, de reductie contact Noormannen afspraak geleverd. Wijzigen leveringsdatum geen probleem.

Goede webshop en snel uitgeleverd.

Helaas het stukje van de webshop naar de klant duurde via post.nl erg lang. Hoop voor de toekomst dat ze daar iets aan kunnen doen.

Goed product tegen nette prijs

Goed product tegen nette prijs. Jammer dat er via PostNL verzonden wordt omdat dit lang duurt. Na telefonisch contact met Vrolijk dezelfde dag nogmaals verzonden en snel ontvangen.

slechte nazorg

zeer slechte service en geen reactie op mails

Goede levering.

1 onderdeel was niet leverbaar, snelle nalevering.

goede service

snelle verzending en service na vragen per telefoon en goed bereikbaar