Perfect!!

Op bezoek geweest in Deventer, in de showroom. Super fijn geholpen, er werd goed meegedacht en goeie tips gegeven! Levering verliep vlot, loungebank werd in elkaar gezet. Super blij mee, een aanwinst voor de tuin.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi hoekbank en snel geleverd

De hoekbank is snel geleverd. En heel netjes gemonteerd en op zijn plaats gezet. Door een vriendelijke chauffeur/monteur. Zeker een aan rader.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Degelijke loungebank met mooie kussens. Heldere communicatie en bank wordt netjes in de tuin op de juiste plaats gezet.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Robuust stoer product. Heb de tafel met een bank

Product ziet er goed uit. Stoer als naar verwachting. Nu nog mooi weer!!!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Nog mooier dan ik gedroomd had

3 weken terug een leuk hoekbanje besteld voor de voortuin en vandaag werd het al bezorgd. Twee vriendelijke mannen die het bankje zorgvuldig in elkaar zetten en het eindresultaat was nog mooier dan ik verwacht had. Mocht er iemand iets van steigerhout willen zal ik hen zeker naar jullie toe sturen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Net als eerder erg goede service, mooie kwaliteit en alles op maat gemaakt.

Op de site staan heel veel tafels, maar dat wat ik wilde stond er niet tussen. Ik heb gemaild en de volgende dag kreeg ik al antwoord dat het ook mogelijk was en wat de kosten hiervan waren. Het is een top tafel geworden die precies past in een mooie kwaliteit en mooie afwerking. Ter plekke in elkaar gezet door een vriendelijke bezorger. Ik ben echt erg tevreden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Duidelijke site, goede afspraken en een goede service

Een goede duidelijke site waarop eenvoudig een juiste lounge set gekozen kon worden. Vooraf stalen van de stoffen opgestuurd gekregen zodat we daar ook een mooie keuze in hebben kunnen maken. Levering keurig op de afgesproken tijd en netjes op de plek gemonteerd.

Gewoon geweldig

Online makkelijk een hoekbank op maat besteld.(inmiddels de 2e) Hele duidelijke communicatie betreffende extra wensen. Inclusief kussens....snelle levering.Kort samengevat echt waar voor je geld

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super blij met de mooie tafel. Is echt een mooi meubelstuk. Snel geleverd en fijne communicatie. Kan niet beter!

Geweldig blij mee

Een steigerhouten loungeset op maat laten maken. Het was te ver om hun showroom te bezoeken, maar vanwege de heldere website heb ik online een bestelling geplaatst. En hij is precies zoals ik verwacht had, en niet ombelangrijk, je kunt er heerlijk op loungen! Dus erg blij, aanrader!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prachtige tuinmeubelen, heel blij mee!

We hebben een prachtige loungebank met kussens, grote tuintafel met bijbehorende banken. Goede kwaliteit & snel bezorgd. We zijn helemaal blij!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super handige online tool & helemaal naar wens / maat gemaakt!

Steigerhouten tuin lounge set besteld, via de online tool helemaal goed te zien hoe die er uit komt te zien. Persoonlijk contact gehad om de maten aan te passen zodat onze oude kussens perfect passen. Vervolgens snel geleverd en in elkaar gezet ter plaatse. Na vele websites vergeleken te hebben is deze qua prijs / kwaliteit verhouding voor ons de beste keus geweest !

Je krijgt het beste

Ik zocht een goede wash/olie voor mijn zelfgemaakte eikenhouten bureau. Ik hoefde niet lang te zoeken want deze website had precies wat ik nodig had met meer dan genoeg keus aan kleuren. Zelfde avond nog 2 potten old brown wash besteld en 2 dagen later, zoals aangegeven netjes bezorgd. Ik heb de wash met 1 laag aangebracht met een roller en het resultaat is gewoon perfect en precies wat ik zocht in kleur en afwerking. Het bureau staat er keurig bij en ik heb een zeer mooie werkplek thuis.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Prachtig bureau, heel mooi afgewerkt ook. Communicatie verloopt ook prima. Zeer tevreden klant!

Helemaal geweldig

Goede service nette behandeling, goede begeleiding Mooie tafels met een mooi en stevig onderstel.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Zeer snelle en correcte aanlevering

Kleurstalen opgevraagd en deze werden zeer snel en correct geleverd. Wij weten waar we de volgende keer onze bestelling plaatsen!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Toen ik thuis kwam na een dag werken stond onder de overkapping een mooie bank, wat was ik blij. Dank jullie

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima service, duidelijk, snel geleverd en goede kwaliteit

De online communicatie is prima, je krijgt snel antwoord op je vragen en goede suggesties. De geleverde kwaliteit is goed en binnen het beloofde tijdsbestek. Niet onbelangrijk: mijn bank zit heerlijk!

snelle oplossing voor problemen

mijn verzending was kwijt geraakt bij dpd men deed niet moeilijk stuurde meteen nieuwe blik op top service!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen? N.v.t.

Goede service, goed bereikbaar via de mail of telefoon

Goede ervaring, meubels zijn via de site goed samen te stellen. De kleur van de kussens wat moeilijk te bepalen via de website, maar je kunt staaltjes bestellen die de dag erna al op je mat liggen. Goede bereikbaarheid via mail en/of telefoon. Bank ziet er precies zo uit als wij verwacht hadden.....heel mooi.

Mooi gemaakt, degelijk. Snelle levering

2 mooie banken incl kussens besteld. Mooi en snel gemaakt, strak werk. Snelle levering, vriendelijke bezorgers.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service houden aan de afspraak

Nette aflevering en wordt netjes geplaatst, Wordt van tevoren gemeld wanneer ze langs komen. Goede service, klant vriendelijk en goede prijs Goede kwaliteit meer dan zeer tevreden.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Onze hoekbank lounge is fantastisch De kussens heerlijk Afwerking perfect Levering top

Zeer netjes

Bezorging op afgesproken tijd geleverd, zet het zo in elkaar, met een beetje schuren ( wat voor mij niet hoefde maar wou het toch doen ) zag het er zeer netjes uit. Pluim voor de bezorger en bedrijf *duim omhoog*

Goede service, uitstekende producten

In eerste instantie had ik een verkeerde maat doorgegeven. Na even heen en weer mailen zijn we in goed overleg tot een prachtige oplossing gekomen. Enige verbeterpuntje is dat het soms lang duurt voor de mail beantwoord wordt, maar ze doen absoluut wat ze beloven!

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.