Ik ben al 2 keer gezakt voor mijn theorie. uiteindelijk ben ik maar gaan aanmelden bij theorie.nl en in een keer mijn scooter theorie gehaald heel erg bedankt.

Goed en duidelijk

De uitleg is erg duidelijk en zeer goed om examens te oefenen. Heeft mij enorm geholpen.

Hier heb ik echt wat aan gehad!

Na de 3e keer zakken voor me theorie examen heb ik een pakket genomen. Hierdoor heb ik mijn theorie examen voor de motor weten te behalen!

Niet dekkend

Ik heb op het theorie examen meerdere vragen gekregen die niet aan bod kwamen op de website. Bijvoorbeeld wanneer een motor verzekerd moet zijn, en welke voertuigen op een fietspad mogen. Ook ben ik veel spelfouten tegengekomen in de oefen examenvragen en bij sommige van de vragen klopte de foto niet (tegenligger staat zogenaamd stil voor haaientanden terwijl je die niet op de foto ziet).

Oefenen

Ik heb hard geoefend.

Duidelijke uitleg vrij compleet

Overzichtelijk Goed uitgelegd Alles komt aan bod Vraagstelling komt vrij goed overeen met de vragen in het CBR examen

Ja gewoon in 1 keer geslaagd kan dus eigenlijk niet beter toch?

Alles wordt duidelijk uitgelegd maar ik vind de droge grapjes erg irritant. Je geeft wel les aan volwassenen he

Handig theorie leren

Theorie leren is nooit zo makkelijk geweest.

Ik heb er veel aan de filmpjes worden goed uitgelegd

Ik raad het iedereen aan

Ik raad het iedereen aan om dit uit te proberen die het lastig vinden om in het boek te leren, Dit oefen programma heeft veel opties en je kan je slagings kans zien je kan uitleg video's kijken Ik hoop dat ik slaag En ik hoop dat vele van julie ook slagen Suc6

Alles wat ik nodig had

Genoeg examens met genoeg verschillende vragen om mij op alles voor te bereiden

In een keer geslaagd

Niet alles wordt goed genoeg uitgelegd maar dat zocht ik op Google

Uitstekende manier om theorie te leren!

2 dagen van tevoren begonnen met het leren van mijn motortheorie voor het examen. Volle bak aan de gang geweest met de stof en de examens en uiteindelijk mijn examen in één keer gehaald, dankzij de duidelijke uitleg in de video’s en de goede oefenexamens. Zeker een aanrader!!

Top geregeld

Aaaaaaaaaaaaah fantastisch geregeld!

mijn ervaringen in een zijn :

een goede uitleg voor je theorie echt eenvoudig en leerzaam, daarna ga je naar examens en die heb je genoeg om te oefenen en geloof me als je dat doet ga je gegarandeerd slagen heel veel succes dames en heren ik ben al geslaagd .

Super goede informatieve site

Je kunt er veel van leren er zitten veel vragen in die op het cbr terugkomen

Compleet en uitgebreid en uitstekend

Allereerst wil ik u en het hele team bedanken voor uw professionele en gedegen aanpak. Ik woon sinds kort in Nederland en heb met mijn beperkte taalkennis het eerste examen kunnen halen. Ik ben echt dankbaar

Top om te leren, klopt met de echte examens. En toen ik problemen had was het binnen 5min opgelost

Wil je in één keer slagen is dit het beste pakket!

Voor mij is deze lesstof voor garantie om te slagen mits je alles doorneemt dan komt het goed ook met jullie ! Had een probleem met het inloggen ik had de mail nog niet gestuurd of het was al opgelost ik zeg supersnelle reactie via de mail had niet verwachten dat het zo nog snel ging. Dank je wel theorie.nl

Hele goede website om voor het theorie examen te leren

Dankzij theorie.nl werd het leren voor het auto theorie examen veel makkelijker. De uitleg video’s zijn erg duidelijk en de oefen examens lijken op het examen van het CBR waardoor ik in 1x geslaagd ben. Ik raad theorie.nl zeker aan!

Professioneel en precies de juiste hoeveelheid informatie!

De website is professioneel en overzichtelijk vormgegeven. De uitlegvideo’s zijn beknopt, duidelijk en van goede kwaliteit. De oefenexamens zijn goed opgezet, en volgens de zelfde soort vraagstelling als bij het CBR. Ik heb het weekpakket voor het A-rijbewijs afgenomen, en ben vandaag met 3 foutjes geslaagd! Theorie.nl is een aanrader!

Fijne leer methode. Ik heb dit gekocht als toevoeging bij een andere leerweg/ Cursus omdat ik graag examens wilde oefenen. Uiteindelijk dik geslaagd voor het examen Ook had ik perongelijk een verkeerd pakket gekocht, ben meteen super fijn geholpen en na nog geen half uur had ik het juiste pakket en kon ik beginnen met leren.

Heel goed oefenmateriaal, soortgelijke vragen bij het examen gehaald en geslaagd.

Bij vragen snel te woord gestaan. En wordt adequaat op gereageerd. Vragen op mijn examen waren wel wat anders. Echter afbeeldingen komen wel weer erg zeer overeen met oefenexamens. De vraagstelling ligt iets anders ook. Tijdens het examen make wel meerdere keren gehad van " heey, dit herken ik". Oefen examens zijn wel goed gebaseerd op het echte CBR examen. Net zoas bij de oefen examens je haalt door echt aandacht de vragen te lezen en afbeeldingen goed naar te kijken. Het zit hem in de details. Tevens motor theorie de eerste keer gehaald.

Precies genoeg stof om je examen in een keer te halen, en bij storing is er direct suport