Fijne samenwerking, mooie uitwerking, blij persoon!!

Mijn ervaring, werd meteen vanaf het eerste telefoontje fijn geholpen, actief meedenken vanuit beide belangen. Prettig contact ook daarna en systeem werkt goed. Had mijn uitwerking ook super snel terug. Werd er oprecht blij van, dat dit alles zo snel en prettig kon verlopen. Mijn complimenten en mijn dank daarvoor!!

snelle en professionele service!

Transcripten binnen enkele dagen ontvangen en super tevreden mee. Aanrader!

Snelle en perfecte ondertitelingservice

Uitgetypt heeft een duidelijke website waarin de procedures helder zijn omschreven. Direct duidelijk wat de kosten van een productie op maat zijn, alsook verwachtingen qua planning. Het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar, neemt meteen contact op bij vragen. Het opgeleverde werk [de ondertiteling] is van goede kwaliteit, er wordt qua vormgeving rekening gehouden met huisstijlwensen.

Goede en snelle levering

Mijn audio bestanden zijn vlot en goed getranscribeerd. Er is zelfs moeite gedaan om ingewikkelde vaktechnische worden op te zoeken en goed te verwerken.

Voor ons kantoor de eerste ervaring met transcriptie

De geluidsbestanden die ons kantoor u gemaild heeft, zijn best maar niet perfekt. Vraag: Ons kantoor heeft nog een geluisopname in het Italiaans. Is dat een probleem om te transcriberen.

Top.

Snel en kwalitatief. Onduidelijkheden over het proces worden nagevraagd. Goede service dus.

Fijne service, zeker een aanrader

Snel, prettige communicatie en zorgvuldig

Snel, goed en persoonlijk

Al heel snel kreeg ik de eerste transcripten. Ook een enkele vraag die mij duidelijk maakte dat de opnames zorgvuldig bekeken en getranscribeerd werden. De benadering was daardoor erg persoonlijk en over het resultaat ben ik zeer tevreden! Dus wat mij betreft zeker een aanbeveling.

Zeer professionele begeleiding en snelle uitwerking

Zeer professionele begeleiding en snelle uitwerking. Zeer tevreden!

Snelle en nette service

Ik heb gebruik gemaakt van Uitgetypt om een verslag uit te werken. Super snel en netjes uitgewerkt. Top Service!

Goed en zorgvuldig

Nauwkeurig te werk gegaan, goed resultaat, prettige communicatie.

Mijn eerste ervaring met Uitgetypt.nl is meteen enorm positief. Ik had van tevoren wat zenuwen omdat mijn opname (licht) vertrouwelijke informatie bevatte, maar een medewerker wist me gerust te stellen. De transcriptie kwam 2 dagen eerder dan verwacht en was perfect uitgewerkt. Mijn enige minpunt? Dat ik dit niet eerder heb ontdekt... Ik zal nog veel vaker een beroep op ze doen.

Snelle, accurate service

Spoedklusje dat snel gedaan werd. Ik heb in het transcript geen fout kunnen ontdekken. Een goed adres om te onthouden!

Snel en perfect

Onze twee aangeleverde geluidsbestanden werden snel en zeer goed uitgewerkt aangeleverd. Het materiaal was vervolgens perfect te gebruiken voor interne verslaglegging.

Snelle en kwalitatieve service!

Voor de transcripties van mijn interviews ben ik zeer content met de service van uitgetypt. Ze leveren snel en de uitwerkingen zijn overzichtelijk opgemaakt!

Goede service en transcripten zijn altijd nagenoeg perfect!

Uitgetypt doet precies wat ze moeten doen. De transcripten zijn nagenoeg perfect uitgewerkt. Af en toe moet je zelf nog hele kleine stukjes terugluisteren en aanvullen, maar dit is geen werk vergeleken met zelf transcriberen. Daarnaast beantwoorden ze super snel je vragen en denken ze mee met je, zeker als je een grote bestelling hebt. Ik zou het zeker aanraden!

Snelle service en goede kwaliteit

Contact via chat was snel en behulpzaam. Daarna snel goed werk geleverd.

Snel en correct

Spoedklusje dat mij een hoop tijd bespaard heeft.

snelle service en schappelijke prijs

perfect uitgeschreven teksten werden snel geleverd, bij vragen wordt snel geantwoord, hele redelijk prijs.

snel behandeld

professioneel en snel behandeld

Fijne aandachtige hulp, met extra oog voor kwaliteit!

Super fijne communicatie en aandacht vanaf contact moment nummer 1. Er wordt overzicht gecreëerd en kwaliteit geleverd voor een hele eerlijke prijs. Het resultaat en de aandacht voor de uitwerking is letterlijk perfect!

Zeer positief

Uitgetypt werkt snel en levert goed resultaat

Snel, goed en prettig, bij Uitgetypt ben je aan het juiste adres voor het laten transcriberen van in

Ik beveel Uitgetypt aan.

Snelle en goede service

Ik heb een interview met meerdere mensen (meer dan een uur) laten uitwerken. Dat heeft Uitgetypt snel en vakkundig gedaan.

Goed.

Mijn ervaring is goed, echter moet wel wat langer wachten voordat de transcriptie gereed is.