zegels

okay

erg tevreden

snelle verzending, uitgebreid assortiment

Snelheid afhandeling bestelling perfect!

De tarieven van 2024 maken het wel erg ingewikkeld. Voor een pakketje van 500 gram heb ik een zegel 3,70, een zegel van 1,09 en twee bijplakzegels van 3 cent nodig. Kan dat niet eenvoudiger?

Helemaal top

Makkelijk site,duidelijk en eenvoudig door de onderdelen te gaan. Mooie keuze uit postzegels en cadeaux Mocht van mij iets uitbreiden met meerdere soorten

Handig en makkelijk

Makkelijk en duidelijke webshop

prima !

Prima, goede service.

Overzichtelijk

Webshop is netjes overzichtelijk en snelle levering

Je eigen postzegel maken!

Ik wilde meer dan een vel met postzegels maken. Daarvoor moest is terugblikken naar de home site. Dat waren een paar klikken die gemakkelijker hadden gekund. Maar het blijft leuk en goed te doen om eigen fotos’s te gebruiken voor postzegels

Besteld, betaald, niet ontvangen

Onbetrouwbaar. Post.nl zegt dat ik niet thuis was, heeft pakket achtergelaten bij primera. Ik was overigens wel thuis, maar heb geen bezorger aan de deur gehad. Bij primera ligt mijn bestelling niet.

Makkelijk, overzichtelijk en duidelijk

Het is een goed hanteerbare webshop waar ik door de overzichtelijkheid snel kan vinden wat ik zoek en makkelijk kan inloggen, bestellen en betalen.

Stom dat alle bestellingen na elkaar verstuurd worden

Ik wil liever alles in 1x ontvangen, al die losse post vind ik papierverspilling

Gecompliceerd

Deze keer een slechte ervaring, postzegels zijn een week onderweg geweest ".Chatgesprek" niets voor mij, uiteindelijk wel goed gekomen.

leuke sortering postzegels

Leuke sortering postzegels, ook eenvoudig om zelf een zegel te ontwerpen.(foto).

Gisteren besteld. Vandaag ontvangen. Super service.

Mooi assortiment. Makkelijk te kiezen en bestellen. En vaak in de bus na een paar dagen.

Snelle service! Goede verzending!

Goede ervaring. Voor herhaling vatbaar.

2002565327_C003139362 besteld, 08/04 bericht ontvangen verwachte levering 10/04: 14:04: nog niets

Het ligt weliswaar niet aan de Webshop, maar aan de bezorging. Ik begrijp dat ik niet meer dagelijks Post ontvang, maar 1x per week is wel erg summier. Nu blijkt dat zelfs eigen webshop producten niet/niet tijdig geleverd worden?! Ik doe aankopen o.b.v. aangegeven levertijd en tel er nog een dag of wat bij op. Ik wil er van uit kunnen gaan dat het binnen die tijd geleverd wordt. Met Post NL kom ik te regelmatig bedrogen uit.

Duidelijk, efficiënt

Duidelijk, efficiënt

Positief

Bestelling snel en correct geleverd.

Te lang moeten wachten op een mooi product.

Postzegels bestellen bij een postbedrijf en dan een week op twee velletjes zegels moeten wachten kan niet. Te lange levertijd. Zegels bestel ik niet meer bij de webshop.

Snel en goede service

Geleverd zoals het hoort

was leuk

Het hebben van een eigen postzegel lijkt mij leuk en nu kan dat

super

makkelijk te bestellen en kreukvrij in huis

Ik vind de PostNl Webshop prima!

De PostNl Webshop doet wat hij belooft. Alles is keurig verzorgd.