Heel fijn en veel aanbod

Ik heb fijn kunnen oefen en er waren veel oefenexamens ter beschikking. Je krijgt een goede uitleg aan het einde en je krijgt al vast een goede indruk van een echt examen.

Goed contact

Makkelijk te oefenen in 1 keer geslaagd

Als gevolg van covid kon mijn dochter pas laat haar theorie doen. Diverse keren uitstel gekregen. Zeer makkelijk en prima contact.

GEWELDIG

Zo duidelijk en je leert hier zoveel van! Ik ben al meerdere keren gezakt omdat ik theorie.nl niet gebruikte en dit was mijn laatste redding en ik had er maar 2 fout!! Zeker aanbevolen echt fantastisch ben zoo dankbaar

Goed les materiaal

In 1x geslaagd

Deze oefentoetsen zijn moeilijker dan het theorie examen.

0 fout op motor-examen

Zeker een aanrader, alle 25 examens geoefend/geleerd en had 0 fout op het echte cbr examen!

In 1x geslaagd

Mijn zoon heeft 2 weken geoefend met de proefexamens van theorie.nl en in 1x geslaagd

Super well explained and very well made

Very Very helpful with the corrective texts, also hella pog that they are usin 3D models for the pictures for maximum clarity

Geweldige. Digitale Cursus

Werkt super makelijk en ruim 30 theorie examens kunnen oefenen uiteraard geslaagd!

Zeer veel examens voor een goede prijs

De keuze aan examens is heel groot. Welke tijdsduur je ook kiest je hebt altijd toegang tot alle examens. Ik heb zelf voor 24 uur gekozen en heb mijn theorieexamen in een keer gehaald. Het oefen met tijd is ook zeker een voordeel. Zo raak je er al gewend aan.

Prima (maar vol spellingsfouten)

Makkelijk te gebruiken

Toppers!

Het zijn echt toppers, hele goede vragen heel veel het zelfde als op het echte examen! kwam 1 dag te kort met oefenen! en heb heel lief voor 1 dag gratis we bij gekregen!!

Super examens!

Giede examens! Hebben mij erg geholpen.

Door jullie oefenen ben ik geslaagd !! De vraag waren bijna alles het zelfde echt top!!!!

Top geslaagd

Goede cursus vragen komen overeen met cbr examen hele goede service ben zeer tevreden!!!

Niet voor de motor

Voor de auto zijn de examens goed en voldoende, maar in het examen van mijn motor theorie merkte ik dat er echt andere vragen waren gesteld die niet in de oefenexamens voor kwamen met betrekking tot rij kledij en motor kennis. Ik ben wel geslaagd dus zeker niet ontevreden en het was niet duur, maar er mist dus wel wat voor mij.

Motor theorie hier geleerd na het boek 1x hebben uitgelezen. Aan theorie.nl heb ik persoonlijk meer te danken dan aan het boek. Haha Dankzij theorie.nl ben ik de 1ste keer geslaagd. Echt top. Ik ga hun zeker aanbevelen bij mijn vrienden - kennissen die nog een rijbewijs gaan halen.

Leerzaam

De antwoorden zijn uitgebreid en goed uitgelegd

Fijne manier van leren en een goede service

Ik heb goed kunnen oefenen. Toen ik er even niet meer in kon werd ik daar goed bij geholpen.

goede service, fijn kunnen leren

Fijn mee kunnen oefenen. Soms kwam ik er niet meer in (denk door wifi struggles) maar na Whatsapp bericht naar theorie.nl gestuurd te hebben werd dit meteen opgelost.

Handig kunnen oefenen

Het was een super handige manier om te oefenen voor mijn theorie examen. Veeeeel beter dan leren uit een boek.

Super goed

er zijn veel verschillende opdrachten. De opdrachten lijken op die van het cbr. mijn code deed soms wat raar maar als je ze een bericht stuurt is het snel weer gefixt. Ik heb met dank aan de opdrachten mijn theorie examen bromfiets gehaald. Ik kan jullie dit zeker aanraden. Ik had maar een fout. Ik zou de opdrachten van deze site stampen voor een goede resultaat.

Super fijne en handige site

Het was super fijn om oefenexamens te oefenen, wel jammer dat soms dezelfde vragen terug kwamen in verschillende oefenexamens.

Niet vergelijkbaar met examen.

Constant voorrangs- en afstandsvragen hier. Op examen geen afstandsvraag gehad.