Goed en snelle levering. Keurig afgehandeld

Prijs kwaliteit, prima. Snelle reactie op vragen en duidelijke communicatie. Levering ook snel en vriendelijk geholpen.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Makkelijk te bestellen. Mooi degelijk product. Goede service. Heel blij mee.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi afgewerkte bank ter plekke gemonteerd

Product is mooi afgewerkt, levering was zoals afgesproken en fijn dat hij ter plekke gemonteerd kon worden (grote hoekbank moest in delen worden vervoerd). Erg blij mee!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Vanaf het bestellen tot het leveren gewoon goed!

Het bestel proces vanaf het begin tot het einde is heel fijn en duidelijk. En het afleveren was ook fijn. Werd in elkaar gezet door een aardig meneer dat is ook erg fijn.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Helemaal blij met onze bank.

Makkelijk bestelproces, vriendelijke mensen, keurige levering, mooie bank met kussens.

Mooie bank

De bank is mooi. Goede communicatie Snelle levering, netjes op de afgesproken tijd Bij levering is de bank zelfs nog netjes opgeschuurd op een aantal plekken.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

de bestelde tafel zoals gevraagd geleverd en ook de dag dat het mij uitkwam.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

De levertijd duurde wat langer ivm bezorging maar als ik het echt snel nodig had wilde ze zelfd een extern bedrijf inhuren om de tafel te bezorgen top service Ik zeg doen

Prima bed.

Prima en kwalitatief goed bed. Snel geleverd. Hij ziet er alleen wel wat 'simpeler' uit dan op de site.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

goed advies snel en correct geleverd

Goed advies gekregen wb de kleur en afwerking, duidelijk met de stalen te bepalen en snel geleverd

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede en snelle begeleiding tijdens bestelproces. Goed advies.....snelle levering van dit prachtproduct op maat.

Zeer mooie loungebank

Goede service en communicatie daarbij is de kwaliteit zeer goed

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Snelle levering, precies zoals beschreven

Goede levering en communicatie over levering. Mooie stevige tafels ( een rond en een ovaal) netjes afgewerkt. Met de bijgeleverde wax worden ze wel ietsjes donkerder, maar nog steeds mooi blank. Zwart stalen poten zitten ook goed in elkaar. Erg tevreden mee.

Prima bedrijf, duidelijke communicatie

Vorig jaar geweest op locatie, prima uitleg gehad en namen ruim de tijd voor uitleg, uiteindelijk besteld via internet omdat winkel dichtzat vanwege lockdown,eind december besteld en maand later keurig geleverd, top!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Super mooie en zware eettafel

Bestellen ging soepel en bij vragen wordt er snel gereageerd. Voor deze tijd snelle levering (3à4 weken) goede prijs en hele mooie zware tafel we zijn er heel blij mee!

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Erg mooi bed, super blij mee

Precies zoals ik me had voorgesteld en nog makkelijk in elkaar te zetten ook zelfs in je uppie. Wel ff een voetnoot, misschien een idee voor jullie, het matras ligt er behoorlijk strak in qat het opmaken van het bed wel qat lastig maakt.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Prima service, mooie kwaliteit bank

Omdat wij een afwijkende maat nodig hadden, was het nodig om in contact te komen met het bedrijf. Hierin berichtte ze snel en meedenkend. Bestelling uiteindelijk geplaats en een week later stond er al een prachtige bank met kussens in onze overkapping. Zeer tevreden.

Prima service!

Prima service, mooie tafel gekocht. Netjes afgeleverd en gemonteerd bij ons thuis. Zeker aan te raden!

Snelle levering, mooi hout

Prachtige tafel, snel geleverd. Vriendelijk personeel. Nette mailwisseling.

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Goede service, snel en netjes geleverd

Kast is mooi.wel zelf nog greepjes op gezet omdat deze anders lastig open ging. We hebben de kast zelf geschilderd. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Mooi afgewerkte meubel. Mooie kussens er bij

Kwaliteit en snelle bezorging

• Hoe vindt u de kwaliteit van onze meubelen?

Top service en prachtig product

Communicatie verloopt top. Zowel per mail als telefonisch. Er wordt meegedacht en advies gegeven. Service een 10+. Gewoon een superbedrijf.

Mooie en stevige tafels

Behandelen met de nano-vloeistof is een goede optie. Ook de bezorger toont zich betrokken en wil de boel graag goed afleveren.

Heel klantgericht en vriendelijk

Prachtige bank. Er was iets niet helemaal goed maar is ter plekke opgelost. Hele kundige chauffeur/ monteur.

Over goedkopesteigerhoutenmeubelen.nl

Het maken van steigerhouten meubelen op maat. Steigerhouten meubelen voor buiten en binnen, exclusief op maat gemaakt in onze werkplaats. Wij bieden een enorme diversiteit aan steigerhouten meubelen, bestaande uit onder andere; steigerhouten tuinsets, steigerhouten tafels, steigerhouten loungesets, en ook maken wij binnenmeubelen van steigerhout zoals bedden, tafels en kasten. De steigerhouten meubelen worden speciaal voor u op maat gemaakt, en naast onze eigen ontwerpen, kunt u ook uw eigen ontwerp door ons laten realiseren.