super

kon zelf de bank samenstellen - top - Levering en installeren top! zeer tevreden. Als je een steigerhout zitmeubel wil is dit een absolute aanrader - voor dat geld kun je hem zelf niet maken. Ook de kussens zijn super.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima service en snelle levering.

Goede kwaliteit voor een redelijkeprijs.

• Hoe tevreden was u over de levertijd?
  • Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Heel positief, top service

Top product met goede en snelle service. Persoonlijke aanpak. Ik ben heel tevreden!

Met 1 woord "uitstekend"

Prettige manier van communiceren. Aanpassingen geen probleem. Levering was goed en snel. Kwaliteit is top! Mooi en stevig in elkaar gezet. Kortom aanrader!

Mooie stevige loungebank.

Bestellen via de site is heel duidelijk en bij vragen krijg je heel snel reactie. Levering ging ook goed. Was een klein beetje transportschade maar is meteen opgelost en als wij ons eraan zouden ergeren zou dit onderdeelvervangen worden. Kussens zijn ook netjes en stevig alleen was er 1 kussen nog niet geleverd dus deze komt iets later.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Heel fijn contact en superblij met de meubels

Wij zijn tweemaal bij het bedrijf geweest om te kijken. Fijn geholpen en geadviseerd. De bestelling via internet was niet helemaal goed gegaan, door een fout in het programma. Hierover hebben we heel fijn persoonlijk contact gehad en zijn we tot een mooi compromis gekomen. Er is met ons meegedacht. De levering was vlot en geheel volgens afspraak. Alles is keurig in de garage gezet, waarna we konden gaan beitsen en coaten. Nu is het mooi weer en gaan we heerlijk genieten van onze nieuwe aanwinsten.

Prachtig!

Bestellen ging super makkelijk en erg fijn dat je het totaal naar je eigen smaak kan laten maken! Levering ging ook snel. Kwaliteit is prachtig! En ik ben heel blij met mijn nieuwe eet tafel. Hij is thuis gemonteerd voor me tegen een kleine vergoeding en meneer was vriendelijk. Voor de toekomst zou ik zeker nog een keer bij jullie bestellen!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Communicatie en afleveren prima! Mooi product.

Na het online bestellen keurige bevestiging. Ook nette mail of niks vergeten zijn. Ondanks de regen keuring in elkaar gezet bij levering. Opvallend netjes geschuurd. (We hadden eerder van ander meubels). Communicatie en afspraak over moment van leveren duidelijk. Kussens lekker dik en netjes afgewerkt.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Duidelijke bestelwijze, prachtig bureau op maat!

We waren op zoek naar een mooi bureau voor in de woonkamer. Het moest om ergonomische redenen aan bepaalde maatgeving voldoen. Er zijn zat bureaus te vinden op internet, maar dat zijn van die spuuglelijke kantoordingen. En dat wil je niet in je woonkamer! Op de website van goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl kon ik voor het bureau exact de maten opgeven die we nodig hadden. Binnen twee weken staat er nu een prachtig bureau op maat dat goed past in de sfeer van onze woonkamer. Superblij mee! Bedankt team Tempert Meubels!

Topproduct

Snelle levering. Mooi resultaat..gewoon toppie dus

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooie bank! En snel geleverd.

Netjes bij mij thuis in elkaar gezet door de bezorgers.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede kwaliteit en snelle service!

Voor de tweede keer een bankset besteld omdat we over het eerste bankset erg tevreden zijn. Ook nu goede service. Zelfs met wat maatwerk wensen snel en goed geholpen. In ruim 2 weken stond het er al!

Heel tevreden!

Goede, duidelijke uitleg en duidelijke staaltjes van de verschillende kleuren coating. Tafel is precies zo geworden als ik had verwacht. Een groot pluspunt vind ik ook dat de tafel onderhoudsvrij is. Gewoon met een nat doekje schoonmaken en niet bang hoeven te zijn voor kringen oid. En een snelle levertijd!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prettig contact en goede service, ook met/van de monteur die de tafel kwam monteren

Na een bezoek aan de showroom (waar veel voorbeelden van tafels te zien waren) hebben we de tafel online besteld. Met behulp van de tool konden we de tafel samenstellen en bekijken. De levering liet iets langer op zich wachten dan gedacht, maar de communicatie hierover was uitstekend. We zijn blij met onze tafel!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prachtige tafel, goede dienstverlening en prettige communicatie.

