Een mindere ervaring met Buy At John Twee keer.

Toch nu maar een een resensie geschreven over buy at john. Ik heb nu twee keer bij hem besteld. Eerste keer een pakket voor een 1,60m aquarium. Na overleg gekozen voor twee ledbalken van 1,50m. als extra een rgb ledbalk er bij besteld. Tot nu toe ging alles goed. Na de bestelling ging de comunicatie een stuk minder. Had nog wat vragen via de mail gestuurd die niet beandwoord werden. Ook het wijzigen van de order werd niet beantwoord en Dus de dimmer die ik wou omruilen voor een wifi dimmer werd helaas niet beantwoord toen. Ook duurde het erg lang voordat het gehele pakket op de post ging. Ik dacht toen een dag of 4 dit mede omdat zijn verjaardag er nog tussen zat. Toch heeft hij het ondanks dat hij jarig was die dag nog wel op de post gedaan. Ook daar ging het al mis want er kwam nog een dag bij. Pakket ontvangen en dat was dan wel weer goed alles was al aangesloten. Toch wel zelf nog de tc420 led dimmer opnieuw geprogrameerd. Was niet mijn smaak. De eerste bestelling was een jaar geleden. Met nog in het achterhoofd de gang van zaken van de eerste bestelling toch even contact opgenomen met buy at john voor een offerte. Via de email deze opgevraagt. Helaas ik vond de offerte te hoog en na het na kijken op zijn website bleek dat ik beter twee volledige pakketen kon bestellen als hoe ik het zelf wou hebben. Dit ook gemeld. De zelfde avond ben ik gebeld door John. Hij zelf vond inderdaad ook dat het verschil toch best wel weinig was met de complete pakketen. Toen kregen we het over mijn bedoeling op zijn website staan ledstrips in de combi kleur rood en blauw. Deze zouden los van elkaar moeten kunnen branden. Deze wou ik graag hebben maar wat blijkt de informatie op de website klopt niet en de rode en blauwe leds branden tochelijk en zijn niet afzonderlijk te regelen. Dus hier had ik niets aan. Toch nog wat advies gekregen en de volgende morgen besloten om niet alle ledverlichting te gaan aanpassen, inplaats van een heel nieuw pakket heb ik uiteindelijk maar 1 str

Er gaat wel eens wat fout, maar ja je kunt ook nog bellen en dat heeft deze klant niet gedaan.

Mijn bestelling kwam binnen 3 dagen keurigverpakt binnen. Allles werkt perfect!

Prima service, krijg gelijk antwoord op mijn vragen via de telefoon.

Top 😉

Super service snelle levering ik was een verlengsnoer vergeten bij bestellen en hebben ze er zo 1 bij gedaan

Top 😊

Super tevreden. Alles doorgegeven via mail wat ik heb, daarop een offerte ontvangen en alles correct ontvangen. Bij de eerst volgende vraag, dadelijk antwoord gekregen. Over de lichten zelf kan ik nog weinig zeggen, kast is nog in opmaak 😉 maar is blijkbaar aansluiten en hop alles klaar. Dank u voor snelle service 😊

Alles is keurig verpakt aangekomen, aansluiten was heel eenvoudig, computer was al voorgeprogrameerd, geeft prima licht, kortom geweldig.

Helemaal goed

Alles netjes aangekomen/ verpakt Goed voorgemonteerd

Zeer correct

Zeer correct en nog een tegemoetkoming.

Gewoon TOP onverwachte service

Ik wist wat ik zou krijgen, maar tot ik doos openmaakte... was ik echt tevreden. Alles was al netjes aangesloten, mensen die twee linkse handen zouden hebben is dit ideaal. Gewoon klaar voor gebruik. Ook de TC420 was al voorgeprogrammeerd wat er terug voor zorgt dat de klanten direct aan de slag kunnen. Daarom heb ik een unboxing video ... gemaakt. https://youtu.be/xHaaSgtLlpw

GEWELDIGE SERVICE

Twee keer pech gehad met het defect raken van aquarium led verlichting zonder problemen opgelost onder garantie geweldige service komt men nog zelden tegen geef dan ook een 10

goede betaalbare ledstrips

opvallend goede kwaliteit voor dat geld. Handig ook dat er al een paar standaard programma's in de lichtcomputer staan en de tutorial op youtube is ook duidelijk.

Geweldige service

Na mijn bezoek aan de beurs in Diest waar ik hun ledverlichting had gezien, ging mijn verlichting plots stuk. En natuurlijk in de vakantie van John. Toch alvast maar besteld. Vanuit Italie kreeg ik email met advies en dat alles met spoed zou worden afgestuurd. Na het weekend meteen alles in goede staat ontvangen. Nog kleine nabestelling geplaatst en werd nog gebeld of alles in orde was. Dit noem ik service. Heb weer prachtig licht in aquarium. Bedankt.

Goed advies en goede service

Goede service en snelle levering!

Goede kwaliteit en goede service.

Twee lange led balken besteld. Goede kwaliteit voor een zeer nette prijs. Jammer dat de kosten voor bezorging te hoog zijn om ze betaalbaar te laten bezorgen.

Garantie netjes afgehandeld

2 ledbalken voor mijn aquarium besteld, netjes geleverd maar na een half jaar bleek de zijkanten niet goed waterdicht te zijn van vocht wat onhoog komt. Teruggestuurd En na wat mail contact nieuwe gehad! Bedankt voor de service en hoop dat het nu goed gaat

Geweldige service

Professioneel advies, goede service en uitstekend product! We zijn zeer blij mee deze goede verlichting.

Niets op aan te merken!

Mijn bestelling kwam binnen 3 dagen keurigverpakt en al aangesloten binnen. Allles werkt perfect!

Oke

Alleen de aflevering duurde 4 dagen dat is wel erg lang in deze tijd.

Zeer goede kwaliteit en service

Zeer goede communicatie en zeer goede uitleg over het materiaal en zeer zeker en aanrader mvg philippe

Zoals verwacht, wederom uitstekende service.

Zeer positief

Uitstekende service en snelle levering

er wordt vlug gereageerd op vragen m.b.t. het geleverde materiaal, zelfs met foto's ter verduidelijking.

Snel bereikbaar en een goede communicatie en prima producten.

Allen is een Nederlandse meter 15mm.langer dan een Belgische.

Kan beter

De afdichting van de aquariumlamp was niet goed afgedicht en de kabel die aan de lamp bevestigd zit was bloot. Heb de afdichting zelf opnieuw moeten doen.

Service prima

Goede communicatie en prima produkten .

Was elke webwinkel maar zo!

Snel bereikbaar en een goede communicatie. Klantvriendelijke service en een prima product.