Ben veel opgeschoten

Ik heb veel van deze site geleerd. Je kan ook timers bij de vragen aanzetten waardoor je snel leert nadenken, dit bespaart je veel tijd op het examen.

Ik vondt het zeer leersaam

ik had al wel veel in het theorie boek gekeken alleen nooit echt een oefen examen gedaan en evengoed leer je dan nog dingen die gevraagd kunnen worden en ook de vraag stelling, dat je duidelijk moet lezen wat de vraag nou echt is.

Geslaagd en heel blij

Heb 2 weken intensief geoefend en blij dat ik het examen heb gehaald. Ik vond de vragen niet makkelijk maar gelukkig zat er bij elke vraag een duidelijk uitleg. Ik had s'avonds laat een vraag en binnen 5 minuten kreeg ik al een bericht terug. Kan deze site dan ook gerust aanbevelen.

Werkt niet goed en vragen zijn niet volgens nieuwste manier van CBR

De vragen zijn volgend een oude vraagstelling.

Geweldig!!!

Na het eerste pakket nogmaals een weekpakket aangeschaft. Dat verliep niet helemaal goed maar dat heeft Theorie.nl fantastisch opgelost. Wat een service....nu hopen dat ze slaagt aanstaande vrijdag.

Geweldig. !

Geweldig. Je leert hier alles van. Duidelijke uitleg er bij. Zeer aan te bevelen.

Top website

Snelle service en goede examens

Beste theorie site

Wat mij betreft de beste manier om te oefenen. Ik heb op meerdere websites oefeningen gedaan maar deze waren voor mij de allerbeste. Werkt snel en goed en heeft uitgebreide uitleg bij alle vragen. Ga zo door.

Hele goede examens om mee geoefend te hebben en kan het iedereen aanraden

Ben eindelijk geslaagd

Door het vele oefenen van de moeilijke vragen ben ik geslaagd. Gelukkig bij elke vraag een uitgebreide uitleg. Daarnaast redelijk goedkoop en snelle service toen ik een vraag had.

De website klopt helemaal niet

Heb 2 weken lang alle examen en willekeurige examen geoefend, maar op het CBR is de indeling helemaal anders en de vragen komen ook bijna niet terug in de oefenexamens

goed maar teveel kruispunt vragen. in de oefen toetsen kwamen er ongeveer 20/25 kruispunt vragen in. ik heb gister theorie examen gedaan voor de scooter en er kwamen maar 3 kruispunt vragen in! de oefen toetsen hebben me wel goed geholpen want ben in 1 keer geslaagd met 4 fout!

top service

ik ben heel goed gehoelpen

Goede leer methode. Werkt ook goed

Medium

Voor inzicht trainen erg handig, voor kennis bent u elders beter af.

Goede leerzame duidelijke site

Werkt heel prettig, je hebt de mogelijkheid om al je fouten met uitleg te bekijken en om examens opnieuw te maken. Het enige nadeel is dat je bij de 45 normale vragen niet terug kan klikken, terwijl dat tijdens het examen wel mag. Als je je dus bij een vraag bedenkt kan je niet de vraag opnieuw invullen.

Heb goed kunnen leren en kunnen zien wat fout is. Heb er veel aan gehad.

Top site!

Hele fijn werkende site met veel examens voor het geld dat je betaalt. Het enige minpuntje is dat de examens wel heel erg veel op elkaar lijken.

Heerlijk overal kunnen oefenen. Terug kijken wat goed of fout gaat. De foto's zouden wel iets duidelijker mogen want soms kun je bijv. een stoplicht of aangegeven bord bijna niet zien. Voor de rest.. Fijn!

Fijne site, de toetsen zien er professioneel uit en worden niet heel vaak herhaald, fijn dat er een goedkope optie is van 24 uur, zodat je na het leren en een dag voor je examen heel goed kan leren met onbeperkte oefentoetsen.

Heel slecht. Vragen zijn herhaald

Ik wist het niet dat het zo slecht zou zijn. Nu heb ik er helemaal geen zin in om het examen te maken omdat die hier zo slecht

Zeer behulpzaam

Duidelijke vragen en feedback. Mijn toegangscode stopte opeens met werken maar na een mailtje aan de klantenservice werd ik na 10 minuten geappt: het was opgelost.

Geslaagd

Superblij, geleerd uit en boek en daarna heel veel vragen geoefend. Uitgebreide uitleg. Zeer tevreden

Verouderd

Video's van de examenroutes zijn flink verouderd. De routes kloppen niet meer doordat wegen zijn veranderd en het niet meer toegankelijk is. Kwaliteit ook zeer matig ivm de borden te kunnen lezen. Wel handig om het vooruit kijken te oefenen, maar dan met niet kloppende informatie.

Door middel van alle oefenexamens ben ik geslaagd voor mijn echte examen!