Zonde van je geld

24 uur is letterlijk 24 uur. Dus de klok loopt door als je slaapt. Bij andere sites telt alleen de tijd dat je daadwerkelijk oefent. Een xxxx dus in mijn ogen. Weggegooid geld

De dag voor examen pas begonnen en toch geslaagd

Het materiaal wordt grondig uitgelegd op een duidelijke manier. De verschillende oefenexamen vragen komen goed overeen met het daadwerkelijke gestelde vragen bij het CBR. Het aanbod oefenexamens is heel groot, wat ik persoonlijk heel prettig vond. Hierdoor had je altijd andere vragen, maar werden onderwerpen wel goed herhaald. Ik heb in één dag alle video's op 1.75x snelheid gekeken en alle oefenexamens gemaakt, waarna ik de dag erop geslaagd ben voor mijn theorie examen.

top

deze site heeft me echt geholpen. alles is makkelijk te volgen en de oefenexamens zijn precies zoals het echte examen. in 1 keer geslaagd zonder stress. dikke aanrader als je je theorie wil halen!

Uitstekende voorbereiding voor het theorie-examen!

Ik ben ontzettend blij dat ik voor theorie.nl heb gekozen voor mijn voorbereiding op het theorie-examen. De leeromgeving is duidelijk en gebruiksvriendelijk, en de oefenexamens sluiten perfect aan bij het officiële examen. Wat ik vooral fijn vond, is dat de lesstof stap voor stap wordt uitgelegd, waardoor je alles goed kunt begrijpen en onthouden. Daarnaast bieden ze ook handige tips en uitlegvideo’s die je helpen om lastige onderwerpen beter te begrijpen. De examensimulaties gaven me veel zelfvertrouwen, omdat ze exact lijken op het echte examen. Dankzij theorie.nl ben ik in één keer geslaagd! Ik kan deze website aan iedereen aanraden die zich goed wil voorbereiden en met zekerheid het theorie-examen wil halen. Bedankt, theorie.nl, voor de geweldige service en ondersteuning!

Gehaald

Het heeft me geholpen om mijn examen in één keer te halen. De oefentoetsen en duidelijke uitleg zorgden ervoor dat ik goed voorbereid was.

Super! Geslaagd

Bijna hetzelfde als het CBR. Ik vond deze vragen iets moeilijker maar veel van geleerd.

goede stof, slecte klantenservice

Stof is top. Kijk de uitlegvideo's en maak de oefentoetsen en de kans van slagen voor je theorie is groot. Je krijgt goede uitleg bij elke vraag van de oefentoetsen. Ik had 5 sterren gegeven, maar jullie klantenservice is echt slecht. Ik had een mevrouw aan de lijn die erg onbeleefd was. Ik stelde een normale vraag en ze reageerde alsof ik een hele domme vraag stelde. Ook hing ze de telefoon gewoon op midden in mijn zin, zonder mijn vraag te beantwoorden.

Eerste keer geslaagd

Top! Erg handig om te oefenen.

achterhaald en niet up to date

2x een pakket besteld hier, 6 wk elke avond geleerd en toch heb ik er niet veel aan gehad. Bij het CBR examen geen enkele vraag gehad die aansluit bij de proefexamens. ik zal dit niet aanraden.

Top site!

Op deze manier echt makkelijk leren, ook duidelijke filmpjes waardoor je het snel oppakt. Bij de oefenexamens is het ook makkelijk terug te zien waar je nog mee moet oefenen. Zou dit persoonlijk veel eerder aanraden dan een dagcursus!

Hele week geoefend en gelukkig de eerste keer gehaald. Heel veel vragen waren bijna hetzelfde en de vragen die ik niet eerder heb gezien kon ik goed beantwoorden door de filmpjes.

Geslaagd! Heel erg blij

Dankzij Theorie.nl meteen de eerste keer gehaald. Top! Kan deze zeker aanraden

Niet genoeg leerstof

Ik had in eerste instantie gekozen voor Theorie.nl omdat ik moeite heb met leren en de filmpjes mij een goed idee leken voor mijn motortheorie. De filmpjes waren okey maar meer ook niet. De vragen van de oefenexamens waren ontzettend simpel en sommige gewoon echt dom ik kan me niet voorstellen dat het CBR zulke vragen zou stellen. Alle vragen waren ook heel herhalend. Op sommige proefexamens had ik wel 6x achterelkaar de zelfde soort vraag over wie er eerst mocht, alleen dan stond de auto elke keer aan een andere kant. Ik heb mijn motortheorie wel in 1x gehaald maar ik had hiernaast ook nog een online boek gekregen van iemand dus ik denk dat dat me meer slagingskans heeft gegeven dan deze site.

Super fijne leermethode ook zodra er iets niet goed gaat qua betalingen, help zie je supersnel en heel erg fijn. Leermethode Twee keer aangeschaft en ben geslaagd.

Ik vond het goed gaan ben ook geslaagd erdoor dus is zeker een aanrader.

een systeem dat helpt met topservice

had een licentie van een week gekocht voor mijn zoon. Achteraf bleek hij in de war geweest met de datum. Prima geholpen en licentie zonder moeite omgezet naar een maand. Hij heeft flink geoefend en is nu wel glansrijk geslaagd (2 eerdere pogingen hopeloos gezakt)

Beste

Ik vind de filmpjes iets minder maar de oefenen examens zijn de beste

Goeie duidelijke uitleg en goeie oefenexames

Ik ben/was heel erg tevreden de videos zijn erg duidelijk en makkelijk te volgen de oefen exames vond ik ook prettig en heeft me goed geholpen want ben in 1 keer geslaagd voor me theorie

Heel erg dankbaar

Geslaagd voor mijn motor theorie in 1x door deze geweldige cursus

Gehaald

Geweldig, top! Hartstikke blij

Ideaal om op deze manier te oefenen zonder boek.

Niet volledig en dus kans op zakken

Ik ben bezig met mijn motortheorie, maar ik ben tot nu toe twee keer gezakt. Ik heb alle video’s bekeken en oefenexamens gemaakt, maar helaas lukt het nog steeds niet. De oefenexamens van theorie.nl lijken erg veel op elkaar en er is ontzettend veel herhaling. Het officiële CBR-examen komt hier niet goed mee overeen; er zijn veel vragen die totaal niet worden behandeld op theorie.nl. De uitlegvideo’s zijn verder wel oké, dus het kan handig zijn. Maar ik zou niet aanraden om alleen op theorie.nl te vertrouwen.

Echt fantastisch

Bijna precies zoals op het examen Heel erg blij

Geslaagd

Ik moet zeggen dat ik een beetje huiverig was en mijn vriendinnen bij zo'n dagcursus waren geweest en dat werkte voor de een wel en de ander niet. Ik heb een maand hier geoefend en ben met maar 1 fout geslaagd afgelopen vrijdag. De uitleg van de stof is echt geweldig. Het oefenen werkte heel fijn en je merkt door de voortgang op de pagina dat je steeds meer weet. Ik kan dit voor iedereen die wil slagen aanraden.

Eerste keer geslaagd.

Heb eerst alle video’s bekeken en daarna de examens geoefend. Leek erg veel op het echte examen.

Blaak 520

3011 TA Rotterdam