Niet vergelijkbaar met examen.

Constant voorrangs- en afstandsvragen hier. Op examen geen afstandsvraag gehad.

ontzettend leerzaam!

Met 2 fouten de eerste keer geslaagd!!! Ik vond de theorie cursus erg leerzaam. Ook was het erg handig dat er los van de al samengestelde examens, nog willekeurige examens gemaakt konden worden. Al met al, zeer tevreden met de aankoop...

geslaagd dankzij theorie..nl

ik heb vrijdag mijn examen gehad bij het cbr en ik had maar 1 fout. ik heb hier 2 weken geoefend en was voor mij genoeg om te slagen. dankjewel!!!

Super fijn en alles snel geregeld!

Heel aardig personeel! Alles was zo geregeld en ze hebben me goed geholpen toen ik wat vroeg! Echt een aanrader voor iedereen die ze theorie nog moet halen!

Handig in gebruik en een goede prijs. Het niveau van de vragen ligt echter vrij laag en vragen worden vaak herhaald. Alleen deze website is niet voldoende voorbereiding voor het echte CBR examen.

Veel oefenmateriaal met vragen die heel erg lijken op de CBR examen vragen.

Ik heb twee weken lang veel oefentoetsen gemaakt voor mijn cbr auto theorie examen. De vragen waren erg gevarieerd en boden veel inzicht in de stof. Er werd achteraf na het maken van een toets duidelijke uitleg gegeven waarom je een vraag wel of niet goed had. Ik heb er veel aan gehad!

Goeie service

Hele goeie service! Heel tevreden heb goed kunnen leren!

Goede voorbereiding en goede klantenservice

Het oefen materiaal lijkt erg op het echte theorie examen waardoor ik voorbereid was op wat er aan zou komen.

Zeer tevreden, raad het zeker aan!

Veel toetsen waaruit je kan kiezen waardoor je eigenlijk alle situaties mee kan oefenen. Ook hadden ze accurate toets vragen.

Examens zijn precies zoals het examen van het cbr.

Nadat ik alle oefenexamens op deze site had gemaakt ben ik opgegaan en geslaagd met maar 2 fouten.

Super goed!

Enorm goede vragen, ik leer er veel van. Ik zou dit zeker aanraden!

Hele fijne site om op te oefenen en duidelijke uitleg wat je fout gedaan hebt

Heb de hele week geoefend en ben gelukkig geslaagd. Fijne website, mooie plaatjes en goede uitleg. Aanrader!

Simpel en goed

Hele fijne manier om te oefenen en duidelijke uitleg.

Mooi programma maar komt echt overeen

Motor theorie kwam niet overeen met het echte cbr examen. Verder wel leuke oefeningen.

Geslaagd in 1 keer

Veel examens en hierdoor geslaagd

Fijne examens om te oefenen

Ik heb veel theorie examens geoefend via theorie.nl. Mede door theorie.nl ben ik geslaagd voor mijn motor theorie examen. Als je gaat leren voor je theorie examen is het een kwestie van heel veel examens oefenen en theorie.nl is een goede site om te oefenen

Goede oefentoetsen!!

Ik heb goed kunnen oefenen voor mijn examen. De oefenexamens lijken heel erg veel op het echt theorie examen!

handig maar niet geweldig

Goedkope oefenexamens en pakketten, maar er worden bij de oefen vragen wel veel vragen herhaald en het is niet helemaal hetzelfde als het echte cbr theorie examen. Ik denk daarom dat een site met een officieel cbr oefenexamen beter is. Verder wel overzichtelijke uitleggen en ik ben geslaagd :)

Heel goed en leerzaam

Kreeg letterlijk bepaalde vragen in mijn theorie examen dus erg blij me geweest!

Fijne oefensite

Erg fijn om theorie examens te oefenen, alleen het is jammer dat je geen vraag terug kan als je op 'volgende' heb geklikt en je kan ook geen vragen markeren. In alle examens staan ook geen oefenvragen over 'veegmachines'. Ik had hier bij mijn eerste theorie 2 vragen over en ik had geen idee wat ik moest invullen. (Mocht iemand uitleg hebben over veegmachines, stuur een instagram dm naar @darrenn.030, Dankjewel :D)

Super goed en mobielvriendelijk

Echt super goed, na het gebruik van een ander groot merk was ik gezakt. Hierna heb ik een pakket gekocht bij theorie.nl en ben ik in 1 keer geslaagd. Fijne manier van leren en ook mobielvriendelijk een echte aanrader!

Veel kunnen oefenen duidelijke uitleg en daardoor ben ik geslaagd met 1 week oefenen!!!

Geslaagd!

Goede site om te oefenen voor het theorie-examen. Ik was geslaagd vanaf de eerste keer. Wel nog geoefend op een andere site.

Ik was super nerveus voor mn examen. Het pakket aangeschaft voor 2 weken en elke dag minimaal 2 examens gemaakt. Ben gewoon in 1 keer geslaagd hierdoor!!