Snel mijn nieuwe kantoor in Amsterdam gevonden

Na de vondst van iLocate.nl ben ik aan de slag gegaan om een lijstje met kantoren te selecteren. Enkele bezichtigingen gepland en daarbij mijn droomkantoor aan de gracht gevonden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

groot aanbod in Amsterdam

minder streetview afbeeldingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Via via hier terechtgekomen en kantoor gevonden voor onze startup!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bedrijfsruimte op industrieterrein de Hurk in Eindhoven via de site van iLocate gevonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Onze winkel in Pijnacker staat volgens deze site te huur. Dit is dus niet het geval en ik eis dat de foto’s van ons pand onmiddellijk verweidert worden. Het betreft hier laramodepijnacker ackershof 82 in Pijnacker. Tevens graag antwoord op de vraag wie hier verantwoordelijk voor is en waar deze onjuiste informatie vandaan komt. Met vriendelijke groet Nathalie Janssen

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

They helped me find an office space in Amsterdam South

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Found an office space for our consulting company :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service, makkelijk en snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kantoor voor 3 personen gevonden via deze site. Telefoonnummer van aanbieder stond er bij dus ging makkelijk

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb gisteren via iLocate enkele aanvragen gedaan naar kantoorruimte in Enschede. Een uur later werd ik gebeld door een makelaar, aardige dame, waarmee nu een afspraak voor bezichtiging is gemaakt.

Nog wat meer informatie van het pand kan geen kwaad :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede duidelijke website, mooie weergave foto's en locatie. Goede prijs/kwaliteit.

Eigen CRM voor klanten zodat ze zelf foto's, tekst en prijs kunnen aanpassen wanneer ze willen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top geregeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vorige week ben ik voor het eerst op de website van iLocate terecht gekomen. De website ziet er heel overzichtelijk uit. Ik heb daarom ook gelijk een aanvraag gedaan voor kantoorruimte. Binnen een dag had ik al contact met de aanbieder van de ruimte. Vanaf volgende week kan ik gelijk van start gaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

iLocate heeft ervoor gezorgd dat ik gemakkelijk ruimte kon vinden voor mijn bedrijf. Het zoeken ging vrij gemakkelijk. Bij het doen van een aanvraag kreeg ik snel een reactie terug of de ruimte beschikbaar was of niet. Dit werd heel professioneel afgehandeld. Zeker 5 sterren waard.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heb voor ons designbureau een leuke plek gevonden in Haarlem via iLocate. Kwam snel in contact voor een bezichtiging..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne website; direct overzicht met het complete aanbod.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel in contact gekomen met de makelaar van het kantoorpand wat ik wilde bezoeken. Fijn overzicht van het totale aanbod.

Kan er geen noemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gemakkelijke en overzichtelijke website waarbij ik een aantal vrijstaande kantoren in Gorinchem heb geselecteerd voor een bezoek. Inmiddels hebben we een mooi kantoor gevonden.

Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op zoek naar een nieuwe locatie voor onze productie activiteiten kwamen we snel terecht bij Ilocate. Door de duidelijke opzet van de website hebben wij snel een aantal goede opties gevonden. Heel handig dat vrijwel alle makelaars vertegenwoordigd zijn op ilocate. Kortom - Duidelijke website - Makkelijk zoeken. Voor ons was het een snelle keuze. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn kantoor uiteindelijk elders gevonden maar wel snel in contact gekomen via ilocate met een makelaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geholpen en in contact gekomen met pandeigenaar

Over iLocate

Filter op Taal