Goede service, snelle levering, meedenken

Onze 2e bestelling bij dit bedrijf en beide keren een goede service, meedenkend en een snelle levering. Heel blij met onze tuinbank en bed.

Prima!!!

Netjes geleverd, prijs kwaliteit goed!!!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

geen poespas, je krijgt wat je vraagt

Na een kleine aanpassing doorgegeven te hebben, kon ik mijn bestelling binnen een paar weken verwachten. Ik werd netjes gebeld en op afgesproken tijdstip werd mijn bed geleverd. Mooi bouwpakketje. Zelf in de beits gezet, werd onwijs mooi, toen in elkaar gezet, zonder moeite samen met manlief alles in elkaar kunnen schuiven. We hadden lattenbodems van ons vorige bed, dus die konden we zo overzetten hierin. Paste prima! voor de zekerheid viltjes geplakt, bedje opgemaakt en klaar! 1 klein puntje, de schroefgaatjes waren op 1 deel wel weggewerkt en op het andere deel niet, dus dat hebben we opgelost door dat deel waar je de gaatjes nog ziet aan het voeteinde te doen, zodat je het niet ziet als je de kamer binnenloopt. Superstevig en zit er ongelooflijk gaaf uit! Blij mee!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Supermooi product en goede communicatie

Vanaf mijn eerste verzoek om informatie werd er snel en duidelijk gecommuniceerd. De internetsite is ook duidelijk en er zijn veel mogelijkheden om bijzondere wensen door te geven (aangepaste maten zoals minder diepe zit) De geleverde hoekbank met tafeltje in de hoek is erg mooi en van goede kwaliteit. De koudschuim kussens zitten ook erg goed! Hier kunt u gerust een bank (of ander steigerhouten product) kopen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Geheel op maat gemaakte mooie afgewerkte houten bank

Wij wilde graag een bank met bepaalde afmetingene, omdat wij reeds al kussens in ons bezit hadden. De bank is volgns de juiste afmetingen gemaakt en de onze kussen passen perfect. De bank ziet er mooi uit en is zeer mooi afgewerkt

Prima !

Via website besteld. Keurig op tijd een reactie en keurig op tijd geleverd. Prima dus !

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Product is erg naar wens! Beschrijving klopt precies bij uitkomst van t product in dit geval de blackwash ! Fantastisch resultaat op ons meubel

• Hoe tevreden was u over de levertijd?
  • Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Goed contact, duidelijke uitleg

Omdat we op Terschelling wonen zit het transporteren van het meubel ons in de maag, maar er was geen enkel obstakel. Alles geregeld!!!

Kwaliteit op tijd geleverd

Wij hebben een prachtige grote vergadertafel gekocht van 4.20 meter. De tafel is geheel zoals verwacht en hij werd door een ongelooflijk vriendelijke en hulpvaardige medewerker geplaatst. Echt helemaal tevreden!

Prima product en service

Persoonlijke en vriendelijke communicatie. De tuinbank met heerlijke kussens netjes afgeleverd en op zijn plek gezet

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi stevig materiaal, fijne communicatie

Een grote tafel besteld met een old-look finish. De tafel ziet er heel mooi uit, mooie metalen poten erbij, een stevig geheel! De randen van de tafel hadden voor ons kantoor wel iets meer afgerond mogen worden, maar dit heeft te maken met het loogbad voor de verwerking. Naderhand schuren verwijdert de kleur.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Bureau op maat zeer tevreden over

I.v.m. een kleine slaapkamer een bureau op maat laten maken. Bureau was mooi afgewerkt. Zeer mooie oude houten delen. Nano coating prima zelf aan te brengen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi bed, makkelijk te monteren!

Mooi bed, dat makkelijk te monteren is. Het zelf beitsen is geen groot probleem. Dit kan makkelijk gedaan worden in één dag. De eigen chauffeur kon niet in de regio komen op korte termijn. Daardoor duurde de levering iets langer dan gehoopt, omdat dit door een externe partij gedaan moest worden. Een prima oplossing dat in overleg heeft tot stand is gekomen. Ondanks dat het bed makkelijk te monteren is, is een korte instructie van montage wel handig. Wij twijfelden of de lattenbodem vast gezet moest worden. Er waren namelijk wel gaten voorgeboord in de lattenbodem. Echter waren de geleverde schroeven iets te lang voor het vastzetten van de lattenbodem. Wij zijn zelf tot een oplossing gekomen, daardoor het niet nodig was om contact op te nemen met het bedrijf. Al hadden wij gemaild of gebeld naar het bedrijf hadden wij ongetwijfeld ook een bruikbare reactie gekregen verwacht ik, want de communicatie met Rob was erg prettig! Algemene beoordeling erg positief! De naam van het bedrijf is wel een beetje misleidend. Goedkoop doet mij denken aan 'goedkoop' materiaal, maar de kwaliteit is echt prima!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reacties op vragen, en snel in huis.

