Top!!!

top !!!!

Prima alles werkt

Heel te vrede

Alles heel goed

mooie kwaliteit verlichting Goedkoop en snelle levering Beveel het iedereen aan

Wat wil je nog meer?!!!!

Vergeleken met bestaande merken is deze verlichting absoluut niet duur. Je krijgt bovendien echt waar voor je geld. John handelt niet klakkeloos een bestelling af maar denkt met je mee. Ik heb goed advies van hem ontvangen en alles was bij levering op de lichtcomputer aangesloten. Superservice dus. Als je graag onnodig geld over de balk wil gooien koop je een bestaand merk. Maar als kwaliteit en service voor jou belangrijker is koop je jouw verlichting gewoon bij John. Voor de prijs hoef je het niet te laten. John bedankt.

Super snel

Levering super snel in deze corona tijd. Keurig verpakt. Prijs/kwaliteit een 8.

Aan te bevelen

Site via Google gevonden, duidelijke uitleg en informatie over wat je eventueel moet nemen. Alles goed en stevig ingepakt. Reageert op mail super snel,vraag me af of hij ook slaapt. Cijfer een 8 want er moet ruimte voor verbetering zijn.

Perfect! Service te gek gewoon!

Woensdag besteld. Vrijdag bij mij op werk na telefonisch contact bezorgd en echt een super uitleg In het kort, de rest instellen enzo via uitleg van internet gedaan super easy

Via google op deze site terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een lamp voor boven ons kleine aquarium. Vond de lamp op deze website, maar kon hem verder nergens vinden. Dus besteld en moet zeggen, was een snelle levering. Wel in een gedeukt pakketje, maar hij was heel en werkt goed. Product zoals beschreven op de website. Verder bood de website mij niets om nog eens te bestellen.

Very quickly received what I had ordered, well packed and works wonderfully.

Goede prijs kwaliteit

snelle levering....netjes verpakt....goede prijs kwaliteit verhouding

goede kwaliteit , snelle levering

Voor de 2e maal led verlichting aangeschaft bij Buy at John . Wederom perfecte lampen , en snelle levering Zeer solide verpakt Een aanraden

top top

Goede afhandeling ook met afspraken , werd netjes telefonische gebeld dat de led balken geleverd was en dat ik ze kon bestellen , netjes aangesloten , goed koop ,en staat altijd netjes te woord , echt een aanrader , top ga zo door

Uitstekende full service

2 RGWB LED balken met accessoires gekocht. Heel snelle en vlotte communicatie om eerst te bepalen wat je nodig hebt. Zeer gedegen en volledig advies. De levering was zeer goed en veilig verpakt, met aanvullend gedetailleerde instructies hoe aan te sluiten en hoe de controller aan te sturen (ook al had ik de controller niet bij John gekocht). Meer dan zomaar online shoppen.

Fijne advies en goede service

3 ledbalken gekocht waar van een niet goed was een fabrieks foutje ,zonder probleem kon ik hem retour doen en krijg een nieuwe terug. De balken zien er goed uit en zijn waterdicht. Deze man weet wat hij doet en verkoopt.

Snelle service en goed advies. Het is top verlichting.

Goed, snelle reactie en goed meedenken en adviseren. Alleen Jammer dat UPS op mijn adres heeft afgeleverd terwijl er duidelijk aangegeven was via UPS App, dat het bij de buren geleverd moest worden, dus had ik mijn lamples een dag later.

Vriendelijke service, goed product

Heel blij met mijn LED aquariumverlichting.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

De aquarium verlichting geeft een mooie lichtbundel en is simpel te installeren. Mijn vorige unit (ander merk) is kapot gegaan door condens water. Hopelijk is deze er wèl goed tegen bestand. Mijn eerste indruk zegt van wel. Het werd redelijk snel bezorgd en was goed verpakt.

Mooie led balken en service

Laatst over gestap van t5 naar led. Mooie led balken binnen gekregen en alles was al aangesloten. Super service. De volgende keer haal ik mijn spul hier weer.

Geen aanrader

Lange wachttijd, product niet zoals op de foto.

Niet ontvangen

Kan nog niets zeggen want de zending heb ik nog steeds niet ontvangen

Altijd goed en snel

Heel tevreden