Geweldige aanwinst

Bestelling eerder gereed dan verwacht. Levering en uitleg door medewerkers perfect. (Dit aangezien wij zelf de bank en tafel later op juiste plek in elkaar zouden zetten). Alle schroeven zaten al op juiste plek en daardoor dus fluitje van een cent om in elkaar te zetten.

Meer dan klantvriendelijk.

Ondanks een door mij veroorzaakt misverstand is de aflevering op locatie uitstekend verlopen. Levering was sneller dan verwacht. Vanwege komende vakantieperiode heeft het team een tussensprintje gemaakt. Bezorger had het druk maar nam toch de tijd. Zeer gewaardeerd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

De stoel is netjes afgewerkt en netjes afgeleverd

Top!!!

De bestelmodule op de site werkt goed en is simpel van opzet. Het resultaat wat werd bezorgt overtrof onze verwachting. Mooie stevige, heel netjes afgewerkte hoekbank met hele mooie kussens. Super blij mee. Frank

Geweldig bedrijf!

Wij hebben een prachtige hoekbank met bijpassende kussens mogen ontvangen. Ook wilde we een maatwerk tafel en hier heeft het team ons geweldig mee geholpen voor de beste maten. Een top service, een snelle levering en goede bezorgers.

100% tevreden!

Dit is de tweede keer dat we een tafel besteld hebben en beide keren kregen we een prachtige tafel. Zeer snelle levertijd, vriendelijk contact, snel antwoord op vragen en een speciale wens werd prima uitgevoerd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Zeer duidelijke website waarop je zelf je bank kan samenstellen en meteen een realistisch voorbeeld ziet. Bestellen is eenvoudig, achteraf betalen is top én ze doen hun naam eer aan: ze zijn goedkoop (ik heb heel wat sites vergeleken) en leveren absolute topkwaliteit. De bank werd ruim binnen de afgesproken levertermijn afgeleverd en netjes ter plekke gemonteerd. Goed georganiseerd bedrijf en klantvriendelijke medewerkers!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer professioneel bezorgd en geplaatst super

Vriendelijke mensen, reageren snel. De tuinbank was snel geleverd en professioneel terplaatse in elkaar gezet. Helemaal top

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede kwaliteit en mooie kussens

We waren niet thuis en het was geen probleem om later te betalen. Das fijn

• Hoe tevreden was u over de levertijd? N.v.t.

Alles prima geregeld. Makkelijke communicatie. Mooi spul

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

De set ziet er netjes uit, helemaal conform verwachting en hij is netjes gemonteerd bij aflevering.

Goede kwaliteit en service

Duidelijke website met ondersteuning. Zeer vriendelijke monteur en goede kwaliteit

Goed hout

De tafel staat er net en mooi in de tuin . Zie foto

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Solide, robuuste en 'echte' buitenset!

No-nonsens bedrijf, prima geregeld met bestellen, leveren en afwikkeling.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super mooie bank, keurig op tijd geleverd, top!

Na bestelling was het even helemaal stil. Mail gestuurd en vanaf dan keurig op de hoogte gehouden. Volgens afspraak geleverd. Super mooie bank, keurig afgewerkt. Alleen het bestelde zomerweer is nog niet geleverd.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooie showroom, uitstekende uitleg, en mooie producten conform afspraak geleverd

Wij zijn bij de showroom wezen kijken, en dit was een hele goed zet. Je wordt er zeer goed geholpen, en je krijg voldoende uitleg over de producten. Wij hebben daarom dus ook besloten een hoekbank en een vuurtafel te bestellen, die netjes binnen de afgesproken levertijd geleverd werden. De monteur die de bank in elkaar heeft gezet, was ook zeer mooi optijd, en het ging allemaal heel erg voorspoedig. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij erg tevreden zijn met dit professionele bedrijf.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Eenvoudig samenstellen, bestellen en ruim binnen de levertermijn geleverd!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima (en vooral snelle) service.

Tuintafel besteld. Binnen een week kant en klaar geleverd inclusief montagemateriaal. Goede service waarbij er snel werd afgestemd. Eenvoudig zelf te monteren. Een plaatje voor je tuin.

Mooi degelijk product

Mooie hoekbank.mooie prijs Snelle levering..

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prachtige meubels tegen een schappelijke prijs

Mooie meubels, fijn thuisbezorgd en fijn meegedacht na bestelling (we hadden de bank en tafel in twee verschillende houtsoorten besteld, maar werden toen gebeld of we niet dezelfde houtsoort wilde en dat wilde we erg graag!)

Goede en snelle service

Set besteld en tafel naar wensen laten maken. Denken met je mee. En snelle levering.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Vlot snel behulpzaam en mooi product

Binnen 2 weken bestelde tafel in huis volgens wens. Voorbestelling van stalen van beitskleuren ook voor. Perfect. Ook montage snel en goed gedaan.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Volgens verwachting, fijne bank!

We wilden een steigerhouten hoekbank met kussens en deze paste vervolgens, na de maten via de website door gevoerd te hebben, precies onder ons afdakje. Snelle levering en installatie van de bank en goede service door extra advies te geven over onderhoud.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Wat een fijn en goed bedrijf is dit,

Zeer goede uitleg,meedenkend, vakbekwaam en heel erg gastvrij, mocht zelfs even doorlopen naar de werkplaats, ook daar werd ik leuk ontvangen, al met al een bedrijf met hart voor de klant. Erg gemoedelijk, Hier is klant echt nog koning

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Volgens verwachting en volgens afspraak

Nadat we in de showroom hebben gekeken een korte offerte ontvangen. Nog even kort telefonisch alles door gesproken. 3 weken later werd de tuinbank al geleverd !! Precies gemaakt volgens afspraak en netjes afgeleverd. Blij mee !!

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.