goede service, goed behandeld

Hallo Sylvia, Bedankt voor dit mooie cijfer! Nog een zonnige week toegewenst. Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Loes, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze bezorging. Wij zijn ook benieuwd naar het resultaat!;) Met vriendelijke groeten, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Bianca, Wat leuk om te horen dat de brokken goed in de smaak vallen en dat je zo enthousiast bent over onze service. Nog een heel fijn weekend! Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Robert, Wat fijn om te horen dat jij en je honden blij zijn met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Mariska, Bedankt voor je recensie en onderbouwing. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de site en de levering. Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Andrea, Bedankt voor dit mooie cijfer! Nog een hele fijne dag. Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Filip, Wat fijn om te horen dat je kat blij is met onze producten. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Merel, Wat een mooie recensie heb je ons gegeven! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

goede service, goed behandeld

Hallo Saskia, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze bezorging. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Suzanne, Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en onze producten. Zo'n geweldige beoordeling is een mooi begin van de zomer! Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Goedendag Mark, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons dit mooie cijfer te geven. Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Wendy, Goed om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Bertie, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze website, de levering en onze producten. Zulke mooie complimenten maken onze dag goed:) Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

voldoende, een redelijke ervaring

Beste H. van Weelden, Dankjewel voor je positieve beoordeling van onze voeding en verpakking. Daar worden we blij van. Minder tevreden ben je over de levertijd. Wij hebben er voor gekozen om ook al onze consumentenzendingen vanuit ons Engelse distributiecentrum te versturen. Dat kost maximaal 3 werkdagen, maar heeft als voordeel dat alle producten altijd op voorraad zijn. Je bestelling wordt dus altijd compleet bezorgd. We doen os best om onze klanten zo duidelijk mogelijk te informeren over onze levertijden. Mocht je verbeterpunten voor ons hebben dan horen wij dat natuurlijk graag van je zodat we onze website weer een stukje beter kunnen maken. Met vriendelijke groet. Pieter Klantenservice Fish4Dogs Benelux

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Maria, Bedankt voor dit mooie cijfer! Nog een zonnige week toegewenst. Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Goedendag! Bedankt voor deze ontzettend mooie 10!! Daar worden wij blij van:) Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

goede service, goed behandeld

Hoi Liesbeth, Bedankt voor deze mooie beoordeling!:) Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Rob, Leuk om te lezen dat je hondje smult van onze producten. En bedankt voor deze mooie 10! Met vriendelijke groet, Lianne - Fish4Dogs Klantenservice

Pluspunten

Goede producten Tijdige levering Gratis levering

Bedankt voor dit mooie cijfer en ik ben blij om te lezen dat je zo blij bent met onze producten en onze service!:) Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Annemieke! Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

goede service, goed behandeld

Dankjewel Marianne voor de mooie 8 daar zijn wij heel blij mee :) Verse vis zit voorlopig niet in onze toekomst plannen, maar ik zeg nooit, nooit. Groetjes Petra

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Monique, Wat heeft u ons een mooie 10 gegeven! Ik ga morgen meteen taart halen voor het team om dit te vieren! Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Dankjewel Mireille voor deze mooie 10 :)

goede service, goed behandeld

Dat vinden wij geweldig om te horen! Dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Bert - Fish4Dogs Klantenservice

Van een 10 gaan alle slingers uit :) Groeten van Pieter