Ik wacht al een paar dagen op mijn bestelling

Ik had 3 velletjes postzegels besteld, twee ervan zouden de 12e aankomen, maar het is al de 16e tegen de avond en ik heb nog niets gezien. Het 3e velletje zou morgen aankomen, ben benieuwd!

vlot geleverd.

ik ga voortaan altijd postzegels bestellen bij PostNL Webshop

Gepersonaliseerde postzegels , helemaal top .

Gepersonaliseerde postzegels besteld en zijn fantastisch , ook snel geleverd en keurig verpakt . Ik had zegels met de afbeelding van mijn hond gekozen , erg mooi geworden en er kan ook tekst op gezet worden zelfs , echt een aanrader , ook als cadeau bijv.

super simpel

laagdrempelig, eenvoudig.

Erg late levering

Zou de dag er na geleverd worden, maar kwam pas 5 dagen later aan

Eenvoudig en snel

Snel en kosteloos geleverd. Jammer dat je voor iets dat door de brievenbus past thuis moet zijn om een handtekening voor ontvangst te zetten.

Prachtig

Particulier gebruik: Heel eenvoudig te maken en ontvangers weten niet wat ze meemaken doordat gepersonaliseerde postzegels nog niet zo bekend zijn. Verder snelle levering.

Werkt een beedtje stroef.

Wachtwoord vaak opnieuw instellen, optellen van de artikelen loopt vaak vast onthoud de pagina waar je gebleven bent vaak niet, kun je weer opnieuw van voren af aan bladeren

Makkelijk

Ik zoek altijd naar bijzondere postzegels om onze bedrijfspost een beetje op te fleuren en meestal is er voldoende keuze.

Super handig

Postzegels bestellen ,heerlijk hoef je de deur niet voor uit

blijmakend

goed verzorgde aflevering en mooi materiaal.

Snelle levering.

Mooi producten en netjes verpakt.

zegels

okay

erg tevreden

snelle verzending, uitgebreid assortiment

Snelheid afhandeling bestelling perfect!

De tarieven van 2024 maken het wel erg ingewikkeld. Voor een pakketje van 500 gram heb ik een zegel 3,70, een zegel van 1,09 en twee bijplakzegels van 3 cent nodig. Kan dat niet eenvoudiger?

Helemaal top

Makkelijk site,duidelijk en eenvoudig door de onderdelen te gaan. Mooie keuze uit postzegels en cadeaux Mocht van mij iets uitbreiden met meerdere soorten

Handig en makkelijk

Makkelijk en duidelijke webshop

prima !

Prima, goede service.

Overzichtelijk

Webshop is netjes overzichtelijk en snelle levering

Je eigen postzegel maken!

Ik wilde meer dan een vel met postzegels maken. Daarvoor moest is terugblikken naar de home site. Dat waren een paar klikken die gemakkelijker hadden gekund. Maar het blijft leuk en goed te doen om eigen fotos’s te gebruiken voor postzegels

Besteld, betaald, niet ontvangen

Onbetrouwbaar. Post.nl zegt dat ik niet thuis was, heeft pakket achtergelaten bij primera. Ik was overigens wel thuis, maar heb geen bezorger aan de deur gehad. Bij primera ligt mijn bestelling niet.

Makkelijk, overzichtelijk en duidelijk

Het is een goed hanteerbare webshop waar ik door de overzichtelijkheid snel kan vinden wat ik zoek en makkelijk kan inloggen, bestellen en betalen.

Stom dat alle bestellingen na elkaar verstuurd worden

Ik wil liever alles in 1x ontvangen, al die losse post vind ik papierverspilling

Gecompliceerd

Deze keer een slechte ervaring, postzegels zijn een week onderweg geweest ".Chatgesprek" niets voor mij, uiteindelijk wel goed gekomen.

leuke sortering postzegels

Leuke sortering postzegels, ook eenvoudig om zelf een zegel te ontwerpen.(foto).

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.