Het ging vlot en soepel.

Het ging vlot en soepel.

Goed overzichtelijk en duidelijk

Uiteindelijk goed

Ik kreeg mijn bestelling in twee bezorgingen, vier dagen ertussen, dat begreep ik niet, dus heb ik gevraagd waar de andere helft bleef, precies een uur later lag die toch in de bus. Uiteindelijk goed dus.

Mooie zegels, en snelle levering.

Prima verpakt, snelle levering. Helemaal prima dus

Snelle bezorging

Prima en snel vezorgt

Bestelde velletje postzegels werd geleverd, echter niet in een speciaal hoesje zoals dat voor verzamelaars gebruikelijk is

Snel

Ik heb online postzegels besteld en ze zijn keurig verpakt de volgende dag bij mij in de brieven gestopt

Slordig

Enveloppe met adres wijziging kaarten was open.

Mooie koop

De zegels zien er prachtig uit. Als verzamelaar en gebruiker ben ik heel blij

Prima en snel geleverd

Leuk om mooie postzegels te gebruiken

VEEL KEUZE

Veel keuze en duidelijke omschrijving met mooie afbeeldingen.

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd

Alles volgens afspraak af gehandeld

Verbazing

Ik vond het vreemd dat de postzegels niet op de beloofde dag bezorgd werden maar een paar dagen later. Ik heb erover gebeld en ze zeiden dat het zo druk was. Kan zo zijn maar het bevreemde me wel gezien de eenvoud van de bestelling.

snel en compleet

De producten moesten van verschillende locaties komen. Het werd keurig gecommuniceerd. De verpakking was zeer goed.

Handige webshop Wel had ik moeite met het vinden van de internationale postzegels. Enkel als ik via de homepage > buitenland of internationaal ging kon ik ze makkelijk vinden.

Mooie postzegels met eigen foto. Ze zijn zeer duidelijk.

snelheid viel wel tegen

had gedacht dat door post nl beloofde datum gehaald zou worden...helaas door het weekend werd het drie dagen te laat bezorgd, had beter even naar de boekhandel kunnen gaan om het bestelde artikel daar te kopen, jammer!

Mooie postzegels gekocht!

Wat betreft de koop vd postzegels, top! Mbt vinden van tarieven vr plakken het gebruik ve “bijplakzegel” onduidelijk

Traag

Duurde 3 dagen voor ik de postzegels ontving.

Zeer duidelijk en heel overzichtig

Zeer duidelijk en heel overzichtig

Order niet geleverd

Geen bestelling ontvangen.

Nu even géén goede ervaring!

Waar blijven mijn bestelde postzegels?

Bestellen prima maar bezorging 50%

Ik heb twee setjes postzegels besteld waarvan één set nog steeds niet geleverd is. Ik heb al twee maal met de klantenservice gesproken. In het eerste gesprek werd gezegd dat ik nog een aantal dagen moest wachten en de volgende moest week terugbellen. De set is er nog steeds niet en het antwoord vandaag was , afwachten terwijl er verleden week ook gezegd werd dat bij niet ontvangen er gecrediteerd zou worden of een nieuwe set zou worden opgestuurd. Nu dus niet. Er wordt gezegd upload de foto via de chat maar de chatbox stuurt me weer naar de klantenservice. Is dus niet goed op elkaar afgestemd..

slecht

bestelling is niet aangekomen!

Waldorpstraat 3

2521CA Den haag