super mooie tafel en heel snel geleverd .

Is precies de tafel die ik voor ogen had zijn er erg blij mee. voor ons volgende filiaal gaan we zeker weer bij jullie bestellen.

Goede en snelle afhandeling

Mijn ervaring is dat het goed snel en vakkundig is gedaan alleen het automatisch antwoorden na een bestelling gezet te hebben gaat nog niet goed daardoor is het onzeker voor de besteller of het goed over is gekomen

Eerlijke zaak

Er was een klein probleempje dit werd netjes opgelost.

• Hoe tevreden was u over de levertijd?
  • Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Mooie bank zoals gewenst

Topkwaliteit!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima service en product!

Prima, als afgesproken stond de chauffeur om 07:30 op de stoep en de tafel snel in elkaar gezet!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Metalen poten eroderen buiten, zelfs al zijn ze zogenaamd behandeld.

Als je one-to-one communicatie hebt met iemand bij goedkopesteigerhoutenmeubelen en je zegt duidelijk dat dit een buitentafel is. Dan verwacht ik dat dit open en duidelijk gecommuniceerd wordt. Want dan zou je dit zelfs niet moeten aanbieden. Zelfs als staat het 'zogezegd' vermeld op jullie site dat ijzeren poten kunnen roesten. Dit heb ik dus duidelijk niet gelezen! Dit zou ook nadien kunnen aangepast zijn, dat laat ik dan nog in het midden. Ik ben dus duidelijk niet tevreden van de service. Ijzer kan je wel degelijk beschermen tegen roesten. Ik heb andere buitenmeubelen staan met metaal in verwerkt en nog nooit roest gezien. Geen fijne, noch open communicatie zo!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Onze kant van het verhaal: Zoals staat aangegeven op onze website raden we het ivm roestvorming wel af om de ijzeren onderstellen buiten te gebruiken. Veel klanten vinden het geen probleem als het iets gaat roesten en als de tafel onder een overkapping komt te staan buiten, is het dus vaak ook geen probleem (want dan komt er geen water bij het staal). Wij weten van te voren natuurlijk in veel gevallen ook niet of de tafels binnen of buiten gebruikt gaan worden.. Als we weten dat hij echt in weer en wind komt te staan, en een klant roestvorming wil voorkomen dan kunnen we de onderstellen ook van een extra verzinklaag voorzien zodat roest geen kans krijgt. We hebben deze klant nadien ook nog aangeboden om de onderstellen alsnog te voorzien van een verzinklaag zodat het roesten nu en in de toekomst niet meer voorkomt. Desbetreffende klant denkt hier nu over na. Les voor u, als u staal buiten wil gaan gebruiken, neem aub eerst even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Het is dus wel degelijk mogelijk om de onderstellen buiten te gebruiken met een extra bewerking op het staal, maar dit zit er standaard nog niet op.

1 zin is te kort

Duidelijke wehshop, duidelijk proces. Vervolgens een aardige/vriendelijke bezorger. En een prachtig bed, én (voor mij belangrijker) ook stevig. Ik weeg bijna 170 KG en het standaard bed kan me prima houden. Bedankt.

Prachtige bank en tafel

Ik heb deze zomer een hoekbank en een tafel besteld. Dit was in de periode dat het top druk was, omdat iedereen het idee had opgevat om het gezellig te maken in de eigen tuin. De levertijd was daardoor langer dan gebruikelijk, maar de firma heeft er wel voor gezorgd, dat ik nog een hele tijd van de set heb kunnen genieten toen het nog mooi weer was! Heel fijn! De reactietijd op een mail kon wat mij betreft soms wel wat sneller. Wat ik ook prettig vond, dat was dat de kleine schoonheidsfoutjes die er ingeslopen waren, zonder problemen werden opgelost. Alle vertrouwen in dit bedrijf!

Snel antwoord snel klaar

Reageren snel via mail order staat ook snel klaar om afgehaald te worden. Afwerking is ook netjes.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

We hebben precies het bankstel gekregen die we hebben uitgezocht, het werd thuis geleverd en gemonteerd. We zijn super tevreden!

Snellere levering dan gedacht

Wij hebben onlangs een ovale steigerbouwer tuintafel besteld met een matrix onderstel. De tafel is prachtig geworden en aan de bovenkant mooi glad geschuurd. Echter de zijkanten zijn helemaal niet glad en ook aan de onderkant zitten veel hapers van het hout. Ik had daar wel een betere afwerking verwacht. Niet heel problematisch. We gaan er zelf wel met een schuurpapier of vijl langs. Maar dit maakt toch dat ik een lager punt geef dan op basis van contact en levering zou kunnen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Betrouwbaar bedrijf dat kwaliteit levert en afspraken goed nakomt. Super.

