Goede transcripten, op tijd geleverd, prima betaalbaar

Een prima oplossing om interviews te laten transcriberen. Soms enige onduidelijkheid over de exacte opleverdatum (wel een uiterlijke datum, maar soms wil ik het graag specifieker weten), maar bij contact is er vaak flexibiliteit mogelijk. Transcripten zijn top notch, altijd betrouwbaar, foutloos uitgewerkt (vaktermen daargelaten, maar dat kan ik ze niet aanrekenen).

Snel, betrouwbaar, klantgericht.

Snel, betrouwbaar, klantgericht.

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening

Duidelijke site, na die te hebben geraadpleegd gebeld en goed geholpen aan de telefoon. Duidelijke info en vriendelijk. Er zijn nu wat langere tijdslijnen maar dat is vanaf het begin aangegeven. Alle transcripten zijn binnen die tijdslijnen opgeleverd. Wat ik ook een heel groot pluspunt vind is dat de transcripten qua spelling ook foutloos zijn opgeleverd. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Bedankt Rob! We zijn u graag weer snel van dienst. Prettige dag verder, Mvg, team Uitgetypt.

In ons account hebben wij dit ook al doorgegeven. Er is hele goede kwaliteit opgeleverd. We komen volgende keer zeker weer bij jullie terug voor een opdracht. Fijne jaarwisseling! HVK Stevens Jacqueline Ploeg-Sanôu

Bedankt Jacqueline, erg fijn om te horen! We hopen snel weer te mogen transcriberen voor jullie. Fijne dag verder.

prima verzorgd

snel en efficiënt

goed resultaat binnen de gestelde deadline

Echt helemaal top! Met alles zeer behulpzaam en snelle levering

Ontzettend tevreden

Voor mijn werk laat ik regelmatig documenten transcriberen. Het wordt exact uitgeschreven en delen die moeilijk hoorbaar zijn worden eerlijk beschreven in het transcript.

Snel en precieze service

Hele fijne manier van materiaal aanleveren, dan wordt er snel geinformeerd wanneer het transcript klaar is en als het druk is krijg je dat ook zsm te weten. Fijne manier van communiceren. Heel tevreden!

Verzorgde snelle service zonder gedoe

Fijne snelle service met een groot gebruiksgemak. Het uploaden gaat makkelijk met als het terugvinden van de transcripties die er verzorgd uitzien.

Goede service, zo snel mogelijk en accuraat

Ik heb heel prettig met dit bureau gewerkt veel interviews laten uitwerken. Als er eens iets was stonden ze me snel te woord. ik ben zeer tevreden over de geleverde kwaliteit.

Prima, alleen niet alle docs kunnen geupload worden in het systeem

Accuraat, snel werk als je eenmaal binnen bent. website niet zo makkelijk.

fijne vlotte service

Als jaren werkt Uitgetypt diverse bestanden voor ons uit; prettig, accuraat en veilig.

Snel, denken mee, oplossingsgericht, prima contact en service!

Ik had een spoedklus, die is ondanks grote drukte bij Uitgetypt.nl snel opgepakt. Werd bij geen gehoor teruggebeld. Fijne service, prettig contact!

Ik ben echt tevreden en geholpen. Resultaat naar verwachting.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de transcriptie. Ik had gekozen voor levering binnen 24 uur en kreeg de transcriptie enkele uren daarvoor al binnen, superfijn.

goede en snelle service

eenvoudig om een offerte op te vragen. Snelle service, duidelijke afspraken kunnen maken over de oplevering.

Veel tapes laten transcriberen (ENG + NL) en heel tevreden hoe accuraat en snel dat ging.

Het bureau is communicatief, legt contact bij hobbels of onduidelijkheden, is open over leveringstijden en levert kwalitatief heel goed werk.

Klantvriendelijk en transparant

Het transcriberen van onderzoeksdata is een intensieve en tijdrovende activiteit. Uitgetypt heeft deze taak op uitstekende wijze voor me uitgevoerd. Het meedenken, hun snelle reacties op vragen en tot slot hun transparante manier van werken maken voor mij dat ze een tien verdienen!! Dank jullie wel!

Top communicatie en levering van hun dienst.

Wij hebben een erg fijne samenwerking met Uitgetypt.nl gehad! De communicatie was heel open en duidelijk, ze dachten goed met ons mee waar wij heel erg van houden. En hun afgeleverde werk is top ontvangen, hartstikke bedankt! Teun

Een professioneel, vriendelijk team, met een voorbeeldige taakopvatting.

Ze denken met je mee. Zijn flexibel waar het kan en accuraat waar het moet. Heel belangrijk: je kunt volkomen op ze vertrouwen.

Fijne samenwerking waar er met je mee wordt nagedacht

Mijn laatste ervaring met Uitgetypt was heel positief, zij hebben ondanks grote drukte transcripten in een goede en snelle manier opgeleverd. Als klant voelde ik dat zij onze eigen tijdslijnen respecteerde, en zelfs binnen de deadline hebben opgeleverd. Dit heeft ons ontzettend geholpen en dit waardeer ik enorm aan Uitgetypt.

Vlotte samenwerking en goed resultaat!

Eenvoudig bestelproces, de transcripties zijn op tijd klaar, het resultaat is goed en de communicatie verloopt steeds erg vlot.

Snel en scherp

Snel geregeld en de juiste vragen aan start mbt woorden uit vakjargon.

Perfecte service en kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van uitgetypt.nl. Vooraf goede en heldere communicatie over kosten, aanlevering en planning. Uitstekende kwaliteit van het product en in mijn geval eerder opgeleverd dan afgesproken. Zeer aan te raden!