Jammer dat er geen negatief aantal sterren toe te kennen is

Post NL: - Arrogant - Geen communicatie - Slechte dienstverlening - Traag PostNL berekent piektoeslag op pakketten, zogenaamd om kwaliteit te waarborgen. Echter, inmiddels staan er 200 pakketten die verspreid over de hele week zijn aangeleverd ergens in een opslag, zonder dat deze uitgeleverd worden aan de klanten. Compensatie? € 0,- Communicatie? Geen Kortom, waardeloos baggerbedrijf dat had machtspositie ook gewoon uitbuit en om deze review ook gewoon nog lacht.

Waardeloos service en onbeschoft Klantenservice

Ik verstuurd een aangetekende zending vanuit Ierland. De 21e vd maand uit Ierland vertrokken. Pas 5 dagen later in NL gescand. Klantenservice had hiervoor geen verklaring. Lag bij de douane en medewerker hij op Onzin volgens douane.nl Teruggebeld, ene Dirk gesproken. We henning een eigen douane afdeling die niet bereikbaar is. 'Kan je niet verder helpen' en hing gewoon op. Sprakeloos belde ik terug, kreeg deze Dirk weer aan de lijn. Toen ik vertelde dat ik zijn vorig antwoord niet kon accepteren hij wenste me een prettige dag en hing weer op. Beseffen deze man niet dat ik een klant ben ( was!) dwz, iemand die een deel van zijn maandloon betaald. Zo behandel je mensen niet en mijnheer Dirk, je moet je kapot schamen.

Nooit problemen

Het word altijd optijd geleverd, nooit gedoe en info altijd correct

zeer slecht, geen oplossing bieden ook al erkennen ze fout

wel (, thuis Winkel open met licht aan, na 18.00 uur) bericht: we hebben u gemist , afhalen volgende dag. telefonische klantenservice, "kleuterachteiche excuses, meneer morgen toch maaar halen op afhaalpunt, nee we bezorgen het niet bij u. (??) Klacht zeggen ze serieus te nemen, maar niet terug te koppelen, naam dame klantenservice krijg je niet ivm privacy, maar al mijn gegevens zijn genoteerd??? Hoezo service.....

Onterechte BTW, slechte notificatie en telefonisch niet bereikbaar

Omdat we veel importeren, hebben we als bedrijf een BTW vrijstelling via de Belastingdienst (artikel 23). Dit is gekoppeld aan de KvK gegevens. Telkens weer ontvangen we van PostNL berichten dat we eerst BTW en inklaring moeten betalen voordat het pakket geleverd wordt. Hoewel erg irritant (andere vervoerders begrijpen art. 23 wel) betalen we gewoon een vorderen we dan maar terug. Het meest makkelijke voor de bezorger is dus om het pakket, waarvoor betaald moet worden, naar een pick up point te brengen. Ook irritant maar goed... en dan komt het! We ontvangen geen bericht dat het pakket bij het pick-up punt ligt of we ontvangen het bericht te laat. Gevolg: artikelen voor onze klanten worden retour afzender gestuurd omdat we 'te laat' kwamen ophalen. Da snap ik...

Meest schandalige bedrijf van Nederland met moderne slavernij.

Ik heb een pakket besteld. Omdat het zwaar is en ik last van mijn rug heb momenteel heb ik gekozen voor bezorging thuis. Hierna kreeg ik een melding dat mijn pakket tussen 10-13:00 geleverd zou worden. Ik heb continue thuis geweest en ben niet op een plek geweest waar ik de bel niet kon horen. Ik heb zelfs de PostNL bezorger door de straat zien rijden. Hij heeft de pakketjes bij een winkel afgeleverd om deze snel in één keer te bezorgen zonder 3/4 keer bij een adres aan te bellen (om meer pakketjes af te leveren door de moderne slavernij van PostNL). Nu is mijn pakket afgeleverd bij een winkel (beperkte openingstijden) en waarbij ik niet kom vanwege de verstandhouding met de eigenaar. PostNL zegt bij de klachtenafhandeling: u lost het zelf op want u was waarschijnlijk zelf niet thuis. Eindstand heeft de winkel waar ik heb besteld een teleurgestelde klant zonder afgeleverd product, de winkeleigenaar van de winkel die onterecht als pakketpunt wordt gebruikt er veel last van en ik zit zonder mijn bestelling met een hoop rompslomp ernaast. PostNL lacht alles weg omdat die zich niets aan trekken van klachten of van hun schandalige werkwijze in de gehele organisatie.

Wel betalen, niet leveren of veel te laat bezorgd

Voor de zoveelste keer een pakketje verzonden. Van de laatste 6x wordt er 3x te laat geleverd en 2x komt ie gewoon helemaal niet aan. 20%(!) gaat goed. Bereikbaar via de telefoon zijn ze niet, via de chat op FB veel te traag.

