Goede uitleg video's en duidelijke exames.

De proef exames komen dicht in de buurt van de echte exames.

Helemaal TOP

Heb de videocursus gedaan, examens geoefend en gehaald. Erg blij.

Meteen geslaagd!

Eerder twee keer gezakt door uit het boekje te leren. Dit was duidelijk de betere keuze! Erg bedankt

Lijkt totaal niet

Lijkt totaal niet op exame vragen

Bedankt voor alles top site en service

İk alleen via deze site gestudeerd en ben bik de 2e poging geslaagd voor mijn theorie. Bij de eerste had ik een weeb vantevoren geleerd en bij de tweede alleen en dag. Veel oefenen en je komt er wel doorheen, super bedankt aan de theorie team. Mvg

24 uur van te voren begonnen met leren. Alle filmpjes op 2X normale snelheid afspelen en je kent alle nederlandse verkeersregels binnen no time. Klasse theorie.nl!

Binnen 1 dag gehaald

Per ongeluk een dag van te voren begonnen, maar dankzij alle filmpjes en uitleg gehaald. Dit was motor theorie (A)

Supermooi en leerzaam

Makkelijk om mee te leren en je steekt er veel van op. Ik ben geslaagd.

Prima leerstof voldoende om te slagen

Prima leerstof, voldoende om te slagen mits compleet afgerond. Dashbord is ideaal voor de ouders en kan voor de leerling motiverend werken Foute examen vragen worden uitgelegd, super! Aanrader.

Heel fijn

Super goed wellicht een hele kleine tip. Ik ging de auto in en was nog even aan het leren. Maar deed dit op mijn ipad omdat mijn telefoon leeg was. Werd er toen helaas uitgegooid omdat ik gebruik maakte van een ander device. Account geblokkeerd... Probeer dit op te lossen dan is deze echt dik aan te raden!

Ik ging heel goed oefenen met de examens en heb uiteindelijk mijn theorie gehaald

Door de oefen examen krijg je meer zelfverzekering omdat je het steeds opnieuw kan doen tot je slaagd en zo leer je ook veel van je fouten

Geslaagd!

Goede oefeningen, bijna succes verzekerd :)

Handig om te leren.

Alles wordt goed uitgelegd en de oefenexamens zijn goed om de moeilijkheden in de kijker te zetten en daarvan te leren. Het is echter wel allemaal gemaakt voor jongeren. Als je al wat ouder bent, komen de video's soms wat onnozel over.

Heeft me goed geholpen!

Overzichtelijke website waar je voor een goede prijs instructie video's kunt kijken en veel proefexamens kunt maken die veel lijken op de CBR examens. Toen er iets mis ging ook meteen goed geholpen door de klantenservice!

In 1 keer geslaagd!

Ik ben ruim in de 30, maar toch nog begonnen aan mijn rijbewijs. De theorie cursus was erg volledig, goede dosis humor en ik ben in 1 keer geslaagd! Top!

Fijn om mee te oefenen.

Het is heel fijn om te oefenen voor het theorieexamen door middel van het maken van oefenexamens die hetzelfde gaan als een echt examen bij het Cbr.

De lay-out is goed maar de filmpjes zijn te lang, kon wat sneller/efficienter

De filmpjes duren erg lang. Ipv gewoon informatie te geven draaien jullie er wel eens omheen en proberen dan ook grappig te doen enzo. Ik kijk de filmpjes voor de informatie niet voor de humor. Verder vind ik het helemaal prima, site is erg duidelijk en de oefeningen zijn goed

Een aantal examenvragen kwamen niet aan bod in het oefenexamen.

Ik heb de cursus gevolgd en daarna alle oefenexamens meerdere keren afgelegd, waardoor ik dacht dat ik het motortheorie examen heel goed begreep. Een aantal vragen, waaronder de eerste, kwamen niet aan bod op het oefenexamen. Gelukkig ben ik in één keer geslaagd voor het examen (8 fouten). Achteraf gezien denk ik dat het bestuderen van het theorieboek misschien heeft geholpen.

Ik heb mij een week voorbereid, dan een 1 dagje 123 geslaagd gedaan. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Fijn

Zijn goede filmpjes voor instructies en oefenen toets die er uit zien als de echte

Niet alle info klopte

Niet echt een fijne site om te leren. Sommige info klopte ook niet. Ben ook gezakt ondanks hard leren op deze site

Leerzaam en duidelijk site

Ik ben erg tevreden vreden over theorie .nl het is zeer makkelijk en overzichtelijke en je kan je oefen examens net zo veell herhalen als je wilt.

Toppertje ga zo door

Heel erg leerzaam.

Voor m'n theorie heb ik een pakket van 4 weken genomen. Duidelijke foto's en video's. Heb er heel erg van geleerd. Ben daarom ook in 1 keer geslaagd!

Een nieuwe ervaring.

Ik heb al 60 jaar een rijbewijs. Regelmatig fris ik mijn kennis op uit een boekje. Deze keer koos ik voor deze training. Sommige foto’s vind ik onduidelijk. Vooral als er remlichten of richtingaanwijzerlichten aan te pas komen. De training is, denk ik, voor jong publiek. Toch een leuke ervaring voor mij. Enne… ik ben weer helemaal “bij”.