Zeer trage bezorging

4 dagen voordat 1 velletje postzegels werd bezorgd....??? Hoe moeilijk kan het zijn. 's ochtends besteld...

2 Aangetekende pakketten ZOEK geraakt...!

2 Aangetekende pakketten zoek geraakt. Aangegeven bij POST.NL , waarna je bericht krijgt dat ze vermist zijn. En verder mag je t uitzoeken........

De zegels zaten in een stevig mapje.

Super ! Snel en goed geleverd

Snel gevonden wat ik nodig had en de volgende dag in de bus

Goed en snel

Zelf postzegels gemaakt. Was eenvoudig en snel geregeld. Zou het vaker doen als het minimum aantal niet 100 zou zijn.

Trage levering zonder track en trace

Een aantal postzegel velletjes besteld die op dinsdag geleverd zouden worden. Helaas waren ze er op donderdag nog niet. De klantenservice kon ook niets zien, want het was gewoon als brief verzonden. Voor bestelling van meer dan 25 euro zou ik altijd een track&trace verwachten!

Goed geregeld en snelle levering.

Goed geregeld en snel in huis.

vliegensvlug postzegels in huis

ik moet er zelfs de deur niet voor uit

Ideaal.

Verstuur veel wenskaarten en bestel de postzegels altijd bij PostNL. Je hebt keus uit veel mooie zegels en je hoeft er de deur niet voor uit, tevens een hele snelle levering. Ik ben fan.

De kwaliteit was prima, maar de kadeaubonnen werden te laat afgeleverd

Ik bestelde op maandagavond 2 cadeaubonnen van 50 euro. Op de site stond aangegeven dat als ze vóór 10 uur werden besteld, ze de volgende dag bezorgd zouden worden. Ik was pas na 10 uur, dus wist ik dat ze niet op dinsdag zouden worden bezorgd. Ik had ze woensdagavond nodig, dus dat zou wel goed komen, dacht ik. Op dinsdag kreeg ik een mail dat ze verzonden waren. Ze werden echter niet op woensdag bezorgd, maar pas op donderdag. Dus moest ik op woensdagavond afscheid nemen van een collega, zonder dat ik een cadeau had. Daar werd ik niet blij van.

Mooie kaarten en zegels

Mooie kaarten en zegels en duidelijk wanneer het pakketje geleverd werd.

Omdat ik wekelijks al minstens 15 jaar een opkikker kaartje verstuur aan zieke of eenzame mensen vind ik het fijn er een mooie zegel op te plakken zodat zelfs de envelop een kadotje voor de mensen is. Ik kan mooie zegels vinden in de webshop. Bezorging prima

G

F

Prima product

Snelle levering en prima product

Makkelijk en snel nieuwe uitgifte bestellen

De nieuwe uitgifte snel gevonden en besteld. Keurig verpakt thuis gekregen.

Super makkelijk

Postzegels bestellen of een postzegelcode kopen. Allebei heel makkelijk en duidelijk. Heel handig!

Snel en prima verzorgd

Nauwelijks moeite. Razendsnel in huis. Netjes gemaakt. Uitstekende communicatie.

Top en snel

In de avond besteld, volgende dag in huis.

Super snelle en nette service, op tijd en netjes bezorgd

goede website, snel geleverd

Overzichtelijke website, mooie postzegels, veel mooier dan in de winkel. Heel snel in je brievenbus.

Goede ervaring, snelle levering

Goede ervaring, snelle levering

Snelle levering, 4 sterren om ruimte te houden voor verbetering

Had ook een postzegel album op het oog maar dat moet via een andere post.nl website

Snelle bestelling en levering zonder problemen.

I

handige oplossing als je niet de deur uit kan

Superhandig,makkelijk en snel. nu ik niet naar de winkel kan ivm gebroken knie is dit top!!