Ik heb uitstekende transcripten ontvangen. De levering was zeer snel.

Ik heb uitstekende transcripten ontvangen. De levering was zeer snel.

Snel, foutloos en voordelig.

Transcriptie van een lastige medische video in het Engels is vlekkeloos verlopen. Snel, foutloos en voordelig. Wat mij betreft een aanrader.

Uitwerking podcast

Prima transcriptie van onze podcast.

Service top en de snelheid van leveren was super

Super ervaring en fijne communicatie. Ik belde voor een vertaling van een film van 4 minuten die in het Engels gesproken is en naar het Frans vertaalt moest worden en of dat binnen een paar uur gerealiseerd kon worden. Het antwoordt: Natuurlijk! En ja hoor, binnen 4 uur had ik de Franse vertaling in de mail om hem zo boven mijn film te monteren :)

Goed,snel,toppers

Bestanden geupload en vrij snel al de eerste terug gekregen. Ruim binnen de deadline en gewoon goed.

Vakkundig, professioneel en eerlijk

Uitgetypt heeft een goede site met duidelijke informatie. Voorafgaand aan de uitvoering van de opdracht worden de voorwaarden helder gecommuniceerd. Dus geen kosten of verrassingen achteraf. Zelfs bij een slechte geluidsopname levert Uitgetypt een perfecte transcriptie. De gevraagde transcriptie werd ruim binnen de levertijd opgeleverd.

Prima service, denken mee en werken snel!

Hele prettige service, ze denken goed met je mee. Er is goed gekeken naar de film en de ondertiteling, goede time management; geleverd op afgesproken tijdstip.

Transcripten op tijd en netjes geleverd, zeer behulpzame medewerkers.

Mag consistenter.

Door de uitwerking doorverschillende typiste verschillen de uitwerkingen. Ik zou 1 opdracht bij 1 typiste zetten. Dan is de uitwerking consistent en komen worden (medisch) bekender voor en dus makkelijker uittypen. Nu had de 1 wel dwarslaesie en de andere dit niet.

Snel en goed met geheimhouding

Transcripties werden snel geleverd en waren goed uitgewerkt. Ook een geheimhoudingsverklaring werd voorafgaand aan de opdracht verstrekt, waardoor de vertrouwelijkheid kon worden gewaarborgd.

Opname werd eerder dan verwacht opgestuurd, dat was erg prettig.

Snel en correct

Super tevreden

Snelle service, prima transcripten, goed bereikbaar, heldere communicatie ook als er wat vertraging was door zieke medewerkers (slechts bij 1 transcript)

goede kwaliteit, goede service

Prima transcriptie, zeer goede service en response

Zeer precies getranscribeerd en snelle levering!

Zeer precies getranscribeerd en snelle levering

Snelle en uitstekende service.

Snelle en uitstekende service.

Perfecte kwalitatieve en snelle service!

Mijn transcript werd binnen de beloofde tijd geleverd en was perfect uitgetypt. Geen schrijffouten en de speciale richtlijnen die ik had meegegeven werden perfect in acht genomen. De service van Uitgetypt.nl heeft me heel wat zweet, koffie en tijd bespaard en ik zou zo opnieuw gebruik maken van hun diensten! Zeker een aanrader!

Goed, snel, en de rekening viel uiteindelijk mee.

Goed, snel, en de rekening viel uiteindelijk mee.

Great service

Service quality was good and fast.

Gewelidig!

Via Uitgetypt.nl heb ik mijn scripties laten verwerken. Wat een super bedrijf, eerlijke prijs, snel & goed verwerkt, en heel vriendelijk personeel. Ik kan Uitgetypt.nl echt iedereen aanraden.

Mijn ervaring met Uitgetypt.nl is uitstekend. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van mij als klant en de transcripten worden netjes op tijd, in een mooie lay-out aangeleverd. En het scheelt mij een hoop tijd.

Super snelle en vriendelijke transcriptie service!

Ik heb van hun service gebruikgemaakt om twee van mijn colleges uit te typen. Beide transcripties werden binnen de afgesproken termijn geleverd. Beide transcripten waren zo goed als perfect. De enige fouten waren hoogstwaarschijnlijk te wijten aan het feit dat een het Vlaamse opnamen was. Ik zou de website zeker aanraden en zal in de toekomst nog gebruik van hun service.

Trustworthy company, good service

Good quality end product, smooth communication, very professional staff.

Snelle service, goede kwaliteit

Voor een spoedklus moest ik snel een audiobestand van twee uur laten uitwerken. Uitgetypt heeft dit perfect gedaan, binnen 24 uur in plaats van de 48 uur die ik had afgesproken. Klasse!

SuperService

Zondag avond de website "gegoogled": handige website, waarbij direct de kosten zichtbaar worden. De prijs is afhankelijk van veel meer keuzes dan ik kon bedenken. Maandagmorgen daaropvolgend contact en maandagmiddag het transcript in huis. Mooier kan niet. O ja, toch wel. Ik heb de keuze "samenvatting toevoegen" aangeklikt en kreeg een prima, bondige samenvatting meegestuurd. Klasse