ik wil een postzegelbestelling plaatsen, het lukt niet

ik heb een bestelling in de winkelwagen, het lukt mij niet, het bedrag te betalen. ? graag spoedig mogelijk oplossing ( telefonisch ) doen uwe Dechow Rotterdam telf. 010 4207775

Zeer slecht bedrijf geen zaken meedoen

Mensen stuur geen pakketen met dit bedrijf naar het buitenland ons pakket wat vorig jaar verstuurd is is zogenaamd spoorloos en ze geven maar een zeer belachelijke vergoeding terwijl hun het kwijt maken ben jij er de dupe van Ons pakket kosten 110 euro ik krijg maar 56 euro terug jullie moeten je gaan schamen om de klanten zo op te lichten Alle pakket die verdwijnen worden zeker verdeeld eind van het jaar als kado's Echt schandalig gewoon dit

Slecht service baliemedewerkster postnl.

Ontvangen van mijn dochter een enveloppe met inhoud. Deze enveloppe was via een servicebalie van Postnl verstuurd, is gewogen 75 gram en kan door de brievenbus van mijn huis, want zo heb ik de enveloppe ook ontvangen, betaald € 2,88 met een strip van Postnl, PKXL 161320 31-01-22 15:33 Nederland. De enveloppe is via de officiële weg van Postnl verstuurd. 2 Dagen later krijg ik van Postnl bericht: Oeps, te weinig postzegels... of ik maar even € 7,68 wil betalen! "Uw poststuk is te groot." Mag zijn: 38 x 26,5 x 3,2 cm groot. Wat de postemployé had moeten zien is dat de enveloppe te groot was, 30,4 x 21,9 x 3,7, dus te dik "0,5" cm!!! en netjes gewogen en betaald, verstuurd door iemand van de servicebalie van POSTNL!!!! Mijn vraag is, waarom moet de klant nu een boete betalen door een fout van Postnl. Is de baliemedewerkster slecht opgeleid door Postnl, omdat men niet weet hoe de regels zijn bij het versturen van een enveloppe die te "groot" is. Dit is een zeer slecht service van POSTNL. Ik zal protest aantekenen bij Postnl, De fout is gemaakt door Postnl en niet door de klant.

10000 keer geprobeerd om van een abonement aftekomen

Onmogelijk om van een abonement aftekomen

Digitale postzegels

Sinds kort kan ik geen postzegels meer op de Dymo labeprinter afdrukken. (geen printer, terwijl in andere programma;s deze perfect werkt) Zit nu al dagen te wachten op een mail waarin zou moeten staan wat de oplossing is....

Heel erg slecht

Na 6 dagen nog niets bezorgd. Ze doen niets. Klanten”service” erg slecht.

Dit heb ik nog nooooooooiiiit meegemaakt

Postnl aan de lijn gehad die toegeven dat zij mij niet juist hebben geinformeerd dat ik mijn pakket kan afhalen bij postkantoor. App gaf iedere keer bezorgmoment onbekend aan. Nu is mijn pakket terug gestuurd naar China en moet ik contact leggen met de afzender. Die mevrouw (Maureen) van de klantenservice was erg onvriendelijk en gaf alleen maar aan niets voor mij te kunnen betekenen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ja meneer wij hebben een fout gemaakt. Nee meneer, wij gaan het niet voor u oplossen. Uiteindelijk heeft Maureen de verbinding met mij verbroken.

Sinds een half jaar

Sinds een half jaar heb ik alleen maar klachten over Postnl of ze brengen mijn post niet terwijl het in de app staat of pakketjes worden zoveel dagen uitgesteld voordat ze het komen brengen en wil je een klacht indienen bij Postnl word je niet serieus genomen Bah want een ... bedrijf.

PostNL.. waardeloos bedrijf.. pakketten verdwijnen. Boycot POSTNL

Post NL heeft al zoveel pakketten van ons laten verdwijnen. Pakketten van ruim 2000 euro, die zonder handtekening te laten zetten (wat de eis is) op het verkeerde adres worden afgeleverd door de louche en onverantwoordelijke pakketbezorgers. De klant staat met de rug tegen de muur, want het is altijd de schuld van de klant. Boycot PostNL!

Drama

Een week voor een pakje het duurd te langschild al eeuwen Wat een klote bedrijf

Waardeloos!

