Niet te duur voor mooie kwaliteit. Betalen bij levering. Super!

Super tevreden!

Dank voor de mooie bank! Hij is precies zoals omschreven. De kussens passen precies, zijn mooi van kwaliteit en kleur. Snelle en zeer correcte levering. Hij werd precies op de juiste plaats gezet. Kan iedereen aanbevelen!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer vriendelijk en correct behandeld. Ook complimenten aan de chauffeur. Snelle respons bij aanpassing bestelling (had ik verkeerd doorgegeven). Er ging wat mis bij de levering (op tijd), grotere maat tafel, de inladers haden een fout gemaakt. Keurig opgelost door gratis de poten aan te schroeven. Was ik blij mee! Kwaliteit/prijsverhouding goed.

Meubels zijn top!

1 opmerking: een account maken om je bestelling te volgen, werkt absoluut niet. Dus heeft geen zin en kunnen ze de optie beter verwijderen.

Goede services

Ziet er goed uit, na mijn bestelling nog een paar keer gebeld voor wat vragen. Deze zijn zeer goed beantwoord. Ik heb wel 4 weken moeten wachten ( drukte voor de vakantie ), maar dan heb je ook wat. Ziet er goed uit, mooi afgewerkt, zit erg goed, mooie en stevige kussens. En bij levering goed geholpen en vakkundig gemonteerd. Super

Keurig gemaakt en geleverd

Alles perfect geleverd en geheel ziet er mooi uit.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Correcte prijs voor de geleverde kwaliteit

Vlotte afhandeling na de bestelling met bij afhaling het nodige advies voor onderhoud en behandeling. Misschien een opmerkîng: Je zou de klant de keuze kunnen bieden om de achterkant van banken dicht te laten maken of open te laten. Bij een hoekbank met èèn achterzijde naar de open tuin gericht is het mooier indien deze achterzijde dicht is gemaakt.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Heel blij met de nieuwe lounge zit

kwaliteit en binnen 15 minuten op plek gezet. netjes gemonteerd en al. dik tevreden

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Betrouwbaar van maak tot levering

Prima bedrijf keurig van online tot aan de levering. Beschaafd en zeer correct.

Nette service

Via Google op de website gekomen keuze gemaakt, vragen gesteld via de mail en werd snel beantwoord. Ook afspraak van levering wordt netjes nagekomen. Voor de rest duidelijke informatie.

Hartstikke goed

Heel vriendelijk, klantgericht, meubel is prachtig.

zeer tevreden

snelle levering en ter plaatse in elkaar gezet en binnen gebracht.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reactie, meedenken en op tijd geleverd

Een steigerhouten loungebank op maat laten maken. Had wensen, zoals wielen onder de bank, een diepere zit, dichte achterkant en een rugleuning die anders was dan normaliter wordt gemaakt. Ben daar over gebeld of dit echt de bedoeling was. Dus wordt echt meegedacht. Op tijd gebracht door vriendelijke chauffeur. Ik beveel goedkopesteigerhoutenmebelen.nl dan ook zeker aan. Ik zou daar zeker weer bestellen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle reactie, maatwerk en goede producten.

Snelle reactie, meedenken met goede afspraken die worden nagekomen. Levering volgens afspraak en kwalitatief in ons geval goede bank met kussens.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service van deur tot deur

Wij hebben een mooie hoekbank met zitkussens besteld, levertijd was zoals gepland. Een vriendelijke chauffeur die de bank uit elkaar haalde vanwege een smalle toegangsdeur. Er zat een gaatje in één van de kussens na contact meteen een nieuwe hoes opgestuurd gekregen. Kortom geweldige service!

Perfect!

Bestelling geplaatst voor een loungebank op maat én een kleine maand later al geleverd (in België). Super vriendelijke mensen. Geleverd in 3 grote delen en héél gemakkelijk om in elkaar te steken. Ben echt superblij met onze nieuwe lounge. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden en ik zal niet twijfelen om opnieuw bij hen te bestellen.

Prachtig bed

De levering was goed gegaan. Het contact met de verkoper verliep goed. De bezorging is perfect verlopen. En ons bed was makkelijk en snel in elkaar gezet en ziet er prachtig uit! Helemaal tevreden!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super service, en heel mooie tafel erg tevreden

1 woord uitstekend

Geweldig!!

Fijn mail contact, alles is mogelijk, uitstekende levering en het bed is zo makkelijk in elkaar te zetten én alles past! Echt klasse!

Afwerking kan beter

Na levering van mijn tuintafel heb ik de poten eronder gemonteerd. Toen de tafel op de zichtzijde lag zag ik dat de onderkant vrij ruw was. Zeker omdat ik geloogde planken had besteld ( wat trouwens zeer mooi is )de planken eerst geloogd zijn en toen pas gezaagd. En dan zijn de gezaagde kanten vrij ruw. Omdat de zicht zijde super glad was vind ik dat de onderkant ook iets meer aandacht mocht hebben voor die prijs.

Goede service!

Wij hebben hier online een goede eikenhouten tafel gekocht. Door de COVID-19 omstandigheden zijn we niet in de showroom geweest. Maar er werd met ons meegedacht door een staaltje van het hout toe te sturen. Uiteindelijk een goede kwaliteit tafel ontvangen voor een goede prijs!

Gastvriendelijk en kwaliteit

Hoi hoi! Wilde even laten weten dat ik heel erg blij ben met het resultaat.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Ik heb een 2 persoons steigerhouten bed aangeschaft! Mooi afgewerkt en goed zelf in elkaar te zetten! Misschien wel handig om er bij te vermelden dat je zelf schroefjes moet hebben om je lattenbodem vast te zetten. Eenmaal in elkaar is het bed super stevig. De service en het snelle contact via mail is top. Echt een aanrader!

Mooi en stevig

Bank zelf via Bol.com besteld (met kadobonnen) Daarna krijg je duidelijke mail om je wensen aantepassen. Dit is alleen niet duidelijk aangegeven op de bol.Com site,maar wel een snelle reactie hoe het werkte via goedkopesteigerhoutenmeubelen. Zou ieder ander die iets met hout wil, dit bedrijf positief aanbevelen. Je moet alleen geen 2 linkerhanden hebben om hetzelf in elkaar tezetten. Kleuren kussens is via de computer niet helemaal zoals het eruit ziet en zou achteraf een staaltje op laten sturen (dit kan ook) of nog beter in Deventer gaan kijken.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi afgewerkte tafel, niks mis mee. Een verrijking voor onze tuin. Zeer tevreden.

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.