Voor ons kantoor de eerste ervaring met transcriptie

De geluidsbestanden die ons kantoor u gemaild heeft, zijn best maar niet perfekt. Vraag: Ons kantoor heeft nog een geluisopname in het Italiaans. Is dat een probleem om te transcriberen.

Top.

Snel en kwalitatief. Onduidelijkheden over het proces worden nagevraagd. Goede service dus.

Fijne service, zeker een aanrader

Snel, prettige communicatie en zorgvuldig

Snel, goed en persoonlijk

Al heel snel kreeg ik de eerste transcripten. Ook een enkele vraag die mij duidelijk maakte dat de opnames zorgvuldig bekeken en getranscribeerd werden. De benadering was daardoor erg persoonlijk en over het resultaat ben ik zeer tevreden! Dus wat mij betreft zeker een aanbeveling.

Zeer professionele begeleiding en snelle uitwerking

Zeer professionele begeleiding en snelle uitwerking. Zeer tevreden!

Snelle en nette service

Ik heb gebruik gemaakt van Uitgetypt om een verslag uit te werken. Super snel en netjes uitgewerkt. Top Service!

Goed en zorgvuldig

Nauwkeurig te werk gegaan, goed resultaat, prettige communicatie.

Mijn eerste ervaring met Uitgetypt.nl is meteen enorm positief. Ik had van tevoren wat zenuwen omdat mijn opname (licht) vertrouwelijke informatie bevatte, maar een medewerker wist me gerust te stellen. De transcriptie kwam 2 dagen eerder dan verwacht en was perfect uitgewerkt. Mijn enige minpunt? Dat ik dit niet eerder heb ontdekt... Ik zal nog veel vaker een beroep op ze doen.

Snelle, accurate service

Spoedklusje dat snel gedaan werd. Ik heb in het transcript geen fout kunnen ontdekken. Een goed adres om te onthouden!

Snel en perfect

Onze twee aangeleverde geluidsbestanden werden snel en zeer goed uitgewerkt aangeleverd. Het materiaal was vervolgens perfect te gebruiken voor interne verslaglegging.

Snelle en kwalitatieve service!

Voor de transcripties van mijn interviews ben ik zeer content met de service van uitgetypt. Ze leveren snel en de uitwerkingen zijn overzichtelijk opgemaakt!

Goede service en transcripten zijn altijd nagenoeg perfect!

Uitgetypt doet precies wat ze moeten doen. De transcripten zijn nagenoeg perfect uitgewerkt. Af en toe moet je zelf nog hele kleine stukjes terugluisteren en aanvullen, maar dit is geen werk vergeleken met zelf transcriberen. Daarnaast beantwoorden ze super snel je vragen en denken ze mee met je, zeker als je een grote bestelling hebt. Ik zou het zeker aanraden!

Snelle service en goede kwaliteit

Contact via chat was snel en behulpzaam. Daarna snel goed werk geleverd.

Snel en correct

Spoedklusje dat mij een hoop tijd bespaard heeft.

snelle service en schappelijke prijs

perfect uitgeschreven teksten werden snel geleverd, bij vragen wordt snel geantwoord, hele redelijk prijs.

snel behandeld

professioneel en snel behandeld

Fijne aandachtige hulp, met extra oog voor kwaliteit!

Super fijne communicatie en aandacht vanaf contact moment nummer 1. Er wordt overzicht gecreëerd en kwaliteit geleverd voor een hele eerlijke prijs. Het resultaat en de aandacht voor de uitwerking is letterlijk perfect!

Zeer positief

Uitgetypt werkt snel en levert goed resultaat

Snel, goed en prettig, bij Uitgetypt ben je aan het juiste adres voor het laten transcriberen van in

Ik beveel Uitgetypt aan.

Snelle en goede service

Ik heb een interview met meerdere mensen (meer dan een uur) laten uitwerken. Dat heeft Uitgetypt snel en vakkundig gedaan.

Goed.

Mijn ervaring is goed, echter moet wel wat langer wachten voordat de transcriptie gereed is.

Zeer goed!

Helemaal tevreden liefs een studente die zelf geen tijd had op te transcriberen xxx

Echt heel goed!

Site is duidelijk en proces is makkelijk, binnen de tijdsafspraak en uitwerking is goed. Erg tevreden.

Een serie audio interviews zijn accuraat en tot goed leesbare transcripten omgevormd. Tijdens het proces was er prima communicatie. De resultaten waren makkelijk downloadbaar via een link op de website. En over de uiteindelijke factuur waren geen misverstanden.

Goede service van A tot Z

Prettige website met duidelijke informatie, ook de calculator is fijn, want dan weet je precies waar je aan toe bent. Dit heeft mij overtuigd om online direct een spoedopdracht in te dienen. Vervolgens nog telefonisch contact gehad i.v.m. wat wijzigingen en hierin werd ik zeer goed en snel geholpen. De uitwerking van de ondertiteling is ook goed en op tijd geleverd.