Wauw

Een prachtige tafel, helemaal zoals ik in gedachten had. Ik ben blij!

Goede service!

Nadat ik mijn bestelling niet had ontvangen ondernam men direct actie. Hierdoor had ik het binnen 2 dagen in huis.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede snelle levering ondanks Corona, en de beits is echt heel mooi! Ik ben er blij mee.

• Hoe tevreden was u over de levertijd?
  • Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Mooie kwaliteit en prima service!

Prettige communicatie over de levering in Corona tijd, prachtige kwaliteit van het hout- en timmerwerk. Alles mooi glad geschuurd en gemakkelijk zelf in elkaar te zetten. Alle gaatjes netjes voor geboord. Het steigerhouten bed is een pronkstuk geworden in de kamer van mijn dochter, wij zijn zeer tevreden! Dank!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle levering en goede communicatie

Snel geleverd. Kwaliteit hout is niet heel erg goed, maar prima bank. 1x in de beits gezet, maar zijkant een stuk niet gedaan of heel dun.

Prachtige tafel!

Prachtige tafel en snel geleverd!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Supersnel geleverd en makkelijk te monteren.

Zie boven!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede persoonlijke info vooraf. Correcte en snelle levering.

Vanwege de vriendelijke prijs was ik enigszins onzeker over de kwaliteit die ik zou gaan ontvangen, maar die onzekerheid bleek ongegrond. Het geleverde bed is stevig en voldoet volledig aan de verwachtingen. Als ik toch een verbeterpuntje zou moeten noemen: de kopse kanten van de gebruikte delen zouden iets gladder mogen zijn.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede prijs kwaliteit verhouding !

Prima tafel, zit mooi in elkaar en ze denken mee als je specifiek op zoek bent naar iets. Halverwege moest er een aanpassing komen vanuit ons maar dat was geen probleem, kon allemaal. Levertijd was sneller dan ze aangaven op de site. De tafel staat prima in onze pauzeruimte !

Top bedrijf

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en ook het bestelde bed is erg mooi.

snel en goed geleverd

supper

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Heel netjes voor de prijs

Steigerhouten bed besteld. Heel netjes met bezorging en communicatie. Makkelijk in elkaar te zetten. Heel netjes bed gezien de prijs.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede website, makkelijk in te voeren en duidelijk beeld. Per mail snel antwoord. Vriendelijk en behulpzaam. Levering netjes op tijd en ook hier vriendelijke benadering.

Top bedrijf

Top bedrijf met nette levering.

Uitstekend.

Een aardige monteur en een snelle service..

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Netjes geholpen. Ik wilde zelf nog een kleine aanpassing maken aan het meubel en werd hiermee enorm geholpen met diverse extra onderdelen.

• Hoe tevreden was u over de levertijd? N.v.t.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

super mooie tafel en heel snel geleverd .

Is precies de tafel die ik voor ogen had zijn er erg blij mee. voor ons volgende filiaal gaan we zeker weer bij jullie bestellen.

Goede en snelle afhandeling

Mijn ervaring is dat het goed snel en vakkundig is gedaan alleen het automatisch antwoorden na een bestelling gezet te hebben gaat nog niet goed daardoor is het onzeker voor de besteller of het goed over is gekomen

Eerlijke zaak

Er was een klein probleempje dit werd netjes opgelost.

• Hoe tevreden was u over de levertijd?
  • Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Mooie bank zoals gewenst

Topkwaliteit!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima service en product!

Prima, als afgesproken stond de chauffeur om 07:30 op de stoep en de tafel snel in elkaar gezet!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Metalen poten eroderen buiten, zelfs al zijn ze zogenaamd behandeld.

Als je one-to-one communicatie hebt met iemand bij goedkopesteigerhoutenmeubelen en je zegt duidelijk dat dit een buitentafel is. Dan verwacht ik dat dit open en duidelijk gecommuniceerd wordt. Want dan zou je dit zelfs niet moeten aanbieden. Zelfs als staat het 'zogezegd' vermeld op jullie site dat ijzeren poten kunnen roesten. Dit heb ik dus duidelijk niet gelezen! Dit zou ook nadien kunnen aangepast zijn, dat laat ik dan nog in het midden. Ik ben dus duidelijk niet tevreden van de service. Ijzer kan je wel degelijk beschermen tegen roesten. Ik heb andere buitenmeubelen staan met metaal in verwerkt en nog nooit roest gezien. Geen fijne, noch open communicatie zo!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Onze kant van het verhaal: Zoals staat aangegeven op onze website raden we het ivm roestvorming wel af om de ijzeren onderstellen buiten te gebruiken. Veel klanten vinden het geen probleem als het iets gaat roesten en als de tafel onder een overkapping komt te staan buiten, is het dus vaak ook geen probleem (want dan komt er geen water bij het staal). Wij weten van te voren natuurlijk in veel gevallen ook niet of de tafels binnen of buiten gebruikt gaan worden.. Als we weten dat hij echt in weer en wind komt te staan, en een klant roestvorming wil voorkomen dan kunnen we de onderstellen ook van een extra verzinklaag voorzien zodat roest geen kans krijgt. We hebben deze klant nadien ook nog aangeboden om de onderstellen alsnog te voorzien van een verzinklaag zodat het roesten nu en in de toekomst niet meer voorkomt. Desbetreffende klant denkt hier nu over na. Les voor u, als u staal buiten wil gaan gebruiken, neem aub eerst even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Het is dus wel degelijk mogelijk om de onderstellen buiten te gebruiken met een extra bewerking op het staal, maar dit zit er standaard nog niet op.

1 zin is te kort

Duidelijke wehshop, duidelijk proces. Vervolgens een aardige/vriendelijke bezorger. En een prachtig bed, én (voor mij belangrijker) ook stevig. Ik weeg bijna 170 KG en het standaard bed kan me prima houden. Bedankt.

Prachtige bank en tafel

Ik heb deze zomer een hoekbank en een tafel besteld. Dit was in de periode dat het top druk was, omdat iedereen het idee had opgevat om het gezellig te maken in de eigen tuin. De levertijd was daardoor langer dan gebruikelijk, maar de firma heeft er wel voor gezorgd, dat ik nog een hele tijd van de set heb kunnen genieten toen het nog mooi weer was! Heel fijn! De reactietijd op een mail kon wat mij betreft soms wel wat sneller. Wat ik ook prettig vond, dat was dat de kleine schoonheidsfoutjes die er ingeslopen waren, zonder problemen werden opgelost. Alle vertrouwen in dit bedrijf!

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.