gemakkelijk en snel besteld

zie titel

Mijn ervaring was goed.

Wel in twee etappes kwam mijn postzegelkeuzes, maar ze zijn er!

Goed en overzichtelijk

Snel geleverd helemaal top

Fijn

Ik vind de webshop heel erg fijn

De website doet wat beloofd wordt en is helder en overzichtelijk

Snelle levering.

Postzegel met eigen afbeelding was van prima kwaliteit en werd al na twee dagen geleverd.

zorgvuldig

prima bezorgservice, als klant wordt je goed geïnformeerd waar het pakje is

Altijd op de gemailde tijd bezorgd

De site is prima alleen jammer dat je geen flauw benul hebt tijdens het bestellen wanneer het komt en wanneer er getekend moet worden voor de zending. Want soms moet je er voor tekenen en soms niet. Zou handig zijn als je dat weet vooraf.

zo leuk

eigen postzegels maken en verzenden, hoe leuk is dat! En gelukkig kosten die niet veel meer dan een reguliere postzegel. Maakt je eigengemaakte ansichtkaart/ enveloppe nog persoonlijker. Echt top!

Goede verhuisdozen

Goede stevige verhuisdozen voor een redelijke prijs

Duurt te lang

Duurt bijna 1 week

Leuke keus aan postzegels

Wanneer ik postzegels bestel heb ik altijd keus uit een flink aantal leuke zegelvellen. Krijg nu ook al voor de tweede keer een leuke set van 3 kaarten en 3 bijbehorende postzegels kado. Misschien omdat ik meerdere vellen tegelijk koop. En levering van de meeste vellen gelijk de volgende dag in de brievenbus. Dank jullie Post NL!

lastig te vinden

om eenvoudig wat postzegels te bestellen bleek toch een hele uitdaging. Het duurde even voordat de postzegels voor brieven binnenland had gevonden. Vandaag mijn beoordeling. Dat moet toch beter kunnen, lijkt me

Ik heb nog niets ontvangen !!!!!

Slecht!!!

Zeer tevreden.

Altijd netjes, correct en vlot.

alles goed gegaan

super goed

Postzegels besteld. Volgende dag zijn deze persoonlijk aangeleverd. Heel fijn zo...

Prachtige postzegels

Prachtige postzegels besteld van de hand van Margot Holtman. Keurig ingepakt ontvangen.

Prima levering. Onduidelijkheid over aantallen.

Ik dacht online 5 postzakken te hebben besteld voor partijenpost, maar de bezorger kwam met 5 volle postzakken aan, omdat het per baal zou gaan.... Op de website ging het per stuk (zo leek het in ieder geval wel). De bezorger heeft 5 postzakken achtergelaten en de rest gelukkig mee teruggenomen.

Eenvoudig te bestellen en snek afgeleverd

xx

xxx

Eenvoudig bestelproces

Aangezien ik weet heb van het product kon ik het bestellen en dat ging rap. Een paar eenvoudige handelingen en klaar is Kees. Onmiddellijke bevestiging van bestelling en binnen enkele dagen in huis.

Onnodig veel verzendingen

Ik bestelde 4 vellen postzegels die in 3 verschillende leveringen zijn gekomen. Dat voelt, in deze tijd van duurzaam, verre van duurzaam. Twee kwamen op dezelfde dag en de derde kwam één dag later. Dat had prima bij elkaar gekund.

Zo leuk als je de uitnodiging ook op postzegels kan krijgen