Filters

9

Goede levering

De levering is gewoon goed gegaan. Alleen dacht ik dat mijn bestelling iets sneller zou komen. Maar ik had niet goed gekeken, want de verwachtte leverdatum stond gewoon in de mail. En op die dag kwam mijn bestelling ook gewoon binnen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling komt niet aan

Postzegels besteld, na meer dan een week nog niet binnen en moet nog meerdere dagen wachten voor een vergoeding. Had ze beter in de winkel kunnen kopen. Medewerker online ook onbeleefd en niet behulpzaam.

  • Aanbevelen? Nee
6

Snel geleverd maar afdruk donkerder dan aangeleverd

Helaas is dit de derde keer dat ik persoonlijke postzegels heb besteld (3 x andere afbeelding) maar op de postzegel worden de kleuren en de afbeelding anders dan aangeleverd. Vaak donkerder en minder scherp. Dat is jammer zeker met een rol van 100 stuks.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Snelle afhandeling en af en toe iets extra's

  • Aanbevelen? Ja
5

Je krijgt niet altijd hetgeen op jullie site afgebeeld staat.

Je krijgt niet altijd hetgeen op jullie site afgebeeld staat. Ik bestelde de afgebeelde rouwprio zegels (afbeelding mailer) op jullie site en ik krijg een heel slap velletje papier, PostNl onwaardig. Jullie vergeten dat een heel groot deel naar filatelisten gaat Ook staat rouw zegel 2 (die bruine zegel) in de nieuwe PostNL lay out 50 maal 2,80 eu is 140, eu en als je die besteld krijg je de oude lay out. Dus opletten…. Wat op de site staat moet je leveren. Gelukkig hebben jullie fijne mensen zitten bij collect club. Die weten vaak alles weer te herstellen. Maar het gaat zo stroef bij jullie. Voorkom een hoop ergernis door te leveren wat je te koop aanbiedt. Met vriendelijke groet Paul Vliem Ik vul ja in omdat ik jullie het voordeel van de twijfel geef.

  • Aanbevelen? Ja
2

Onbetrouwbaar

Ik heb postzegels besteld. Die zouden bezorgd worden, maar zijn naar een pist nl punt ver weg van mij gestuurd terwijl ik in het buitenland ben en ze niet op kan halen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Op zicht acceptabel maar langzaam.

Bestelling van postzegels duurt te lang. Belt je met service kunt je net zo goed bellen met een smid in Albanië. Verstaat je ook niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super tevreden

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Fijn om verschillende postzegels te kunnen kopen voor op de brieven van mijn penpals

Ik ben tevreden over de keuze van verschilende afbeeldingen op postzegels om op de brieven naar mijn penpals te sturen. Minpunt; ik kan geen peiority stickers kopen omdar ik geen zakelijk account heb.

  • Aanbevelen? Ja
8

leuke en bijzondere postzegels

bovenstaande zegt voldoende

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestelling is juist gegaan maar inlog en factuur niet

Ik heb geen factuur ontvangen en met mijn inlogggegevens kom ik er ook niet in. als ik mijn emailadres gebruik waar jullie dit op sturen en welke juist is krijg ik een foutmelding met onjuiste email adres. Graag ontvang ik mijn factuur en een reactie waarom dit niet werkt

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijn om zo postzegels te bestellen

Soms is het lastig een bepaalde postzegel te vinden

  • Aanbevelen? Ja
10

Een hele goede SERVICE

Vroeger......... heb ik gewerkt bij de ptt , post bezorgen. Het is heel hard werken !. Nu, met een webshop, voor vb de postzeges. Ik ben zeer tevreden. Bovendien, sommige mensen klagen dat de zegel zo duur word. Ach joh, een postzegel plakken, waar is die tijd gebleven. Aanbevelen!- nee. Denk toch eens na mensenlief Bedankt post.nl

  • Aanbevelen? Nee
10

Makkelijk te bestellen, netjes verpakt, snel geleverd.

Makkelijk te bestellen, netjes verpakt, snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig bestellen

Leuke postzegels te bestellen welke niet in winkel te koop zijn; alleen jammer van de kostprijs

  • Aanbevelen? Ja
1

Niets ontvangen

Ik heb mijn zending niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
3

Nieuwe belachelijke hoge kosten rouwzegels

Wij als uitvaartondernemers zijn verplicht om de sets van 20 spoed rouwzegels aan te schaffen voor toekomstige nabestaanden. Daarbij moeten we behoorlijk in de buidel tasten voor een goede voorraad. Post nl zegt dat 1 juli pas beginnen in 1 dag leveren. Maar ik heb al in maart gemerkt met de huidige rouwzegels dat levering njet meer gegarandeert is in een dag. Maar alternatief was er toen al niet. Kwalijke zaak van post nl. Ik adviseer de nabestaanden de rouwkaart digitaal aan te maken. Dit gaat veel sneller en is direct te versturen zonder meerprijs. Dus Post NL deze verhoging gaat u veel omzet kosten in de toekomst.

  • Aanbevelen? Nee
6

Lastig bestellen

Met wachtwoorden, lastig!! Wanneer krijg ik het geld van mijn retour gezonden oude rouwzegels een keer terug?

  • Aanbevelen? Nee
10

Superblij met de zegels

Ik heb voor het eerst mijn eigen zegels laten maken en oh wat een feest! Supermooie zegels. En de levering was ook netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

makkelijk zoeken ,vele items te vinden, je kan gemakkelijk je verzameling aanvullen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig

goede communicatie en correcte bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en makkelijk bestellen

Postzegels besteld, meerdere velletjes. De volgende dag laten ze al binnen op de mat. Zeer snelle levering en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Overzichtelijk en gemak

Weetjes, nieuwste uitgaven, vlotte levering, nette verpakking. Jammer dat het tekenen voor ontvangst niet gedaan wordt, wat wel is aangegeven, gaat gewoon in de brievenbus terwijl je thuis blijft voor het in ontvangst nemen. Met vriendelijke groet, Gerard

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een mooie postzegels zijn er te koop. Een feest voor het oog!

Mooie producten, de postzegels met natuur als onderwerp. Deze zouden meer bekendheid mogen krijgen. Hiermee wordt een kaart of brief versturen nog leuker!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Waldorpstraat 3

2521CA Den haag

0900-0990

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.