Ben er klaar mee

Bezorger in de bus om de hoek. Ik kijken vanaf een 40 meter afstand. Ik blij want kan zo pakket ontvangen. Rijd die hoerejong plankgas uiteindelijk door me straat heen waarop een niet thuis mailtje even later op volgde. Dit is de dag dat ik Postnl voor altijd zal boycotten. Geen online meer voor mij als hun betrokken zijn.

Laat je pakket niet bezorgen via Postnl Extra Home

Inmiddels 3 keer laten bezorgen door Postnl Extra Home. Waarvan er twee bestelling twee dagen later bezorgd werden. De klantenservice is niet te bereiken..

drama, weg geschiedenis, weg favorieten

drama, weg geschiedenis, weg favorieten geen zegels van 1

DYMO printer werkt overal behalve via PostNL

Onze DYMO 450 labelprinters zijn volgens de Digitale Postzegel website van PostNL niet te vinden. Het maakt niet uit via welke browser wij het proberen, maar via alle andere programma's in Windows totaal geen problemen. Het moet dus aan de website liggen. Hulp om dit op te lossen is niet te vinden. Conclusie: Erg slechte service en website. Halve ster voor de moeite.

Waardeloos bedrijf en leugenachtige Service

Pakket besteld in Rusland op 03/09/21. Op 13/09/21 arriveerde het pakket in Nederland. Sindsdien alleen maar ellende door PostNL. Mijn pakket zou bezorgd worden op 23/09 op 24/09 op 25/09 en op 27/09. Diverse keren gebeld met klantenservice en steeds een ander verhaal of smoes te horen gekregen, waarom get niet werd bezorgd Vandaag 30/09 na de tigste keer gebeld te hebben met de klantenservice zei men dat het pakket bij de doune lag. Uitgelegd dat dit flauwekul was zeker omdat mijn pakket vier keer was ingescand voor bezorging en dat de andere medewerkers steeds een ander excius gaven, gaf men simpel aan:" dit is wat ik lees wat andere collega' s hebben gezegd is voor hun rekening. Ik begin dit waardeloze bedrijf zo moe te worden. Ik bestel al niet meer bij bedrijven die middels PostNL laten bezorgen maar nu had ik geen keuze. Wederom werd mijn vrees weer waarheid. Weg met dit bedrijf dat niet een paarse krokodil hanteert maar een paarse dinosaurus. De PostNL heb hebben ze snel geschoond Gelukkig heb ik er screenshots van gemaakt en heb ik de Russische track and trace waar mijn hele verhaal wordt bevestigd. Ga klacht sturen en eis al mijn gemaakte kosten tijd en ergenis terug van PostNL. Service dit woord mogen ze niet eens gebruiken.

geen factuur

Er wordt geen factuur bijgeleverd, alleen een pakbon.

ontbrekende info over bezorging

wilde graag zegels thuisbezorgd, tot mijn verbazing blijkt na bestelling in track een trage mail pas dat voor zegels aan de deur getekend moet worden. Kan ik net zo goed naar PostNL winkel voor zegels

Onze vaste bezorger is erg beleefd en vriendelijk

Onze vaste bezorger is actief, beleefd en zeer vriendelijk

Goed product, correcte levering, super makkelijk om te maken/ bestellen.

Voor het eerst een eigen gemaakte kaart gestuurd met een foto uit eigen bestand. Het was heel makkelijk om te doen. En een leuke manier om eens op een andere manier een kaartje te ( laten) bezorgen.

foto aangesneden op fotokaart dmv groot wit kader

Beste PostNL, Via de app PostNL op mijn iPhone heb ik een foto-vierluik verstuurd als ansichtkaart. Ik heb heel zorgvuldig het juiste fotoformaat gebruikt wat in de app 100% perfect eruit zag. Nadat ik de achterkant van de kaart en het adres superfijn heb kunnen editten klikte ik op verstuur en betaal. Helaas liep de app daarop vast. Het duurde enorm lang (18 minuten voordat de betaling verzonden was en ik een bevestiging kreeg dat mijn kaartje onderweg was. oef. daar is nog wel wat verbetering nodig van uw kant :) toen ik van de ontvanger de kaart bekeek [eenmaal terug van vakantie] bleek dat er rondom een dik wit kader om de foto heen zat. gevolg: 2 mensen niet op de foto aanwezig. dit meen je toch niet!?!? waarom waarom? hopelijk fixen jullie dit snel.

niet op tijd bezorgd.

Kaart werd een dag later dan afgesproken bezorgd. Beetje jammer voor een jarig kleinkind.

goed waardeloos,

Heb bij jullie postzegels besteld die de vol;gende dag bezorgd zou worden. Het is nu al 10 dagen geleden en nog steeds niets ontvangen. Gisteren met jullie gebeld en het duurde 25 minuten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Dus er is veel werk aan de winkel bij jullie

Jammer dat ik niet weet of het aangekomen is

Kaart was makkelijk te maken maar ik vindt het wel jammer dat ik geen melding krijg dat het ontvangen is.

Betaling werd niet goedgekeurd

Ik had een kaart gemaakt en wilde deze afrekenen maar de betaling kwam er maar niet door. Ik durfde ook niet te annuleren want het geld was al wel afgeschreven en ik wilde graag dat de kaart zou worden verstuurd. Ik heb nooit een bevestiging in de mail ontvangen. Gelukkig is de kaart alsnog verzonden en aangekomen.

Pakje nooit gekregen

Het pakje is zoek. Wel ruim €100!

Prachtige zegels en snelle levering!

Het is zo leuk om de postzegels uit te zoeken inde webshop. Ook om ze te plakken op een (brief)kaart. Passend bij de persoon naar wie we het sturen. Snelle levering en een paar dagen later nog een verrassing!

bezorging postzegels duurde lang en paste niet door de brievenbus!???

De bezorging kwam 4 dagen na bestelling op een doordeweekse dag. Ik was niet thuis maar de postzegels knden blijkbaar niet door de brievenbus. Ik denk dat er niemand is gekomen en nu kan ik ze ergens ooit ophalen?

Levering was met zorg geleverd.

De levertijd kan wel wat korter (een wasmachine gaat heel wat sneller).

uitstekende service

zeer aantrekkelijk dat postzegels zonder verzendkosten en zeer snel worden geleverd

Bestel nooit bij een online winkel dat in zee gaat met PostNL

Wederom weer mijn dag verziekt door PostNL. PostNL Bezorger heeft het pakket in de automaat gedaan maar weer geen pincode verstuurd. Wat doet de klachtenservice. Niets. Kost me weer tijd en geld. Ben helemaal klaar met PostNL. Ik koop niet meer bij een bedrijf of winkel dat via PostNL bezorgt.

Snelle service.

goed postorderbedrijf

altijd netjes aan de deur of in de bus wordt de post afgeleverd

Goed en makkelijk

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Goede snelle service

Snelle levering. Makkelijk te bestellen

Mijn postzegels zijn goed aangekomen.