lekker snel en gratis verzenden

alleen dat jullie geen grotere bijplakzegels hebben ,, 19 tot 40 ct enz, nu moet i een hele reeks 5ct zegels bijplakken

Overzichtelijk

Producten zijn beter gecatalogiseerd en daardoor beter te vinden dan enige tijd geleden

Vertraagde levering

De rouwzegels zijn op maandagavond besteld en konden pas op donderdag, op een ander adres (vanwege de koerier) worden opgehaald. Hierdoor zijn de rouwkaarten te laat ontvangen. Zeer teleurstellend!!

Snel en goed.

Meerdere postzegels besteld, altijd keurig netjes en op tijd.

helder overzicht van de artikelen

Snelle afhandeling met bestellen en vlotte bezorging

Bestellen gaat gemakkelijk

Makkelijk te bestellen en levering verloopt altijd goed.

snelle en zeer goede levering

geweldig

Webshop werkt prima!

Bestellen gaat makkelijk en aflevering van het bestelde gaat ook prima!

Duidelijke en mooie webshop

Alle bestellingen tot nu toe zijn netjes en snel afgeleverd! Dus een reden om volgende keer weer opnieuw te bestellen.

Makkelijk te navigeren, door webshop

Zoeken

Contact zoeken is lastig.

Netjes verzorgt, meestal snel verzonden. Alleen erg jammer dat de postbode voor dezelfde bestelling 2x moet lopen om dat wat ik bestel te bezorgen, terwijl die 6 velletjes postzegels prima in 1 envelop passen. Dit kan absoluut ander PostNL, dan kun je je medewerkers efficiënter inzetten en is er minder last van het personeelstekort.

Snel postzegels gemaakt en geleverd ..top

Postzegels laten maken ...heel duidelijk om alles te zien en te doen . En snel geleverd ...top

Product erg goed uitgevoerd

Product was super, helaas de bezorging weer slechte ervaring zoals laatste tijd vaker. Niet gekomen op geplande datum waardoor het pakket werd geleverd op dag dat we er niet waren. Moest het zelf ophalen bij post nl punt.

Beperkt inzicht

Als we , extra mooie postzegels zoeken is het altijd een puzzeltocht, we kunnen de echt mooie nooit direct vinden. Erg frustrerend!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Vlot

Ik was op zoek naar de “gewone” verhuisberichten en vond ze gemakkelijk op de website. Het is niet zo dat het de volgende dag in de brievenbus ligt zoals de wervende tekst van PTT Post belooft, maar wel de dag erna. Loopt als een zonnetje. Alleen het kopen in de postkantoren ging sneller….

alles is er wat uitkomt

alles is er wat uitkomt

Site is Prima, maar kan beter!

De site werkt wel goed, maar kan wat beter, als je een product heb aangeklikt, valt de site weer terug naar het begin punt. De afbeeldingen kunnen niet vergroot genoeg afgebeeld worden,

10.

Ga zo lekker door.. alles wat optijd...

Bereikbaarheid

Zo jammer dat ik de webshop niet kon vinden in de PostNL app. Ik moest behoorlijk zoeken via google. De webshop op zich is makkelijk.

Goede ervaring

Duidelijk vormgegeven

Ben erg tevreden. Gemakkelijk.

Uitste2kend

Bestelling goed aangekomen.

Gewoon zoals altijd goed.

bestellen via de webshop gaat prima

Vaak vindt de levering een of twee dagen later plaats dan aanvankelijk is aangegeven maar in het algemeen communiceert PostNL goed over de verwachte leveringsdatum. Positief is ook dat geen verzendkosten in rekening worden gebracht.