Een professioneel, vriendelijk team, met een voorbeeldige taakopvatting.

Ze denken met je mee. Zijn flexibel waar het kan en accuraat waar het moet. Heel belangrijk: je kunt volkomen op ze vertrouwen.

Fijne samenwerking waar er met je mee wordt nagedacht

Mijn laatste ervaring met Uitgetypt was heel positief, zij hebben ondanks grote drukte transcripten in een goede en snelle manier opgeleverd. Als klant voelde ik dat zij onze eigen tijdslijnen respecteerde, en zelfs binnen de deadline hebben opgeleverd. Dit heeft ons ontzettend geholpen en dit waardeer ik enorm aan Uitgetypt.

Vlotte samenwerking en goed resultaat!

Eenvoudig bestelproces, de transcripties zijn op tijd klaar, het resultaat is goed en de communicatie verloopt steeds erg vlot.

Snel en scherp

Snel geregeld en de juiste vragen aan start mbt woorden uit vakjargon.

Perfecte service en kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van uitgetypt.nl. Vooraf goede en heldere communicatie over kosten, aanlevering en planning. Uitstekende kwaliteit van het product en in mijn geval eerder opgeleverd dan afgesproken. Zeer aan te raden!

Snelle en accurate levering

Er werd snel een offerte opgesteld die voldeed aan mijn prijs verwachtingen o.b.v. tarieven op de website. Zeer snelle communicatie vanaf meerdere medewerkers. Tijdige levering van gevraagde product zonder verdekte kosten achteraf.

snelle correcte communicatie en mooi eindresultaat

Ik heb contact opgenomen met Uitgetypt.nl in kader van mijn masterthesis. Ze hebben geduldig al mijn vragen beantwoord en zich steeds aan alle afspraken gehouden. Het eindresultaat is een verzorgd word document dat ik direct kan beginnen analyseren. Ik ben zeer tevreden met hun service.

Goede, snelle service met goede communicatie en perfect resultaat

Het contact met de dames en heren van uitgetypt was goed van begin tot eind; duidelijke offerte, goede informatie over deadlines en aanleveren van bestanden, reageren snel en professioneel op eventuele vragen. De website is echt erg gemakkelijk in gebruik en het is erg handig om zelf je bestanden te kunnen uploaden op een moment dat jou uitkomt. Je kan zelf kiezen hoe je je bestanden verwerkt wil hebben (met duidelijke uitleg van de opties) en ook het downloaden is zo gebeurd. De kwaliteit van het werk is goed, met duidelijk aangegeven waar iets niet verstaanbaar was. Al mijn aangeleverde werk is binnen de aangegeven levertijden verwerkt... soms zelf iets eerder!

Uitgetypt.nl heeft me enorm geholpen.

Door de professionele aanpak èn de persoonlijke benadering is mij veel zorg over de uitwerking uit handen genomen. De collega heeft me door een voor mij nieuwe techniek geloodst, waarmee ik weer wat heb geleerd. Ik ben onder de indruk van de snelheid van werken. Het verslag is correct uitgewerkt, tot en met aanduidingen van stiltes (wat deze keer zeer relevant was). Kortom, ik ben blij met hun werkwijze en dat mag iedereen weten! PS Ik geef eigenlijk nooit een tien. Dat vond ik deze keer spijtig, want ik ben echt heel tevreden.

Altijd goed!

Wij hebben in het verleden al samengewerkt met uitgetypt.nl en steeds zijn we heel tevreden van de service. Ook de follow-up is top en ze luisteren heel goed naar onze noden.

Ik heb uitstekende transcripten ontvangen. De levering was zeer snel.

Ik heb uitstekende transcripten ontvangen. De levering was zeer snel.

Snel, foutloos en voordelig.

Transcriptie van een lastige medische video in het Engels is vlekkeloos verlopen. Snel, foutloos en voordelig. Wat mij betreft een aanrader.

Uitwerking podcast

Prima transcriptie van onze podcast.

Service top en de snelheid van leveren was super

Super ervaring en fijne communicatie. Ik belde voor een vertaling van een film van 4 minuten die in het Engels gesproken is en naar het Frans vertaalt moest worden en of dat binnen een paar uur gerealiseerd kon worden. Het antwoordt: Natuurlijk! En ja hoor, binnen 4 uur had ik de Franse vertaling in de mail om hem zo boven mijn film te monteren :)

Goed,snel,toppers

Bestanden geupload en vrij snel al de eerste terug gekregen. Ruim binnen de deadline en gewoon goed.

Vakkundig, professioneel en eerlijk

Uitgetypt heeft een goede site met duidelijke informatie. Voorafgaand aan de uitvoering van de opdracht worden de voorwaarden helder gecommuniceerd. Dus geen kosten of verrassingen achteraf. Zelfs bij een slechte geluidsopname levert Uitgetypt een perfecte transcriptie. De gevraagde transcriptie werd ruim binnen de levertijd opgeleverd.

Prima service, denken mee en werken snel!

Hele prettige service, ze denken goed met je mee. Er is goed gekeken naar de film en de ondertiteling, goede time management; geleverd op afgesproken tijdstip.

Transcripten op tijd en netjes geleverd, zeer behulpzame medewerkers.

Mag consistenter.

Door de uitwerking doorverschillende typiste verschillen de uitwerkingen. Ik zou 1 opdracht bij 1 typiste zetten. Dan is de uitwerking consistent en komen worden (medisch) bekender voor en dus makkelijker uittypen. Nu had de 1 wel dwarslaesie en de andere dit niet.

Snel en goed met geheimhouding

Transcripties werden snel geleverd en waren goed uitgewerkt. Ook een geheimhoudingsverklaring werd voorafgaand aan de opdracht verstrekt, waardoor de vertrouwelijkheid kon worden gewaarborgd.

Opname werd eerder dan verwacht opgestuurd, dat was erg prettig.

Snel en correct

Super tevreden

Snelle service, prima transcripten, goed bereikbaar, heldere communicatie ook als er wat vertraging was door zieke medewerkers (slechts bij 1 transcript)

goede kwaliteit, goede service

Prima transcriptie, zeer goede service en response

Zeer precies getranscribeerd en snelle levering!

Zeer precies getranscribeerd en snelle levering