Snel mijn nieuwe kantoor in Amsterdam gevonden

Na de vondst van iLocate.nl ben ik aan de slag gegaan om een lijstje met kantoren te selecteren. Enkele bezichtigingen gepland en daarbij mijn droomkantoor aan de gracht gevonden!

Pluspunten

groot aanbod in Amsterdam

minder streetview afbeeldingen

Pluspunten

Via via hier terechtgekomen en kantoor gevonden voor onze startup!

Pluspunten

De bedrijfsruimte op industrieterrein de Hurk in Eindhoven via de site van iLocate gevonden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Onze winkel in Pijnacker staat volgens deze site te huur. Dit is dus niet het geval en ik eis dat de foto’s van ons pand onmiddellijk verweidert worden. Het betreft hier laramodepijnacker ackershof 82 in Pijnacker. Tevens graag antwoord op de vraag wie hier verantwoordelijk voor is en waar deze onjuiste informatie vandaan komt. Met vriendelijke groet Nathalie Janssen

Nvt

Pluspunten

They helped me find an office space in Amsterdam South

Pluspunten

Found an office space for our consulting company :)

Pluspunten

Prima service, makkelijk en snel.

Pluspunten

Kantoor voor 3 personen gevonden via deze site. Telefoonnummer van aanbieder stond er bij dus ging makkelijk

Nvt

Pluspunten

Ik heb gisteren via iLocate enkele aanvragen gedaan naar kantoorruimte in Enschede. Een uur later werd ik gebeld door een makelaar, aardige dame, waarmee nu een afspraak voor bezichtiging is gemaakt.

Nog wat meer informatie van het pand kan geen kwaad :-)

Pluspunten

Goede duidelijke website, mooie weergave foto's en locatie. Goede prijs/kwaliteit.

Eigen CRM voor klanten zodat ze zelf foto's, tekst en prijs kunnen aanpassen wanneer ze willen.

Pluspunten

Top geregeld!

Pluspunten

Vorige week ben ik voor het eerst op de website van iLocate terecht gekomen. De website ziet er heel overzichtelijk uit. Ik heb daarom ook gelijk een aanvraag gedaan voor kantoorruimte. Binnen een dag had ik al contact met de aanbieder van de ruimte. Vanaf volgende week kan ik gelijk van start gaan!

Pluspunten

iLocate heeft ervoor gezorgd dat ik gemakkelijk ruimte kon vinden voor mijn bedrijf. Het zoeken ging vrij gemakkelijk. Bij het doen van een aanvraag kreeg ik snel een reactie terug of de ruimte beschikbaar was of niet. Dit werd heel professioneel afgehandeld. Zeker 5 sterren waard.

Pluspunten

Heb voor ons designbureau een leuke plek gevonden in Haarlem via iLocate. Kwam snel in contact voor een bezichtiging..

Pluspunten

Fijne website; direct overzicht met het complete aanbod.

Pluspunten

Snel geholpen!

Pluspunten

Snel in contact gekomen met de makelaar van het kantoorpand wat ik wilde bezoeken. Fijn overzicht van het totale aanbod.

Kan er geen noemen

Pluspunten

Gemakkelijke en overzichtelijke website waarbij ik een aantal vrijstaande kantoren in Gorinchem heb geselecteerd voor een bezoek. Inmiddels hebben we een mooi kantoor gevonden.

Nee

Pluspunten

Op zoek naar een nieuwe locatie voor onze productie activiteiten kwamen we snel terecht bij Ilocate. Door de duidelijke opzet van de website hebben wij snel een aantal goede opties gevonden. Heel handig dat vrijwel alle makelaars vertegenwoordigd zijn op ilocate. Kortom - Duidelijke website - Makkelijk zoeken. Voor ons was het een snelle keuze. Bedankt!

Pluspunten

Mijn kantoor uiteindelijk elders gevonden maar wel snel in contact gekomen via ilocate met een makelaar.

Pluspunten

Snel geholpen en in contact gekomen met pandeigenaar