Kan niet slechter

De kaarten die ik had besteld zijn niet bezorgd. Dit is nu de derde keer graag mijn geld terug.

Zegels niet ontvangen

Ik vond het al merkwaardig dat ik de zegels niet kreeg. Maar goed, ik had een bericht gehad dat sommige zegels wat later kwamen. Wie schetst mijn verbazing dat ik nu nog even kijk in mijn mail en dat ik een bericht vind, door op track en trace te klikken, dat de zegels op 11 september 13u12 zijn aangeboden, maar dat er niemand thuis was. Dat klopt, maar ik vond geen bericht van uw bezorger. Dat vind ik heel erg nonchalant. Jammer.

Ontvangers kregen niets, geld verspild

Ik heb een fotokaart besteld via de app van PostNL. Superhandig... dacht ik. Maar, de kaart kwam nooit bij de ontvangers aan. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden , na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, dat ze niks voor me konden betekenen. Geen goede service, want ze konden op z’n minst de mogelijkheid geven om gratis een nieuwe kaart te sturen lijkt mij... Voor mij een reden om naar de concurrent te gaan om daar online producten te bestellen.

waardeloos

Nog steeds niets ontvangen ! noemen jullie dat service ?

Veel gedoe voor ik mijn bestelling geregeld had.

Het aanmaken van een account was een moeizaam en onlogisch proces, waarbij ik meerdere keren gebruik heb moeten maken van de helpdesk voor het in orde was. De ene helpdeskmedewerker was heel vriendelijk, de andere stuurde me met een kluitje in het riet. Uiteindelijk is het probleem via een omweg opgelost. De site laadt langzaam en loopt regelmatig vast. Ook werkt één en ander alleen met een specifieke browser. Uiteindelijk heb ik het gewenste product wel in goede orde ontvangen.

snel en goed

goede service

geen problemen met de levering

Great service!

Very happy with the service and staff.

Binnen een dag alles binnen. TOP

PRIMA!

Goede en snelle levering Zeer tevreden

Super snel

PostNL doet wat hij belooft!

Lekker grasduinen in de nieuwste postzegels, heel eenvoudig bestellen en heel snel per postnl in huis!

Ben zeer tevreden

Overzichtelijkr website, waarop gemakkelijk te bestellen is. Levering conform opgave in E-mail

uitstekend zoals altijd

heel erg tevreden met post.nl

Mooie natuur-postzegels voor elk jaargetijde.

Leuke collectie natuur-postzegels. Snelle levering en ook nog een extra attentie! Top!

Snel en goedkoop

Prettig dat ik zo kan kiezen uit 'leuke' postzegels, en ik kreeg er nog een paar gratis postzegels bij ook

Vlotte levering van het bestelde

De bestelling van een persoonlijke postzegel verliep sneller dan Postnl waarschijnlijk veiligheidshalve belooft. Snelle levering was in dit geval extra plezierig in verband met de te frankeren postzendingen. Vroeger konden de postzegels ook in liggend formaat opgemaakt worden. Die mogelijkheid miste ik nu.

Mooie webshop - Duidelijk

Mooie en overzichtelijke webshop. Zoekfuncties zeer duidelijk. Vrij eenvoudige betaling via vertrouwde omgeving Tevens zeer snelle levering van bestelde producten.

altijd goede service

goede service

even duur maar veel gemakkelijker

thuis bestellen thuis ontvangen

makkelijke site, snelle levering

Nieuwe postzegels nodig die simpel te vinden en makkelijk te bestellen zijn.

Supervlot

Het vinden van bijzondere zegels is soms wat moeilijk.

zondermeer uitstekend!!

De zending wordt goed verzorgd en snel. Worst uitstekend op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Correcte en héél snelle levering...

Zie hierboven...

Heel handig en efficiënt.

Alles snel en makkelijk gedaan.