• Hoe tevreden was u over de levertijd?
  • Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Netto meubelen, conform de verwachtingen, keurig afgeleverd

De site gaf een goede indruk van hetgeen geleverd kon worden en de opties waarmee je eea kan afwerken. In de praktijk bleek het precies zoals wij ons dat hadden voorgesteld

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Kwaliteit past bij de geboden prijs

De geleverde tuinbank ziet er prima uit, maar is wel merkbaar wat eenvoudiger van constructie en gemaakt van goedkoper hout (het effect van ruig steigerhout is niet aanwezig) dan banken van de vaak wat duurdere concurrentie. Ook de kussens zijn wat minder dik en er zitten geen doppen of pootjes onder de bank waardoor hij bij regen direct in het water staat. Wat jammer is, is dat de bank niet gebeitst geleverd kan worden. Nu wordt een kale bank in de tuin afgeleverd en moet je hem zelf maar weersbestendig zien te maken. De meubelen zijn zwaar, dus dat is niet zo eenvoudig. De levering zelf verliep vlot en correct. Prima als je wat minder geld wil uitgeven.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

We willen hier graag wel even op reageren omdat we bij elk punt wat wordt aangehaald een verklaring/uitleg hebben. Er wordt gesuggereerd dat we goedkoper hout gebruiken ("het effect van ruig steigerhout is niet aanwezig"), maar we hebben juist gekozen voor een duurdere houtsoort, namelijk glad geschaafd steigerhout en niet voor oude ruige steigerplanken. In oude ruige steigerplanken kunnen veel barsten en scheuren zitten en wij maken de meubelen liever van wat betere kwaliteit steigerhout. Dus als u zoekt naar ruige meubelen, dan bent u bij ons inderdaad niet helemaal aan het juiste adres. Gaat uw voorkeur uit naar wat gladdere en strakkere steigerhouten meubelen, dat is waar wij ons in onderscheiden tov de concurrentie. Tevens een punt wat wordt aangehaald is de dikte van de kussens. We kunnen kussens in elke gewenste dikte leveren, dus u kunt hier zelf een keuze in maken. Wij gebruiken in 99% van de gevallen wel voor een uitstekende kwaliteit vulling waardoor een kussen niet super dik hoeft te zijn om een goede zit kwaliteit te kunnen garanderen. Vaak is het zo dat als collega's erg dikke kussens aanbieden, ze dit doen omdat de vulling erg zacht is (dus je voelt snel het hout) en het daarnaast snel doorzakt. Dus onze tip: Kijk niet naar de dikte van het kussen, maar kijk naar de kwaliteit van de vulling! Een ander punt is dat er geen doppen of pootjes onder zitten. Dat klopt inderdaad, en dit doen we omdat veel meubelen tegenwoordig onder een veranda of overkapping komen te staan waar doppen of pootjes eronder niet nodig is. Als we weten dat de meubelen niet overkapt komen te staan bieden we wel de optie aan om er dopjes bij te leveren, dus dat is zeker wel mogelijk. Het laatste punt waar we even op terug willen komen is dat we de meubelen niet kunnen beitsen. Vanaf heden kunnen we de meubelen wel maken van al gebeitste planken. Dus dan gebruiken we planken die in een beitsbad gelegen hebben, waardoor er rondom op de plank al een beitslaag zit. Door deze beitslaag hebben de planken ook een old-look gekregen. Dus vanaf heden is het wel degelijk mogelijk om gebeitste meubelen te kopen bij ons!

Degelijk, mooi en functioneel

Na flink zoeken op internet bij deze zaal uitgekomen. Extra fijn is, dat je de breedtes zelf kan opgeven. Er zijn veel mogelijkheden met niet te grote stappen. De kussens zijn zeer fraai en stevig. Bij het afleveren ontstond klein beetje schade aan het hout, maar bedrijf heeft dat netjes opgelost.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

De levering was heel snel en in goed overleg. Via telefonisch contact een tijd afgesproken die mij schikte. Website heel gebruiksvriendelijk.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer goede service en prachtige kussens

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reactie, meedenken en snelle levering

Snelle reactie, meedenken, snelle levering en een goede kwaliteit hout en kussens. Vandaar dat wij hier nog een extra lounge set met kussen set besteld hebben.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Top kwaliteit en erg snel geleverd!

Na her en der rond gekeken te hebben, kwamen we in hun showroom terecht. Konden daar veel voorbeelden bekijken, en de meubelen zagen er ook vele malen beter uit dan dat we elders gezien hebben. Vooral de gladheid en afwerkingen vonden we TOP! Zeker een aanrader dus!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle levering en een super service

Snelle reactie, meedenken, super snelle levering en een goede kwaliteit. Wij komen zeker terug als we weer wat nieuws nodig hebben.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Zeer snelle levering ..denken met je mee om tot de juiste prijs te komen. Mooie kwaliteit van zowel het hout als de kussens.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snel, mooi en goede service

Binnen een week stond mijn mooie tuintafel op mijn balkon. Snel door vriendelijke bezorger in elkaar gezet. Veel complimenten gekregen van vrienden en familie. Bezorger vertelde dat er een bijpassend salontafel in collectie was. Ik heb spijt dat ik die niet gezien heb. Want had al een bouwpakket besteld daarvoor en daar kon ik niet meer van af.

Mooi en snel

Mooie afgewerkte banken besteld. Goed en soepel meedenken, levering naar voren ivm vakantie, geweldig.

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.