Bagger slecht

Probeer zendingen met postNL te vermijden. Zo voorkom je teleurgesteld te worden wanneer je pakket na 3 weken nog steeds kwijt is en je gedag kunt zeggen tegen je pakket en je geld.

1 van de 4 artikelen nog steeds niet geleverd

Een zak opvulmateriaal en 3 bundels verschillende maten dozen besteld. Vervolgens krijg ik de grootste maat niet geleverd, maar ach dat kan gebeuren. Vervolgens bellen en krijg ik de vraag of ik, omgekeerde wereld, een week later weer contact wil opnemen. Verschillende keren gedaan, en nog steeds niets. Erg slechte service, zeker gezien het feit dat we ook nog eens een contract met PostNL hebben voor pakket zendingen. Echt ongelooflijk!!

Klantendienst contacteren = Mentale foltering

Het leven voor Post NL zou een heel stuk vrolijker zijn als die vervelende klanten er toch niet zouden zijn. Hun betaling wél natuurlijk, maar als er iets mis loopt moet je door nachtmerries om de meest noodzakelijke informatie te bekomen. Post NL zet àlles op àlles om de klanten maar te ontmoedigen om contact te nemen en legt allerlei doolhoven aan om toch maar niet te moeten antwoorden of een oplossing aan te reiken ! Wat een afschuwelijke bedrijfscultuur ... Een meer dan dagelijkse klant ...

Een nachtmerrie!

Wat een nachtmerrie dit bedrijf!!! Mijn pakketje is na meer dan een maand aangekomen en is totaal vernield, ondanks ik extra heb betaald om het te laten verzekeren. Nu moet ik volgens hun met allerlei bewijzen komen om mijn geld terug te krijgen. Gelukkig heb ik de bon nog maar ik kreeg een enorme lijst die ik nu moet gaan uitzoeken. Van klantenservice, vriendelijkheid of klant gerichtheid hebben ze daar ook nog nooit gehoord. Je wordt behandeld alsof jij iets fout hebt gedaan en ze het maar wat vervelend vinden om dit te moeten gaan uitzoeken. Bedoel als je daar geen zin in hebt, moet je ander werk gaan zoeken Elly!!!

Ellende en nog meer ellende

Er werd me een aangetekende Pakket vanaf Spanje gestuurd. Vanaf de track & trace kon ik zelf zien dat er op 12 juli om 10: 47 de bezorger onderweg was met mijn pakket. En dat er om 12: 53 het pakket bezorgd was. Maaar niet bij mij tenminste, want ik was de hele dag thuis en geen postbode of pakket gezien, toen ik bij de track & trace keek zag ik een rare handtekening van degene die het in ontvangst had genomen. Het was niets meer dan een kromme streepje, dus geen enkele letter of naam te herleiden. Toen ik verhaal ging halen bij PostNL zeiden ze doodleuk dat de afzender een klacht in het land van herkomst (Spanje, dus) moest indienen en dan pas hier in Nederland een onderzoek gestart kon worden. Wat een rare antwoord om hun verantwoordelijk niet te nemen want uiteraard kan het land van herkomst niets aan doen, aangezien het pakket hier in Nederland aankwam en verkeerd bezorgt is, ondanks dat het een aangetekende Pakket was. Is het zo moeilijk om de route van de Postbode te volgen en via zijn/haar apparatuur te zien waar ze zich precies vond om 20 juli om 12:53 ? Uit pure onvrede startte ik de volgende dag maar een tweede chat, want ik kon echt niet bij dat ze het pakket weggeven aan de verkeerde persoon en me doodleuk vragen om de afzender te vertellen dat ze in hun land een klacht moeten indienen, terwijl het zwart op wit staat dat het pakket in handen van PostNL zoekt is geraakt. Dus bij die tweede chat werd me verteld dat er naar gevraag zou worden bij de postbode, toen ik vroeg hoe ik dan op de hoogte gehouden zou worden, kreeg ik doodleuk te horen dat er geen terugkoppeling gegeven zou worden en dat ik zelf het naar moest vragen. Wat een klant vriendelijkheid, We gaan slordig om met uw post, maar u mag het achteraan gaan als u wil weten hoe de zaken voor staan. Bovendien werd me gezegd dat als ik niet tevreden was over de afwikkeling dat ik naar de politie kon gaan. Het is te zot voor woorden. Bedankt, PostNL

Een prachtige zending iedere keer

Ik vind dat iedereen zijn best doet bij jullie En het bevalt me uitstekend Vr.gr.Henk bijlholt Hoogezand

de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt

Postzegels besteld in de webshop. voorheen kon ik dan via mijn account een factuur uitprinten blijkbaar is deze optie vervallen. Dus contact opnemen met de klantenservice waarvan het tel nr niet te vinden is. er ontstaat een chat waarin ik na een tijdje eindelijk het tel nr van de klantenservice krijg. De klantenservice weet het niet, ik wordt doorverbonden maar daar weten ze ook niet hoe ze een factuur voor mij kunnen opstellen. weer doorverbonden. na 4x te zijn doorverbonden krijg ik Mannon aan de lijn die mij verteld dat KPN geen facturen meer levert bij een consumenten bestelling en dat daar geen uitzondering opgemaakt kan worden. Mijn account omzetten naar een zakelijk account is ook niet mogelijk. Chapeau voor de klantvriendelijkheid van de KPN! Dus KPN jullie zijn weer een klant kwijt....

