Laden reviews...
Laden reviews...
2.453 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen vooral positieve ervaringen met snelle leveringen en een gebruiksvriendelijke site. Klanten prijzen de kwaliteit van de postzegels en de overzichtelijkheid van het bestelproces. Er zijn meldingen van vertragingen en leveringsvraagstukken, maar die komen minder frequent voor. Over het geheel genomen blijft de indruk positief en betrouwbaar.
Makkelijk, goede terugkoppeling status en snelle levering.
Beveelt aan
25 June 2026
I.
Eersel
altijd Tevreden over de Verzending en de Duidelijkheid er over
Beveelt aan
25 June 2026
Monica
Nieuwerkerk aan den ijssel
Jammer dat de Nederlandse flora en fauna niet op mooie postzegels te koop is, wel vogels van Saba, ook wel mooi maar die zie je niet hier in Nederland Aanbevelen ja of nee is te kort door de bocht
Beveelt aan
24 June 2026
D
Goeree Overflakkee
snelle verzending
Beveelt aan
24 June 2026
Ton Lagendijk
Ridderkerk
Werkt goed
Beveelt aan
24 June 2026
Kees
Landgraaf
Ik heb wederom postzegels met eigen logo erop besteld. Op tijd en prima geleverd.
Beveelt aan
23 June 2026
Jiri Ambroz
Venlo
De levering is gewoon goed gegaan. Alleen dacht ik dat mijn bestelling iets sneller zou komen. Maar ik had niet goed gekeken, want de verwachtte leverdatum stond gewoon in de mail. En op die dag kwam mijn bestelling ook gewoon binnen.
Beveelt aan
23 June 2026
Carlo
Den Burg
Postzegels besteld, na meer dan een week nog niet binnen en moet nog meerdere dagen wachten voor een vergoeding. Had ze beter in de winkel kunnen kopen. Medewerker online ook onbeleefd en niet behulpzaam.
Beveelt niet aan
23 June 2026
D.
Griendtsveen
Helaas is dit de derde keer dat ik persoonlijke postzegels heb besteld (3 x andere afbeelding) maar op de postzegel worden de kleuren en de afbeelding anders dan aangeleverd. Vaak donkerder en minder scherp. Dat is jammer zeker met een rol van 100 stuks.
Beveelt aan
23 June 2026
Jennie
Merselo
Snelle afhandeling en af en toe iets extra's
Beveelt aan
23 June 2026
Leny
Wageningen
Je krijgt niet altijd hetgeen op jullie site afgebeeld staat. Ik bestelde de afgebeelde rouwprio zegels (afbeelding mailer) op jullie site en ik krijg een heel slap velletje papier, PostNl onwaardig. Jullie vergeten dat een heel groot deel naar filatelisten gaat Ook staat rouw zegel 2 (die bruine zegel) in de nieuwe PostNL lay out 50 maal 2,80 eu is 140, eu en als je die besteld krijg je de oude lay out. Dus opletten…. Wat op de site staat moet je leveren. Gelukkig hebben jullie fijne mensen zitten bij collect club. Die weten vaak alles weer te herstellen. Maar het gaat zo stroef bij jullie. Voorkom een hoop ergernis door te leveren wat je te koop aanbiedt. Met vriendelijke groet Paul Vliem Ik vul ja in omdat ik jullie het voordeel van de twijfel geef.
Beveelt aan
22 June 2026
Paul
Sassenheim
Ik heb postzegels besteld. Die zouden bezorgd worden, maar zijn naar een pist nl punt ver weg van mij gestuurd terwijl ik in het buitenland ben en ze niet op kan halen.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Madeline ter Horst-Mees
Amsterdam
Bestelling van postzegels duurt te lang. Belt je met service kunt je net zo goed bellen met een smid in Albanië. Verstaat je ook niet.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Jens
Doetinchem
Heel goed
Beveelt aan
22 June 2026
Thea
Aalst
Ik ben tevreden over de keuze van verschilende afbeeldingen op postzegels om op de brieven naar mijn penpals te sturen. Minpunt; ik kan geen peiority stickers kopen omdar ik geen zakelijk account heb.
Beveelt aan
22 June 2026
Belinda
Venlo
bovenstaande zegt voldoende
Beveelt aan
22 June 2026
G.M.F Kuhne
Nieuwe niedorp
Ik heb geen factuur ontvangen en met mijn inlogggegevens kom ik er ook niet in. als ik mijn emailadres gebruik waar jullie dit op sturen en welke juist is krijg ik een foutmelding met onjuiste email adres. Graag ontvang ik mijn factuur en een reactie waarom dit niet werkt
Beveelt niet aan
22 June 2026
Miranda
Oosterland
Soms is het lastig een bepaalde postzegel te vinden
Beveelt aan
22 June 2026
Ineke
Heesch
Vroeger......... heb ik gewerkt bij de ptt , post bezorgen. Het is heel hard werken !. Nu, met een webshop, voor vb de postzeges. Ik ben zeer tevreden. Bovendien, sommige mensen klagen dat de zegel zo duur word. Ach joh, een postzegel plakken, waar is die tijd gebleven. Aanbevelen!- nee. Denk toch eens na mensenlief Bedankt post.nl
Beveelt niet aan
22 June 2026
Monique
Berkel en rodenrijs
Makkelijk te bestellen, netjes verpakt, snel geleverd.
Beveelt aan
22 June 2026
Marte
Lopikerkapel
Leuke postzegels te bestellen welke niet in winkel te koop zijn; alleen jammer van de kostprijs
Beveelt aan
22 June 2026
Anton
Oude Tonge
Ik heb mijn zending niet ontvangen
Beveelt niet aan
22 June 2026
N.
U.
Wij als uitvaartondernemers zijn verplicht om de sets van 20 spoed rouwzegels aan te schaffen voor toekomstige nabestaanden. Daarbij moeten we behoorlijk in de buidel tasten voor een goede voorraad. Post nl zegt dat 1 juli pas beginnen in 1 dag leveren. Maar ik heb al in maart gemerkt met de huidige rouwzegels dat levering njet meer gegarandeert is in een dag. Maar alternatief was er toen al niet. Kwalijke zaak van post nl. Ik adviseer de nabestaanden de rouwkaart digitaal aan te maken. Dit gaat veel sneller en is direct te versturen zonder meerprijs. Dus Post NL deze verhoging gaat u veel omzet kosten in de toekomst.
Beveelt niet aan
21 June 2026
Johan Uitvaartzorg
Arnhem
Met wachtwoorden, lastig!! Wanneer krijg ik het geld van mijn retour gezonden oude rouwzegels een keer terug?
Beveelt niet aan
21 June 2026
Hoefakker
Ermelo
Ik heb voor het eerst mijn eigen zegels laten maken en oh wat een feest! Supermooie zegels. En de levering was ook netjes.
Beveelt aan
21 June 2026
Leena
Oosterhout
Waldorpstraat 3
2521CA Den haag
Branch
IT, Technologie
Specializations
Webdesign, E-commerce
Webshops