Eerste bestelling heel snel, tweede bestelling te laat ontvangen

Mijn 1e postzegel-bestelling ontving ik heel snel. De tweede helaas heel laat. Geen gelijke ervaring bij de bestellingen helaas

Erg goed!

Was erg snel binnen, gewoon top service!

primadeluxe

primadeluxe

Vlot besteld en vlot geleverd

Gemak en efficiënt

makkeijke manier om te bestellen

Bestelling, levering, alles perfect

Zie boven

Snel en makkelijk te bestellen

Helaas is de website een beetje onoverzichtelijk maar de rest is perfect

Slecht

Kaart is niet verstuurd.

Geen bonnetje

Het blijkt onmogelijk te zijn een betaaloverzicht, factuur of bonnetje te krijgen. Dat kun je zelfs bij een zak patat krijgen

Goed en duidelijke uitleg hoe je een fotokaart kan maken en de bezorging ging super snel. Ik ben meer dan tevreden, en ik zal binnenkort weer wat versturen via jullie. Ga zo door!

Overzichtelijke website, alles snel in het winkelmandje en de volgende dag keurig in de brievenbus. Zou voor mij wel handig zijn indien één-op-N vensterenveloppen (maat circa A5) in het assortiment komen.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

na telefonisch contact heel goed en snel geholpen.

zie boven

positief

De bestelling werd op tijd geleverd, zoals op de webshop staat.

Snelle service en netjes verpakt

Fotokaart goede kwaliteit en vlot bezorgd!

Leuke fotokaart kunnen maken vanaf onze vakantie. Dus eigenlijk een hele persoonlijke vakantiekaart gemaakt. Verschillende opties om je kaart te maken; kaders, lettertype, kleur van de tekst. Snel bezorgd, de volgende dag. Helaas wel heel (lees, te) vaak opnieuw moeten proberen vanwege de drukte. Daar zou zeker iets aan gedaan moeten worden.

Op de webshop bestelling gedaan, volgende dag al ontvangen

Snelle nette levering

Postzegels besteld. Werden netjes verpakt en de volgende dag al bezorgd. Mega fijn! Nu liggen de enveloppen van de geboortekaartjes netjes klaar, bezegeld en al. Nu wachten op de baby en daarna de kaartjes...

Snel en netjes geleverd

Mijn bestelde postzegels zijn gelijk de volgende dag netjes afgeleverd

Rommelig.

Sortering door elkaar. Geen uitgifte datum bijnieuwe zegels. Steeds weer andere volgorde. Tekst voor afrekenen is niet duidelijk.

onbegrijpelijk

Heb op 27 juli 2020 via de website bijplakzegels besteld. Op 4 augustus 2020 nog steeds niets ontvangen. Met Post Nl met een vriendelijke dame gechat en ondanks het feit dat ik in het bezit ben van een bevestiging E-mail van de bestelling en een vervolg E-mail van het verzenden van de bestelling kon men de hele bestelling ondanks het opgegeven order nummer in het systeem niet terug vinden alsmede de automatische betaling via de website.

Zeer snel geleverd en goed verpakt

Deze bestelling vlot en perfect afgehandeld.

Ik kreeg de bestelde postzegelvelletjes in twee zendingen geleverd, dat was duidelijk vermeld, prima, en ben nu blij met de nieuwe keuze uit mooie zegels. Voor deze bestelling wilde ik eigenlijk een 10 scoren, maar bij een eerdere zending ging iets fout (ik kreeg gestempelde dagzegels), dat kon ik niet online corrigeren, moest daarvoor een opgegeven nummer bellen, welk moment van de dag ik dat ook probeerde (heel vroeg, kort voor sluitingstijd, alle momenten daartussen!), het bleef wegens drukte onbereikbaar. Dat was frustrerend. Met vriendelijke groet.