wat lastig zoeken

In het algemeen zijn de hoofdonderwerpen redelijk tot goed te vinden. Bij het onderdeel "postzegels" treedt een vermenging op met de zegels die de Collect Club worden aangeboden. Andersom wanneer ik op de site van de Collect Club start, kom ik van tijd tot tijd door onbekende redenen uit bij het gewone bestelformulier van PostNL. Bestellen geeft af en toe problemen.

gemakkelijk te vinden met een grote keuze

positief

Helemaal top

Prima en gebruiks vriendelijk

Snel, makkelijk, betaalbaar

Het is eenvoudig om te bestellen. En het was ook nog snel binnen. Helemaal top!

Binnen 24 uur was mijn bestelling binnen.

Zorgvuldig verpakt en snelle verzending.

Op verzoek van mijn schoonzus had ik postzegels van André Rieu besteld, was makkelijk te vinden op internet en ze zijn snel gekomen!

Verschrikkelijk

Ik wilde zakelijk 250 stuks brievenbuspost versturen, informatie daar over is slecht te vinden, uiteindelijk bleek ik per 30 stuks labels te moeten maken, printen en betalen, als je daar niet de spullen voor hebt kan je gewoon niets versturen. Als je vervolgens een foutief adres hebt kan je niet terug of het aantal aanpassen, moet je alle 30 opnieuw invoeren. Echt een verschrikkelijk systeem! Bij het PostNL punt werd ik al net zo slecht geïnformeerd/geholpen.

Veeeel woorden!

Om te vinden welke postzegels ik wilde bestellen heb ik tig keer moeten wisselen van pagina's. Jammer omdat het eerder snel te vinden was. GRAAG LEUKERE GRAPPIGE POSTZEGELS??

redelijk

ik heb postzegels besteld die 2 dagen later bezorgd werden. Gewoon in orde. Mijn vriendin had bij een postzegelbestelling een paar 1tjes cadeau gekregen. Die kreeg ik niet helaas.

matig

teveel verpakkingsmateriaal. Ik zou sowieso liever mooie postzegels in een fysieke winkel kopen (die hebben alleen de standaard suffe zegels)

Vooralsnog: Niet tevreden.

Ik geef nog geen waardering. Waarom niet ? Wel, ik bestelde vorige week woensdag 17 juli jl. 20 briefkaarten en 20 postzegels. Uw reactie was. dat die uiterlijk "overmorgen" (afgelopen vrijdag dus) zouden worden afgeleverd. Tot op heden (maandagavond 22 juli 2024 - 21.30u) heb ik echter nog niets ontvangen. Dus geen mogelijkheid om een beoordeling uit te spreken.

Gemakkelijk

Gemakkelijk vanuit huis postzegels bestellen en de volgende dag in huis . Top dat is nog eens service.

Vlotte verwerking bestelling!

Je bestelling wordt snel verzonden; en goede informatie over bestelproces!

komen na wat geschreven wordt

Onnodig

Ik heb in één bestelling postzegels besteld en die zijn in 3x bezorgd. De zelfgemaakte postzegel was er als eerst. En de andere postzegels kwamen later in twee delen waarvan ik voor één deel moest tekenen. Waarom?! Spaar het op en stuur het alledrie tegelijk. En waarom voor een aantal velletjes tekenen en dus thuis zijn? En dan ben ik niet thuis, ik wist het ook niet, krijg ik een tijd voor een nieuwe poging, komt de bezorger veel eerder. Gelukkig trof ik hem later bij iemand anders in de straat. Onnodig.

keutrig verpakt

oo de zelfde dag bezorgd zo als afgesproken was

gewoon naar wens

Mijn order is naar wens uitgevoerd en correct bezorgd.

Prompte levering.

Gemak dient de mens

Zo besteld , volgende dag in huis

???

Redelijke webshop

Niet alle producten zijn eenvoudig te vinden of helemaal niet te vinden.

Zoek en gij zult vinden.....

De website is niet altijd en duidelijk, omdat POST.nl (pakketten) hier ook worden getoond. Toch is het allemaal niet echt hinderlijk. Neem de tijd en het resultaat mag er dan wezen!

Ik heb de zending helemaal niet ontvangen

In het algemeen is de werking van PostNL prima, maar het het kan ook weleens fout gaan, zoals deze zending, Deze is zoek

De webshop ervaring is goed!

In tegenstelling tot de totaal wasrdeloze bezorging is de webshoo wel goed.

het idee om je eigen postzegel te kunnen maken.

goed bedacht een leuk voor op een brief of kaart

Waldorpstraat 3

2521CA Den haag