Totaal inaccuraat

Een goede basis voor je theorie, vereist alleen nog wel veel bij studie. Ga er niet van uit dat als je dit haalt je ook je examen haalt. Onthoud: Het is een oefening.

Fantastisch! Prettige ervaring.

Al een aantal keer gezakt en eindelijk gehaald. Vragen waren niet makkelijk maar gelukkig een goede uitleg. Klantenservice reageert zelfs na 22.00 uur.

Super klantenservice

In heel erg snelle tijd reactie op mijn email. Probleem snel opgelost. Fantastische service

Redelijk goede voorbereiding

De gevaarherkenningsvragen kloppen niet met de vragen van het CBR. Jullie hebben geen binnenspiegel die bij het officiële theorie examen wel aanwezig is en belangrijk is voor sommige beslissingen

Kwam nauwelijks overeen met CBR examen (motor).

Na het maken van zo'n beetje alle oefentoetsen (en allemaal tussen de 48/50 vragen goed beantwoord), zelfverzekerd naar het echte examen bij het CBR gegaan. Daar kwam ik ruim 20 vragen tegen welke niet voorkwamen tijdens het oefenen, Met als gevolg dat ik zakte met 14 fouten. Voor de theorie auto zal het prima zijn, maar voor de motor zeer zeker niet! Binnenkort via een andere leerweg opnieuw proberen.

Snelle reactie en goede service

De code is aangevraagd maar de snelheid waarmee er wordt gereageerd is super! Nadat ik start met oefenen zal ik een update geven!

Zeker het geld waard!

Ik had de pakket van 2 weken genomen. In mijn eerste paar proefexamens had ik meer dan 15 fouten steeds. Nu, na ongeveer 7/8 uurtjes oefenen verder, zit ik rond de 1 of 2 fouten per examen. Ik vind het absoluut geweldig. Ik raad het zeker iedereen aan, het is veel leuker dan uit dat saaie boekje leren.

mehhh

ik krijg alleen maar de zelfde foto's, en in veel verschillende examens precies de zelfde vraag

Kan beter!

Dit pakket bevat niet voldoende lesstof en heel veel vragen zijn herhaling en dat is ook goed , wel is het dan jammer dat er dan juist te weinig ruimte is voor andere belangrijke vragen . Je merkt dat theorie.nl zich niet genoeg verdiept in de vragen die op het theorie examen voorkomen . Er worden zeker wel een paar vragen behandeld met je maar dat is grotendeels voorrang verlenen , gevaren herkenning. Dat kan nuttig zijn maar zeker niet voldoende voor het theorie examen. Omdat ze de beste bedoelingen hebben om ons te willen laten slagen zou ik het aanbevelen alleen vind ik dat ze zich meer moeten verdiepen in de examen vragen .

redelijke weergave van de echte examen gaf mij een ready gevoel

80% van de vragen komen overeen met de vragen op de examen, dus 80% gehaald van de theorie examen. Toch niet genoeg, dus moet ik hem herkansen.

Geslaagd helemaal blij.

Heel veel vragen en goede uitleg. Erg fijn in het gebruik.

gaat gesmeerd

Het voelt als een goede steun in de rug.

Bij elk examen telkens dezelfde vragen

Bijna alleen maar dezelfde vragen ook al maak je een nieuw examen, gevarenherkenning voegt ook niet zoveel toe, mogelijkheid voor alleen theorie vragen zou helpen

Prima oefenen

De oefen examens geven een goed beeld van het echte examen. Het onderdeel gevaarherkenning is echter niet consistent in beoordeling van situaties en gaat dus altijd fout. Is dus prima, maar heb een betere site gehad.

Uitstekende site!

Site werkt goed. Goede klantenservice!!

Slecht

Vaak zelfde vragen die terugkomen

Een goede voorbereiding op het examen!

Dankzij de goede oefen examens kreeg ik een goed beeld hoe de examens eruit zouden gaan zien. Door de examens kon ik heel goed oefenen en daardoor heb ik mijn theorie-examen voor de auto gehaald! Bedankt!

Aan te raden aan anderen!

Theorie.nl raad ik aan anderen aan. Het heeft mij goed geholpen bij de voorbereiding van het theorie-examen. Bij verkeerd beantwoorde vragen wordt er op een heldere manier uitgelegd wat het juist antwoord dient te zijn. Wel is het zo dat er vaak dezelfde plaatjes worden gebruikt (tip voor theorie.nl). Tegelijkertijd leer je bij deze foto’s/plaatjes wel goed de principes en (voorrangs)regels kennen. Dat is dan wel weer de andere kant van het verhaal. Als je de (voorrangs)regels onder de knie hebt, kan je deze ook correct toepassen in het verkeer en tijdens je theorie-examen!

Eindelijk mijn theorie gehaald

Ik had een vraag en binnen 5 minuten kreeg ik al bericht. Hele fijne website en je kan meteen oefenen. Vragen waren wel moeilijk maar door de goede uitleg heb ik veel geleerd. Kan deze dan ook gerust aanraden.

Beste onder de slechtsen

De examen codes per pakket zijn onduidelijk. Toen ik rijexamen videos pakket bestelde dacht ik dat dit onderdeel van de auto pakket was, niet dus. Ook heb ik vragen in de theorie verkeerd die wel goed moeten zijn (vooral bij gevaarherkenning). Vanwege foto's is het vaak niet duidelijk of een bewegend object wel of niet wat gaat doen waar je op anticipeert met remmen, gas loslaten of niets. Onprettig. Ondanks dat zijn ze nog beter dan alle concurrenten.

Super fijn

Was de eerste keer gezakt voor auto theorie. Daarna gaan oefenen met theorie.nl en geslaagd. Veel en fijne oefen examens.

Super fijn om te oefenen!

Ik leerde het via deze site super goed het ging super fijn. En snel echt een spoedcursus!

Helemaal blij

Eerste keer gezakt voor m’n motortheorie. Toen jullie site gevonden. Heerlijk op het strand op m’n telefoon hele dag liggen oefenen. Tip, neem powerbank mee :). En...... geslaagd! Mede zeker dank zij jullie site. Dankjewel!!!! Peter

Prima site

Met voldoende oefening heb je een grote kans om het examen te halen!

Zonder theorie.nl had ik het niet gered!

De examens van theorie.nl komen zeer goed overeen met de echte theorie-examens. Door het oefenen met de examens leer je veel meer dan uit een boek, want dan beklijft het beter. Zonder had ik het niet gered. Zeker een aanrader!