Betrouwbaar bedrijf dat kwaliteit levert en afspraken goed nakomt. Super.

Vanaf het eerste moment dat ik contact legde met dit bedrijf was de ervaring prettig. Er werd direct verteld hoe de levertijd zou zijn. De afspraken werden direct via de mail bevestigd. De kwaliteit van de geleverde loungebank was precies wat we hadden verwacht en exact zoals de afbeeldingen op de site lieten zien. Ook de bezorging ging erg plezierig en precies volgens afspraak. Er kom met pin worden betaald. ook erg prettig omdat je dan geen geld thuis hoeft te hebben.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Fantastische tafel geleverd in een record tijd

De bestelde tafel kwam 2 weken eerder dan verwacht. Ook werd er mee gedacht over de afmeting. Erg prettige ervaring!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Geweldige eiken tafel voor top prijsje

Bij 3 verschillende bedrijven in showroom gekeken voor een eiken tafel. We vonden bij hen de beste kwaliteit en dit bleek ook nog eens de voordeligste optie te zijn. Dus erg blij dat we een voorradig eiken blad konden uitzoeken bij hen die we een paar dagen later al thuis geleverd hebben gekregen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

mooi afgewerkt, perfect zittende kussens

levering binnen aangegeven tijd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super tevreden over ovale eiken tafel!

Door de carona langer dan gebruikelijk moeten wachten op onze ovale tafel. Wij hebben hem laten schuren en in de was laten zetten. Heel goed gedaan en we genieten er elke dag van!

geweldig

Mooie bank goed afgewerkt en zeker een aanrader om daar te bestellen. We waren verrast over de levertijd zelfs in vakantietijd zeer snel. Alleen bij de bezorging maakten we ons wel zorgen, 1 persoon om zo'n bank af te leveren, was maar goed dat mijn man thuis was anders was het wel een probleem geworden ben ik bang. Sjappooo voor de bezorger en mijn man natuurlijk:)

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Na bestelling van mijn steigerhouten hoekbank werd ik meteen gebeld voor verdere informatie. Levering zou wat langer duren i.v.m de bouwvakvakantie. Hier had ik geen probleem mee. Op 4 September is de bank geleverd samen met de kussens. Het geheel zag er perfect uit en ik kan geen enkel minpuntje bedenken over de bestelling, levering, kwaliteit en service. Dus ronduit “Perfect”

onduidelijke bestelprocedure

Mijn ervaring is niet zo positief. Bank zit wel goed maar als ik het geheel zie dan denk ik waarom kost dit zoveel. Enfin we gaan er wel van genieten maar maak volgende keer een andere keuze

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Even een reactie van onze kant; klant bestelde in vakantie periode, en leverancier van kussens was gesloten ivm vakantie. Dus levertijd was iets langer dan normaal. Dit wel van te voren aan klant aangegeven. Tevens ging klant er vanuit dat wij een hoekbank op zijn dakterras zouden installeren die alleen via een hele smalle brandtrap te bereiken was. Wij kunnen veel en zijn nergens te beroerd voor, maar dit was gewoon niet mogelijk qua gewicht en afmeting van zijn loungeset. Klant had dit ons ook niet van te voren laten weten, waardoor wij voor een behoorlijke verassing kwamen te staan. Klant gaf aan dat hij niet duidelijk op onze website kon terug vinden dat wij niet standaard afleveren op een dakterras. Hoe we dit opgelost hebben: We hebben zijn loungeset mee terug genomen naar werkplaats om hem vervolgens te demonteren zodat hij wel via de brandtrap naar boven kon. Ook dat zorgde er natuurlijk voor dat levertijd iets langer werd, maar uiteindelijk is de bank wel op zijn dakterras gekomen. Wel jammer dat we ondanks de extra moeite vanuit onze kant, klant niet (helemaal) tevreden is.

Topservice

Loungebank is binnen de afgesproken levertijd geleverd. Aantal keren telefonisch contact gehad: erg vriendelijke en kundige service. Bank ziet er tiptop uit, wij zijn er erg tevreden mee! Enige minpuntje: bij aankomst was de bezorger vrij onaardig/bot, dat trok later wel bij. Verder geen klachten m.b.t. bezorging c.q. montage!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Niet te duur voor mooie kwaliteit. Betalen bij levering. Super!

