Besteld , Betaald , next day in de brievenbus

Klink klaar , alles netjes , volgens de beloften , TOP .

Great service for ordering your own stamps

Goedemorgen PostNL, Thank you for this opportunity to order your own post stamps, that is really unique! The only thing I’m missing - some kind of design editor that customers can use in place. Best Regards, Anton

Handig

Snelle levering! Fijne website!

Keurig

Keurig in het brievenbus dus hoef ik niet thuis te blijf

Een week later nog niet geleverd.

Twee setjes postzegels, besteld op de PostNL site zijn na een week nog steeds niet geleverd (hoe simpel kan het zijn). Vermoedelijk worden ze helemaal niet geleverd en moet ik er achteraan.

Ik word elke keer weer blij van de prachtige portzegels

De postzegels zijn kleine kunstwerkjes die het leven mooier maken. De gedachte erachter en de creativiteit die je erin ziet is een feest om te zien. De mensen bij Collect Club zijn ook erg behulpzaam en vriendelijk. Ik heb Collect Club al verschillende malen aangeraden.

makkelijk

Ik vind het makkelijk en overzichtelijk de site.

Keurig volgens afspraak geleverd.

Goede ervaring.

Overzichtelijk

Overzichtelijk en duidelijk

Zeer duidelijke opgezette webshop

Het is eenvoudig je producten te vinden in de webshop. En het is helemaal top dat de oude bestellingen worden bewaard en dus opnieuw besteld kunnen worden.

Eerste ervaring met de PostNL Webshop, Positief.

Eerste ervaring met de PostNL Webshop, Positief. Zal waarschijnlijk vaker gebruik van maken.

betrouwbaar, efficiënt,

Prima communicatie, betrouwbaar, efficiënt! Zeer tevreden )))

wanneer besteld goede aflevering

soms lastig om de juiste postzegels te vinden. maar het lukt altijd. wel even opletten op de gratis levering

Geweldig snel bezorgd !

En blijf dat AUB zo doen want het zou echt te erg zijn als de post nóg minder vaak bezorgd wordt. Dát is mijn mening op dit moment. Met groet, AMSB

Prima uitgevoerde bestelling.

Nog niet ontvangen

Op 22-02-2024 heb ik verhuiskaarten besteld, (3x 10), verwachtte levering was 24-02-2024, maar is nog niet gearriveerd.

Persoonlijke postzegels: geweldig mooi en snel geleverd

Persoonlijke postzegels voor vrienden en mijzelf besteld. Zien er heel mooi uit. De postzegels op kaarten verstuurd naar familie en vrienden. Vele positieve reacties ontvangen. iedereen vindt ze zo bijzonder. Gaan eveneens persoonlijke postzegels laten maken.

Goed bevonden

GA ZO DOOR!!

werkt goed, mis alleen een factuur. die zou ik er graag bij hebben

snelle. correcte levering

Binnen één dag geleverd en netjes verpakt

Groot assortiment

En snelle levering.

Goed en leuk

Leuk om speciale postzegels uit te zoeken, duidelijke site en makkelijk te bestellen

Snel en netjes geleverd

Ik heb postzegels besteld. Volgende dag in huis en heel zorgvuldig gepakt!

Afgewerkt zoals het hoort. Chapeau!!

Afgewerkt zoals het hoort. Chapeau!!

Alles overzichtelijk

Easy, simpel, eenvoudig te vinden en snel in huis

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.