Simpel, top geregeld

Duidelijke website, snelle afhandelin

Ik heb pakketdozen besteld en ik heb vervolgens pakjes verstuurd. Het vinden van de juiste pakketdozen was lastiger dan het hoeft te zijn: ik mis een categorie voor enveloppen/dozen. Het aanmaken en printen van de verzendetiketten ging gemakkelijk en prima.

Digitale postzegel kopen slechte info

‘Het zou zo handig zijn om digitaal een postzegel te kopen’ Niet dus. Deze zegel wordt per post opgestuurd de volgende dag nadat de bussen al zijn geleegd. Maw >2 dagen duurt het voordat de envelop verstuurd kan worden. Dit kwam op vrijdag na 17.00 uur de brief komt pas dinsdag aan die ik dus woe al had kunnen posten via het postkantoor. Bij digitaal een postzegel bestellen staat niet dat deze verstuurd wordt en bezorgd via de postbode. Ik snap niet waarom er niet een (QR) code wordt verstuurd waarmee ik dan alles in een keer op de bus kan gooien. Dit is niet meer van deze tijd. Ik hoop dat er mensen zijn die hiermee aan de slag gaan binnen uw organisatie. Overigens pakjes worden bijna altijd correct geleverd door vriendelijke bezorgers, postbodes idem

goede sortering voor filatelist

uitgebreide keuze en snelle levering ook van het voorgaande jaar

Mooi op tijd en vriendelijk.

Goed.

Geboortezegels

Heb voor de geboortekaartjes zegels besteld en heb ze binnen een dagje binnen. Super snelle service

Goede website

Goede service veel keus.

Duidelijke webshop, snelle nette levering Handig vanuit de luie stoel

Fantastisch .

Snel bezorgd door correcte bezorger en dat in deze toch zeer drukke tijd.

Snelle levering, goed verpakt.

Webshop goed en overzichtelijk Snelle sevice Dankjewel

Heldere website, snel geleverd en keurig verpakt. Wat dit betreft ben ik een tevreden klant.

makkelijk op te zoeken en besteld

Wat ik nodig had was de andere dag al in huis

positief

keurig netjes op tijd en zonder problemen

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop en vlotte levering

matig

zocht in collect welke nummers ik graag wil bestellen, kon daarvan niets terugvinden toen ik wilde bestellen. zocht me naar en zag er toen maar van af

Betrouwbaar en snel

Duidelijk aan te geven wat je wil kopen in de Webshop. Correcte en snelle levering.

geweldige service.

Mijn bestelling was zeer snel geleverd. Alles goed verzorgd.

Duurde lang

De levering duurde best lang. Op 25-11 besteld en 2-12 pas geleverd. Ik weet dat het druk is, maar andere dingen die ik bij andere webshops heb besteld had ik best snel in huis.

Kerst zegels

Ik heb 2 x bestelt Maar beide keren zeer tevree Snel en keurig verpakt Volgend jaar zeker weer.

Heel snel binnen .en wat ik leuk vond dat je kon kiezen uit verschillende kerstzegels geweldig .heb t al doorverteld .en geen verzendkosten .ja volgend jaar weer toppie

Prima service en snel ontvangen

Gemakkelijk te vinden in de webshop en snel geleverd.

Service kan beter!

Ik zocht een product (postzegelhouder) bij Post.nl en was tijdelijk niet beschikbaar. Na een aantal weken kreeg per email het bericht dat het artikel weer beschikbaar is, echter op de website stond nog steeds tijdelijk uitverkocht. Na een paar dagen wachten heb ik een mailtje gestuurd naar Post.nl dat ik het product niet kon bestellen op de website, toen was het probleem pas verholpen! Tip: Zorg dat het op website in orde is en stuur dan een berichtje dat het product weer beschikbaar is! Daarom dus geen 5 sterren maar wel ruim voldoende!

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken.