Goed!

goede levering op aangegeven tijd!

OK

Beetje lastig navigeren, als je gewoon wat bijzondere postzegels zoekt

Klacht

Op 6 juni postzegels besteld via de PostNL app. e-mail ontvangen dat bestelling op 12 juni geleverd zal worden. Tot op heden (16 juni) nog niets ontvangen. Ook nog geen verder bericht ontvangen.

Correct en snel

Overzichtelijk aanbod postzegels

Het is fijn op deze manier je post met bijzondere zegels te kunnen opwaarderen.

Postnl niet milieubewust

Ik bestelde een set hartjespostzegels en een nieuwe set met vogels. Ik ontving eerst alleen de hartjeszegels. Die zitten een een grote dikke envelop met een A4 afleverbrief en deze envelop zit weer een een iets grotere stevige envelop. Zoveel papier. Vervolgens mistte ik de set vogelzegels. Ik belde de klantenservice en zat zeker een kwartier aan de telefoon. Een dag later kreeg ik de set vogelzegels, ook weer in twee enveloppen. Wat een papierverspilling. Waarom niet in 1 keer verzonden? En de postzegels gewoon tussen het A4tje in een normale envelop? Volgende keer ga ik gewoon naar de winkel om ze daar te kopen. Hoeft het ook niet verzonden te worden.

Snel, duidelijk

Zoals altijd keurige afhandeling.

Geen.

Bestellen ok, leveren traag

Op een vrijdag postzegels besteld. Op de site werd vermeld dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Uiteindelijk zijn ze op dinsdag pas geleverd. Kan de werking van de site goed zijn maar de inhoud moet ook kloppen. Wil je snelheid dan kun je beter naar een postkantoor (als die nog in de buurt is).

De postzegels zijn prachtig. Eenvoudig te maken en snel i juis.

Ik wilde mijn broer iets geven voor zijn verjaardag daar hij veel post verstuurd voor familie zieken enz en hij graag een speciale postzegel gebruikt vond ik dit wel een leuk idee.

Makkelijke webshop

Makkelijke webshop alles goed te vinden. Levering ervan is heel slecht

Slechte ervaring

Ik heb helaas een slechte ervaring. Het pakketje werd niet thuis maar op een afleverpunt afgeleverd waar ik het zelf hoogzwanger moest ophalen. Helaas was het daar nooit aangekomen of zoek geraakt. Ik heb met pakket vooralsnog niet binnen.

Leuke eenvoudig om iets te bestellen.

Overzichtelijk, duidelijk en goede informatie en snel te bestellen.

Bestellen is eenvoudig.

Kom het product snel vinden.

Goede webshop

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen en vlotte levering

Altijd een snelle service

Bestelling van postzegels is goed behandeld. Onnodig om altijd maar om reviews te vragen.

bestellen gaat goed maar afleveren niet

Bestellen via de webshop is geen probleem. Echter op de dag van levering niemand gezien. Ik was de hele dag thuis en bij de voordeur hangt een briefje waar ze zich kunnen melden. Helaas bericht dat mijn pakket afgegeven is bij afhaalpunt omdat ik niet thuis zou zijn? Omdat de leverdag zaterdag was, kon ik de bestelling pas maandag afhalen. Dus onnodige vertraging.

Buitengewoonweg goed

Altijd de beloofde tijd van bezorging wat meestal klopt en snelle bezorging

Handig, overzichtelijk en snelle levering.

Zie boven

Dramatisch slecht

Postzegels besteld, werden niet bezorgd, terwijl ik thuis was gebleven voor ondertekening, toen werd aangegeven adres onjuist terwijl het correct was, vervolgens nog 2x een nieuwe bezorgdatum die met een Sorry niet gehaald werd, toen gaven ze aan zending geweigerd, volkomen buiten de feiten en na heel lang bellen klantenservice, veel tijd en geld gekost zou het opnieuw verzonden worden, kreeg ik mail dat ik ze opnieuw moet bestellen in de webshop van Post nl! En nog geen geld terg gekregen. Ik vind dat u mij een gratis vel postzegels moet sturen als excuus.

velletje postzegels in een doos?????

waarom wordt één velletje postzegels in een doos gedaan die niet door de brievenbus past?? Nu moet ik daarvoor thuisblijven of ergens ophalen. Zeker geen aanrader. Ik koop de postzegels wel weer gewoon in de winkel

Bestellen gaat makkelijk maar het bestelde komt niet aan!

Wel erg, een heel aantal postzegels besteld voor onze school, staat er bezorgen tussen 13.45 en 14.30, zie je later een bericht dat het pakket bezorgd is om 14.29 met een handtekening die ons niet bekend voorkomt. Het pakket heeft een behoorlijke waarde en nu staan wij met lege handen. Dit vind ik heel erg.

Bedrijfsgegevens

Waldorpstraat 3

2521CA Den haag

0900-0990

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.