Uitstekend.

De vragen zien er goed uit en worden ook goed uitgelegd als deze fout beantwoord worden. Ook mag de klantenservice benoemd worden aangezien ze zeer snel/professioneel reageren. Zeker een aanrader!

Prima middel om te leren.

Ik vind deze site een prima middel om te leren, NIET om je voor te bereiden op het cbr examen. Ik heb veel examens gemaakt, op een gegeven moment kom je dezelfde afbeeldingen en vragen tegen. En ze hanteren bij de toetsen niet de huidige regels qua slagen. Het cbr examen bestaat uit 3 onderdelen gevaren herkenning (wat prima is op deze site) en 12 vragen kennis (maximaal 2 fout) en 28 vragen inzicht (max 3 fout). Door deze normering kan je soms heel anders uitkomen dan op theorie.nl. Nogmaals qua leren een dikke 8, qua voorbereiding op je examens heb ik elders gekeken.

Goede uitleg, veel om te oefenen

Er was iets mis met de code en ik had toen contact opgenomen en er werd verteld dat ik een mail moest sturen. Mail niet gestuurd omdat mijn code het weer deed, toch ben ik nog even terug gebeld en hebben ze aan me gevraagd of alles weer in orde was! Erg goede services dus. Er waren veel examens om te oefenen en heb de site voor zowel auto als brommer theorie gebruikt. Ook word er bij elke oefenexamen goede uitleg gegeven over waar je fouten liggen.

Zeer tevreden!

Ben in 1 keer geslaagd en heb heel veel geleerd en lekker geoefend.

Veel examens waar je gebruik van kunt maken.

Theorie.nl beschikt over veel verschillende examens die je kunt oefenen. Dat is fijn. Ik adviseer wel om nog iets van een theorieboek te bestuderen om zeker te zijn dat je alle onderwerpen goed kunt onder de knie hebt.

Een uitstekende voorbereiding

Voor het voorbereiden van mijn theorie examen heb ik meerdere sites geraadpleegd, maar theorie.nl was toch echt de beste. Je kunt hier super veel examens oefenen en ieder examen kent zijn eigen, originele vragen (je komt niet steeds dezelfde vragen tegen in andere examens!). Vooral dat laatste kwam ik op andere oefen sites wel vaker tegen waardoor je niet optimaal getraind werd voor je examen. Op deze site word je zeker uitgedaagd, met veel pittige vragen!

Sluit goed aan bij examen

Precies het zelfde als een echt examen

Top service en superveel vragen

Ik heb op mijn iphone veel geoefend, heel veel van geleerd. Fijn ook bij elke vraag een duidelijke uitleg.

Geslaagd! Top!

Heel goed kunnen oefenen!

Mooie tentamen

Alleen te weinig examens

Goed geholpen

Had het verkeerde pakket gekocht en werd binnen een paar minuten overgezet naar het goede pakket.

Slecht systeem

Prima oefentoetsen, wel veel de zelfde vragen. Koop je een vode voor 24 uur, werkt tie maximaal 18uur. Beetje nep.

Ik ben er erg over te spreken

Ik vind de examens erg overzichtelijk, ook wanneer je je foute antwoorden kunt bekijken is dit erg duidelijk aangegeven waardoor het snel duidelijk wordt waar je fouten liggen.

veel geleerd in 1 week me A theorie gehaald

sss

ddd

Snelle nette klanten service had een probleem werd meteen opgelost top site!

Goede foto's.

Ik mis toch de wat ingewikkeldere foto's die ze bij het CBR gebruiken. Ik ben al een keer op geweest dus die weet ik nog. Die keer ben ik dus niet geslaagd, vandaar deze keer bij theorie.nl een poging ondernomen om de examens te oefenen, maar ze zijn toch niet helemaal wat het CBR doet. Jammer.

Duidelijk

Leerd makkelijk en is duidelijk

Toppie!!!!!

Heel tevreden met de uitgebreide uitleg op deze site. Vandaag geslaagd en heb alleen dit gebruikt. Heel blij mee dus toppie!!!

Prima examens ben geslaagd

Uitegbreid kunnen oefenen. Heel goede examens.

Heel veel vragen bij mijn theorie examen...

Heel veel vragen bij mijn theorie examen die niet bij de oefentoetsen stonden, was de 20 euro niet waard!

Makkelijk om mee te oefenen

Het is fijn om na de toets de fouten opnieuw te kunnen doornemen.

te weinig theorie.

te veel herhaling van bepaalde vragen en is niet te vergelijken met de vragen in de toets van het cbr. ik raad deze site sterk af.

Duidelijk!

Ik ben in 1 keer geslaagd en ik ben niet nederlands! Engelse ondertitels en duidelijke manier van lesgeven hebben heel veel geholpen! Bedankt!

Geslaagd

Helemaal top en superblij.