Helder en direct

Goed luisterend oor, en daarop compact advies

Geen product, geen contact

Een halve ster is nog te veel. Ze adverteren met 'op werkdagen voor 16:00 besteld, zelfde dag verzonden'. Dus hier besteld zodat ik het zo snel mogelijk in huis zou hebben, want ik had er enige spoed bij. Ruim 1,5 week later is er nog niets verzonden, telefoon wordt niet opgenomen en email niet beantwoord. Ik heb de bestelling geannuleerd maar het lijkt erop dat ik kan fluiten naar m'n geld. Ik ga deze week de Europese comissie aanschrijven om m'n geld terug te vorderen. Van Vrolijk wordt je niet vrolijk. Bestel hier niet!

Geweldig.

Snel en goed.

zeer tevreden

vrolijk watersport altijd een goede winkel ik heb hier al heel lang mijn boot spullen gekocht en altijd zeer tevreden met de servic.

Goede en snelle klantvriendelijke service

Twee captain chairs gekocht. Goede prijs, snelle levering. Helaas de verkeerde kleur zittingen. Mogelijk zelf niet goed genoeg opgelet bij de bestelling. Eén telefoontje en binnen 24 uur was probleem opgelost.

Helemaal goed

Keurig verpakt en snel bezorgd.

Makkelijk te bestellen en opgehaald in de winkel

Prima, snelle levering

Mooie webiste, uitgebreid assortiment, goed verpakt en snel geleverd

Fijne zaak. Goed assortiment

Goed assortiment voor mijn zeegaande jacht. Deskundig en vriendelijke mensen in de winkel. Feestje om langs te gaan.

Prima service en snelle bezorging!

Nadat ik mail had gestuurd over toesturen cadeaubon maar dat niet mogelijk was, werd mij in telefonisch contact uitgelegd hoe ik die via de site kon bestellen. Ik had 'm binnen 3 dagen nodig, werd mij verzekerd dat als ik de bestelling die dag nog vpor 17.00 uur zou plaatsen, de bon diezelfde dag nog verstuurd zou worden. En zo is het gegaan: de volgende dag al afgeleverd!

Vlot en goed, snelle accurate levering

Prima !

Correcte afhandeling aankoop

Prima shop

De bestelling in prima staat geleverd en snel.

Snel en niet duur

Gewoon goed!

Zoals verwacht!

Er wordt klantvriendelijk meegedacht

Bij bestelling van twee navigatielichten per abuis een met zwart en een met wit huis besteld. Werd binnen tien minuten na bestelling teruggebeld met de vraag of dat bewust was of misschien toch een vergissing.

Nemen nog de tijd voor telefonische bestelling en geven goed advies

Goed telefonisch geholpen en ook nog een snelle levering.

Prima service.

Als een product niet op voorraad is dan is het mogelijk om de rest al geleverd te krijgen. Prima service. Retourneren is ook een simpel proces.

uitstekend

Bij mijn bestelling navraag gedaan om zeker te stellen wat mogelijk is qua levering. Helaas niet op korte termijn mogelijk. Bestelling vervolgens na overleg afgezegd.

Waren alert toen bleek dat ik per abuis had aangegeven de bestelling op te halen in de winkel.

Snelle levering en goede kwaliteit

Belofte van snelle levering wordt waargemaakt

iets anders gekregen dan besteld

Mijn laatste bestelling betrof 10 meter propy. landvast, 8 mm. Ik heb 10 meter van 6 ontvangen

Goed advies, snelle levering.

Goed advies, snelle levering.

klote

Ik heb al een hele tijd geleden een bestelling geplaatst. Er wordt niks geleverd en ik krijg ook geen terugkoppeling. Zelf gebeld, blijkt dat het product niet voorradig is. Zet dat dan op je website, dan kies ik wel een andere shop. Of geef me minimaal een seintje dat het langer gaat duren met een annuleringsoptie. Nu al weer een tijdje niks gehoord. Het is dat het zo'n gedoe is maar ik sta op het punt te annuleren en elders te bestellen. Voor mij laatste keer bij deze aanbieder.

snel en goede service

nieuwe wc bestelt snel aanwezig en weet dat ik bij Vrolijk altijd perfecte garantie krijg als er iets is.

Visafslagweg 1 2583DM Scheveningen

070 - 416 82 82