Uitmuntend

Goede en duidelijke uitleg bij de antwoorden . De situaties komen veel overeen met het echte auto theorie-examen. In 1x geslaagd!

Handige tool

De online proefexamens zijn een handige tool ter voorbereiding van het (auto) theorie examen. Deze kunnen je goed op weg helpen. Hou wel rekening met het feit dat je wel het theorieboek vooralsnog nodig hebt. Theorie.nl bedankt hiervoor. Tip: voeg meer kennis en inzicht vragen toe aan de online examens. Michel

Super!!!

Deze site heeft voor mij erg goed gewerkt! De vragen kwamen redelijk overeen met de vragen op het theorie-examen, dus ik was gelukkig goed voorbereid. Ik vroeg om een dagje verlenging via de mail en kreeg een paar minuten later gelijk al een reactie dat het geregeld was, zodat ik (gratis) nog even door kon oefenen. Wat mij betreft echt een top site en een hele goede service! Zeker een aanrader voor degenen die hun theorie-examen nog moeten halen! :)

Zeer tevreden, met goede examens!

Ik ben zeer tevreden. Deze website heeft goede examens met controleer functie die laat zien waarom je vragen goed of fout zijn beantwoord. Ik miste wel een plek waar theorie nog wat kon nagelezen worden, dat mist helaas, maar verder een topsite en mede dankzij hen mij theorie gehaald!

Erg handige site!

Goeie voorbeelden zoals bij CBR examen. Heb non stop examens geoefend en ben daardoor in 1x geslaagd. Aanrader!

Super goed

Snelle klantenservice en hulp

Goede ervaring.

Dubbele vragen

Ik kreeg bij toetsen de zelfde vragen als andere toetsen

Top oefeningen

De oefeningen zijn super vooral kwa voorrang heb je hier echt heel veel aan was de eerste 2x gezakt en toen maar besloten om het via deze oefentoetsen te proberen en als resultaat geslaagd

heel stimulerend en duidelijk ! Absolute Aanrader !!!!

Nu hopen dat ik volgende week ga slagen. Genoeg oefen materiaal en tot nu toe slaag ik steeds. Hopen dat het op het echte examen ook lukt. mocht ik zaken zal ik weer doorgaan met oefenen via theorie.nl

Goeie site om te leren

Het is een goeie site om te leren voor je theorie examen. De vragen die gesteld worden komen overeen met die op het examen komen. Ik ben vandaag ook dankzij hun site geslaagd voor mijn auto theorie examen.

Ik ben gestimuleerd en ik vind het uitdagend.

Echt een aanrader, heb mijn wens bereikt aangezien het examen met vele goei vragen en duidelijk uitlegt geeft. Kortom een top leerstof voor voorbereiding.

Theorie gehaald met deze oefenexamens!

Ik ben super tevreden over deze website. Ik heb alle examens gemaakt voor mijn theorie en ben vervolgens in één keer geslaagd. Door de uitgebreide uitleg die je kan lezen bij elke situatie weet je wat je fout hebt gedaan en waarom. Die (maximaal) 20 euro die je extra kwijt bent is het sowieso waard, beter dan een herexamen!

Super fijn, geslaagd in 1 keer

Het is super handig dat je meteen kunt beginnen met oefenen en altijd wanneer je maar wilt. Ik ben super blij dat ik hiervoor gekozen heb

Super site om je theorie examen voor te bereiden.

Heldere site, mooie plaatjes en echt een perfecte voorbereiding op het examen. Nadat ik geoefend had via deze site in 1 keer geslaagd. Perfecte examenvragen.

Zeer betaalbaar en zinvol

Afgesloten om de laatste puntjes op de i te zetten. Ik had nog een paar uurtjes meer over. Ik heb de klantenservice gemaild en binnen 2 uur was mijn abonnement kosteloos verlengd zodat ik nog even door kon oefenen. Super goede duidelijke oefen examens.

+ er is een uitgebreide uitleg gegeven bij alle vragen. + er zijn veel examens, inclusief tik en sleepvragen +Toen er een fout was met het systeem, waardoor ik niet in kon loggen werd er snel geholpen + optie voor een dag gebruik maken van het systeem was mogelijk - soms dezelfde vragen, vragen kunnen misschien een iets moeilijker niveau hebben, meer variatie in verkeerssituaties.

Geweldig, in één keer geslaagd!

Ik begon ruim 2 weken van tevoren met het bestuderen van het theorieboek. Ik vond dat er geen genoeg vragen in zaten dus ik was met nood op zoek naar een goede site waarop ik mijn theorie kon oefenen, en met behulp van de demo vond ik dit een fijne methode. Nou begon ik een dag voor mn examen met oefeningen maken dus had ik het 24 uur paket van 8 euro. Prijs/kwaliteit vergelijking was optimaal! Je krijgt 22 examens die allemaal super goed zijn qua vraag/tijd indeling, wat het echte examen geweldig na bootst. Vergeleken met andere sites waarbij je tientallen euro's betaald voor 5/10 examens was dit echt helemaal top! Ik ben in één keer geslaagd en ik had het examen in 10 minuten af. Ik had 50/49 vragen goed en de meeste vragen had ik al eerder gezien door de oefenexamens. Nogmaals bedankt voor de goede service!

Voldoet aan verwachting.

Voldoet aan verwachting.

Aanrader

Je leert op een leuke, leerzame manier. De examens zijn hier wat moeilijker waar door het juist appeltje eitje is als je naar het CBR gaat. Mijn licentie was helaas afgelopen voordat ik mijn theorie-examen had, maar ik heb er 4 dagen extra bij gekregen:) echt super tof. Ik raad iedereen aan om hier een pakket te kopen!!!!

Erg handig voor jullie theorie examen, echt een aanrader

Heel erg handig voor je theorie examen echt een aarader

Goede voorbereiding voor redelijke prijs

24 uur voor het examen de puntjes op de i. Echt een aanrader voor diegene die wil testen of hij/zij klaar is voor het echte examen. Goede aansluitend op het examen gemaakte vragen voor een redelijke prijs.

Echt om aan te raden

Goede vragen duidelijke afbeeldingen niks meer aan veranderen . Advies neem het twee weken pakket het is het echt waard .

Goede vragen

Leuk om te leren

Mooie site en echt me geld waard