Waardeloos! Een plaat gekocht van 145€ na 2 weken nog niks ontvangen en dus maar gebelt. Hier werd aangegeven dat de LP in het depot lag en eraan kwam en er een onderzoek gestart werd. Na nog een week wachten weer niks ontvangen maar eens opnieuw gebelt en toen opnieuw het verhaal uitgelegd kreeg ik als antwoord nee meneer dat kan niet wij doen nooit onderzoeken vervolgens las ik geïrriteerd de mail op van PostNL zelf waarin stond dat er een onderzoek gestart werd was het opeens oh oh...Het ligt in het depot het komt eraan. Na nog een week wachten een mail gekregen van PostNL dat het pakket verdwenen is en ze niks kunnen doen weg 145€? Dus ze weten dat het pakket in het depot ligt maar niet hoe het verdwenen is? Er hangen 100en camera's door het depot ik heb er zelf ook gewerkt namelijk en het is zo goed als onmogelijk iets kwijt te raken daar het gaat dan dus om diefstal lijkt mij en daar word zo lax over gedaan? Na nog een keer bellen vandaag gaf zelfs deze persoon aan dat ze helemaal niks van het verhaal snapte en ze gaf aan dat ik vooral moest blijven bellen en mailen, dit laat wel zien hoe zuiver en stabiel er tewerk word gegaan bij PostNL! Meest slechte service ooit gehad ergens bij een Postkantoor WAARDELOOS!!!

Slecht

Dit bedrijf… pfff ik weet niet wat voor mensen er werken maar ze weten totaal niets van service oid! Product besteld, krijg een korten mailtje: Product niet meer leverbaar en je krijgt binnen 14 dagen je geld terug. Wel houden ze mijn €300 14 dagen vast!

Gefrustreerd

Probeer postzegel codes te bestellen lukt niet alleen maar foutmelding probeer het nog eens. Zo'n slechte app nog nooit meegemaakt en dat voor zo'n groot bedrijf, maar zoals de post bezorgd wordt is dat helemaal niet gek

Beleefde hardwerkende bezorgers, zoals Jermaine

Beleefde bezorgers die meestal op een vast tijdstip bezorgen. Jermaine is vriendelijk, welgemanierd en werkt hard. Nooit problemen mee gehad. PostNL Parcelpunten zijn erg goed, bijvoorbeeld Gamma aan de Koperslagerstraat in.Rotterdam. Fijn dat je een retourneringsbewijs meekrijgt. Snap dat gezeur van anderen niet zo. Mensen kunnen onsportief zijn, doen alsof ze niet thuis zijn, terwijl hun auto voor de deur staat en misbruiken mij als parcelpunt terwijl ik thuis werk en in Teamsmeetings zit. Best storend soms dat continue gebel aan mijn voordeur voor paketten van anderen door DPD, DHL, GLS en PostNL. Voelde me net een Parcelpunt voor het gehele appartementencomplex afgelopen zomer. Nu neem ik alleen pakketten aan van buren op mijn verdieping

Wanbeleid

Dit jaar al 10x pakket niet op huisadres ontvangen en 1 verdwenen. Meeste pakketten werden of bij buren bezorgd (leesfout ezorger) of meteen bij supermarkt afgeleverd zodat ze de heuvel aljier niet op hoeven te rijden. Voor de minder valide bewoners al hier een probleem omdat ze dan anderen moeten vragen pakket op te halen. PostNL zou zich dit moeten aantrekken dat dit kan gebeuren. Na eereder klachteh erover kwam er nl GEEN verandering in werkwijze van bezorgers. Excuses te over (bellen en schrijven kost energie en verhoogt de schade -als oobloeddruk- nog meer) maar aansprakelijkheid wordt nooit of te nimmer aanvaard. Mijn dorp staat als laatste op de route dus vorige week ging het met 2 pakketten mis en nu wacht ik sinds 24 november op mijn pakket,wordt wellicht 29e bezorgd (ook weer eind van de route dus ik ga ervan uit dat wederom de bezorger om 22.00 uur bericht stuurt dat het dag daarna wordt (zo is het deze week al 3x gegaan!) Logistieke puinhoop waarbij de consument duur betaalt: als ontvanger moet ik voor verzending betalen en PostNL adverteert wel hoe goed ze zijn maar de kwaliteit is onder de maat. Bereikbaarheid eveneens.

