Klantvriendelijk

Fijne site waar je op kunt leren. Je hebt er echt heel veel aan

Heel erg duidelijk en het werkt goed

Het werkt ideaal, de examens zijn moeilijker dan het echte theorie examen. Dat is juist ideaal, zo leer je veel meer en weet je dat het theorie examen gaat lukken!

Hele fijne site om te oefenen voor je theorie examen en veel examens

Ik vond dat ze erg veel keus hadden tussen vragen met up to date vragen mijn ervaring was top!

Erg tevreden

Na 4 dagen heel veel oefenen mijn motortheorie dan toch gehaald. Erg tevreden met de website. Ook snel reactie op vragen.

In 1 keer geslaagd! Goeie en duidelijke oefentoetsen

In 1 keer geslaagd! Goeie en duidelijke oefentoetsen precies zoals het echte examen

Helemaal top en goede service!

Ik werd goed geholpen en de examens waren erg handig.

Zeer nuttig!

De oefentoetsen zijn echt heel nuttig en een super goede voorbereiding op het theorie examen!

Echt een super site!

Mijn ervaring is super positief. Veel verschillende vragen en als je een antwoord fout heb wordt dat duidelijk uitgelegd. Hele fijne en overzichtelijke site!

De vragen waren bijna net zo als cbr

Was een hele goede website om op te oefenen. Het manier van examen is ongeveer hetzelfde als bij cbr. Je kan je goed voorbereiden op theorie examen. Toppp

Suit aan op CBR

Dankjewel voor jullie goede hulp en lesmethode sluit echt aan bij de CBR

Super fijne website

Heb hier heel veel aan gehad en heb goed kunnen oefenenen!

Goede manier om te leren

Cursus heeft goed geholpen!

Breed georiënteerde examens voor een goede voorbereiding van het theorie examen.

Gebruiksvriendelijk programma mede waardoor ik in 1 keer geslaagd ben.

Handig!

handig voot gebruik maar de vragen mogen soms over wat meer theorie gaan

Motor theorie oefenen

Een prima site om te oefenen maar staar je niet blind op de vragen. De vraagstellingen vanuit het CBR zijn echt anders. Houdt je theorie boek erbij. Het is geen garantie nl als je continu slaagt op deze site dat je slaagt bij het CBR.

Degelijk

Voor een relatief goedkope prijs heb je genoeg (vaak goede) examenvragen om mee te oefenen. Soms zijn ze wat onduidelijk, maar dat zijn ze op het echte examen ook dus dat is niet per se een negatief puntje. Wel jammer dat de lay-out er niet hetzelfde uitziet als op het werkelijke examen. Bijvoorbeeld dat je bij gevaarherkenning niet in je achteruitkijkspiegels kan kijken.

Goede voorbereiding op het theorie examen van het CBR

De vraagstelling en de soort vragen komen ook terug in je examen. Je bent dus goed voorbereid en kunt veel oefenen door de vele oefenexamens die je kunt maken!

Fijne manier van voorbereiden

Goede oefeningen en lijkt veel op het echte cbr examen! Ook heel aardig dat ik een weekje gratis mocht door oefenen omdat mn examen was afgelast en een week uitgesteld werd! Top!!!

Logische keus

Op 23-11-2020 ben ik geslaagd voor het theorie examen motor A. Gedurende de tijd ervoor heb ik mijn theorieboek één keer volledig doorgenomen en daarna nog een keer, maar dit keer alle belangrijke termen en informatie gemarkeerd. Toen ik hiermee klaar was, heb ik twee weken vóór het examen het pakket van 2 weken volledige toegang gekocht. Iedere dag 3 á 4 examens is voldoende en dit gewoon volhouden tot de dag van je examen. Nou, d-day. Met dank aan Theorie.nl, in combinatie met het theorieboek; 47 van de 50 vragen goed beantwoord. Ik zeg; doen!

Geweldig zovaak gezakt .. bij jullie in 1 keer geslaagd

Echt de beste oefen site ooit! Kan alle examens oefenen en bent perfect voorbereid op je examen.

Theorie.nl heeft me heel goed geholpen!

De examen van Theorie.nl lijken veel op die van CBR en dat helpt enorme.

Ik heb 3 dagen geoefend en meer was niet nodig ik had in 1x mijn theorie gehaald!. Het enigste minpunt wat me op is gevallen is dat de kwaliteit van de fotos niet echt geweldig is dit kan wel beter maar verder echt super als je voor je theorie wilt leren.

Snel geregeld en prettig contact!

Binnen no time heb je een code om in te loggen. Je kunt meteen aan de slag. Uitleg is helder en duidelijk. Veel examens om te oefenen. Klein aandachtspunt: de tijd loopt exact af. Geef van te voren een melding in beeld zoals ‘je hebt nog twee uur’ ofzo. Contact is verder prettig, ook via WhatsApp.