Naar volle tevredenheid

Onze ervaringen met Uitgetypt.nl zijn uitstekend. De omgeving waarbinnen bestanden worden geupload is duidelijk en klantvriendelijk. Er wordt door het team altijd goed en oplossings- en klantgericht meegedacht. De communicatie is duidelijk; ook als het niet lukt om binnen de gestelde termijn te leveren wordt dit tijdig aangegeven. De kwaliteit van uitgewerkte transcripten is erg goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering!

Ik ben enorm geholpen door Uitgetypt.nl. De gevraagde transcripten zijn snel en nauwkeurig geleverd. Het zeer vriendelijke personeel heeft mij telefonisch goed geholpen. Ik zou dan ook zeker de diensten van Uitgetypt.nl aanraden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekend verzorgde transcripties van uit interviews, ook uit het in dialect gesproken. Klasse.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en heldere communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, accuraat, efficiënt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden over de service, snelheid en waargemaakte verwachtingen; dank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, punctueel, verzorgd werk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed concept

De zinsopbouw kan soms beter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle verwerking tegen lage kosten. Snelle communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De website: helder, simpel, geen overbodige info en alles doet het goed, een verademing. De service: we vroegen om 24 uur service, de eerste resultaten waren er al binnen 4 uur. Geweldig! De kwaliteit: niet alleen snel maar ook super zorgvuldig, dat terwijl we de 'woordelijk' optie hadden besteld. Het zag er uit of de uittyper er een week over had gedaan en alle correcties ook meteen even had doorgevoerd. Echt perfect. De communicatie: zowel telefonisch als via email een heel prettige behandeling, sympathiek, meedenkend en enthousiast en professioneel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer servicegericht, persoonlijk en vriendelijk. Op tijd geleverd en duidelijke prijsopgave vooraf.

Focus ligt op audiobestanden; niet helemaal ingericht op video. Uiteindelijk wel gelukt, mede door hulpvaardige instelling van uitgetypt.nl

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering; Adequate opvolging en correctie.

Bij verschillende interviews de mogelijkheid bieden om één persoon te kiezen die de verschillende interviews uitwerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Transcriptie perfect aangeleverd gekregen, snelle en duidelijke service! Ik ben zeer en zeer tevreden over Uitgetypt.nl.

Geen verbeterpunten, ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige communicatie, flexibel, snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle en kwalitatieve service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en goede communicatie. Heeft mij veel tijd, moeite en frustratie bespaard.

Ik had een begrip van te voren aangegeven, maar deze was alsnog verkeerd getypt. Klein foutje, niet erg en zo opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service met top kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vijf sterren. 1. De kwaliteit van de transcripten zijn van zeer goede kwaliteit. Intonaties duidelijk en duidelijk met de tijd aangeduid waar een stukje fragment niet te horen was. 2. Communicatie is eerlijk en meedenkend, 6 sterren. 3. Prettige, beveiligde omgeving waar het uploaden van de bestanden zeer makkelijk is. Jacco en Judith bedankt voor de oprechte samenwerking.

Geen verbeterpunten, kan het iedereen aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De transcriptie was een week eerder klaar als de deadline. Bij het document dat ik kreeg, was er altijd duidelijk met de tijd aangeduid waar ze een stukje fragment niet goed begrepen.

Ik begreep meestal wel de fragmenten die onduidelijk voor hen waren. Dit was voor mij een beetje extra werk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

betrouwbaar. levert volgens afspraak, kwaliteit is goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen beloftes na. En zelfs meer dan dat. Er werd mij aan de telefoon verteld dat het heel druk was en het wel 7 werkdagen zou kunnen duren maar dat ze zouden proberen het binnen 3 dagen te doen. uiteindelijk had ik binnen twee dagen uitgeschreven retour.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelheid en kwaliteit zijn erg goed. Communicatie met het bedrijf zelf, is fantastisch en accuraat. Dit bedrijf is top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de transcriptie die ik liet uitvoeren bij Uitgetypt.nl. In plaats van de aangegeven 5 werkdagen, kreeg ik het transcript al na 1 dag toegestuurd. Ik zou Uitgetypt.nl zeker aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige manier van contact, snel en kundig. Omzetting inclusief intonaties duidelijk middels komma’s. Ben erg tevreden!

Geen.

Over Uitgetypt.nl