Laden reviews...
Laden reviews...
2.446 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen vooral positieve ervaringen met snelle leveringen en een gebruiksvriendelijke site. Klanten prijzen de kwaliteit van de postzegels en de overzichtelijkheid van het bestelproces. Er zijn meldingen van vertragingen en leveringsvraagstukken, maar die komen minder frequent voor. Over het geheel genomen blijft de indruk positief en betrouwbaar.
Prima
Beveelt aan
28 June 2026
Ed
Goes
Als ik on line postzegels bestel kan ik ook bijzondere bestellen, En het wordt altijd heel snel bezorgd. Ik bestel ook on line omdat ik fysiek niet naar een winkel kan. Dus reuze makkelijk voor mij. En ja ik gebruik nog postzegels omdat ik nog van het, inmiddels ouderwetse, brieven en kaarten schrijven hou! Veel leuker dan mails.
Beveelt aan
28 June 2026
Ivon
Haarlem
Het gaat hier om de webshop en niet de creativiteit en themakeuze van de postzegels, want dat is sinds de privatisering een schande voor de Nederlandse cultuur. Een groot gemis van de webshop is het feit dat je als filatelist geen losse postzegels kunt bestellen anders dan via een jaarabonnement. Past natuurlijk niet in het verdienmodel.
Beveelt niet aan
28 June 2026
Jos
Apeldoorn
Ik heb postzegels besteld en ging zeer makkelijker en vlot. De bestelling kwam na een dag binnen.
Beveelt aan
27 June 2026
MG ten Berge
Weesp
Ik bestel altijd via de website. Ging jaren goed tot ik mij realiseerde dat een deelbestelling niet was aangekomen. Na drie weken vond ik dat vreemd. Klantenservice gebeld en binnen drie dagen had Henk Hazenbroek alles rechtgezet. Geweldig goede service en erg blij dat ik de ontbrekende zegels alsnog ontvangen heb. Chapeau!
Beveelt aan
27 June 2026
Jeannette
Sint-ANNALAND
O.K.
Beveelt aan
27 June 2026
Karel Majoor
Maastricht
gemakelijk te bestellen en het betalen i+ging gemakkelijk.
Beveelt aan
27 June 2026
christiaan
Hardenberg
Na een week de bestelling nog niet ontvangen
Beveelt niet aan
27 June 2026
Karen de Grood
NIJMEGEN
Ik koop de Postcrossing postzegels hier omdat ik ze nergens anders kan kopen en ik moet ze hebben!
Beveelt aan
27 June 2026
Henriëtte
Arnhem
Makkelijk, goede terugkoppeling status en snelle levering.
Beveelt aan
25 June 2026
I.
Eersel
altijd Tevreden over de Verzending en de Duidelijkheid er over
Beveelt aan
25 June 2026
Monica
Nieuwerkerk aan den ijssel
Jammer dat de Nederlandse flora en fauna niet op mooie postzegels te koop is, wel vogels van Saba, ook wel mooi maar die zie je niet hier in Nederland Aanbevelen ja of nee is te kort door de bocht
Beveelt aan
24 June 2026
D
Goeree Overflakkee
snelle verzending
Beveelt aan
24 June 2026
Ton Lagendijk
Ridderkerk
Werkt goed
Beveelt aan
24 June 2026
Kees
Landgraaf
Ik heb wederom postzegels met eigen logo erop besteld. Op tijd en prima geleverd.
Beveelt aan
23 June 2026
Jiri Ambroz
Venlo
De levering is gewoon goed gegaan. Alleen dacht ik dat mijn bestelling iets sneller zou komen. Maar ik had niet goed gekeken, want de verwachtte leverdatum stond gewoon in de mail. En op die dag kwam mijn bestelling ook gewoon binnen.
Beveelt aan
23 June 2026
Carlo
Den Burg
Postzegels besteld, na meer dan een week nog niet binnen en moet nog meerdere dagen wachten voor een vergoeding. Had ze beter in de winkel kunnen kopen. Medewerker online ook onbeleefd en niet behulpzaam.
Beveelt niet aan
23 June 2026
D.
Griendtsveen
Helaas is dit de derde keer dat ik persoonlijke postzegels heb besteld (3 x andere afbeelding) maar op de postzegel worden de kleuren en de afbeelding anders dan aangeleverd. Vaak donkerder en minder scherp. Dat is jammer zeker met een rol van 100 stuks.
Beveelt aan
23 June 2026
Jennie
Merselo
Snelle afhandeling en af en toe iets extra's
Beveelt aan
23 June 2026
Leny
Wageningen
Je krijgt niet altijd hetgeen op jullie site afgebeeld staat. Ik bestelde de afgebeelde rouwprio zegels (afbeelding mailer) op jullie site en ik krijg een heel slap velletje papier, PostNl onwaardig. Jullie vergeten dat een heel groot deel naar filatelisten gaat Ook staat rouw zegel 2 (die bruine zegel) in de nieuwe PostNL lay out 50 maal 2,80 eu is 140, eu en als je die besteld krijg je de oude lay out. Dus opletten…. Wat op de site staat moet je leveren. Gelukkig hebben jullie fijne mensen zitten bij collect club. Die weten vaak alles weer te herstellen. Maar het gaat zo stroef bij jullie. Voorkom een hoop ergernis door te leveren wat je te koop aanbiedt. Met vriendelijke groet Paul Vliem Ik vul ja in omdat ik jullie het voordeel van de twijfel geef.
Beveelt aan
22 June 2026
Paul
Sassenheim
Ik heb postzegels besteld. Die zouden bezorgd worden, maar zijn naar een pist nl punt ver weg van mij gestuurd terwijl ik in het buitenland ben en ze niet op kan halen.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Madeline ter Horst-Mees
Amsterdam
Bestelling van postzegels duurt te lang. Belt je met service kunt je net zo goed bellen met een smid in Albanië. Verstaat je ook niet.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Jens
Doetinchem
Heel goed
Beveelt aan
22 June 2026
Thea
Aalst
Ik ben tevreden over de keuze van verschilende afbeeldingen op postzegels om op de brieven naar mijn penpals te sturen. Minpunt; ik kan geen peiority stickers kopen omdar ik geen zakelijk account heb.
Beveelt aan
22 June 2026
Belinda
Venlo
bovenstaande zegt voldoende
Beveelt aan
22 June 2026
G.M.F Kuhne
Nieuwe niedorp
Waldorpstraat 3
2521CA Den haag
Branch
IT, Technologie
Specializations
Webdesign, E-commerce
Webshops