Pakketzegels uitverkocht

Het is aanstonds december. Als je nou een serieuze grote zaak bent, met dus veel klanten, wie verzint het dan om zonder pakketzegels te zitten, in de week van Black Friday, en de feestdagen voor de deur? Je ziet je voorraad toch slinken, je weet toch wat voor tijd, met wat voor dagen er aan komen? Je hebt toch data uit het verleden? Wat voor biep-up zit hier achter dan? Zou ik graag willen weten. Ik ben kleine ondernemer, en dit overkomt mij dus echt niet.

super slecht

Ben nu 1 uur bezig om de persoonlijke postzegels te bestellen , maar kom niet verder om te betalen! T idee vond ik super, mooie foto geplaatst , totaalbedrag komt er te staan en dan kun je alleen op verder winkelen drukken , maar nergens kun je betalen/ bestelling afronden. Ik hoor graag van jullie

Pakketzegels

De pakketzegels worden duurder, ik heb ze had nodig en om vioor mij onduidelijke redenen zijn ze nu al twee weken uitverkocht, beleid?

Slecht

Geboortezegels besteld maar mooi niet de volgende dag binnen zoals vermeld... tot op heden vandaag ook nog niets binnen... jammer!

Mijn bestelling 61509-17295-NK

Mijn bestelling 61509-17295-NK

pers postzegel

achtergrond pers postzegel kleur licht geel.tekst slecht te lezen, terwijl heb ik besteld achtergrond moet WIT zijn, tekst goed te lezen. kan ik niet ruilen? witte achtergrond moet op postzegel gedrukt worden

Komen niet na wat ze beloven

De post word niet doorgestuurd naar ons nieuwe adres

GOEDE SERVICE

HOEVEEL PORTO MOET IK OP EEN BRIEF DOEN VAN 60 GRAM UIT UW EINDELOZE INFORMATIE KAN IK GEEN WIJS WORDEN. MET VIENDELIJKE GROETEN

Zeer goede en snelle service en Vriendelijk personeel

Heb al jaren een positieve ervaring met PostNL

Ik ben tevreden

Veel keuze. Het duurde wel enkele dagen nadat ik een email had gekregen dat mijn bestelling was verzonden voordat ik de bestelling ook daadwerkelijk had.

Pluspunten

mooie aanbieding, snelle service

Pluspunten

Beleefde bezorgers

De tijdvakken wat verbeteren. Staan weleens tijden dat de bezorger komt maar dan komt hij 1 uur later .

Pluspunten

snel en netjes bezorgd

Pluspunten

makkelijk bestellen, snel in huis

Pluspunten

App geeft goed inzicht in komende post en pakketten. Bezorging en pakketservice zijn naar wens.

Soms moet ik alsnog naar de website (locaties brievenbussen of webshop) dat zou ik graag vanuit de app kunnen bereiken.

Pluspunten

De PostNL Webshop is duidelijk, makkelijk en goed. Men kan alles vinden wat men zoekt. Het is een fijne webshop.

zou het niet weten op het moment

er was mij niet duidelijk dat bestelling van postzegels via pakketpost kwam, dan had ik het gewoon in de winkel gehaald. Daarnaast kreeg ik er gratis iets bij geleverd en dit kwam op een aparte dag. Op de enveloppe stond co2 neutraal, maar dat betwijfel ik...

Pluspunten

postzegelcodes zeer makkelijk te bestellen. verpakkingen zeer snel geleverd. min punt: bezorging vrijwel nooit de volgende dag

snellere bezorging! klanten verwachten hun bestelling de volgende dag in huis te hebben.

Pluspunten

Bestellen betalen en dag later de zegels al binnen.

Mijn laatste bestelling vorige week werd pas 2 dagen later besteld ondanks de computer meldde - uw bestelling is onderweg.

Pluspunten

Snelle levering van geboortezegels

Geboortezegels alleen per 50 verkrijgbaar zou fijn zijn als ook per 10 was. We kregen kadozegels erbij echter was onduidelijk wanneer die werden bezorgd. De tracking code kwam niet en ook niet in de app

Pluspunten

Vertrouwd adres

Aanzienlijk snellere levering

Ik had meerdere setjes postzegels besteld. Werd in 2x bezorgd. Had van mij ook in 1x gemogen als alles er was om te verzenden. Maar ik had geen haast met de bestellling.