Super manier om te oefenen

Ik had al meerdere websites geprobeerd maar deze was toch echt de beste wat mij betreft. Duidelijke foto's, vragen en uitgebreide uitleg. Ik ben er van overtuigd dat ik morgebn ga slagen bij het cbr.

goede examens

ik heb hier heel de week geoefend en ik ben gister geslaagd voor mijn scooter examen.

Geslaagd en heel erg blij. Top!!!!

Via een tip van een vriend ben ik hier gaan oefenen. Ik vond de vragen erg moeilijk maar door de goede uitleg begreep ik het heel goed en daardoor in 1 keer geslaagd. Je kan meteen oefenen en de klantenservice is echt top! Ik had om 23.00 uur een vraag en kreeg bijna meteen een mail terug.

Let op! Deze examens komen totaal niet overeen met de echte!!

Ik heb op 30 januari het 24 uur pakket gekocht. Ik vind de manier van werken wel fijn en er zijn veel examens beschikbaar, maar de oefenexamens lijken totaal niet op het echte examen. Ik heb ongeveer acht examens gemaakt en niet alleen lijken de examens allemaal heel erg op elkaar en zit er weinig variatie in, ook kwamen er in deze oefenexamens heel veel voorrangs vragen en vragen over kruispunten, terwijl er op het echte examens maar 2 van deze sleep vragen waren. Er kwam in het echte examen veel meer theorie, terwijl er in de oefenexamens meer toepassing was. Ik ben hierdoor gezakt dus ik zou aanraden om met andere examens te oefenen.

Goeie voorbereiding op het examen! In 1x geslaagd dankzij de oefenexamens. Wellicht wel wat meer variatie in vragen als tip!

Goede voorbereiding voor het examen

Ik heb een dagpakket gekocht de dag voor het maken van mijn theorie examen. Hier heb ik erg veel van geleerd. Ik vond de examens erg lijken op het examen, maar dan net iets lastiger. Hierdoor ging ik goed voorbereid het examen in en viel het examen zelf mee.

Uitstekend!

Super tevreden. Moeilijke vragen en goede uitleg. Erg blij dat ik me goed heb voorbereid.

Beoordeling en opbouw niet up to date

Prima vragen, maar weinig variatie. Mijn grootste vraagtekens zet ik bij de beoordelingscriteria. Het CBR beoordeeld op basis van 25 gevaarherkenningsvragen, 12 kennisvragen en 23 inzichtvragen. Hier hanteren ze nog de oude beoordeling. Dus een geslaagd oefenexamen hier is totaal niet representatief aan het echte examen.

Goode oefeningen, weinig variatie

Ik ben zelf iemand die leert door te oefen, vooral met voorrangsregels helpt mij dit enorm. Echter zit er wel weinig variatie in deze opdrachten, wat ook lastig is. Toch is dit wel een hinder. Ook de antwoorden zijn soms wat onduidelijk.

Nog even keihard strijden de avond van tevoren? Hier moet je wezen.

Nou hier is je review. Zonder gekheid, leer je altijd de dag van tevoren? Dan kan je hier 13 examens achter elkaar oefenen zodat je je theorie gewoon netjes haalt.

Heel erg goed!

Meteen de eerste keer geslaagd. Heel erg blij. Veel geleerd

Goede site,duidelijk en makkelijk en top service !

Mijn zoon heeft inmiddels al een aantal keren (helaas oor hem)oefen theorie gekocht bij theorie.nl en vind het fijn en overzichtelijk leren. Heel duidelijk allemaal. Helaas is hij vandaag voor de 6e keer (waarvan 1x ook dagcursus gedaan elders)gezakt voor zijn auto theorie ! Hij had zo goed geleerd en op de oefentheorie telkens geslaagd met goede score .Hij baalde dan vandaag ook heel erg en ik natuurlijk ook...Ik dacht ik bel naar Theorie.nl om te vragen wat hij nu t beste kan doen en nadat ik een mailtje moest sturen van de 1e meneer aan de telefoon werd ik na een paar minuten al teruggebeld door de eigenaar (neem ik aan) hij had een paar goede tips en bood aan om mijn zoon een nieuwe oefenpakket kado te doen,zo attent ! Later kreeg ik een berichtje dat hij zelfs de kosten van het laatst aangekochte pakket op mijn zoons rekening terug had gestort! Geweldig toch? Dus ik beveel iedereen deze site aan !

Heel erg fijn om mee te oefenen

Heb een dagpakket gekocht en heb nog een aantal uur voor mijn examen geoefend. Heel fijn en hierdoor nog net de extra kennis gekregen zodat ik mijn examen heb gehaald.

examens zijn heel anders dan bij CBR

Intensief geoefend maar de opbouw van het examen is niet eens conform de CBR examens. Verwarrend, pas eens aan!

Super!!

Ik heb onbeperkt geoefend. Goede uitleg veel examens om veel te leren!!

Gehaald in 1 keer, top!

Hele week geleerd en extra geoefend en gehaald. Erg blij en kan deze site erg aanbevelen.

Matig

Goede uitleg, maar elk examen had de zelfde vragen. Niet genoeg variatie waardoor je uiteindelijk niet alles weet.

Goed veel vragen en een goede website Prima net als een echt examen

Goede Theorie examens, ruime keuze!

Goede en realistische examens, uitleg is ook erg goed! Al met al een fijne aanvulling voor het oefenen van je theorie! In één keer geslaagd!

Goedlijkende examens

Brommer examens waren goed in orde en leken precies op het echte examen. In één keer geslaagd

Goede Service

Een goede klantenservice aangeboden gekregen en opzoek gegaan naar oplossingen. Waardeer het!

slechte examens vergeleken met andere sites

prima site om mee te oefenen

Ben veel opgeschoten

Ik heb veel van deze site geleerd. Je kan ook timers bij de vragen aanzetten waardoor je snel leert nadenken, dit bespaart je veel tijd op het examen.

Ik vondt het zeer leersaam

ik had al wel veel in het theorie boek gekeken alleen nooit echt een oefen examen gedaan en evengoed leer je dan nog dingen die gevraagd kunnen worden en ook de vraag stelling, dat je duidelijk moet lezen wat de vraag nou echt is.

Geslaagd en heel blij

Heb 2 weken intensief geoefend en blij dat ik het examen heb gehaald. Ik vond de vragen niet makkelijk maar gelukkig zat er bij elke vraag een duidelijk uitleg. Ik had s'avonds laat een vraag en binnen 5 minuten kreeg ik al een bericht terug. Kan deze site dan ook gerust aanbevelen.