Geweldige oefentoetsen zoveel keuzes!! Gelijk in 1x geslaagd hierdoor super tevreden!

Een geweldige en leerzame theorie cursus met duidelijk fotomateriaal voor de beginnende motorrijder.

Op oudere leeftijd begonnen aan het behalen van het motorrijbewijs, pittig gezien het slagingspercentage ligt op 40 procent. Maar door dit theorie motor examen programma, de vragen, de uitleg en het duidelijke fotomateriaal is het mij gelukt. Het is beter, goedkoper en duidelijker dan menig boek. Ik dank Theorie.nl voor hun fantastische bijdragen in het doen slagen voor mijn theorie examen. Op naar het AVD examen waarin ook weer veel van deze theorie op van toepassing zal zijn. Succes met jullie werk en het up-to-date hiervan. Met hartelijke groet, Rob Beaufort

Goed uitleg

Fijne manier

Geslaagd door Theorie.nl

Door het oefenen van de examens op theorie.nl heb ik Motor Theorie behaald !!

chille website

ben een aantal weken aan het leren geweest en vond het echt chill om hier de exammens te doen.

Geslaagd

Ben vanochtend geslaagd voor me theorie bij cbr. Heb alleen hier geoefend. Heel blij!!!

Helemaal geweldig

De eerste keer meteen geslaagd! Heb alleen theorie.nl gebruikt om te oefenen. Snelle klantenservice en makkelijk te gebruiken.

Onder de maat

Heel veel herhaling van vragen die voorkomen in andere oefenexamens, als ik ze wil herhalen dan kan ik net zo goed die ene examen met een bepaalde vraag opnieuw doen. dit terwijl er veel vragen niet in de oefenexamens zitten die wel in de CBR autotheorie examens voorkomen. nou vraag ik me af, hoezo deze hoveelheid herhalingen? ik zou zeggen, zoek een andere service om je autotheorie te oefenen. theorie.nl laat je met teveel 'blinde hoeken' de bocht door.

De juiste dingen worden je geleerd, ontzettend schappelijke crew en in 1x geslaagd!

Ze waren zo aardig mij iets extra tijd te geven omdat ik het aardig vroeg en ik de eindtijd anders had ingeschat. Gewoon goede mensen, geen robot mensen.

Prima service, goede (ook moeilijke) examenvragen die je goed voorbereidt op je echte examen. In 1x geslaagd! Inclusief feedback met uitleg dus erg nuttig.

In het begin vertrouwde ik het niet. Maar later op het CBR theorie examen bleek dat de vragen nagenoeg hetzelfde zijn en zag ik meerdere stellingen terug.

Duidelijke up tot date oefeningen

Door deze online lessen te oefenen was ik goed voorbereid op mijn auto theorie examen. Zelfs met mijn dyslexie (te laat met aanvragen) heb ik zonder extra tijd mijn theorie examen behaald.

Geweldig systeem

Ik heb op de site alle oefenexamens gemaakt en daarna nog een paar random examens en dit heeft mij geholpen tot slagen in een keer.

Teveel repetitie

Ik had al voorheen mijn theorie examen gehaald maar die was helaas verlopen. Ik besloot om theorie.nl te gebruiken om alles op te frissen. Ik had alle examens gemaakt en haalde deze uiteindelijk allemaal. Ik had op een gegeven moment door dat er ontzettend veel repetitie was en dat er veel ontbrak. Ik negeerde dit omdat ik dacht dat er een nieuw curriculum was. Tot mijn grote schrik herkende ik de helft van de vragen noet tijdens mijn examen. Waardeloos dus.

Heel erg fijne site en goeie service

Het was een hele fijne site en ik ben geslaagd!!

Hele fijne oefenen examens

Ik raad jullie theorie.nl allemaal aan. Als je 2 weken lang elke dag een beetje oefenent slaag je 100% voor je echte examen.

Veel vragen met mooie foto's

Ik heb een theorie-examen voor de motor gedaan en veel hier geoefend. De eerste keer geslaagd met drie fouten. Heb wel ook een boek erbij gelezen maar is echt een aanrader om hier te oefenen als je wil slagen.

Werkt goed. En supersnelle service via whatsapp!

Leek erg op het echte examen. En via whatsapp kreeg ik vrijwel direct antwoord op mijn vragen! (van een echt persoon, niet van een of andere chatbot) super!

Perfect kunnen oefenen

Fantastisch! De eerste keer meteen geslaagd! Klantenservice is ook uitmuntend. Rond 23.00 uur had ik nog een vraag en binnen 5 minuten kreeg ik een bericht terug.

er staat leren en oefen van duizenden vragen

er staat oefenen en leren van het theorie,dan verwacht je wel dat je uitgebreid alles kan vinden en opzoeken zoals verkeersborden etc dat is wel jammer,wat ik ervaar is dat je een set met examen vragen kan oefenen maar de theorie stof niet. jammer had wel verwacht dat ook de theorie er in zat. mvg serdar

Erg goede service, vrijwel alles staat erop

Erg goede klantenservice. Vrijwel alles wat ik op mijn theorie examen heb gehad kwam er in voor.

Top oefeningen voor examen

De oefenexamens geven een representatief beeld van het werkelijke theorie examen en bereiden je goed voor

Top site

Handig, goede vragen en voorbereiding voor het examen. Let wel op het examen heb je gewoon 30min voor alles en niet doe 20/30 sec per vraag dus minder pressure.

Niet aan te raden

Zijn niet hele sterke vragen en kreeg ook vaak dezelfde vragen. Heb daardoor niet het gevoel dat ik goed leer.

Werkelijk fantastisch, dit heeft mij erg goed geholpen!

Erg goede en actuele examens. Door veel te oefenen met deze examens heb ik mijn theorie gehaald!