Een nieuwe ervaring.

Ik heb al 60 jaar een rijbewijs. Regelmatig fris ik mijn kennis op uit een boekje. Deze keer koos ik voor deze training. Sommige foto’s vind ik onduidelijk. Vooral als er remlichten of richtingaanwijzerlichten aan te pas komen. De training is, denk ik, voor jong publiek. Toch een leuke ervaring voor mij. Enne… ik ben weer helemaal “bij”.

Niet tevreden

Al een poosje aan het oefenen maar ik kom heel veel fouten tegen in de vraagstelling en spelling. Daarnaast zijn de vragen soms zo gesteld dat ze iemand die wat kritischer doordenkt, in de war brengen. Super jammer dat je de onderdelen gevaarherkenning, kennis en inzicht niet afzonderlijk van elkaar kunt trainen als je iets ervan al goed beheerst. Tot slot mis ik echt een aantal onderdelen die niet in de kennis categorie zijn opgenomen.

Helder en duidelijke informatie

Supergoed verder. Enige minpuntje, dat ik niet van een video naar de andere kon overstappen. Eerst helemaal terug, voordat ik verder kon. Kan ook aan mij liggen?

Zeer zeker een aanrader!

De video's en vele oefeningen zijn van grote meerwaarde. Verder een goede persoonlijke service. in één keer geslaagd!

Erg nuttig

Fijn geholpen, goed contact , duidelijke oefeningen

Ik heb er mijn theorie mee gehaald

Goed om je theorie te leren. Alleen wel jammer dat je sommige delen niet kan overslaan als je deze al goed beheerst.

Meteen geslaagd

Super! Goede oefentoetsen en veel video’s Lijken erg op het CBR examen

Helaas niet representatief

Mijn ervaring met de site is dat het mooi overzichtelijk is. Toch zijn er vele minpunten, het grootste minpunt is dat ze oefenexamens veel herhaling bevat en niet overeenkomt met het echte cbr-examen. Er zijn teveel oefenvragen die letterlijk gekopieerd zijn van de ene naar het andere. Niet fijn om mee te oefenen dus. Verder zijn de uitlegfilmpjes goed in elkaar gezet, maar duren veel te lang. Je moet echt meer dan vijf uur reserveren naar alleen kijken naar video's met uitleg, dat is dan ook niet aan te raden als je voor je theorie wilt leren. Helaas voor mij is het dan ook het geld niet waard.

Super voor een goede voorbereiding!

Heel fijn om thuis te oefenen

Uitgebreid

Veel oefenstof om mee te oevenen. Geen slechte opmerkingen.

Duidelijke uitleg!!!

Super site,lekker op je eigen tempo zonder afleiding leren. Het voordeel is ook dat als je proefexamen oefent en je maakt een fout ook uitgelegd word wat je fout was.

In 1 keer geslaagd!

Met de duidelijke filmpjes en instructies en de talloze oefenexamens ben je in no-time klaar voor je theorie examen. In 1 woord geweldig

Makkelijk en snel leren

Tussen dagelijkse tijd snel en makkelijk te leren

Good

Ik vind alles duidelijk en goede met video volges mij vind ik prima.

Ik ben geslaagd maar miste wel wat

Het zou fijn zijn als de filmpjes ingedeeld worden in kleinere subcategorieën. Als je een vraag fout hebt word je nu verwezen naar een heel filmpje terwijl je maar een klein fragment uit het filmpje nodig hebt. Het zou makkelijker zijn als er bijvoorbeeld in het filmpje nog een tijdsdrempel zou zitten die je direct meeneemt naar het stukje wat je fout hebt gedaan. Zo weet je direct hoe het wel moet en is er ook geen mogelijkheid om te vergeten waar je ook alweer op moest letten.

Ik heb theorienl vaak gebruikt naar mijn theorie examen toe. Ik heb 2 dagen ervoor alle filmpjes gekeken en oefenexamens gemaakt. Ik heb mijn theorie gisteren gehad en in 1x geslaagd!!!! Top website kan je veel van leren

GESLAAGD

Fijn om mee te leren

Fijne en goede leerstof

Goed sevice goede examens en filmpjes met leerstof

Hele goeie oefen examens en uitleg.

Ik vond theorie.nl heel goed, ik startte 2 dagen van tevoren met leren via theorie.nl. Ik keek alle video’s en maakte een paar examens en ben hierdoor geslaagd

Halfvol of Halfleeg?

Oefenvragen waren net zoals in het theorie examen, maar uitlegvideo’s zijn langdradig en daardoor niet te volgen. Ben wel gezakt, maar dat kwam omdat ik vragen kreeg die nergens op sloegen (CBR krijgt de schuld) over het algemeen zou het fijn zijn als er een pakket is waarin je alleen de oefenexamens kan kopen.

Ik ben al 2 keer gezakt voor mijn theorie. uiteindelijk ben ik maar gaan aanmelden bij theorie.nl en in een keer mijn scooter theorie gehaald heel erg bedankt.

Goed en duidelijk

De uitleg is erg duidelijk en zeer goed om examens te oefenen. Heeft mij enorm geholpen.

Hier heb ik echt wat aan gehad!

Na de 3e keer zakken voor me theorie examen heb ik een pakket genomen. Hierdoor heb ik mijn theorie examen voor de motor weten te behalen!

Niet dekkend

Ik heb op het theorie examen meerdere vragen gekregen die niet aan bod kwamen op de website. Bijvoorbeeld wanneer een motor verzekerd moet zijn, en welke voertuigen op een fietspad mogen. Ook ben ik veel spelfouten tegengekomen in de oefen examenvragen en bij sommige van de vragen klopte de foto niet (tegenligger staat zogenaamd stil voor haaientanden terwijl je die niet op de foto ziet).

Oefenen

Ik heb hard geoefend.