Fijne manier van voorbereiden

Goede oefeningen en lijkt veel op het echte cbr examen! Ook heel aardig dat ik een weekje gratis mocht door oefenen omdat mn examen was afgelast en een week uitgesteld werd! Top!!!

Logische keus

Op 23-11-2020 ben ik geslaagd voor het theorie examen motor A. Gedurende de tijd ervoor heb ik mijn theorieboek één keer volledig doorgenomen en daarna nog een keer, maar dit keer alle belangrijke termen en informatie gemarkeerd. Toen ik hiermee klaar was, heb ik twee weken vóór het examen het pakket van 2 weken volledige toegang gekocht. Iedere dag 3 á 4 examens is voldoende en dit gewoon volhouden tot de dag van je examen. Nou, d-day. Met dank aan Theorie.nl, in combinatie met het theorieboek; 47 van de 50 vragen goed beantwoord. Ik zeg; doen!

Geweldig zovaak gezakt .. bij jullie in 1 keer geslaagd

Echt de beste oefen site ooit! Kan alle examens oefenen en bent perfect voorbereid op je examen.

Theorie.nl heeft me heel goed geholpen!

De examen van Theorie.nl lijken veel op die van CBR en dat helpt enorme.

Ik heb 3 dagen geoefend en meer was niet nodig ik had in 1x mijn theorie gehaald!. Het enigste minpunt wat me op is gevallen is dat de kwaliteit van de fotos niet echt geweldig is dit kan wel beter maar verder echt super als je voor je theorie wilt leren.

Snel geregeld en prettig contact!

Binnen no time heb je een code om in te loggen. Je kunt meteen aan de slag. Uitleg is helder en duidelijk. Veel examens om te oefenen. Klein aandachtspunt: de tijd loopt exact af. Geef van te voren een melding in beeld zoals ‘je hebt nog twee uur’ ofzo. Contact is verder prettig, ook via WhatsApp.

Fijn dat ik snel geholpen kon worden.

Ik vond het een prettige ervaring. Toen er iets fout ging en ik een appje had gestuurd om te vragen wat ik kon doen kreeg ik meteen antwoord en het kon meteen opgelost worden. De site was fijn en makkelijk te gebruiken. Zeer helpvol

Superveel vragen

Mijn verwachting is echt overtroffen. Zo veel verschillende vragen. Heel fijn om motor examen vragen te oefenen op deze website. Ongelofelijk veel detail in al die mooie foto's maar ook waanzinnige uitleg bij alle vragen. Als je voor je examen gaat binnenkort gewoon doen dit! Krijg je geen spijt van.

prima site

ik heb een aantal oefenexamen gemaakt op deze site. Er komen vooral veel voorrangsvragen in (in het CBR examen zitten bijna geen voorrangsvragen) dus als je daar moeite mee hebt is dit fijn om mee te oefenen. Een nadeel vond ik wel dat er in de oefenexamens veel vragen over de remafstand, volgestand, etc bereken stonden, terwijl ik dit in de 3 x dat ik mijn scooter theorie examen heb gemaakt geen een keer voorbij heb zien komen. Maar om de voorrangsvragen en een aantal theorie vragen te oefenen is dit een prima site!

Had hier echt veel vragen geoefend welke ik ook in mijn echte examen van het CBR vanochtend kreeg. Heel veel aan gehad. Ben geslaagd met 1 fout.

Perfect om te oefenen!

Oefen toetsen zijn hetzelfde als die van CBR, ik heb geen boek open gehad en alleen maar oefen toetsen gemaakt. Kan het iedereen aanbevelen!

Fijne site.

Ik vond het een fijne site en de toetsen zijn echt leuk om te maken. Ook heel fijn dat je uit meerdere toetsen kunt kiezen. Wat ik ook fijn vond, als je een vraag fout had dat er een duidelijke uitleg bij stond.

niet heel fijn

ik ben op mijn theorie gezakt door dat ik stof miste in de oefen examens en nu pas 19 januari kan herkansen terwijl ik alen oefen examens heb gehaald

geweldig

Ik heb mijn theorie binnegehaald door theorie.nl daarom raad ik iedereen aan om bij hun een pakket aan te schaffen

Erg goed

Goede survival goede oefeningen en fijne manier van oefenen

Ideale voorbereiding voor je theorie examen!

Ik heb alle theorie examens 2 keer geoefend en met 4 fouten mn examen in 1 keer gehaald! Echt een must naast je theorieboek

Goed geholpen

Het heeft mijn enorm goed geholpen tijdens het leren voor theorie examen!

Fijn om mee te werken!

Fijn om mee te oefenen, vind de prijs wel aan de dure kant. Maar het is het wel waard! Goeie vragen & ziet er netjes uit.

het was een prettige toets vorm die heel erg leek op die van het CBR

Ik vond het heel handig om zoveel te kunnen oefenen door het grote aantal toetsen dat Theorie.nl heeft.

Veel goede vragen in het examen

Goede vragen in het examen. Met een duidelijke uitleg!!

Heel fijn om te oefenen!

Door deze examens heb ik in 1 keer kunnen slagen!

Goede voorbereiding voor het theorie examen bij het cbr

In één keer geslaagd voor mijn theorie examen voor de motor mede dankzij de oefenexamens van theorie.nl. Makkelijk in aanschaf en goede klantenservice!

Zeer goede site met gerichte examen vragen!

Als er een probleem is met de betaling/code helpen ze je meteen en super vriendelijk! Super goeie examengerichte vragen!

Ga voor een andere site voor motortheorie

Hoewel de site mooi is ingericht, zijn de oefenvragen voor motor theorie totaal niet relevant voor het echte CBR examen. Er worden heel veel vragen gesteld over stopafstanden, remafstanden etc. te berekenen. maar het berekenen van deze afstanden komt niet aanbod in het CBR examen. Zo zijn er nog een aantal soort onderdelen meer die niet worden behandeld op deze website, maar die je wel krijgt op je CBR examen. Ik heb goed geoefend op deze site, kende bijna alle vragen uit mijn hoofd, zo goed heb had ik geoefend. En ik was helemaal overdonderd door de vragen die ik kreeg op mijn CBR examen.

Echt een heel goede methode om het theorie examen te leren

Hoi, als ik iets mag aanraden is het wel Theorie.nl . Ik heb Theorie.nl gebruik om mijn auto theorie examen voor te bereiden. Het leerd fijn als je gelijk na afloop van de vragen weet wat je score is. Je kan je fouten nakijken en herkansen, maar ook je goede antwoorden kan je nalezen, dat maakt je ook zekerder. En van je fouten leer je. Dus wil je meer kans maken, leer met theorie.nl. Succes.