handig maar niet geweldig

Goedkope oefenexamens en pakketten, maar er worden bij de oefen vragen wel veel vragen herhaald en het is niet helemaal hetzelfde als het echte cbr theorie examen. Ik denk daarom dat een site met een officieel cbr oefenexamen beter is. Verder wel overzichtelijke uitleggen en ik ben geslaagd :)

Heel goed en leerzaam

Kreeg letterlijk bepaalde vragen in mijn theorie examen dus erg blij me geweest!

Fijne oefensite

Erg fijn om theorie examens te oefenen, alleen het is jammer dat je geen vraag terug kan als je op 'volgende' heb geklikt en je kan ook geen vragen markeren. In alle examens staan ook geen oefenvragen over 'veegmachines'. Ik had hier bij mijn eerste theorie 2 vragen over en ik had geen idee wat ik moest invullen. (Mocht iemand uitleg hebben over veegmachines, stuur een instagram dm naar @darrenn.030, Dankjewel :D)

Super goed en mobielvriendelijk

Echt super goed, na het gebruik van een ander groot merk was ik gezakt. Hierna heb ik een pakket gekocht bij theorie.nl en ben ik in 1 keer geslaagd. Fijne manier van leren en ook mobielvriendelijk een echte aanrader!

Veel kunnen oefenen duidelijke uitleg en daardoor ben ik geslaagd met 1 week oefenen!!!

Geslaagd!

Goede site om te oefenen voor het theorie-examen. Ik was geslaagd vanaf de eerste keer. Wel nog geoefend op een andere site.

Ik was super nerveus voor mn examen. Het pakket aangeschaft voor 2 weken en elke dag minimaal 2 examens gemaakt. Ben gewoon in 1 keer geslaagd hierdoor!!

Prima oefeningen!

Prima oefeningen! In 1 keer geslaagd ook!

Super site!!

Ik heb via de Bibliotheek Utrecht gratis gebruik kunnen maken van theorie.nl en al zijn examens. Ik kan nu ook echt zeggen dat ik er ook zeker geld voor zou hebben betaald want wat heeft deze site mij goed geholpen! Heb super goed kunnen oefenen met gevaarherkenning en met hoe de vragen gesteld worden. Ik heb hierdoor bij mijn examen bij gevaarherkenning 3 foutjes gemaakt van de toegestane 12 fouten en bij inzicht maar 1 fout van de toegestane 3! Zeer zeker aan te raden.

Zeer duidelijke leermethode

Door deze theorie cursus is onze dochter in één keer geslaagd. We zijn dus erg tevreden over de leerstof.

Top ervaring

super goede theorie examens met goede voorbeelden en foto.s Echt een aanrader

Geweldige oefeningen voor een prima prijs

Ik heb dankzij theorie.nl mee kunnen oefenen met auto examens en situaties voor het theorie examen. Goede uitleg en duidelijke omschrijving.

In een keer geslaagd mede door deze goede site

Goede vraagstelling die aansluit op de cbr examens

Zoek verder

Vragen voor motortheorie komen totaal niet overeen met de inhoud van het CBR examen. Op deze site alle toetsen foutloos en bij het CBR totaal kansloos. Heel veel vragen die nergens worden behandeld op deze site. Raad iedereen aan lekker verder te kijken want ook mijn buurjongen had het zelfde probleem en na leren via een andere theorie trainer wel geslaagd.

Heb de bromfiets examens voor 1 week gekocht en heb ze gedaan na het leren. Iedere keer als ik iets fout had leerde ik daarvan de uitleg weer. Heb dit 3 dagen gedaan en ben geslaagd met 1 fout!

Geweldig materiaal

Ik heb ongelooflijk veel baat gehad aan deze lessen. Vaak een zwaarder examen dan het echte examen. Eindeloos veel voorrang vragen die je goed op weg helpen. Ik heb een 2 weken pakket genomen en ben mede hierdoor zeer goed geslaagd voor mijn theorie.

Super service, erg goed en zeer goede oefeningen voor het behalen van je theorie. Persoonlijke benadering. Enige minpuntje is dat bij gevaarherkenning vaak een ander antwoord moet hebben dan bij andere. Dus wanneer gas loslaten of remmen. Maar je mag daar 12 fout in hebben dus meestal haal je het dan wel.

Super handig!!!

Makkelijk in gebruik, geslaagd in 1x

Super fijn

Ik heb een aantal examens geoefend en het heeft mij goed geholpen met het maken van mijn examen

De communicatie verliep snel en goed, ook al was het mijn dommigheid heeft Tjerk het uitstekend opgelost en is mijn dochter geslaagd!

Geslaagd in 1x!

Super handige oefen-examens. Lijken op het echte examen. Toen mijn theorie was uitgesteld wegens corona hebben ze mij gelijk geholpen met een nieuwe code sturen op het moment dat ik mijn theorie zou maken. In 1x geslaagd door deze heldere examens + uitleg wanneer er iets fout was. Super service!!

in éen keer geslaagd met theorie.nl

Vragen kwamen overeen met het echte examen. Veel examens voor een goede prijs.

Goede examens en service was ook top!

De examens waren erg fijn om te maken en ben ook geslaagd. Wanneer mijn code eerst niet werkte werd en binnen enkele minuten gereageerd en werd dit opgelost.

Ideaal en snel

Makkelijk en snel te bestellen, je kan gelijk aan de slag.

Helder en overzichtelijk! Aanrader.

Met hulp van theorie.nl in één keer geslaagd voor mijn motortheorie. Vragen zijn representatief met een duidelijke uitleg! Een echte aanrader!