de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt

Postzegels besteld in de webshop. voorheen kon ik dan via mijn account een factuur uitprinten blijkbaar is deze optie vervallen. Dus contact opnemen met de klantenservice waarvan het tel nr niet te vinden is. er ontstaat een chat waarin ik na een tijdje eindelijk het tel nr van de klantenservice krijg. De klantenservice weet het niet, ik wordt doorverbonden maar daar weten ze ook niet hoe ze een factuur voor mij kunnen opstellen. weer doorverbonden. na 4x te zijn doorverbonden krijg ik Mannon aan de lijn die mij verteld dat KPN geen facturen meer levert bij een consumenten bestelling en dat daar geen uitzondering opgemaakt kan worden. Mijn account omzetten naar een zakelijk account is ook niet mogelijk. Chapeau voor de klantvriendelijkheid van de KPN! Dus KPN jullie zijn weer een klant kwijt....

Slechte afhandeling pakketen zeer onfatsoenlijke chat met ene MANNO

Zoals zoveel nederlanders bestel ik veel op alyexpress,maaaar de laatste tyd komt niets meer aan,terwijl wel melding krijg afgeleverd,zult u denken wat heeft dat met post.nl temaken wel die doen de aflevering grotendeels in nederland. Dus maar via de chatlijn om hulp gevraagd leverde weinig tot niets op,was nog niet eens klaar met vragen word de chat beeindigd door MANNO gister wezen stappen zeker?? vet onfatsoenlijk weet dus nog niks weer terug bij af advies kick die er maar uit kun je niks mee

goede bezorg servers

snelle bezorg servers

postzegels voor het buitenland

Ik kocht nieuwe postzegels voor het buitenland maar ze kosten nu €1.55 per stuk en zien er het zelfde uit als de afschuwelijke €1.50 postzegels. Dit maakt het moeilijk voor de klant die zich afvraagt of hij / zij wordt bedondert en de winkels die de postzegels verkopen weten ook niet of de oude postzegels voor de nieuwe prijs verkocht mogen worden. Nederland wordt ook door postnl internationaal belachelijk gemaakt met een plaatje van een windmolen, koe, fiets, tulp of huis van de noordelijke provincies op de postzegels voor het buitenland te zetten dat zogenaamd de cultuur van heel Nederland moet voorstellen terwijl we hier o.a. een wereld bekendheid hebben in microchip technologie. (ASML) Oh ja dat wordt in het zuiden van Nederland gemaakt en het beleid van postnl zit in het noorden.

bezorgers komen niet langs

Het is weer voor de zoveelste keer feest. De bezorger komt gewoon niet langs en stuurt het pakket naar een pakketpunt waar je hem de volgende dag op moet halen. Kortom weer een halve dag voor niks thuis gebleven. Elke keer als ik zie dat mijn pakketten door postNL geleverd worden baal ik al en ga ik er vanuit dat het fout gaat.

Postzegelcodes betaald (4keer 0.96) maar app zegt betaling afgebroken

Het is maar weinig geld, maar omdat ik morgen en zondag afwezig ben, kan ik een belangrijke brief pas maandag posten, te laat

Lomp

2 gloeilampen nieuw in blister verpakking in doos met noppenfolie verstuurd bij aankomst is het glas van beide lampen heel maar zijn de lampen inwendig stuk. Post NL voelt zich niet verantwoordelijk.

Persoonlijke postzegels worden niet op tijd geleverd

De bestelde persoonlijke postzegels worden niet geleverd op de dag die in de bestelbevestiging staat. De klantenservice kan niets voor je doen, zij kunnen alleen zien dat de bestelling is aangemaakt en "bij de drukker" ligt. Kortom, mooi idee eigen postzegels maken, maar doe het alleen als je je lange wachttijden kunt permitteren. Ik heb nu gewone postzegels gekocht en als de persoonlijke postzegels nog komen stuur ik ze terug.

