goede ervaring

bij vragen omtrent led balk direct antwoord om de goede keus te maken

Compleet advies en service !

Bij John een goed advies gekregen over aquarium verlichting voor onze school. Zeer kundig geholpen En na aankomst klik en klaar Daar is het licht!!! Nogmaals bedankt voor alle hulp en ondersteuning 👍 Vriendelijke groet Brenda Tanja

Snelle levering van een prachtig lasapparaat.

Dit was mijn 5e aankoop en weer netjes verpakt met genoeg klemmetjes maar geen schroefjes en 1 keer had ik een kapotte lamp gelijk terug mogen sturen en kreeg per kerende post 1 nieuwe.

Goederen netjes aangekomen

Inderdaad led-balken ontvangen zoals besteld, maar bij de montage was alleen het hoogst noodzakelijke geleverd. Gelukkig had ikzelf een bak schroefjes liggen om de balken ook te monteren. Een adapter bij de dag-nacht computer zit er niet bij. Dus zelf alsnog iets erbij moeten kopen. En het gevraagde led spectrum was niet langer in voorraad. John heeft naar eigen inzicht een alternatief geleverd. Zonder voorafgaand overleg. Dat was wel een verrassing... Maar de balken zijn best mooi. En ik vermoed dat deze kwaliteit / lichtspectrum voor deze prijs toch wel goed is. Mijn vissen zijn wel tevreden zo te zien.

Geweldige service en garantie

Mijn adapter was doorgebrand. Na mijn verzoek om garantie werd er direct een zwaardere adapter opgestuurd. Alles zonder gedoe. Dankjewel Ook deze keer milieuvriendelijke verpakking !!

Snel geleverd. Alles naar behoren.

Gevraagd om een andere transformator met het totaalpakket. Was geen probleem. Goed telefonisch advies gekregen. Vriendelijk en kundig.

Prachtige verlichting wat ik net nodig had

Fijne verlichting en goed verpakt aangekomen

Super snel geleverd en goede en snelle communicatie

Rapidité et un soins à l'emballage.

Excellente impression rapidité et écoute du client

Snel , accuraat en goede prijs kwaliteit verhouding

Dit was mijn 3e aankoop bij Buy at John.Wederom snelle levering goed verpakt . Prima kwaliteit Voor volgende aanschaf van led ga ik weer naar Buy at John

Snelle levering, product als omschreven

Complete set met 2 ledbalken besteld als extra verlichting. Snelle levering, snel antwoord op mijn vraag. Totale snoerlengte van de set is te kort. Moest ik extra bijbestellen en hierdoor extra verzendkosten. Is enige minpuntje. Maar ook dit weer zeer snel geleverd. Totnogtoe tevreden. Kwaliteit, levensduur, etc zal moeten blijken.

In een woord Geweldig.

Geweldige en vlotte aflevering en keurig verzorgd.

Zeer klantvriendelijk, goede kwaliteit

Snelle reactie op vragen via mail. Prima advies gekregen. Levering binnen twee werkdagen. Prijs / kwaliteit verhouding van het product is uitstekend. Aanrader!

Super service!

Site is overzichtelijk en de communicatie is uitstekend. Snelle reactie en met goed advies. Service is uitmuntend, zo is alles voor mij aangesloten (ik kwam er zelf niet uit) en hangt er nu keurige led verlichting boven mijn bak. Top bedrijf!

Hele goede service en je wordt aardig te woord gestaan ik raad het zeker aan

Snelle en goede service! Topproduct! Zeer tevreden!

Fijn contact, goede en nette aflevering, eenvoudig te plaatsen. Ik ben zeer tevreden.

Goed product

Goede producten voor redelijke prijd

Defect aan lichtbalken ( snoertje was losgeraakt) snel gerepareerd, viel binnen de garantie

Ziet er goed uit

Werkt goed

Heel netjes geleverd

Ik heb de verlichting gekocht op aanbeveling van mijn buurman, ik moet het nog plaatsen maar geeft nu al een flinke berg licht. Ik denk dat dit mijn plantengroei nog meer zal gaan bevorderen en het is natuurlijk geen stroomvreter zoals de t8 verlichting.

Kwalitatief zeer nette verlichting

👌🏻

Super!!

Na eerst wat mail contact voor informatie waar snel op gereageerd werd. De led verlichting besteld deze kwam snel binnen en alles al op de juiste manier aangesloten. Verlichting werkt naar behoren en geeft veel licht. Gewoon super service en snelle levering.

Na miscommunicatie, klacht naar tevredenheid opgelost

e-mail bericht in eerste instantie niet ontvangen. Daarna klacht naar tevredenheid opgelost.

Snelle levering goede service

De site was overzichtelijk, makkelijk bestellen en betalen, en snel geleverd! Kortom, goed voor elkaar