Goed en informatief

Leuk en informatief.

Hele goede oefen examen ,kortom Geweldig !!!

2 weken geoefend, heeft me enorm geholpen. Vragen lijken heel erg op die van CBR. De vragen die ik wel mis zijn bijv, vragen over LEMA en EMA en vragen over je helm. Maar voor de rest alles wat je nodig !!!! Je moet wel je verkeers borden kennen.

Hele fijne cursus en goed oefenmateriaal, in een keer geslaagd!

Een dag cursus gedaan voor mijn autotheorie, fijne communicatie en een duidelijke cursus met genoeg oefenmateriaal die overeenkomt met het examen zelf.

Fijne oefenexamens

Ik heb er zeker veel van kunnen leren. Ze hebben 20+ oefenexamens waarvan geen één hetzelfde was. Hierdoor heb ik mijn motor theorie kunnen behalen met maar 3 fout.

zeer goed voor beginnersniveau

eenvoudige en duidelijke uitleg

Goede service!

Ik heb goed kunnen oefenen met theorie.nl!!! Geslaagd!!!!!!!

top site, in een keer geslaagd!

hele goeie duidelijke uitleg en vragen examens die perfect passen bij het cbr examen!

Top service en goede oefentoetsen

Ik heb 5x mijn theorie gedaan met gezakt als vervolg maar na dat ik deze cursus 1 week heb gebruikt ben ik gelijk geslaagd

Top platform om je voor te bereiden voor je theorie examen!

Ik heb gekozen voor het pakket van 2 weken, zodat ik genoeg tijd had om te oefenen voor het motor examen. Naast het lezen van het theorieboek (ANWB), toch veel extra info gekregen via de oefenexamens. Na 2 weken dagelijks oefenen ben ik geslaagd. Alleen met het boek was het niet gelukt, dus zeker een aanrader!

Goede oefenexamens passend bij het CBR examen

Alle examens die op theorie.nl staan zijn passen goed bij de vragen die je op het echte CBR examen krijgt. Is dus echt een goede oefening voor het examen. Heb dit gebruikt voor me scooter en voor me auto theorie en ben voor beide in één keer geslaagd.

Super geregeld werkt makkelijk

Mijn aankoop ging niet helemaal goed. Maar werd meteen geholpen en kom meteen beginnen met de oefentoetsen.

Ongelofelijke klantenservice

Heel snel geholpen! Een hele fijne website om te leren. Alles is goed uitgelegd en er zijn veel examens. Prijs is zeer betaalbaar ook.

Werkt gemakkelijk, goede klantenservice

Fijne manier om te kunnen oefenen met verschillende type vragen. Het kunnen terugkijken van gemaakte examens en de uitgebreide uitleg bij foute vragen is heel prettig. Goede klantenservice, was fijn te bereiken waren en zeer snel reageerde. Ik heb alsnog wel meerdere keren mijn theorie moeten doen, de inzichtvragen bij het CBR vond ik een stuk lastiger en je moet toch echt goed de theorie leren naast het oefenen op deze site.

Theorie.nl is de beste manier om in één keer te slagen

Ik heb een zeer uitgebreide review over Theorie.nl geschreven! Lees 'm hier: https://rijdmotor.nl/review-theorie-nl/

Ik kan een ieder deze online cursus aanraden! Het bereidt je 100% voor om in een keer te slagen voor je theorie auto examen bij het CBR. Grote dank aan Theorie.nl!

De vragen van Theorie.nl komen overeen met de vragen op jouw theorie-examen! En als er iets mis gaat, dan reageren ze binnen een minuut op je vraag en is het meteen geregeld! Super fijne en goede site om op te oefenen! Zeker een aanrader dus!

Ik raad het iedereen aan het is zo gemakkelijk hoe het beschreven staat en duidelijke plaatjes er bij het is voor mij 100%respect dank er voor top

Komt goed overeen met vraagstellingen van CBR!

Een fijne oefenomgeving om je voor te bereiden op het examen bij CBR!

Vragen komen niet overeen met het motorexamen

Je krijgt vragen die je helemaal niet krijgt op het cbr theorie examen. Bijvoorbeeld: of je in een bepaalde situatie moet gassen, remmen of gas los moet laten. Gevaarherkenning is helemaal geen onderdeel in het cbr theorie examen. Daarnaast is de formulering van de vragen zeer onduidelijk. Jammer dat ik hier 17,99 voor heb betaald. Overigens kan het zijn dat deze site goede auto theorie examens heeft, dit zal wel de hoge score bij de reviews verklaren.

Geslaagd na 2x

Ik heb deze site 2 keer gebruikt, het is wel nodig dat je echt alles heel vaak oefend maar door deze site ben ik uiteindelijk wel geslaagd.

Dankzij Theorie.nl heb ik goed kunnen oefenen en ben ik geslaagd! Het is heel duidelijk, overzichtelijk en lijkt op een echt examen.Ik raad het iedereen aan.Het is elke cent waard!

Helemaal top

Top service en goede oefen examens! Zeker een aanrader

Oefenen waar en waneer je maar wil

Ik heb door het pakket van Theorie.nl in 1x mijn examen behaald. Gewoon alle examen vragen oefenen zoveel je wilt. Er was 1x een probleem met mijn account en dat was, ondanks dat het weekend was, supersnel opgelost. Aanrader!

Hele prettige leermethode

Ik vind het een hele prettige leermethode. Ben in een keer geslaagd!

Heb een goede ervaring gehad, er zijn genoeg toetsen en de vragen lijken op wat er op de toets zelf komt.