6 maanden lang wachten om vervolgens de schuld te krijgen

pakketje besteld 6 maanden geleden, pakket status stond weken lang dat het de volgende dag bezorgd zou worden, niet dus.. klantenservice 10 keer gebeld en elke keer werd er gezegd dat er teruggebeld zou worden! het aller ergste is dat de mensen achter de klantenservice er lol mee hebben en lachen op de achtergrond als je met een klacht komt! de schuld is altijd van jou of de verzender!

Ik mis postzak bretels !!!

prima !!

U zou van mij 10 sterren krijgen als u nu eindelijk eens iets gaat ondernemen met Dymo labelprinter

Deze staan bij u al maanden als tijdelijk uitverkocht terwijl die gewoon overal is te bestellen, als u u even kontact op neemt kunt u gewoon doorgeven hoeveel containers u wens ..mijn vraag is waarom doet u daar niets mee en waarom zorgt u niet dat uw site gewoon werkt zodat wij weer gewoon uw digitalepostzegel kunnen printen maar bij gebruik op de site afbreekt en zegt dat er geen printer is? Daar worden heel veel klanten heel erg doodziek van? DOE IETS !

Zeer slecht.

We hebben een eigen bedrijf. We laten 5x in de week een volle kar ophalen. Deze week zijn ze 3x niet gekomen. Loze beloftes met dat ze de volgende dag 2x komen. Doen ze echt niet. Kut bedrijf waar je zo afhankelijk bent als kleine ondernemer.

Ben er klaar mee

Bezorger in de bus om de hoek. Ik kijken vanaf een 40 meter afstand. Ik blij want kan zo pakket ontvangen. Rijd die hoerejong plankgas uiteindelijk door me straat heen waarop een niet thuis mailtje even later op volgde. Dit is de dag dat ik Postnl voor altijd zal boycotten. Geen online meer voor mij als hun betrokken zijn.

Laat je pakket niet bezorgen via Postnl Extra Home

Inmiddels 3 keer laten bezorgen door Postnl Extra Home. Waarvan er twee bestelling twee dagen later bezorgd werden. De klantenservice is niet te bereiken..

drama, weg geschiedenis, weg favorieten

drama, weg geschiedenis, weg favorieten geen zegels van 1

DYMO printer werkt overal behalve via PostNL

Onze DYMO 450 labelprinters zijn volgens de Digitale Postzegel website van PostNL niet te vinden. Het maakt niet uit via welke browser wij het proberen, maar via alle andere programma's in Windows totaal geen problemen. Het moet dus aan de website liggen. Hulp om dit op te lossen is niet te vinden. Conclusie: Erg slechte service en website. Halve ster voor de moeite.

Waardeloos bedrijf en leugenachtige Service

Pakket besteld in Rusland op 03/09/21. Op 13/09/21 arriveerde het pakket in Nederland. Sindsdien alleen maar ellende door PostNL. Mijn pakket zou bezorgd worden op 23/09 op 24/09 op 25/09 en op 27/09. Diverse keren gebeld met klantenservice en steeds een ander verhaal of smoes te horen gekregen, waarom get niet werd bezorgd Vandaag 30/09 na de tigste keer gebeld te hebben met de klantenservice zei men dat het pakket bij de doune lag. Uitgelegd dat dit flauwekul was zeker omdat mijn pakket vier keer was ingescand voor bezorging en dat de andere medewerkers steeds een ander excius gaven, gaf men simpel aan:" dit is wat ik lees wat andere collega' s hebben gezegd is voor hun rekening. Ik begin dit waardeloze bedrijf zo moe te worden. Ik bestel al niet meer bij bedrijven die middels PostNL laten bezorgen maar nu had ik geen keuze. Wederom werd mijn vrees weer waarheid. Weg met dit bedrijf dat niet een paarse krokodil hanteert maar een paarse dinosaurus. De PostNL heb hebben ze snel geschoond Gelukkig heb ik er screenshots van gemaakt en heb ik de Russische track and trace waar mijn hele verhaal wordt bevestigd. Ga klacht sturen en eis al mijn gemaakte kosten tijd en ergenis terug van PostNL. Service dit woord mogen ze niet eens gebruiken.

geen factuur

Er wordt geen factuur bijgeleverd, alleen een pakbon.