Beste waarin je kunt oefenen

Ik ben er heel erg tevreden over theorie.nl en ook nog over de klantenservice. Ze reageren heel erg snel en helpen je wel.

Zeer tevreden met theorie.nl raad iedereen aan

Top cursus!

Het zijn hele fijne instructeurs, goede uitleg. Ruimte voor eventuele vragen en top tips voor het examen! Zeer tevreden.

Door degelijke toetsen gelijk geslaagd

Na twee weken dagelijks een aantal oefenexamens gemaakt te hebben tot ik consistent alle vragen goed had ben ik gelijk geslaagd bij het cbr. De toeten zijn representatief voor het echte examen en de afbeelding bij de vragen zijn duidelijk. Ook zijn er (naar mijn ervaring) ruim voldoende oefenen examens beschikbaar waardoor alle onderdelen meermaals aan bod komen. Het is erg prettig dat je bij foute antwoorden ook uitgelegd krijgt waarom het andere antwoord het juiste was. Dit heeft mij erg geholpen met het onthouden van de theorie. Zeker aan te raden als goede voorbereiding op je theorie examen

Zeer duidelijke uitleg, mooie oefeningen een aanrader

Een maand geoefend op theorie.nl. En in een keer mijn theorie examen gehaald. Fijne opgaves, duidelijke uitleg en genoeg om te oefenen.

Veel geleerd en geoefend. Klantenservice is heel goed. Eerste keer meteen geslaagd.

Kan me niet vinden in de goede reviews

Stof doorlopen en alle 25 oefenexamens tenminste 1 keer gemaakt en geslaagd. Maar bij het echte examen kwam het stof niet overeen, het waren andere vragen en kwamen dingen in voor die niet werd behandeld in de presentaties.

Goede oefenexamens met goede vragen.

Theorie .nl stelt goed gerichte vragen die je ook op het cbr examen kan verwachten. Over het algemeen vond ik de vragen iets moeilijker dan de vragen in mijn examen zelf. Dit is dus positief want op die manier ben je goed voorbereid. Ook word er snel gereageerd mocht je zelf vragen hebben bij vragen die je niet begrepen hebt. De uitleggen video’s zijn een goede toevoeging op de theorie die je uit het boek leert.

De eerste keer meteen geslaagd!

Ik ben volledig eerlijk

Ik kan mezelf helaas niet vinden in de 5 sterren recensies door een aantal minpunten. 1. De uitlegvideos hadden te weinig beelden en een heleboel gepraat. (Voor mensen met leerproblemen is dit teveel van het zelfde en niet voldoende variatie om de hersenen te prikkelen en voor een goede structuur) 2. Op een gegeven moment dan maak je de examens heel goed, maar dat komt eerder omdat je het al tientallen keren hebt gezien en niet omdat je daadwerkelijk verkeersinzicht hebt (vooral bij gevaarherkenning) 3. Te weinig uitleg over verkeersborden en soorten wegen en herkenningspunten hiervan etc. Ik ben wel geslaagd maar dat komt omdat ik ontzettend veel geoefend heb :) Een pluspunt vond ik wel dat ze de theorie persoonlijk maken voor je (ze noemen op dat je dit allemaal voor je rijbewijs doet en je veiligheid etc.) Als je zeker wil slagen zou ik hiernaast ook uit een boek leren en ook voor je zelf na gaan dat je in andere contexten de vragen ook moet kunnen beantwoorden dus niet door gewenning omdat je de vragen herkent.

Dankzij de oefeningen via theorie.nl, was ik in 1 keer geslaagd voor mijn motortheorie!

Super goede klantenservice. Auto en motor theorie beide in een keer gehaald zonder het boek ook maar een keer open te maken. Lucas

Geweldig! Eindelijk geslaagd.

Hele fijne site met goede uitlegvideo’s en veel vragen waarmee ik heb geoefend

Top om theorie te leren.

Ik heb via theorie.nl geoefend voor m’n examen. De oefenvragen lijken erg op het CBR examen wat tijdens het examen veel rust geeft. Zeker een aanrader om zo te leren met o.a. uitlegvideo’s.

Het is makkelijk te gebruiken en werkt goed

Ik ben zeer tevreden over Theorie.nl, het heeft geholpen met het behalen van mijn theorie

Goede voorbereiding op examen

De proefexamens sluiten naadloos aan opd e examens van het CBR. De feedback na een oefen examen geeft ook duidelijk aan welke vraag fout is, met onderbouwing van het goede antwoord. Met enkel de oefenexamens oefenen, heb je geen theorieboek meer nodig.

Uitstekende cursus, aanrader voor iedereen!!

De cursus heeft er zeker voor gezorgd dat ik ben geslaagd. Het examen was niet moeilijk, maar de vragen die ik niet wist specifiek over het motor gedeelte wist ik nu te beantwoorden door de cursus. Je krijgt in de cursus precies de vragen te zien die je ook op het echte examen kan verwachtten. In 1 keer geslaagd zonder fouten :)

Blij met de oefenstof en duidelijke uitleg filmpjes

Heel goed hulpmiddel om je motor theorie examen te halen, ook als je auto theorie al enige tijd geleden is !

Fijne manier van leren.

Voor mij was dit een perfecte manier van leren. Duidelijk, goed gebruik van voorbeelden en geen eindeloze verhalen over hetzelfde onderwerp.

Geslaagd!

Heel goed kunnen oefenen. In de video’s werd alles heel goed uitgelegd. Kan het iedereen aanbevelen!

Fijne leer filmpjes en veel oefenexamens

Hele fijne leer filmpjes met leuke mensen en ontzettend veel oefenexamen waardoor het oefen heel makkelijk wordt

In 1 x geslaagd!!

Deze site kan ik iedereen aanbevelen. Omdat er zoveel video's zijn (21), worden alle onderdelen stuk voor stuk heel goed uitgelegd. De uitleg ging op een leuke positieve manier. Ze beginnen met een introductie waarbij wordt uitgelegd wat je precies kan verwachten bij het examen. Er zijn veel verschillende vragen over elk onderwerp zodat je die goed kunt oefenen. De plaatjes met situaties waren ook allemaal heel duidelijk weergegeven. De oefenexamens leken heel erg op het echte examen, wat natuurlijk de beste voorbereiding is!

Perfecte website, overzichtelijk, snelle reactie bij vragen

Pakket voor de scooter theorie gekocht en werkte perfect. Zowel de filmpjes en oefenexamens zijn zeer van pas gekomen tijdens het echte examen. Makkelijk contact en snelle reactie. Was 1 foutje want kreeg de auto theorie ipv scooter maar ook dat was binnen 3 minuten na het sturen van 1 bericht gelijk opgelost Als een boekje lezen niks voor jou is net zoals ik is dit zeker weten een aanrader. In 1x geslaagd.

Efficiënte leermethode

Geweldig, hele duidelijke theorie heeft me veel geleerd en geholpen. Er was ook iets mis gegaan met mijn code toen had ik een berichtje gestuurd en kreeg ik gelijk een nieuwe code heel netjes en fijn opgelost! Een echte aanrader

Blaak 520

3011 TA Rotterdam