Meer geleerd van de 24 uur brommer examens dan de theorie lessen die ik ergens anders heb gevolgd

Ik heb een spoed cursus theorie les gevolgd bij een rijschool bij mij in de buurt. Het ging snel en ik snapte niet alles. Toen ben ik gaan zoeken en ben ik bij jullie uitgekomen voor 24 uur bromfiets examens voor maar €12. Vergeleken met andere sites is dit echt super goedkoop, ook krijg je goede en duidelijke foutanalyse. Deze examens lijken veel op de originelen van het cbr, er kwamen dus veel dezelfde vragen in. Mede daardoor heb ik vandaag mijn theorie gehaald voor mijn bromfiets met maar 1 foutje. Ik ben dus heel blij met de examens en raad het iedereen dus aan! Namens mij heel erg bedankt en ik weet zeker dat ik straks voor mijn auto ook de oefen examens ga nemen!

De vragen komen overeen met het echte theorie-examen. Daarnaast zijn de illustraties ook bijna hetzelfde als op het echte examen (behalve bij het onderdeel Gevaarherkenning). Op het theorie-examen herkende ik de vraagstelling. Doordat de proefexamens ook qua afbeeldingen en symbolen hetzelfde eruitzagen als de examens van Theorie.nl, had ik naar mijn mening een goede basis! Daarnaast is er een goede uitleg waarom een antwoord goed of fout was. Dit hielp mij enorm tijdens het leren. Echt top!

Goede vragen en oefenexamens! In een keer geslaagd

Goede examens, precies zoals het echte theorie examen.

Heel blij met deze examens. Het heeft mij heel goed geholpen. Ik heb de examens gebruikt om te oefenen. Van de foute antwoorden leer je veel omdat er ook een uitgebreide uitleg bij zit. Vandaag heb ik mijn theorie examen gehaald en dat is mede dankzij deze site. Service is trouwens ook heel goed. Bij vragen krijg je snel reactie terug.

Examengericht

Gewoon doen niet denken, de cbr methode uitzoeken en je slaagt meteen.

Super geweldig en leerzaam

Heel veel verschillende soorten toetsen die me goed hebben voorbereid op de toetsen van het CBR!

Erg goede ervaring!

Goede service bij vragen en goede prijs voor veel oefening!

Goede voorbereiding op je examen.

De site is gemakkelijk in gebruik en, mits je meerdere examens maakt, geeft je een goede voorbereiding. Tuurlijk, niet alle vragen zijn afgevangen omdat CBR ook constant nieuwe vragen verzint, maar als je zorgt dat je deze examens goed kan maken dan is de kans (in mijn mening) groot dat je het haalt. Wel een tip: laat het boek niet links liggen, qua naslag voor kennisvragen het het niet verkeerd die toch minstens een keer doorgelezen te hebben.

Hele fijne overzichtelijke site.

Heb veel meer inzicht in examenvragen gekregen. Ben nu ook geslaagd.

Het oefenpakket is geweldig!

Oefening baart kunst. Je hebt echt super veel aan de oefeningen. Zelfs aan de fouten die je maakt, omdat je de theorie dan beter onthoudt en onthoudt wat het goede antwoord was.

Snel beginnen en snel slagen

Goede website met goede examens. Vaak tussen mijn werk door of vlak voor het slapen even snel een examen doen. Heb totaal 3 weken geoefend en daarna in 1 keer geslaagd voor het theorie examen bij het CBR.

Super duidelijk en leerzaam!

Ik ben dankzij jullie geslaagd voor me autotheorie heel erg bedankt! Ik raad het iedereen aan om via deze weg makelijk je theorie te halen!!

Ben geslaagd door theorie.nl

Inzichtsvragen zijn moeilijker bij CBR

Ik heb gebruik gemaakt van Theorie.nl. Goed systeem alleen sluiten de inzichtvragen niet helemaal aan op het CBR examen. De tweede keer wel geslaagd met behulp van nog een extra ander pakket van de concurrent.

Prima oefenvragen

Prima voorbereiding op het ATH examen. In 2 weken alle proefexamens gedaan en geslaagd voor mijn motor theorie.

Makkelijk

Geleerd en geslaagd

Goede examens en betaalbaar

Goede ervaring

30 examens met antwoordanalyse

Ik heb 2x een 24-uurs besteld op theorie.nl. Dit omdat ik door alleen maar leren uit een boek en YouTube niet effectief genoeg leer, examens oefenen was voor mij het antwoord. + Ik kan zien waarom ik een vraag fout of goed had en leer daarmee bijna spelenderwijs wat ik moest weten voor mijn theorie examen. + Als er iets is, helpt klantenservice je binnen een half uur, ook in de avond. + Het keer op keer examen maken gaf me zelfvertrouwen die ik de eerste twee pogingen niet had - ik zou zelf graag kunnen kiezen of ik een module oversla, 30 keer gevaarherkenning doen als ik het constant ruimschoots haal is wel vermoeiend

Super ervaring

Goede ervaring.

Goede examens met veel variatie

Het zijn veel verschillende examens met verschillende vragen. Ook word er duidelijk uitgelegt wanneer je jets fout hebt en waarom. Er was alleen iets fout gegaan waardoor mijn code een dag te vroeg al niet meer werkte. Dit is meteen opgelost en de code werkte weer

Het verbaasd mij echt dat ik hopeloze reacties zie.. Ik heb namelijk een pakket van 1 dag genomen, dus gisteren en had vandaag mijn theorie examen. Ik ben geslaagd! Heeeeel veel vragen kwamen terug. Wat ik fijn vond is dat wanneer je die oefenexamen had afgerond ook bij de antwoorden precies de uitleg kreeg van waarom.. Die informatie heeft mij geholpen met vragen die anders werden gesteld. Dus je moet wel echt alles lezen..

Helemaal top!

Goede oefenexamens, in 1x geslaagd!

Handig

Het was erg realistisch en dankzij uitleg bij vragen die ik fout had was alles meteen veel duidelijker

Zeker je geld waard !

Ik heb het weekpakket (theorie Motor) gekocht afgelopen vrijdag. 2 dagen veel examens gemaakt en vandaag in 1 keer geslaagd met maar 2 foutjes !! De examens zijn precies zoals je bij het CBR kunt verwachten. Ook is de uitleg fijn die erbij zit mocht je een vraag fout hebben, of juist goed maar toch na wilt kijken waarom het ook alweer zo zat. Zeker je geld waard !

Handige oefentoetsen.

Zonder de oefenexamens was het niet gelukt het was duidelijk en overzichtelijk