Super site Precies zoals op cbr

Super medewerkers!

Had een geweldige ervaring , er ging iets mis met mijn inlogcode. En binnen 5 minuten was er al hulp aangeboden via de app. Om meer hulp kun je niet vragen!

Makkelijk om te gebruiken

Heel simpel, indeling lijkt op die van het examen, 95% van examenvragen komen hier ook. En snelle fijne klantenservice.

Nadat ik de stof van het examen uit een boek geleerd heb, heb ik de site van theorie.nl gebruikt om het toe te passen. Ik weet zeker dat dit ervoor gezorgd heeft dat ik in 1x ben geslaagd! Super goede oefen examens en veel vragen komen terug in het echte examen.

Top!!

Na de eerste keer laks te zijn geweest voor het theorie examen van de motor besloten toch maar een pakket aan te schaffen. Van die saaie stof uit de boeken was ik snel klaar. Hierdoor gekozen voor Theorie.nl. Hier waren alle examens te vinden die je nodig had. Door het maken van deze examens ben je uitmuntend voorbereid voor je theorie examen. Na elk oefenexamen kun je duidelijk zien wat je fout hebt gedaan. Op de dag van mijn examen wilde ik ook nog oefenen en bleek er iets fout te zijn met mijn code. Direct contact gezocht met de klantenservice en ik had het vermoeden dat ik niet geholpen kon worden voor mij examen. Echter bleek dit anders. Na het invullen van het contact formulier had ik binnen tien minuten een reactie en was alles geregeld. Hierdoor kon ik nog een paar examens maken en slagen voor het examen. Ik kan iedereen aanraden bij Theorie.nl te oefenen voor het examen!

Oefenexamens bieden onvoldoende voorbereiding op CBR-examen

Ik heb het leerplatform en de bijbehorende oefenexamens geprobeerd, maar bij het CBR-examen kwamen vragen voor die niet in de oefenexamens waren behandeld. Daarom is het platform ontoereikend voor een volledige voorbereiding op het examen.

Fijne last-minute check

Ik had een dag voor mijn examen het pakket gekocht met een 24-uur toegang voor de last-minute check. Dit was een goede beslissing geweest, want ik vond dit van allemaal sites toch wel de allerfijnste waar je theorie-examens kon oefenen. De vragen waren helder, de plaatjes waren duidelijk en zeer modern. Alom, een super fijne site! Bedankt, mede dankzij jullie ben ik geslaagd :)

Geweldig duidelijke lessen

Door alle oefeningen te herhalen leer je snel het theorie examen. Het was voor mij 40 jaar terug dat ik mijn theorieexamen haalde en dan nu voor motor. Snel voor het examen nog even een stuk of 6 proefexamens doorgenomen en voila geslaagd. Enorm blij dat ik door mijn rijschoolhouder op theorie.nl gewezen ben.

Optimale voorbereiding voor het theorie examen

Heel fijn om je geleerde kennis met deze examens te oefenen, er staat bij elke vraag beschreven waarom deze goed of fout is waardoor je blijft leren. Raad het zeker aan! &Vriendelijke klantenservice die voor je klaar staat als je ergens tegen aan loopt.

Goed.

Een goede voorbereiding op het CBR examen. Vandaag geslaagd. Fijn programma. Ik heb voor het pakket 24 uur lang onbeperkt examens kunnen maken. Ik heb er heel veel achter elkaar gemaakt. Wat wel opvalt is dat er in sommige examens dezelfde vragen staan en dan met name de inzicht vragen maar soms ook kennisvragen. Al met al toch een hele fijne voorbereiding geweest en daarom een 8!

Super heel blij

Meteen de eerste keer geslaagd. Klantenservice reageerde in de avond heel snel toen ik een vraag had. Aanrader!

Fijn systeem, maar komt onvoldoende overeen met CBR

De website en het systeem om theorie te leren werkt goed. Echter, na afname van een 14-dagen pakket en dagelijks geoefend te hebben werd ik bij het CBR verrast met ruim 12 vragen die op geen enkele manier terug zijn gekomen binnen deze oefenexamens. Ik denk dat deze website je wel goed kan trainen op verkeersborden en voorrangsregels, maar een aantal elementen van het CBR examen komen niet of onvoldoende terug in deze oefenexamens om 100% voorbereid naar het CBR te vertrekken.

Zeker een aanrader!

Ik ben in 1x geslaagd met deze oefenexamens. De examens waren gelijk met de examens van het CBR ook de gevaarherkenning.

Handig om de dag van te voren je kennis nog even te checken

Handig als je via een boek geleerd heb kan je hier goed gebruik van maken vragen vond ik moeilijker dan de vragen bij mijn theorie examen dus kende ik het extra goed

Fantastische ervaring

Elk oefenexamen gemaakt nadat ik was gezakt bij de eerste keer mijn examen afleggen. Je zult het niet geloven, maar na het gebruiken van theorie.nl ben ik geslaagd met maar liefst 0 fouten. Zeker een aanrader!

Ik heb het pakket voor 2 weken afgesloten en dat is me onwijs bevallen. In combinatie met een theorie boek ben ik in 1x geslaagd voor mijn motor theorie. De link zou een aantal uur eerder aflopen dan het geplande examen en na het sturen van een mailtje kreeg ik nog een aantal uur extra om te oefenen, super fijn! Kortom ik zou theorie.nl erg aanraden voor het oefenen van het theorie-examen, het komt goed overeen met het CBR.

In 1 keer geslaagd

Handig om te oefenen. Ben hiermee in 1 keer geslaagd.

Heel handig om je goed voor te bereiden op het theorie examen!

Veel examens beschikbaar waardoor je voor alle onderdelen genoeg kunt oefenen

Positive

Na deze oefeningen van Theorie.nl ben ik geslaagd! Wel geoefend met een tolk, examen ook met een tolk afgelegd.

Ik ben gelijkgeslaagd door deze super fijne online Training super duidelijk en laten goed je fouten zien exact zo als het CBR examen

In 1 keer Geslaagd

Heb de oefenexamens van theorie.nl gemaakt en ben in 1 keer geslaagd! Hielp Super goed!

Hele goede oefenexamens en goede service!

Ik was al een paar keer voor mijn theorie examen geweest. Nadat ik oefenexamens heb gemaakt via deze site, haalde ik mijn theorie! Ook zijn de medewerkers makkelijk te bereiken via de app en reageren snel. Ik zou deze examens zeker aanraden om te oefenen voor je theorie!

Oefenexamens die echt overeenkomen met het theorie examen.

Reeds heb ik theorie.nl gebruikt om mezelf voor te bereiden op het cbr-theorie examen. Door elke dag voor twee weken lang minstens één examen te maken en deze te halen, werd ik zeker van mijn zaak. Hierdoor ben ik in een keer geslaagd. Ik vind de oefenexamens van theorie.nl heel fijn omdat het alle stof behandeld. Daarnaast kun je je fouten inzien en nog een keer herhalen om ervan te leren.

Meteen geslaagd

Door de vele oefentoetsen kan je goed oefenen en ben ik in 1x geslaagd