Pluspunten

Hoi, mijn bestelling was met vertraging,(kado voor mijn kind) Daarna metten contact gemaakt met Niels,en meten opgelost , daarna alles is goed gegan, tog bedankt, de heer Niels. Mvg. Marlon

Pluspunten

Hele snelle en goede service mooie kwaliteit, kortom ben heel tevreden!

Pluspunten

Snel geleverd en product voldeed aan de verwachtingen.

Pluspunten

Zeer snelle levering !!! Top !!!

Pluspunten

Correctte behandeling

Misschien zorgen voor mooie backgrounds of bases voor de figuurtjes

Goedenavond Robbie, Bedankt voor je reactie. We vinden het vervelend voor je dat het pakket nog niet is bezorgd. De reden hiervan hebben we uitgezocht en hierover hebben we je een prive email gestuurd. Tevens hebben we je in deze email een passende compensatie geboden voor de vertraging welke het pakket heeft opgelopen. Daarnaast hebben we er alle vertrouwen in dat we samen tot een voor jou tevreden oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groeten, Actietoy

Pluspunten

De details op het figuur zijn verbluffend. Het figuur heeft enorme gelijkenis met heath ledger.

Ik haalde het figuur uit de verpakking, ik wilde hem mooi posseren en toen bijna meteen vielen zijn benen er af. Dit is gewoon zeer balen aangezien het zo mooi is qua details. Ik hoop dat neca hun producten in de toekomst een heel stuk steviger maken, want dit is gewoon heel erg. En aangezien de prijs verwacht ik wel dat de producten gewoon wat beter in elkaar zitten.

Pluspunten

Snelle en uitstekende levering. Goed verpakt. Mooie en goede kwaliteit. Hier bestel ik zeker vaker.

Pluspunten

Snelle Levering

Pluspunten

Snelle bezorging Alles was goed verpakt om het artikel zonder schade over te laten komen

Het zou leuk zijn dat er een optie is om het artikel ook in de avond te laten bezorgen , omdat ik overdag werk

Pluspunten

Snelle levering,

Pluspunten

Supersnelle levering

Pluspunten

Zeer betrouwbaar en snelle handeling

Niet veel om bij aan toetevoegen

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt ga zeker vaker bestellen hier !!

Kan zo niets bedenken. ..ga zo door !!

Pluspunten

Very nice to deal with and deliveries come fast.

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt

Pluspunten

geen klachten.Prima

Pluspunten

Goede en vriendelijke communicatie via Facebook. En de snelste levering die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Ik zou voor meer aanbod zorgen qua Marvel Legends, Universe, Infinite en Select zodat ook de echte verzamelaars van Actietoy gebruik gaan maken. Misschien zorgen voor een beter zoekresultaat voor deze doelgroep via Google. De objecten waar ik interesse in heb/had zijn wel vrij prijzig.

Pluspunten

Goeie website overzichtelijk. Poppen besteld die ik nog niet in de winkel had zien liggen. Zoontje was erg blij. Snelle levering ga zeker vaker bestellen.

Nog meer poppen van marvel inkopen☺

Pluspunten

No-nonsense: eenvoudig en goed. Spannend om bij een voor mij onbekende webshop te bestellen, maar alles was perfect in orde. Ga zo door!

geen

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Very nice prices on figures I can not get anymore. very much the fast shipping.

Suggestions

Maybe show what quanity of you have left for us people because of budgets hold out for a while.

Pluspunten

Enkele moeilijk te verkrijgen figuren aangekocht bij Actietoy.nl Zeer snel geleverd in Belgie. Alle figuren waren in originele en ongeopende verpakking. Aanrader !

Pluspunten

Goed overzichtelijk

Misschien nog een andere betaalwijze erbij