Schitterende plaatjes voor de motor

Lekker veel geleerd en fijne uitleg. Ben helemaal klaar voor het examen.

Teveel voorrangs vragen

Het was een vergelijkbaar examen, alleen er waren teveel voorrangs vragen.

Niet het geld waard

-Positieve is dat er veel examens zijn om te oefenen -Veel dezelfde vragen in de verschillende examens -Vaak geen uitleg bij foute antwoorden -Je kan niet terug bij een gegeven antwoord, wat wel kan bij het cbr examen -Er word vaak gevraagd naar wat is de stop/reactie afstand, dit komt niet op het theorie examen voor. Wat dus erg onnodig is.

Goede examens

Ik heb op meerdere sites geoefend en ook met een paar boeken maar ik vond deze website wat mij betreft het fijnste.

in 1 woord geweldig!!!

ik ben echt heel tevreden

Goed en overzichterlijk

Théorie.nk is best een go aria website en je kan goed oefenen.

Lijkt niet genoeg op het echte examen, wel hele goeie service.

De oefenexamens leken naar mijn mening niet genoeg op het echte examen. Er kwam te veel herhaling in voor. Het helpt wel zeker om het beter te begrijpen en beter te onthouden. De service is ook goed.

In één keer

Goede, representatieve vragen. Ik was mentaal goed voorbereid op het examen!

Duidelijke Foto’s en vraagstellingen

Heel handig omdat ik het op mijn telefoon elk minuutje dat ik vrij ben overal kan oefenen. Overzichtelijk , met duidelijke foto’s en goede vraagstellingen. Ook de fout analyse over kunnen doen is erg practice .

Duidelijke vragen en uitleg

Wel jammer dat je niet kan zien welke examens je al hebt gedaan, zodat je soms 2 keer hetzelfde examen doet.

Geslaagd en heel blij

Heel veel geoefend en in 1 keer geslaagd. Goede uitleg, mooie foto’s.

De service is heel goed alleen vraagstelling soms anders

Je krijgt heel veel vragen wie er hef eerst of het laatst mag

Helemaal geweldig!

Door de oefenexames ben ik in een keer met maar 4 fout geslaagd voor mijn scootertheorie. Het was mijn geld dubbel en dwars waard!

Ik zou het zeker aanraden, omdat je naar mijn mening door theorie.nl een goed beeld krijgt van hoe een theorie-examen eraan toe gaat. Ook leer je het best door fouten te maken, daar is deze website erg handig voor. Wat ik wel jammer vind, is dat ik regelmatig dezelfde vragen krijg en nog niet eens de helft van alle oefenexamens gemaakt heb.

Top na de update

Na de laatste update zijn de examens uitgebreid met nieuwe vragen en foto's. Zeer vernieuwend en duidelijke foto's.

zenuwachtig

deze examens zijn erg recent en duidelijk. verder heeft hij voor mij net niet genoeg gedaan maar dat lag niet aan de site maar aan de zenuwen die ik had. de site heeft alles wel veel duidelijker gemaakt dan de boeken met super veel tekst.

Waardevol met kleine kanttekening

Ik vond Theorie.nl erg fijn om het theorie examen voor de motor voor te bereiden. Ik heb uiteindelijk alle 25 proef-examens gemaakt. Het systeem werkt goed en je krijgt (bijna) altijd goede uitleg van de antwoorden op de vragen. Super goed om te doen als voorbereiding op je theorie examen. De kleine kanttekening is dat er toch wel veel vragen in het examen voorbij komen waarbij ik het idee kreeg dat het een totaal andere vraag was dan tijdens het oefenen. Dus wees er op voorbereid dat het examen wel iets afwijkt van de proefvragen. Ik had mijn laatste proef examens vaak 1 of 0 fout. Mijn echte examen heb ik gehaald met 4 fout.

Goede klantenservice

Netjes behandeld had wat vragen over het examen. Netjes afgehandeld. Examens hebben goede uitleg bij foute antwoorden. Vind persoonlijk dat er veel voorrang vragen inzitten. Verder zit het examen goed in elkaar

Goed geholpen

Veel goede oefeningen, vooral veel verschillende over wie voorrang krijgt, dus dat was chill om te kunnen oefenen en daardoor waren die vragen bij het examen heel makkelijk. Wat wel jammer was, was dat ik vragen kreeg die ik niet heb teruggezien in het examen, dus voor sommige vragen was ik ook niet genoeg voorbereid. Ik vond het wel zeker de prijs waard;)

NODIG

Zonder was ik zeker weten gezakt

Theorie-examen motor behaald

Niet alles komt er in voor maar je leert een heleboel.

Fijne oefenstof. Wat ik jammer vind is dat er bij een fout antwoord geen uitleg word gegeven. Hierdoor weet ik niet waarom het fout was en wat dan wel goed is. Moet dan vaak gokken

Ik ben geslaagd

Maandag na de corona gelukkig kunnen boeken voor vandaag en ik ben geslaagd mede dankzij het oefenen de hele week op deze website. Aanrader voor iedereen.

Examens zijn niet actueel

CBR examen vraagt hele andere vragen als de examens van jullie.. Ik ben ook helaas gezakt.. terwijl ik met uw examens achter elkaar was geslaagd..

Doet wat het moet doen

Heerlijke manier van oefenen voor het echte examen. Veel van geleerd.