Goede snelle service

Snelle levering. Makkelijk te bestellen

Mijn postzegels zijn goed aangekomen.

Foto kaart versturen was een catastrofe

Ik had op vakantie een fotokaart willen versturen via de app, alles keurig betaald via ideal en vervolgens bleef de app 'hangen' betaling is gedaan, fotokaart is niet aangemaakt en is ook niet zichtbaar in de bestelhistorie in de app. Niet voor herhaling vatbaar. (Ga niet voor €2,59 in de clinch met de klantenservice van PostNL in mijn vakantie)

Makkelijk bestellen en een snelle levering

Top !!

Duidelijk en prettig

Kan zeker beter

Postzegels besteld en betaald. Na het bestellen en betalen, bevestiging gekregen. En geen factuur ontvangen. Blijkt opeens, 1 week levertijd voor postzegels nota bene...... Ik heb wel vaker besteld maar dan was het 1 of 2 dagen...

Geen factuur

Ik wilde een factuur van mijn aankoop (voor declaratie) maar die is niet te verkrijgen. De bestelbevestiging is het enige dat er gestuurd werd. Heel vreemd dat een webshop geen factuur levert bij een aankoop.

Eigen postzegel ontwerpen werkt simpel en efficient

Gemakkelijk om een afbeelding op postzegel te krijgen. Werkt prima. Verder weinig grafische opties. Levering was snel (2 werkdagen).

Super handig

Ik bestel altijd postzegels via de webshop. Ruime keuze en gratis bezorgd. Super!

Heel fijn dat dit kan.

Omdat ik moeilijk de deur uit kan is dit een goede oplossing om een verjaarskaart op tijd bij de jarige te krijgen. Dank je wel tante Pos.

Snelle en correcte levering

Ik bestel met enige regelmaat postzegels. Er is een ruime keuze aan bijzondere zegels en levering is snel en makkelijk via de brievenbus.

Prima service !

Voor het eerst besteld op de Post nl webshop Bestelling snel en in goede orde ontvangen ! Fantastisch

Handig en snel

Handig bestellen, snelle levering.

Niet echt goed.

De geplande leverdatum werd van vrijdag, naar zaterdag, naar dinsdag verplaatst. De bestelling werd niet compleet geleverd. Na een klacht zouden de ontbrekende artikelen nagestuurd worden. Helaas nog steeds niet ontvangen. De zakelijke hulpmiddelen kan je helaas niet elders bestellen, dus je moet noodgedwongen anderen aanbevelen om toch iets proberen te bestellen.

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering.

Makkelijk besteld en supersnel geleverd.

Ook een goede communicatie: - bestelling is onderweg: stap voor stap tot 'het is afgeleverd'. Top, ga zo door.

Matig

Als mij wordt bericht dat ik de zending alleen persoonlijk aan kan nemen met legitimatie, dus thuis zijn, als ik derhalve mijn bezorgmoment gewijzigd heb omdat ik mijn aanwezigheid niet kon garanderen, als ik vervolgens uren thuis blijf in afwachting van, dan voel ik mij ietwat genaaid als ik een bericht krijg dat mijn bestelling zojuist afgeleverd is. Door de brievenbus dus. Let wel, prima in die brievenbus maar geef mij dan geen instructies over persoonlijk aannemen en legitimatie.

Vrolijke bezorgers, vlotte levering, overzichtelijke app

De functie een melding te krijgen wanneer je post ontvangt bevalt goed!

Gekregen wat ik had verwacht

Vlotte service, snelle levering

Ben erg tevreden

Gemakkelijk bestellen levering volgens afspraak

Snel, netjes, goede service!

Lekker makkelijk

Voor het eerst in de webshop postzegels gekocht. De webshop is makkelijk en overzichtelijk en de postzegels waren binnen een daag in huis.

goede ervaring.

OP de site snel gevonden wat ik zocht. Bestelling is snel geleverd.