Slechte afhandeling pakketen zeer onfatsoenlijke chat met ene MANNO

Zoals zoveel nederlanders bestel ik veel op alyexpress,maaaar de laatste tyd komt niets meer aan,terwijl wel melding krijg afgeleverd,zult u denken wat heeft dat met post.nl temaken wel die doen de aflevering grotendeels in nederland. Dus maar via de chatlijn om hulp gevraagd leverde weinig tot niets op,was nog niet eens klaar met vragen word de chat beeindigd door MANNO gister wezen stappen zeker?? vet onfatsoenlijk weet dus nog niks weer terug bij af advies kick die er maar uit kun je niks mee

goede bezorg servers

snelle bezorg servers

postzegels voor het buitenland

Ik kocht nieuwe postzegels voor het buitenland maar ze kosten nu €1.55 per stuk en zien er het zelfde uit als de afschuwelijke €1.50 postzegels. Dit maakt het moeilijk voor de klant die zich afvraagt of hij / zij wordt bedondert en de winkels die de postzegels verkopen weten ook niet of de oude postzegels voor de nieuwe prijs verkocht mogen worden. Nederland wordt ook door postnl internationaal belachelijk gemaakt met een plaatje van een windmolen, koe, fiets, tulp of huis van de noordelijke provincies op de postzegels voor het buitenland te zetten dat zogenaamd de cultuur van heel Nederland moet voorstellen terwijl we hier o.a. een wereld bekendheid hebben in microchip technologie. (ASML) Oh ja dat wordt in het zuiden van Nederland gemaakt en het beleid van postnl zit in het noorden.

bezorgers komen niet langs

Het is weer voor de zoveelste keer feest. De bezorger komt gewoon niet langs en stuurt het pakket naar een pakketpunt waar je hem de volgende dag op moet halen. Kortom weer een halve dag voor niks thuis gebleven. Elke keer als ik zie dat mijn pakketten door postNL geleverd worden baal ik al en ga ik er vanuit dat het fout gaat.

Postzegelcodes betaald (4keer 0.96) maar app zegt betaling afgebroken

Het is maar weinig geld, maar omdat ik morgen en zondag afwezig ben, kan ik een belangrijke brief pas maandag posten, te laat

Lomp

2 gloeilampen nieuw in blister verpakking in doos met noppenfolie verstuurd bij aankomst is het glas van beide lampen heel maar zijn de lampen inwendig stuk. Post NL voelt zich niet verantwoordelijk.

Persoonlijke postzegels worden niet op tijd geleverd

De bestelde persoonlijke postzegels worden niet geleverd op de dag die in de bestelbevestiging staat. De klantenservice kan niets voor je doen, zij kunnen alleen zien dat de bestelling is aangemaakt en "bij de drukker" ligt. Kortom, mooi idee eigen postzegels maken, maar doe het alleen als je je lange wachttijden kunt permitteren. Ik heb nu gewone postzegels gekocht en als de persoonlijke postzegels nog komen stuur ik ze terug.

Slecht en of niet berijkbaar

Ik heb de gehele website doorzocht, maar kan geen telefoonnummer van de klantenservice vinden. Ik wil weten, waarom de postzegelsprinter per Dymo niet meer kunnen worden uitgeprint. R. Lauritsen

meer volledigheid is iets uitverkocht meld dat dan

Voorbeeld fdc 833 is niet leverbaar dan graag dit vermelden gr aad beglinger

ik wil een postzegelbestelling plaatsen, het lukt niet

ik heb een bestelling in de winkelwagen, het lukt mij niet, het bedrag te betalen. ? graag spoedig mogelijk oplossing ( telefonisch ) doen uwe Dechow Rotterdam telf. 010 4207775

Zeer slecht bedrijf geen zaken meedoen

Mensen stuur geen pakketen met dit bedrijf naar het buitenland ons pakket wat vorig jaar verstuurd is is zogenaamd spoorloos en ze geven maar een zeer belachelijke vergoeding terwijl hun het kwijt maken ben jij er de dupe van Ons pakket kosten 110 euro ik krijg maar 56 euro terug jullie moeten je gaan schamen om de klanten zo op te lichten Alle pakket die verdwijnen worden zeker verdeeld eind van het jaar als kado's Echt schandalig gewoon dit