Slecht en of niet berijkbaar

Ik heb de gehele website doorzocht, maar kan geen telefoonnummer van de klantenservice vinden. Ik wil weten, waarom de postzegelsprinter per Dymo niet meer kunnen worden uitgeprint. R. Lauritsen

meer volledigheid is iets uitverkocht meld dat dan

Voorbeeld fdc 833 is niet leverbaar dan graag dit vermelden gr aad beglinger

ik wil een postzegelbestelling plaatsen, het lukt niet

ik heb een bestelling in de winkelwagen, het lukt mij niet, het bedrag te betalen. ? graag spoedig mogelijk oplossing ( telefonisch ) doen uwe Dechow Rotterdam telf. 010 4207775

Zeer slecht bedrijf geen zaken meedoen

Mensen stuur geen pakketen met dit bedrijf naar het buitenland ons pakket wat vorig jaar verstuurd is is zogenaamd spoorloos en ze geven maar een zeer belachelijke vergoeding terwijl hun het kwijt maken ben jij er de dupe van Ons pakket kosten 110 euro ik krijg maar 56 euro terug jullie moeten je gaan schamen om de klanten zo op te lichten Alle pakket die verdwijnen worden zeker verdeeld eind van het jaar als kado's Echt schandalig gewoon dit

Slecht service baliemedewerkster postnl.

Ontvangen van mijn dochter een enveloppe met inhoud. Deze enveloppe was via een servicebalie van Postnl verstuurd, is gewogen 75 gram en kan door de brievenbus van mijn huis, want zo heb ik de enveloppe ook ontvangen, betaald € 2,88 met een strip van Postnl, PKXL 161320 31-01-22 15:33 Nederland. De enveloppe is via de officiële weg van Postnl verstuurd. 2 Dagen later krijg ik van Postnl bericht: Oeps, te weinig postzegels... of ik maar even € 7,68 wil betalen! "Uw poststuk is te groot." Mag zijn: 38 x 26,5 x 3,2 cm groot. Wat de postemployé had moeten zien is dat de enveloppe te groot was, 30,4 x 21,9 x 3,7, dus te dik "0,5" cm!!! en netjes gewogen en betaald, verstuurd door iemand van de servicebalie van POSTNL!!!! Mijn vraag is, waarom moet de klant nu een boete betalen door een fout van Postnl. Is de baliemedewerkster slecht opgeleid door Postnl, omdat men niet weet hoe de regels zijn bij het versturen van een enveloppe die te "groot" is. Dit is een zeer slecht service van POSTNL. Ik zal protest aantekenen bij Postnl, De fout is gemaakt door Postnl en niet door de klant.

10000 keer geprobeerd om van een abonement aftekomen

Onmogelijk om van een abonement aftekomen

Digitale postzegels

Sinds kort kan ik geen postzegels meer op de Dymo labeprinter afdrukken. (geen printer, terwijl in andere programma;s deze perfect werkt) Zit nu al dagen te wachten op een mail waarin zou moeten staan wat de oplossing is....

Heel erg slecht

Na 6 dagen nog niets bezorgd. Ze doen niets. Klanten”service” erg slecht.

Dit heb ik nog nooooooooiiiit meegemaakt

Postnl aan de lijn gehad die toegeven dat zij mij niet juist hebben geinformeerd dat ik mijn pakket kan afhalen bij postkantoor. App gaf iedere keer bezorgmoment onbekend aan. Nu is mijn pakket terug gestuurd naar China en moet ik contact leggen met de afzender. Die mevrouw (Maureen) van de klantenservice was erg onvriendelijk en gaf alleen maar aan niets voor mij te kunnen betekenen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ja meneer wij hebben een fout gemaakt. Nee meneer, wij gaan het niet voor u oplossen. Uiteindelijk heeft Maureen de verbinding met mij verbroken.

Sinds een half jaar

Sinds een half jaar heb ik alleen maar klachten over Postnl of ze brengen mijn post niet terwijl het in de app staat of pakketjes worden zoveel dagen uitgesteld voordat ze het komen brengen en wil je een klacht indienen bij Postnl word je niet serieus genomen Bah want een ... bedrijf.

PostNL.. waardeloos bedrijf.. pakketten verdwijnen. Boycot POSTNL

Post NL heeft al zoveel pakketten van ons laten verdwijnen. Pakketten van ruim 2000 euro, die zonder handtekening te laten zetten (wat de eis is) op het verkeerde adres worden afgeleverd door de louche en onverantwoordelijke pakketbezorgers. De klant staat met de rug tegen de muur, want het is altijd de schuld van de klant. Boycot PostNL!

Drama

Een week voor een pakje het duurd te langschild al eeuwen Wat een klote bedrijf

Waardeloos!

