Heel veel vragen

Helaas al drie keer is mijn theorie examen bij het cbr uitgesteld maar heb daardoor wel veel kunnen oefenen. Hoop dat het cbr weer snel open gaat!! Echt mega veel vragen met een hele goede uitleg op deze website en werkt super. Ik voel mij zeer goed voorbereid voor als straks na de lockdown.

De beste

Ik heb op meerdere oefensites geoefend en deze is echt de beste. Goede vragen, mooie foto's en super uitleg. Mijn complimenten!!!

Hele goede service

Product gekocht doordat dit heel goed aansluit bij mijn doelgroep “jongeren met autisme”. Heb gebeld over vragen omtrent het product en werd keurig en direct te woord gestaan. Mensen wilde graag leren over wat ik zie bij deze groep

Heel fijn geoefend

Ik heb deze lockdown voor corona helaas al twee keer gehad dat mijn examendatum is opgeschoven. Heb op theorie.nl veel geoefend in de tussentijd en ben er nu echt klaar voor. Wat onwijs veel foto's en vragen en goede uitleg erbij. Nu hopelijk snel examen kunnen doen.

Erg duidelijke website, en goede service!

Theorie.nl is echt een fijne en goede website om je theorie mee te oefenen. De oefeningen lijken erg veel op het daadwerkelijke examen van het CBR. Ook de service is erg goed, ik had een probleempje met inloggen maar dit was binnen een paar minuten opgelost! Zeker een aanrader dus!

Actuele lesmateriaal en uitstekende service

Mijn ervaringen zijn zeer goed. 1 week voor mijn motortheorie examen heb ik een weekabbonement afgesloten en daardoor mijn theorie gehaald.

Klantvriendelijk

Fijne site waar je op kunt leren. Je hebt er echt heel veel aan

Heel erg duidelijk en het werkt goed

Het werkt ideaal, de examens zijn moeilijker dan het echte theorie examen. Dat is juist ideaal, zo leer je veel meer en weet je dat het theorie examen gaat lukken!

Hele fijne site om te oefenen voor je theorie examen en veel examens

Ik vond dat ze erg veel keus hadden tussen vragen met up to date vragen mijn ervaring was top!

Erg tevreden

Na 4 dagen heel veel oefenen mijn motortheorie dan toch gehaald. Erg tevreden met de website. Ook snel reactie op vragen.

In 1 keer geslaagd! Goeie en duidelijke oefentoetsen

In 1 keer geslaagd! Goeie en duidelijke oefentoetsen precies zoals het echte examen

Helemaal top en goede service!

Ik werd goed geholpen en de examens waren erg handig.

Zeer nuttig!

De oefentoetsen zijn echt heel nuttig en een super goede voorbereiding op het theorie examen!

Echt een super site!

Mijn ervaring is super positief. Veel verschillende vragen en als je een antwoord fout heb wordt dat duidelijk uitgelegd. Hele fijne en overzichtelijke site!

De vragen waren bijna net zo als cbr

Was een hele goede website om op te oefenen. Het manier van examen is ongeveer hetzelfde als bij cbr. Je kan je goed voorbereiden op theorie examen. Toppp

Suit aan op CBR

Dankjewel voor jullie goede hulp en lesmethode sluit echt aan bij de CBR

Super fijne website

Heb hier heel veel aan gehad en heb goed kunnen oefenenen!

Goede manier om te leren

Cursus heeft goed geholpen!

Breed georiënteerde examens voor een goede voorbereiding van het theorie examen.

Gebruiksvriendelijk programma mede waardoor ik in 1 keer geslaagd ben.

Handig!

handig voot gebruik maar de vragen mogen soms over wat meer theorie gaan

Motor theorie oefenen

Een prima site om te oefenen maar staar je niet blind op de vragen. De vraagstellingen vanuit het CBR zijn echt anders. Houdt je theorie boek erbij. Het is geen garantie nl als je continu slaagt op deze site dat je slaagt bij het CBR.

Degelijk

Voor een relatief goedkope prijs heb je genoeg (vaak goede) examenvragen om mee te oefenen. Soms zijn ze wat onduidelijk, maar dat zijn ze op het echte examen ook dus dat is niet per se een negatief puntje. Wel jammer dat de lay-out er niet hetzelfde uitziet als op het werkelijke examen. Bijvoorbeeld dat je bij gevaarherkenning niet in je achteruitkijkspiegels kan kijken.

Goede voorbereiding op het theorie examen van het CBR

De vraagstelling en de soort vragen komen ook terug in je examen. Je bent dus goed voorbereid en kunt veel oefenen door de vele oefenexamens die je kunt maken!