Leuk

Een toffe functie om zelf postzegels te kunnen maken met een afbeelding die je zelf kunt kiezen

Goede ervaring

Makkelijke site

Duidelijke website en snelle verzending.

Duidelijke website en snelle verzending

Na 5 dagen nog niet geleverd

Na 5 dagen nog steeds niet geleverd.

Prima ervaring

Goede ervaringen met de webshop. Alleen is soms geen onderscheid te maken tussen nieuwe uitgiftes en alweer een nieuwe serie persoonlijke postzegels.

Voor wat ik wil bestellen is het overzichtelijk

Voor wat ik wil bestellen is het overzichtelijk en gemakkelijk om de bestelling af te maken

Ruime keus aan postzegels en op tijd bezorgd

Ruime keus aan postzegels en op tijd bezorgd.

Jammer dat het niet in de brievenbus geleverd werd

Op zich prima, maar heel onnodig dat ervoor getekend moest worden. Het paste prima door de brievenbus maar nu moest ik het alsnog bij een pakketpunt ophalen. Dan had ik het met zo goed in de winkel kunnen halen.

Valse beloftes

Mijn bestelling zou de volgende dag geleverd worden. Gaat om een paar postzegels. 5 dagen later nog steeds niks binnen…. Heel jammer

Gemakkelijk en snel

Wanneer ik mooie postzegels wil kopen, doe ik dat altijd in de webshop. Keuze genoeg en de volgende dag al thuis. Je hoeft er niet voor naar buiten, ideaal!

Top! Snelle levering!

Prima om online te bestellen, op Texel lastig om postzegels te kopen. Veel meer keuze en snel in huis.

Gepersonaliseerde postzegels. Is een fantastisch product!

Balen

Ik bestel voor 218 aan postzegels via de webshop, omdat er hier in de buurt geen postnl punt is. Krijg ik een berichtje uw pakket ligt op een postnl punt. U was niet thuis. We waren wel thuis.....

gemakkelijk maar milieu onvriendelijk

Ik bestelde drie velletjes postzegels. Die worden dan alle drie apart geleverd. Alle drie verpakt in twee karton-achtige enveloppen met erbij een soort van pakbon. 6 keer meer papier dan de postzegels zelf. Ik ga dit niet meer doen, hoe makkelijk het ook is. Vriendelijke groeten, Marie

Prima webervaring

Kon makkelijk vinden wat ik wilde en ook het maken van een persoonlijke postzegel ging heel eenvoudig. Puntje van aandacht misschien: ik had twee items gekocht, die werden apart van elkaar verzonden. Dat zou ook samen kunnen - ook al duurt het misschien wat langer.

Redelijk tevreden wel 2 duidelijke minpunten

Bestellen ging makkelijk alleen: er ontbreekt de mogelijkheid om de bestelling naar een ander adres te sturen in geval van cadeautje. Er ontbreekt de mogelijkheid om een bezorgdatum aan te geven. Iets dat bij gelijksoortige bedrijven als Greetz en Hallmark wel mogelijk is. Implementeer deze mogelijkheden en het is aantrekkelijker om te bestellen.

Gewoon goed

Komt in delen binnen, hier word je van op de hoogte gehouden.

It was easy to order stamps online!

I ordered in-country and international stamps online, using the Dutch language website. It was very straightforward. My stamps arrived a few days later. Thank you! Bedankt!

Prima webshop

Ik kan moeiteloos vinden wat ik zoek. Alles duidelijk.

Prima, snel

Zeer goed.

Ik heb wel betaald maar niks binnen, na een week

Zeer teleurgesteld. Met de klantenservice gebeld, nog geen oplossing

onvolledige informatie bij de bestelling

Eerder vond ik het geweldig dat je de bestelling vrij vlug krijgt; maar nu bestelde ik wat meer dan gemiddeld en dan gaat u voor de bestelling, voor mij mij onverwacht ineens aangetekend sturen. Maar als je dan niet thuis kan blijven (er staat op uw envelop als instructie voor de postbode ''alleen aan de deur uitreiken'' of iets dergelijks) moet je vanwege de handtekening van ontvangst toch weer naar de sigarenboer waar het afhaalpunt zit. Als postbodes zich verder niet houden aan de instructie alléén aan de deur uitreiken, slaat dat als Kut op Dirk. Verder is het jammer dat u in de bestelbevestiging niet EVENTJES VERMELD dat de bestelling AANGETEKEND wordt gestuurd, zodat ik mede gelet op het uitreiken aan de deur met een handtekening van ontvangst dan dus THUIS dien te blijven, daarom. Ik hoop dat u hier iets aan hebt... Overigens ben ik erg tevreden met uw service.

Goed winkelen

Naar de artikelen kijken en lesen goed over zicht toppiie

duidelijke website, snelle levering

Subliem

Van zelfgemaakte foto postzegels laten drukken: subliem!

Prinses Beatrixlaan 23

2595AK Den haag