Waardeloos! Een plaat gekocht van 145€ na 2 weken nog niks ontvangen en dus maar gebelt. Hier werd aangegeven dat de LP in het depot lag en eraan kwam en er een onderzoek gestart werd. Na nog een week wachten weer niks ontvangen maar eens opnieuw gebelt en toen opnieuw het verhaal uitgelegd kreeg ik als antwoord nee meneer dat kan niet wij doen nooit onderzoeken vervolgens las ik geïrriteerd de mail op van PostNL zelf waarin stond dat er een onderzoek gestart werd was het opeens oh oh...Het ligt in het depot het komt eraan. Na nog een week wachten een mail gekregen van PostNL dat het pakket verdwenen is en ze niks kunnen doen weg 145€? Dus ze weten dat het pakket in het depot ligt maar niet hoe het verdwenen is? Er hangen 100en camera's door het depot ik heb er zelf ook gewerkt namelijk en het is zo goed als onmogelijk iets kwijt te raken daar het gaat dan dus om diefstal lijkt mij en daar word zo lax over gedaan? Na nog een keer bellen vandaag gaf zelfs deze persoon aan dat ze helemaal niks van het verhaal snapte en ze gaf aan dat ik vooral moest blijven bellen en mailen, dit laat wel zien hoe zuiver en stabiel er tewerk word gegaan bij PostNL! Meest slechte service ooit gehad ergens bij een Postkantoor WAARDELOOS!!!

Slecht

Dit bedrijf… pfff ik weet niet wat voor mensen er werken maar ze weten totaal niets van service oid! Product besteld, krijg een korten mailtje: Product niet meer leverbaar en je krijgt binnen 14 dagen je geld terug. Wel houden ze mijn €300 14 dagen vast!

Gefrustreerd

Probeer postzegel codes te bestellen lukt niet alleen maar foutmelding probeer het nog eens. Zo'n slechte app nog nooit meegemaakt en dat voor zo'n groot bedrijf, maar zoals de post bezorgd wordt is dat helemaal niet gek

Beleefde hardwerkende bezorgers, zoals Jermaine

Beleefde bezorgers die meestal op een vast tijdstip bezorgen. Jermaine is vriendelijk, welgemanierd en werkt hard. Nooit problemen mee gehad. PostNL Parcelpunten zijn erg goed, bijvoorbeeld Gamma aan de Koperslagerstraat in.Rotterdam. Fijn dat je een retourneringsbewijs meekrijgt. Snap dat gezeur van anderen niet zo. Mensen kunnen onsportief zijn, doen alsof ze niet thuis zijn, terwijl hun auto voor de deur staat en misbruiken mij als parcelpunt terwijl ik thuis werk en in Teamsmeetings zit. Best storend soms dat continue gebel aan mijn voordeur voor paketten van anderen door DPD, DHL, GLS en PostNL. Voelde me net een Parcelpunt voor het gehele appartementencomplex afgelopen zomer. Nu neem ik alleen pakketten aan van buren op mijn verdieping

Wanbeleid

Dit jaar al 10x pakket niet op huisadres ontvangen en 1 verdwenen. Meeste pakketten werden of bij buren bezorgd (leesfout ezorger) of meteen bij supermarkt afgeleverd zodat ze de heuvel aljier niet op hoeven te rijden. Voor de minder valide bewoners al hier een probleem omdat ze dan anderen moeten vragen pakket op te halen. PostNL zou zich dit moeten aantrekken dat dit kan gebeuren. Na eereder klachteh erover kwam er nl GEEN verandering in werkwijze van bezorgers. Excuses te over (bellen en schrijven kost energie en verhoogt de schade -als oobloeddruk- nog meer) maar aansprakelijkheid wordt nooit of te nimmer aanvaard. Mijn dorp staat als laatste op de route dus vorige week ging het met 2 pakketten mis en nu wacht ik sinds 24 november op mijn pakket,wordt wellicht 29e bezorgd (ook weer eind van de route dus ik ga ervan uit dat wederom de bezorger om 22.00 uur bericht stuurt dat het dag daarna wordt (zo is het deze week al 3x gegaan!) Logistieke puinhoop waarbij de consument duur betaalt: als ontvanger moet ik voor verzending betalen en PostNL adverteert wel hoe goed ze zijn maar de kwaliteit is onder de maat. Bereikbaarheid eveneens.