Vanaf het eerste moment dat ik contact legde met dit bedrijf was de ervaring prettig. Er werd direct verteld hoe de levertijd zou zijn. De afspraken werden direct via de mail bevestigd. De kwaliteit van de geleverde loungebank was precies wat we hadden verwacht en exact zoals de afbeeldingen op de site lieten zien. Ook de bezorging ging erg plezierig en precies volgens afspraak. Er kom met pin worden betaald. ook erg prettig omdat je dan geen geld thuis hoeft te hebben.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Fantastische tafel geleverd in een record tijd

De bestelde tafel kwam 2 weken eerder dan verwacht. Ook werd er mee gedacht over de afmeting. Erg prettige ervaring!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Geweldige eiken tafel voor top prijsje

Bij 3 verschillende bedrijven in showroom gekeken voor een eiken tafel. We vonden bij hen de beste kwaliteit en dit bleek ook nog eens de voordeligste optie te zijn. Dus erg blij dat we een voorradig eiken blad konden uitzoeken bij hen die we een paar dagen later al thuis geleverd hebben gekregen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

mooi afgewerkt, perfect zittende kussens

levering binnen aangegeven tijd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super tevreden over ovale eiken tafel!

Door de carona langer dan gebruikelijk moeten wachten op onze ovale tafel. Wij hebben hem laten schuren en in de was laten zetten. Heel goed gedaan en we genieten er elke dag van!

geweldig

Mooie bank goed afgewerkt en zeker een aanrader om daar te bestellen. We waren verrast over de levertijd zelfs in vakantietijd zeer snel. Alleen bij de bezorging maakten we ons wel zorgen, 1 persoon om zo'n bank af te leveren, was maar goed dat mijn man thuis was anders was het wel een probleem geworden ben ik bang. Sjappooo voor de bezorger en mijn man natuurlijk:)

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Na bestelling van mijn steigerhouten hoekbank werd ik meteen gebeld voor verdere informatie. Levering zou wat langer duren i.v.m de bouwvakvakantie. Hier had ik geen probleem mee. Op 4 September is de bank geleverd samen met de kussens. Het geheel zag er perfect uit en ik kan geen enkel minpuntje bedenken over de bestelling, levering, kwaliteit en service. Dus ronduit “Perfect”

onduidelijke bestelprocedure

Mijn ervaring is niet zo positief. Bank zit wel goed maar als ik het geheel zie dan denk ik waarom kost dit zoveel. Enfin we gaan er wel van genieten maar maak volgende keer een andere keuze

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Even een reactie van onze kant; klant bestelde in vakantie periode, en leverancier van kussens was gesloten ivm vakantie. Dus levertijd was iets langer dan normaal. Dit wel van te voren aan klant aangegeven. Tevens ging klant er vanuit dat wij een hoekbank op zijn dakterras zouden installeren die alleen via een hele smalle brandtrap te bereiken was. Wij kunnen veel en zijn nergens te beroerd voor, maar dit was gewoon niet mogelijk qua gewicht en afmeting van zijn loungeset. Klant had dit ons ook niet van te voren laten weten, waardoor wij voor een behoorlijke verassing kwamen te staan. Klant gaf aan dat hij niet duidelijk op onze website kon terug vinden dat wij niet standaard afleveren op een dakterras. Hoe we dit opgelost hebben: We hebben zijn loungeset mee terug genomen naar werkplaats om hem vervolgens te demonteren zodat hij wel via de brandtrap naar boven kon. Ook dat zorgde er natuurlijk voor dat levertijd iets langer werd, maar uiteindelijk is de bank wel op zijn dakterras gekomen. Wel jammer dat we ondanks de extra moeite vanuit onze kant, klant niet (helemaal) tevreden is.

Topservice

Loungebank is binnen de afgesproken levertijd geleverd. Aantal keren telefonisch contact gehad: erg vriendelijke en kundige service. Bank ziet er tiptop uit, wij zijn er erg tevreden mee! Enige minpuntje: bij aankomst was de bezorger vrij onaardig/bot, dat trok later wel bij. Verder geen klachten m.b.t. bezorging c.q. montage!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Niet te duur voor mooie kwaliteit. Betalen bij levering. Super!

Super tevreden!

Dank voor de mooie bank! Hij is precies zoals omschreven. De kussens passen precies, zijn mooi van kwaliteit en kleur. Snelle en zeer correcte levering. Hij werd precies op de juiste plaats gezet. Kan iedereen aanbevelen!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer vriendelijk en correct behandeld. Ook complimenten aan de chauffeur. Snelle respons bij aanpassing bestelling (had ik verkeerd doorgegeven). Er ging wat mis bij de levering (op tijd), grotere maat tafel, de inladers haden een fout gemaakt. Keurig opgelost door gratis de poten aan te schroeven. Was ik blij mee! Kwaliteit/prijsverhouding goed.

Meubels zijn top!

1 opmerking: een account maken om je bestelling te volgen, werkt absoluut niet. Dus heeft geen zin en kunnen ze de optie beter verwijderen.

Goede services

Ziet er goed uit, na mijn bestelling nog een paar keer gebeld voor wat vragen. Deze zijn zeer goed beantwoord. Ik heb wel 4 weken moeten wachten ( drukte voor de vakantie ), maar dan heb je ook wat. Ziet er goed uit, mooi afgewerkt, zit erg goed, mooie en stevige kussens. En bij levering goed geholpen en vakkundig gemonteerd. Super

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.