Snelle reactie, meedenken en op tijd geleverd

Een steigerhouten loungebank op maat laten maken. Had wensen, zoals wielen onder de bank, een diepere zit, dichte achterkant en een rugleuning die anders was dan normaliter wordt gemaakt. Ben daar over gebeld of dit echt de bedoeling was. Dus wordt echt meegedacht. Op tijd gebracht door vriendelijke chauffeur. Ik beveel goedkopesteigerhoutenmebelen.nl dan ook zeker aan. Ik zou daar zeker weer bestellen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reactie, maatwerk en goede producten.

Snelle reactie, meedenken met goede afspraken die worden nagekomen. Levering volgens afspraak en kwalitatief in ons geval goede bank met kussens.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service van deur tot deur

Wij hebben een mooie hoekbank met zitkussens besteld, levertijd was zoals gepland. Een vriendelijke chauffeur die de bank uit elkaar haalde vanwege een smalle toegangsdeur. Er zat een gaatje in één van de kussens na contact meteen een nieuwe hoes opgestuurd gekregen. Kortom geweldige service!

Perfect!

Bestelling geplaatst voor een loungebank op maat én een kleine maand later al geleverd (in België). Super vriendelijke mensen. Geleverd in 3 grote delen en héél gemakkelijk om in elkaar te steken. Ben echt superblij met onze nieuwe lounge. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden en ik zal niet twijfelen om opnieuw bij hen te bestellen.

Prachtig bed

De levering was goed gegaan. Het contact met de verkoper verliep goed. De bezorging is perfect verlopen. En ons bed was makkelijk en snel in elkaar gezet en ziet er prachtig uit! Helemaal tevreden!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super service, en heel mooie tafel erg tevreden

1 woord uitstekend

Geweldig!!

Fijn mail contact, alles is mogelijk, uitstekende levering en het bed is zo makkelijk in elkaar te zetten én alles past! Echt klasse!

Afwerking kan beter

Na levering van mijn tuintafel heb ik de poten eronder gemonteerd. Toen de tafel op de zichtzijde lag zag ik dat de onderkant vrij ruw was. Zeker omdat ik geloogde planken had besteld ( wat trouwens zeer mooi is )de planken eerst geloogd zijn en toen pas gezaagd. En dan zijn de gezaagde kanten vrij ruw. Omdat de zicht zijde super glad was vind ik dat de onderkant ook iets meer aandacht mocht hebben voor die prijs.

Goede service!

Wij hebben hier online een goede eikenhouten tafel gekocht. Door de COVID-19 omstandigheden zijn we niet in de showroom geweest. Maar er werd met ons meegedacht door een staaltje van het hout toe te sturen. Uiteindelijk een goede kwaliteit tafel ontvangen voor een goede prijs!

Gastvriendelijk en kwaliteit

Hoi hoi! Wilde even laten weten dat ik heel erg blij ben met het resultaat.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Ik heb een 2 persoons steigerhouten bed aangeschaft! Mooi afgewerkt en goed zelf in elkaar te zetten! Misschien wel handig om er bij te vermelden dat je zelf schroefjes moet hebben om je lattenbodem vast te zetten. Eenmaal in elkaar is het bed super stevig. De service en het snelle contact via mail is top. Echt een aanrader!

Mooi en stevig

Bank zelf via Bol.com besteld (met kadobonnen) Daarna krijg je duidelijke mail om je wensen aantepassen. Dit is alleen niet duidelijk aangegeven op de bol.Com site,maar wel een snelle reactie hoe het werkte via goedkopesteigerhoutenmeubelen. Zou ieder ander die iets met hout wil, dit bedrijf positief aanbevelen. Je moet alleen geen 2 linkerhanden hebben om hetzelf in elkaar tezetten. Kleuren kussens is via de computer niet helemaal zoals het eruit ziet en zou achteraf een staaltje op laten sturen (dit kan ook) of nog beter in Deventer gaan kijken.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi afgewerkte tafel, niks mis mee. Een verrijking voor onze tuin. Zeer tevreden.

Perfecte meubel op maat

Ze maken alles wat je wilt en hoe je het wilt. Zo heb ik mijn perfecte meubel op maat voor mijn veranda. Goede service en zeker aan te bevelen. Als je twijfelt over wel of geen kussens dan zeg ik doen!!! Wilde eerst de kussens zelf maken, maar qua prijs kwam ik bijna op hetzelfde bedrag uit en met veel minder kwaliteit stof dan ik heb besteld.

Dik tevreden

De bestelling kwam zoals afgesproken en werd net gemonteerd afgeleverd. Echter de hocker en een plank van de hoekbank bleken niet Goed zijn. Dit ontzettend goed en snel opgelost; nieuwe hocker gekregen en een plank is bij ons thuis vervangen. Meer dan dik tevreden!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super mooie en vooral grote vergadertafel!

Prima prijs kwaliteit product. Levering prima. Duurde iets langer dan verwacht maar alsnog binnen een aantal weken geleverd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mijn bank en hocker kwamen al na enkele dagen binnen, zijn erg mooi! Twee aandachtspunten: bank kwam in delen en moet dus met twee mensen uitgeladen, chauffeur is echter alleen, en voor mij waren de delen erg zwaar om te tillen. Schroeven waren er alvast ingedraaid maar deels ook krom, had met iets meer aandacht geleverd kunnen worden. Kussens zijn prachtig!

Professioneel,vriendelijk en betrouwbaar.

Goede en duidelijke communicatie.Prima loungeset! Wel vreemd dat ik tot twee keer toe een verzoek krijg om deze enquête in te vullen terwijl de set nog niet geleverd was.

Mooie banken.

2 verbeterpuntjes. 1. Beter beoordelen of de levering voor problemen kan zorgen. Hellaas moesten de banken over de tuinpoort getild worden. Daardoor lichte beschadigingen. Gelukkig wilde een buurman helpen, anders teweinig mankracht. 2. Ik kwam een halve liter nano coating tekort. Teweinig geleverd of onjuist aangbracht?

Prachtige, stevige tafel!

Zaterdag avond een tafel besteld, dinsdags al geleverd! Mooi afgewerkte en stevige tafel! We zijn er heel erg blij mee!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Geweldig! Wij zijn zeer tevreden van het resultaat en levering.

Wij hebben de bestelling geplaatst en wilde hier verschillende dingen op aanpassen. Dit was steeds geen probleem en werden met plezier verder geholpen. Het contact verliep zeer vlot en we moesten nooit lang wachten op antwoord. Ook de levering is zeer vlot en goed verlopen. Zelfs op een zondag. Kortom wij zijn zeer te vreden en zouden het iedereen aanraden!!

Fantastische vakmensen

Prima service en een hele mooie loungeset We zijn heel tevreden

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Op de site gewenste hoekbank uitgezocht, via mail een aanpassing van de maat gedaan! Snelle reacties en super service! De bank is thuis geleverd en in elkaar gezet! Super snel, vriendelijk en uitstekende kwaliteit! Wij zijn er erg blij mee!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Erg tevreden over de producten en service.!

Inmiddels door de jaren heen al een bed, kast en twee banken hier gekocht. Allen kwalitatief goede en mooie houten meubelen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooie tafel, nette snelle levering en duidelijke info

Duidelijke website met veel en complete informatie. Bestellen en levering gingen prima en lekker snel. Tafel is mooi en zoals verwacht.

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.