Pakketje na 9 dagen nog steeds niet ontvangen!!!

Ik bestel een rolletje postzegels t.w.v. € 192,- en nu, 9 dagen later is het er nog niet EN staat er bij Tracktrace dat het nog niet bekend is en dat het nog niet aangeboden en verwerkt is!!! Als PostNL hun eigen spullen al niet eens kunnen verzenden is het wel heel erg!!!

Je krijgt er een gratis nieuwsbrief bij

Ik ken maar weinig mensen die zich vrijwillig opgeven voor een nieuwsbrief van bedrijven zoals PostNL. Daarom mogen we volgens de AVG ook niet zonder expliciete toestemming nieuwsbrieven ontvangen. Toch heeft PostNL het nodig gevonden mij bij het bestellen automatisch op een mailinglijst te zetten.

Eenvoudig en snel!

Gewoon goed!

Prima snel en mooie postzegels

Mooi product, snelle levering

Goede informatie omtrent product en levering

Snelle levering, vlot bestellen

Zie boven

Gemakkelijk en snel

Ik vind het leuk om mooie postzegels op kaarten en brieven te plakken. Het liefst ook nog passend bij de situatie. Bij het steunpunt in ons dorp heb je alleen de saaie standaard zegels. In de WEB-winkel van PostNL heb je veel meer keuze èn toch voor dezelfde prijs.

doen wat b beloofd is

wat verplicht?????

slecht

tot twee maal toe is er een pakket -bezorger langs geweest n i e t aangebeld . We waren met meerdere mensen in huis . Ben nu verplicht het pakket op te halen. Kan dat niet zelf (79 jaar) moet dus weer andere mensen lastig vallen. Ik koop op thuisbezorgen omdat ik niet anders kan en zo heeft het weinig zin.

wacht nog steeds op stempel

op 16 febr. een stempel met port betaald besteld voor onze patiëntenvereniging. deze nog steeds niet binnen, de webshop is ook bijna niet te vinden / te bereiken.

Pakket versturen, Post. N. L inhuren!

Vriendelijke chauffeurs. En pakketten nooit beschadigd dus met beleid verwerkt, DUS PAKKET VERSTUREN, POST NL I HUREN.

Super snel geleverd!

De bestelling was erg snel en netjes geleverd, ben heel tevreden.

correcte levering

prima kwaliteit, gebruiksvriendelijk bestelproces, snelle levering

Stipt, vriendelijk en behulpzaam

Constante kwaliteit van service. Betrouwbaar, accuraat en vriendelijke bezorger.

Snelle levering qualiteit kan beter

Snelle levering, Echter mijn watermerk op de postzegel was grijs afgedrukt Jammer

Na negen dagen nog steeds niets ontvangen

Negen dagen geleden postzegels besteld; deze zijn nog steeds niet bezorgd en er is ook geen informatie beschikbaar over hoe lang het nog gaat duren. Een telefoontje naar de helpdesk leverde ook geen informatie op, behalve dan dat er achterstanden zijn en dat het 'in de loop van de komende week' bezorgd zou moeten worden. Dat was afgelopen weekend. Erg slecht dus.

slechte levering postzegels

twee weken al wachten helpdesk zeer slecht op een rolletje postzegels. case nummer 1280314

Wederom weer niet geleverd

Bestellen gaat snel maar leveren laat te wensen over. 12-02 besteld en nog steeds niet in huis. Vorige week nog telefonisch aangegeven. Ik verwacht dat ze als nog worden geleverd!

Erg slecht! Ik wacht al heel lang op mijn pakketje

Slecht! Ik heb een vvv bon van €50 besteld voor een verjaardag morgen. Al de 16 e besteld en nog steeds niet binnen. Morgen dus geen cadeau te geven....

snel en betrouwbaar

meestal snel, maar alleen met de Decemberzegels 14 dagen moeten wachten, zodat al mijn kaarten na de Kerst kwamen, veelal in het nieuwe jaar pas

Nog niet bezorgd

Mijn geboortekaartjes zijn meer dan een week te laat omdat de zegels er nog steeds niet zijn.

Jammer

Besteld, en tot op heden niks binnen. Stond bij voor 17.00u besteld volgende dag in huis. Nu nog niks.

Verschrikkelijk

Ik had postzegels besteld voor de geboorte kaarten van mijn dochter. Dit heb ik gedaan op de zelfde dag als dat ik de geboortekaarten. Geboortekaartjes had ik gelijk de volgende dag binnen terwijl dit nog gedrukt en alles moet worden. Postzegels kwamen een WEEK later binnen. Tuurlijk begrijpen wij dat het druk is vanwege Corona maar het gaat om geboorte postzegels, schandalig. Klantenservice 2x aan de telefoon gehad maar die konden niks voor ons betekenen. Ondertussen andere zegels gekocht zodat ik ze toch nog redelijk optijd kon versturen. Zegels uit de webshop gaan retour!

product niet geleverd en slechte klantenservice

Op 16 februari hebben we 100 kraampostzegels besteld. Deze bestelling is nog steeds niet geleverd op 24 februari waardoor de kraampost nog niet verzonden kan worden.

Na een week nog niks binnen

Ik heb een dikke week geleden postzegels besteld en dit is nu nog niet binnen. Ik vind het te lang duren voor dat wat er besteld is en geen communicatie hoe het met de levering staat behalve 'pakket is nog niet door PostNL ontvangen' terwijl in mijn ogen jullie 1 geheel zijn.