Heel fijn dat dit kan.

Omdat ik moeilijk de deur uit kan is dit een goede oplossing om een verjaarskaart op tijd bij de jarige te krijgen. Dank je wel tante Pos.

Snelle en correcte levering

Ik bestel met enige regelmaat postzegels. Er is een ruime keuze aan bijzondere zegels en levering is snel en makkelijk via de brievenbus.

Prima service !

Voor het eerst besteld op de Post nl webshop Bestelling snel en in goede orde ontvangen ! Fantastisch

Handig en snel

Handig bestellen, snelle levering.

Niet echt goed.

De geplande leverdatum werd van vrijdag, naar zaterdag, naar dinsdag verplaatst. De bestelling werd niet compleet geleverd. Na een klacht zouden de ontbrekende artikelen nagestuurd worden. Helaas nog steeds niet ontvangen. De zakelijke hulpmiddelen kan je helaas niet elders bestellen, dus je moet noodgedwongen anderen aanbevelen om toch iets proberen te bestellen.

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering.

Makkelijk besteld en supersnel geleverd.

Ook een goede communicatie: - bestelling is onderweg: stap voor stap tot 'het is afgeleverd'. Top, ga zo door.

Matig

Als mij wordt bericht dat ik de zending alleen persoonlijk aan kan nemen met legitimatie, dus thuis zijn, als ik derhalve mijn bezorgmoment gewijzigd heb omdat ik mijn aanwezigheid niet kon garanderen, als ik vervolgens uren thuis blijf in afwachting van, dan voel ik mij ietwat genaaid als ik een bericht krijg dat mijn bestelling zojuist afgeleverd is. Door de brievenbus dus. Let wel, prima in die brievenbus maar geef mij dan geen instructies over persoonlijk aannemen en legitimatie.

Vrolijke bezorgers, vlotte levering, overzichtelijke app

De functie een melding te krijgen wanneer je post ontvangt bevalt goed!

Gekregen wat ik had verwacht

Vlotte service, snelle levering

Ben erg tevreden

Gemakkelijk bestellen levering volgens afspraak

Snel, netjes, goede service!

Lekker makkelijk

Voor het eerst in de webshop postzegels gekocht. De webshop is makkelijk en overzichtelijk en de postzegels waren binnen een daag in huis.

goede ervaring.

OP de site snel gevonden wat ik zocht. Bestelling is snel geleverd.

Verrassend!

Wat ongelooflijk leuk om zomaar bij mijn bestelling gratis beeldschone postzegels EN wenskaarten te ontvangen!

Snelle levering van mijn bestelling, duidelijk met bestellen, en super blij met deze mooi gegeven postzegels

Onvolledige verzending en geen contact mee te krijgen

Velletjes postzegels besteld en betaald 16 augustus. Onvolledig ontvangen zonder melding wanneer de rest van de bestelling komt. Klantenservice zijn drempels ingebouwd die voor dit soort vragen nauwelijks te nemen zijn.

Snelle levering!

Ik heb onlangs internationale postzegels ( customized ) gekocht via de webshop. De zegels kwamen binnen de geschatte leveringsdatum aan en waren net zo mooi als ik verwacht had :D

Ik ben tevreden over PostNL.

Volgens afspraak en belofte geleverd

Correcte uitvoering van de afhandeling

3 kaarten gemaakt op vakantieadres in Duitsland ! Werden netjes op tijd bezorgd ! Het is heel simpel om te maken en ziet er top uit!

Waardeloos

Heb verhuiskaarten besteld een week geleden en ze komen niet binnen. Wel is er 9,60 afgeschreven. Je kan bellen tot je een ons weegt maar er veranderd niets. Ook de post wordt niet bezorgd. Met 6 buren gebeld en er gebeurt niets. Verschrikkelijk maar bellen doen ze niet even

Prima product ontvangen op de afgesproken datum!

Goeie ervaring en niet te duur!

Fijn dat het mogelijk is.

Helaas kun je via iPad niet bij Google foto's komen. Ook is de app ontzettend traag. De betaling duurt lang en je moet vaak meerdere pogingen doen. Voor de rest ideaal zeker als je in buitenland bent. Geen postzegels meer nodig en niet meer op zoek naar ansichtkaarten.