Goede service en meedenkend

Via internet besteld en na 3 weken gebeld voor de levering. De vaste chauffeur was met vakantie, maar toch een goede leverdag afgesproken. Goed afgehandeld

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi afgewerkt en top levering.

Heel fijn dat de bank in elkaar werd gezet op de plaats waar ik het graag had. Heel vriendelijke bediening.

• Hoe tevreden was u over de levertijd? N.v.t.

Super bedrijf

Een steigerhout hoekbank op maat laten maken met de daarbij behorende kussens. Binnen 3 weken werd de hoekbank keurig afgeleverd en gemonteerd door de leveranciers van het bedrijf. Super kwaliteit en de bank zit heerlijk. We zijn er heel erg blij mee, waarvoor onze dank!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Erg tevreden over de geleverde tafel

Manier van bestellen op de site is prettig , hetgeen geleverd is zoals aangevraagd . Fijn dat de dopjes onder tafelpoten ter bescherming zonder extra kosten zijn toegevoegd, dat is service!

Zeer prettig

zeer goede voorlichting en prettige manier van uitleggen

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Voor de tweede keer bank besteld bij dit bedrijf. Kwaliteit top afwerking en geleverd volgens afspraak! Volgende keer zeker weer !!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede, snelle levering, plezierig en ondersteunend!

Snelle service, goede uitleg, plezierige bezorgen die goed hielp. Snelle leveringstijd en goed geïnformeerd over bezorgmoment.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prachtige beits, prima prijs en erg klantvriendelijk!

Via een afbeelding op pinterest waarop ik een prachtige beitstint zag en een winkelnaam erbij ben ik gaan mailen om te vragen met welke beits het meubel behandeld was en hoe precies. Ik kreeg vriendelijk antwoord terug en heb dezelfde beits gebruikt op mijn eigen steigerhouten meubilair en het resultaat is prachtig geworden.

Levertijd onvoorspelbaar

Goede en vriendelijke service. Maar de levertijd is waardeloos. Onvoorspelbaar en/of te lang! Soms Is een bestelling na twee dagen item binnen en soms meer dan een week. Erg irritant als (klein)bedrijf.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Mooie bank, goede communicatie, snel geleverd.

Tevreden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prachtige tafel en fantastische service

De tafel was precies zoals we dachten, thuis in elkaar gezet en hele snelle levertijd. We zijn heel erg tevreden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

De bestelde kussens voor mijn loungebank werden netjes binnen 3 weken (levertijd 1 tot 3 weken) geleverd. De kussens zien er netjes uit en zit tten heerlijk.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Stevige bank en netjes gemonteerd

We zijn heel tevreden over de bank. Hij zit netjes en strak in elkaar en de planken sluiten overal mooi aan. Levering was netjes, goed gemonteerd en nog even de transportvlekken weggeschuurd. Wel nog op twee plekken losgebarsten hout gelijmd (kan gebeuren met hout) en wat laatste splinters weggeschuurd maar alles ziet er nu netjes uit. Levering werd uiteindelijk vier weken.

goed volgens verwachting

Prettige en goede service

PERFECT

Prachtige, degelijke stijger hoekbank, topkussens zitten heerlijk, stof prima kwaliteit, prima geprijsd, qua kwaliteit niet duur alles volgens afspraak, jortom een aanrader!!!!!!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Een prachtige ovale eetttafel die snel geleverd werd en fijne hulp bij de plaatsing in de huiskamer

De ovale eettafel staat heel mooi op de plek waar ik hem hebben wilde. Geeft veel ruimte om aan te zitten zonder dat hij veel ruimte inneemt in de kamer. De tafel werd na overleg geleverd en met goede hulp van de chauffeur op zijn plek gezet.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede communicatie, kwalitatief mooi product

Wij hebben een Steigerhouten hoekbank besteld met kussen. De levering ging snel, de communicatie was heel goed. Het is een prachtige hoekbank geworden, waar we heel blij mee zijn!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede beits besteld voor mijn slaapkamermeubels.

Mooie white wash beits en de old brown wash is ook mooi! 1 blik wilde ik.ruilen want ik wilde toch meer white wash en dat was allemaal zo geregeld.

uitstekend

prima ervaring. top levering.

Alles naar wens

De hoekbank was precies hoe we hem verwacht hadden. Zit heerlijk, en binnen de afgesproken tijd geleverd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Makkelijk te bestellen/Prachtige loungeset voor een betaalbare prijs

Duidelijke website, klantvriendelijk in gebruik. Goede en snelle service. Zeer netjes. Bij vragen goed bereikbaar. Kwaliteit van de loungeset is perfect. Kussens ook naar wens. Wij zijn zeer verrast over het uiteindelijke resultaat, in positieve zin! Bedankt voor het netjes plaatsen van de loungeset. Hartelijke groeten uit Zandvoort

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service en een supermooie bank geleverd.

Supersnel geleverd

Mooie spullen en supersnel geleverd

Mooie kwaliteit producten

Ze hadden per ongeluk de verkeerde poten geleverd voor mijn tafel geleverd. Na 1 belletje hebben ze mij 's middags als nog de goede geleverd. Top service!!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prachtige beits in de kleur blackwash, nog mooier dan verwacht!

Mijn vragen werden vriendelijk beantwoord en ze hadden een snelle levertijd. Ik raad iedereen de steigerhoutbeits aan!

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.