Prachtig bureau, heel mooi afgewerkt ook. Communicatie verloopt ook prima. Zeer tevreden klant!

Helemaal geweldig

Goede service nette behandeling, goede begeleiding Mooie tafels met een mooi en stevig onderstel.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer snelle en correcte aanlevering

Kleurstalen opgevraagd en deze werden zeer snel en correct geleverd. Wij weten waar we de volgende keer onze bestelling plaatsen!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Toen ik thuis kwam na een dag werken stond onder de overkapping een mooie bank, wat was ik blij. Dank jullie

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima service, duidelijk, snel geleverd en goede kwaliteit

De online communicatie is prima, je krijgt snel antwoord op je vragen en goede suggesties. De geleverde kwaliteit is goed en binnen het beloofde tijdsbestek. Niet onbelangrijk: mijn bank zit heerlijk!

snelle oplossing voor problemen

mijn verzending was kwijt geraakt bij dpd men deed niet moeilijk stuurde meteen nieuwe blik op top service!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Goede service, goed bereikbaar via de mail of telefoon

Goede ervaring, meubels zijn via de site goed samen te stellen. De kleur van de kussens wat moeilijk te bepalen via de website, maar je kunt staaltjes bestellen die de dag erna al op je mat liggen. Goede bereikbaarheid via mail en/of telefoon. Bank ziet er precies zo uit als wij verwacht hadden.....heel mooi.

Mooi gemaakt, degelijk. Snelle levering

2 mooie banken incl kussens besteld. Mooi en snel gemaakt, strak werk. Snelle levering, vriendelijke bezorgers.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service houden aan de afspraak

Nette aflevering en wordt netjes geplaatst, Wordt van tevoren gemeld wanneer ze langs komen. Goede service, klant vriendelijk en goede prijs Goede kwaliteit meer dan zeer tevreden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Onze hoekbank lounge is fantastisch De kussens heerlijk Afwerking perfect Levering top

Zeer netjes

Bezorging op afgesproken tijd geleverd, zet het zo in elkaar, met een beetje schuren ( wat voor mij niet hoefde maar wou het toch doen ) zag het er zeer netjes uit. Pluim voor de bezorger en bedrijf *duim omhoog*

Goede service, uitstekende producten

In eerste instantie had ik een verkeerde maat doorgegeven. Na even heen en weer mailen zijn we in goed overleg tot een prachtige oplossing gekomen. Enige verbeterpuntje is dat het soms lang duurt voor de mail beantwoord wordt, maar ze doen absoluut wat ze beloven!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooie en meedenkende bedrijf.

Ik werd op het bedrijf goed en snel geholpen om een juiste keuze voor onze loungeset te maken. Die wij op hun mooie en duidelijke site al zelf hadden samen gesteld.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Snelle levering ziet er keurig uit

Gewoon midden in het zomer seizoen tuinbank bestellen deze is binnen 2 weken geleverd En omdat hij op maat gemaakt is passen onze oude kussens erin

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Een super service, vind je niet snel meer dus ik zal zeker jullie naam doorgeven aan vrienden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Keurig thuis gebracht en op zijn plaats gezet super danke

Dik tevreden

mooie tafel

ben erg tevreden met mijn tafel, ik heb hem wel nog 5 keer gelakt met transparante lak zodat ik hem met een nat doekje kan afnemen.

Goed geregeld

Bestellen is duidelijk en logisch op hun website. Levering goed geregeld (ging een beetje snel). Het product is geod, degelijk, kussen passen er precies op.

Super, goede prijs-kwaliteitverhouding

Snelle levering, snelle reactie op mail.

Top ervaring

Eerst een telefoontje om even te overleggen en daarna binnen een week geleverd. Het is een prachtige hoekbank met prima kussens. Hij ziet er mooi uit en zit heerlijk!!

Goed service

Correcte en snelle communicatie vial mail en telefoon. Levering netjes uitgevoerd en meegedacht in oplossingen binnen hetgeen waar hun invloed op kunnen hebben.

Zeer goede service.

Hier een bank besteld met kussen. De bank is heel mooi geworden. Contact is zeer goed en snel. De levering is ook heel fijn gegaan en precies op de afgesproken tijd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Denken goed met de klant mee en geven een eerlijk advies! Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede mooie tuinset, top service!

H

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.