Alleen maar positief

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snel, goede prijs en duidelijke communicatie

Vanaf het uitzoeken, samenstellen tot telefonisch contact perfect geholpen. Snelle levering en perfecte afwerking. Nog even op locatie na schuren en alles opruimen. Zeker een aanrader!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooie bank precies op maat

Levertijd was langer dan verwacht, maar het wachten waard. Steigerhouten bank was snel in elkaar gezet en mooi afgewerkt. Kussens op maat zijn top!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Top geregeld en mooie kwaliteit, communicatie en service

Makkelijke wijze om de bestelling te plaatsen en naar wens aan te passen. Snelle en duidelijke communicatie, snelle levering en mooie kwaliteit, ook van de bijpassende kussens op maat. Wij zijn er echt heel blij mee!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Kwaliteit van hout viel tegen

De levering van de Douglas houten tafel was snel en met vriendelijke service bij levering. Kwaliteit van het hout liet echter te wensen over. Diverse stukken hout in het zicht uitgezaagd. 1 van de planken bleek later aan de onderkant al zeer beschadigd/aangetast door vocht. Ook zichtbaar aan de zijkant. Op de vraag om dit op te lossen is aangeboden om een nieuwe plank te sturen of een financiele compensatie te geven. Hiermee is de klacht voor mij afgehandeld.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle levering, kwaliteit kussens goed, kwaliteit hout valt tegen

Snelle levering van monsters tbv kleur en type stof van kussens. Snelle levering van totale bestelling na keuze van kussens maar kwaliteit en afwerking van hout valt dan weer tegen. Veel te veel ruwe en onafgewerkte plekken in het hout, staat dan weer niet in verhouding met de prijs van de kussens tot de prijs van alleen het hout.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede kwaliteit, prijs en tijdige levering

In de showroom in Deventer geweest om te kijken hoe de kussens zijn. Mooie kussens in meerdere kleuren te bestellen. Ook de kleurkeuze van de beits gebaseerd op voorbeelden die in de showroom stonden. Anders nooit voor de blackwash gekozen. Onze hoekbank met kussens geleverd volgens afspraak. Levertijd volgens afspraak. De bank geleverd en ter plekke gemonteerd. Zeer tevreden!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Top service, super kwaliteit aan zeer scherpe prijs en geweldige firma!

Wat een genoegen om vandaag de dag nog zo firma's tegen te mogen komen. Het begint bij het leuke samenstellen op een zeer fijne website en wordt enkel nog beter erna. Een heel aangenaam contact met een vraag over de levertermijn en alle hulp aangeboden krijgen om het te doen lukken. Zou het mogelijk zijn om voor 28/05 te leveren was de vraag, levering gebeurd op 15/05! Gewoon enorm goede service. Een heel vriendelijke chauffeur met kennis van zaken bracht een geweldig mooie lounge, precies zoals we hadden samengesteld! Deze firma is echt wel een absolute aanrader. Doe daar nog eens de zeer scherpe prijs bij en dan zit je bij het beste waar je kan terecht komen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

We werden heel hartelijk ontvangen, we hebben zelf onze tuinbank samen kunnen stellen, precies zoals we hem graag wilden. En snel geleverd. En helemaal zoals we wilden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Kwalitatief goed product en op afgesproken tijdstip afgeleverd.

Een bedrijf dat haar afspraken nakomt en een goed product aflevert. Via website kun je dmv 3D je een goed beeld vormen welk product je uiteindelijk besteld. Na bestelling wordt er nog contact opgenomen om de bestelling te bevestigen, zodat er geen verkeerde verwachtingen ontstaan. Product wordt conform de afspraak op het afgesproken tijdstip geleverd door een correcte chauffeur. Zie hier een tevreden klant!!

super service

Ik heb een hoekbank met kussens besteld online. Kreeg snel stofstaaltjes gestuurd en aangepaste maten van bank was geen probleem. Werd zelfs na bestelling gebeld om te overleggen over details en plaatsing. Kortom bijzonder goede service. De bank en kussens zijn. prachtig … helamaal zoals ik in gedachte had.

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.