de bestelling werd een werkdag later dan aangegeven bezorgd.

Ik had vrijdag postzegels besteld. Die zouden maandag tussen 08:00 en 18:00 bezorgd worden. Maandag werd aangegeven dat levering tussen 18:00 en 22:00 zou plaatsvinden. Dinsdag rond 11:00 vond de levering plaats.

Bestelde foto kaart is goed aangekomen

Ik ben 86. Tool om foto op te leuken moet beter kunnen. Zou goed zijn als je het resultaat kunt bekijken vóór verzending. Het resultaat is ondanks deze beperking redelijk gelukt.

Versturen gaat prima, invoeren iets minder

Versturen ging ok. Ruimte voor invoeren van ziekenhuisgegevens is niet helemaal lekker. Ik moesten eigen adresgegevens opgeven, maar dat wil ik helemaal niet.

Post goed afgeleverd

Kaart goed en snel afgeleverd.

Voor het eerst, Zonder probleem in de brievenbus.

Bestellen, volgende dag in de brievenbus beter dan die pakket bezorgers want daar raak ik van aan de schijt......

verjaardagskaart duur en te laat bezorgd

bagger, doe ik niet nog een keer.

Helemaal Top!

Snel en netjes geleverd, makkelijk via de app bestellen en betalen.

Alles heel goed, mooi verpakt

Verliep allemaal keurig

Goede wijn behoeft geen krans

Een prachtig boeket van de webshop ontvangen een beetje laat op de dag maar zeer de moeite waard, Bedankt en tot de volgende keer.

GOED

Heb een bestelling geplaatst bij Collectclub, was vrij simpel en ook de betaling keuze is prima. Levering was heel goed.

Vlot geleverd in stevige verpakking.

Pakket was netjes op tijd

Zending is perfect verlopen, de standaard mail (met track & trace) was prima!

Prima, snelle levering

twee aparte leveringen en boerenlandvogelvellen niet duurzaam gemaakt

Boerenlandvogels willen we graag behouden. Dat houdt in dat we duurzaam moeten omgaan met energie en grondstoffen. Deze vellen zijn helaas niet voorzien van een laagje dat je nat kan maken, maar van stickervellen, die minder lang houdbaar zijn en meer afval opleveren. Daarnaast werden de vellen apart geleverd van twee andere bestelde vellen, wat zorgde voor 4 enveloppen en twee A-viertjes ipv 1 van beide. Daarnaast moest twee keer worden gestopt bij mijn postbus. Alles niet duurzaam. Genoeg geklaagd: de zegels zijn prachtig en bij gratis levering kan ik niet veel eisen....

PRIMA

Veel sneller geleverd dan gecommuniceerd dus dat is altijd goed. Mooie verpakking en duidelijke levering!

goed maar kan iets sneller

door de maandag en 5mei kwam de bestelling wel wat laat

functioneel ingericht

bestelproces is eenvoudig en wijst zich vanzelf

Gemakkelijk, maar niet de snelste

Gemakkelijk om mooie postzegels te bestellen. Maar ze kwamen in 2 verschillende zendingen aan. Dat duurde een aantal dagen. Gelukkig geen verzendkosten.

Zeer snelle levering!

Op de site van PostNL is er meer keuze in postzegels, dan in de winkel bij een agentschap. Verzendkosten betaal je niet en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis!

Duurt lang

Ik bestel een paar velletjes postzegels en moet daar een week op wachten. Dat viel tegen.

gewoon goed

besteld : postzegels >> volgende dag in de brievenbus .... en zo hoort het ook !

Makkelijk en snel gedaan Zeer tevreden

De kaart is niet op de afgesproken datum bezorgd.

De kaart voor de verjaardag van onze kleindochter is niet op de afgesproken datum bezorgd. Erg jammer.

Leuke ‘eigen’ kaart.

De ‘eigen’ kaart is vrij gemakkelijk te maken, het resultaat heel mooi. Verandering van de uitsnede gaat niet steeds onmiddellijk naar wens.