Super, ben de eerste keer geslaagd!

Heel fijn kunnen oefenen. Lijkt precies op het echte examen.

Fijn om kennis op te bouwen.

Oefen toetsen net zo moeilijk als het examen zelf.

Een echte aanrader

Komt niet overeen met CBR examen.

Mijn vriendin en ik hebben circa twee weken geoefend met theorie.nl. Na goede voorbereiding slaagden we meermaals voor de oefenexamens. We gingen vol vertrouwen het officiële examen in. Op het officiële examen hadden we het gevoel niet goed voorbereid te zijn. De vragen weken teveel af van wat we hadden geleerd. We zijn beide gezakt.

Top cursus!

Ik heb gekozen voor de 24 uur cursus, en ik ben direct geslaagd!. Theorie.nl, is de beste!!

Ontbrekende situaties

Vandaag (22-6-2023) examen gedaan, had zeker 5 vragen die ik niet een keer tijdens mijn proefexamens motor heb gekregen. Ook de afbeeldingen die op het cbr gebruikt worden zijn anders namelijk animatie beelden, bij theorie.nl zijn het echte fotos dat is wel even wennen. Kortom het een leuke aanvulling maar net niet genoeg.

Perfect om te oefenen

Theorie.nl heeft me heel erg geholpen met het behalen van mijn theorie. De vragen komen erg overeen met CBR ! Na de stof geleerd te hebben, zou ik iedereen raden om hier te oefenen.

Redelijk tevreden

Helaas wel wat vaker opnieuw een examen moeten leren maar ondanks dat toch geleerd. Je ziet ook welke vragen je fout heb en wat het goede antwoord is. Iets wat bij het CBR niet het geval is.

Zeker een aanrader

Het is een goede website om te leren zeker een aanrader voor iedereen.

Perfect! In 1 keer geslaagd

Makkelijke manier om te leren met de juiste uitleg. Veel fijner dan het boek!

Zeer goede cursus

Ik ben 4 keer gezakt voor mijn theorie examen voordat ik bij Theorie.nl kwam. Ik heb een weekje examens geoefend en ben zonder ook maar 1 fout geslaagd voor mijn theorie examen. Ik raad Theorie.nl aan iedereen aan echt een top cursus

Goeie theorie-examens.

Geslaagd vanaf het eerst keer

De Examens zijn precies als die van het CBR. Ik heb een week in de website geoefend en ik was geslaagd van het eerste keer

Goede voorbereid op het echte examen

Handige website, prettig in gebruik en goede voorbereiding op het CBR motortheorie examen. Ik ben in een keer geslaagd zonder fouten. Zeker aan te raden!

Fijne oefenexamens

Duidelijk

Top voorbereiding op je examen

OBK, oefening baart kunst. Dit is het perfecte platform daarvoor. Gemakkelijke User interface. Bijna hetzelfde als op het echte examen. En hierdoor keer je wel de kleine nuances die ze bij het CBR voorschotelen. Daardoor neemt je twijfel af. Erg fijn vind ik ook de theoretische onderbouwing die je bij elk oefenexamen krijgt.

Fijn om veel te kunnen oefenen met de examens

Ik vond het een duidelijke site met veel gevarieerde examens. Uitleg bij de examens waren ook fijn! Het enige nadeel vind ik dat er geen overzicht is van alle uitgelegde informatie. Alleen wanneer je het examen het gemaakt zie je de theorie maar niet in 1 overzicht.

Fijn en gemakkelijk geleerd!!!

Ik heb met theorie.nl op een fijne en makkelijke manier kunnen leren voor mijn theorie examen!! Echter zou ik voor de toekomst wat meer examens maken. Ik heb namelijk 4 keer over mijn theorie moeten doen en ik was zo door de 31 examens heen. Verder heb ik goed kunnen leren van jullie website!! Bedankt.

In 1 keer geslaagd

Theorie.nl is een prettige manier om theorie te leren!

Bij Theorie.nl pakket voor mijn dochter genomen, twee weken. Dit is een fijne manier om te oefenen, duidelijke uitleg. Mijn dochter is in 1x geslaagd, danzij Theorie.nl!

Goede fijne uitleg maar niet compleet

Vragen op het cbr examen die ik kreeg had ik nog nooit tijdens de oefen examens gezien en dus nog nooit van gehoord

Goed aangegeven en geleerd

Genoeg oefen examens om alles te kunnen leren. Word ook goed aangeven als je eentje fout hebt, en zelf als je ze goed hebt krijg je goeie uitleg waarom

Super site Precies zoals op cbr

Super medewerkers!

Had een geweldige ervaring , er ging iets mis met mijn inlogcode. En binnen 5 minuten was er al hulp aangeboden via de app. Om meer hulp kun je niet vragen!

Blaak 520 3011 TA Rotterdam