Super tevreden!

Dank voor de mooie bank! Hij is precies zoals omschreven. De kussens passen precies, zijn mooi van kwaliteit en kleur. Snelle en zeer correcte levering. Hij werd precies op de juiste plaats gezet. Kan iedereen aanbevelen!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer vriendelijk en correct behandeld. Ook complimenten aan de chauffeur. Snelle respons bij aanpassing bestelling (had ik verkeerd doorgegeven). Er ging wat mis bij de levering (op tijd), grotere maat tafel, de inladers haden een fout gemaakt. Keurig opgelost door gratis de poten aan te schroeven. Was ik blij mee! Kwaliteit/prijsverhouding goed.

Meubels zijn top!

1 opmerking: een account maken om je bestelling te volgen, werkt absoluut niet. Dus heeft geen zin en kunnen ze de optie beter verwijderen.

Goede services

Ziet er goed uit, na mijn bestelling nog een paar keer gebeld voor wat vragen. Deze zijn zeer goed beantwoord. Ik heb wel 4 weken moeten wachten ( drukte voor de vakantie ), maar dan heb je ook wat. Ziet er goed uit, mooi afgewerkt, zit erg goed, mooie en stevige kussens. En bij levering goed geholpen en vakkundig gemonteerd. Super

Keurig gemaakt en geleverd

Alles perfect geleverd en geheel ziet er mooi uit.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Correcte prijs voor de geleverde kwaliteit

Vlotte afhandeling na de bestelling met bij afhaling het nodige advies voor onderhoud en behandeling. Misschien een opmerkîng: Je zou de klant de keuze kunnen bieden om de achterkant van banken dicht te laten maken of open te laten. Bij een hoekbank met èèn achterzijde naar de open tuin gericht is het mooier indien deze achterzijde dicht is gemaakt.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Heel blij met de nieuwe lounge zit

kwaliteit en binnen 15 minuten op plek gezet. netjes gemonteerd en al. dik tevreden

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Betrouwbaar van maak tot levering

Prima bedrijf keurig van online tot aan de levering. Beschaafd en zeer correct.

Nette service

Via Google op de website gekomen keuze gemaakt, vragen gesteld via de mail en werd snel beantwoord. Ook afspraak van levering wordt netjes nagekomen. Voor de rest duidelijke informatie.

Hartstikke goed

Heel vriendelijk, klantgericht, meubel is prachtig.

zeer tevreden

snelle levering en ter plaatse in elkaar gezet en binnen gebracht.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reactie, meedenken en op tijd geleverd

Een steigerhouten loungebank op maat laten maken. Had wensen, zoals wielen onder de bank, een diepere zit, dichte achterkant en een rugleuning die anders was dan normaliter wordt gemaakt. Ben daar over gebeld of dit echt de bedoeling was. Dus wordt echt meegedacht. Op tijd gebracht door vriendelijke chauffeur. Ik beveel goedkopesteigerhoutenmebelen.nl dan ook zeker aan. Ik zou daar zeker weer bestellen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reactie, maatwerk en goede producten.

Snelle reactie, meedenken met goede afspraken die worden nagekomen. Levering volgens afspraak en kwalitatief in ons geval goede bank met kussens.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service van deur tot deur

Wij hebben een mooie hoekbank met zitkussens besteld, levertijd was zoals gepland. Een vriendelijke chauffeur die de bank uit elkaar haalde vanwege een smalle toegangsdeur. Er zat een gaatje in één van de kussens na contact meteen een nieuwe hoes opgestuurd gekregen. Kortom geweldige service!

Perfect!

Bestelling geplaatst voor een loungebank op maat én een kleine maand later al geleverd (in België). Super vriendelijke mensen. Geleverd in 3 grote delen en héél gemakkelijk om in elkaar te steken. Ben echt superblij met onze nieuwe lounge. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden en ik zal niet twijfelen om opnieuw bij hen te bestellen.

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.