Onvolledige verzending en geen contact mee te krijgen

Velletjes postzegels besteld en betaald 16 augustus. Onvolledig ontvangen zonder melding wanneer de rest van de bestelling komt. Klantenservice zijn drempels ingebouwd die voor dit soort vragen nauwelijks te nemen zijn.

Snelle levering!

Ik heb onlangs internationale postzegels ( customized ) gekocht via de webshop. De zegels kwamen binnen de geschatte leveringsdatum aan en waren net zo mooi als ik verwacht had :D

Ik ben tevreden over PostNL.

Volgens afspraak en belofte geleverd

Correcte uitvoering van de afhandeling

3 kaarten gemaakt op vakantieadres in Duitsland ! Werden netjes op tijd bezorgd ! Het is heel simpel om te maken en ziet er top uit!

Waardeloos

Heb verhuiskaarten besteld een week geleden en ze komen niet binnen. Wel is er 9,60 afgeschreven. Je kan bellen tot je een ons weegt maar er veranderd niets. Ook de post wordt niet bezorgd. Met 6 buren gebeld en er gebeurt niets. Verschrikkelijk maar bellen doen ze niet even

Prima product ontvangen op de afgesproken datum!

Goeie ervaring en niet te duur!

Fijn dat het mogelijk is.

Helaas kun je via iPad niet bij Google foto's komen. Ook is de app ontzettend traag. De betaling duurt lang en je moet vaak meerdere pogingen doen. Voor de rest ideaal zeker als je in buitenland bent. Geen postzegels meer nodig en niet meer op zoek naar ansichtkaarten.

Het bestellen ging gemakkelijk, foto voor helft zichtbaar.

Nu was foto slechts voor helft zichtbaar. Volgende keer zal ik daar beter op letten. Kaart was op afgesproken tijd. Jammer geen bezorging op maandag.

Lekker makkelijk

Juist als je niet de standaard postzegels wilt kun je deze snel en makkelijk bestellen

Deze keer ging het niet goed

Te laat bezorgd en beschadigd.

goede ervaring

klantvriendelijke site en correcte afwerking

Podt.nl de moeite waard om te bestellen online9

Als je wat besteld bij post.nl dan wordt het altijd goed en snel bexorgd. Ook als je online bij post.nl besteld en je wordt op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd wordt.

Leuk concept, mindere uitvoering

Voorbeeld 1: Had via de app een foto laten maken als kaartje en verzenden. Na de online betaling bleef de app hangen met laden. Als ik af wilde breken (annuleren) dan zou ik ook de bestelling annuleren. Heb de app de hele avond en nacht maar laden doordraaien omdat die kaart echt verzonden moest worden. (Kwam uiteindelijk wel aan) Voorbeeld 2: ging pakketje verzenden via de app en afrekenen. Bleef weer hangen en moest annuleren. Geld was wel afgeschreven. Moest daarna alsnog nieuwe barcode bestellen. Moet het geld nog terugvragen. De connectie van de webshop en de app en het betaalsysteem valt mij enigszins tegen in 2021. Maar er zijn geen echte concurrenten ;-) dus doe het er maar mee.

Handig om postzegels te bestellen

Het bestelproces is overzichtelijk. Alleen de beloofde levertijd werd overschreden.

Volgens afspraak

Alles volgens afspraak en snel

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Fotokaart is nooit aangekomen.

Ik had via de PostNL app een persoonlijke fotokaart gemaakt. Bij het afrekenen kreeg ik een foutmelding. Vervolgens kreeg ik een bevestigingsmail en inderdaad is het bedrag toch wel afgeschreven. Voor de zekerheid heb ik toen contact opgenomen met de postnl klantenservice. Maar helaas de kaart is nooit verstuurd of nooit aangekomen.

Ben er blij mee , super!

Op een makkelijke manier aan je postzegels komen. En ook nog keuzeuit bijzondere zegels. Vlug in huis. Overzichtelijke website. Een aanbeveling.

Subliem

Leuk dat er ook geboortezegels zijn!!

snel en zeer verzorgd

prachtige zegels, snel en verzorgd op tijd geleverd

Vlotte service

Vlotte service

Top Webshop

Alternatieve je snelle levering.

Snel en gemakkelijk

Ideaal voor het bestellen van postzegels en kadokaarten