Zeer goed!

Helemaal tevreden liefs een studente die zelf geen tijd had op te transcriberen xxx

Echt heel goed!

Site is duidelijk en proces is makkelijk, binnen de tijdsafspraak en uitwerking is goed. Erg tevreden.

Een serie audio interviews zijn accuraat en tot goed leesbare transcripten omgevormd. Tijdens het proces was er prima communicatie. De resultaten waren makkelijk downloadbaar via een link op de website. En over de uiteindelijke factuur waren geen misverstanden.

Goede service van A tot Z

Prettige website met duidelijke informatie, ook de calculator is fijn, want dan weet je precies waar je aan toe bent. Dit heeft mij overtuigd om online direct een spoedopdracht in te dienen. Vervolgens nog telefonisch contact gehad i.v.m. wat wijzigingen en hierin werd ik zeer goed en snel geholpen. De uitwerking van de ondertiteling is ook goed en op tijd geleverd.

Snelle en professionele ondertiteling voor onze webinars

Bij Uitgetypt.nl hebben wij nu een aantal webinars laten ondertitelen. De ondertiteling is elke keer net op tijd geleverd. Als er over woorden onduidelijkheden waren is er op een handige manier contact gezocht zodat deze voor de deadline goed in de ondertiteling worden gezet. Daarnaast is het overige contact met de mensen van Uitgetypt.nl ook heel fijn zo kunnen er goede afspraken worden gemaakt over de ondertitelingen.

Werkt als een raket

Werkt echt goed. Heb 6 podcast afleveringen woordelijk laten uitschrijven. Snel gedaan, goed betaalbaar en amper een verkeerd woord in te vinden.

Compleet binnen het opgegeven termijn afgeleverd

Uitstekend!

Ik was bezig met mijn het uitwerken van mijn interviews voor mijn scriptie. Snel kwam ik erachter dat dit heel veel tijd kostte, wat ik op dat moment niet had. Op internet had ik gekeken naar de service en kwaliteit van dit bedrijf. Daarnaast las ik al lovende recensies. Via whatsapp heb ik eerst al mijn vragen gesteld, zo ook wat er zou gebeuren met de interviews omdat dit erg betrouwbaar materiaal is. De medewerker heeft mij alles rustig uitgelegd. Heeft voorbeelden laten zien van de manier waarop de transcripties worden uitgewerkt. De volgende dag heb ik mijn interviews ingeleverd en binnen vijf dagen had ik ze netjes uitgewerkt terug. Hierna heb ik zelf de transcripten nog doorlopen met het tekstfragment ernaast en het klopte precies. Ik ben zeer tevreden en raad het anderen ook echt aan!

vlotte service, prima

snel en adequaat

Wat een uitkomst echt super bedankt!

Snel en netjes, heel goed te woord gestaan aan de telefoon voor advies

Fijne communicatie en snelle service

Tevreden met de service, als er wat is mailen ze netjes.

Zeer tevreden! Wow, wat een super service!

Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar wat neemt me DIT een werk uit handen! Ik kan nu met de uitgeschreven tekst van mijn podcast social media posts maken, quotes citeren, en samenvattingen maken. Dit bespaart me uuuuuren werk!

Heel graag gedaan Kim! Fijn om te horen dat wij jouw werk uit handen konden nemen en je tevreden bent met het transcript. We zijn je graag weer snel van dienst! Fijne dag nog, Mvg, Team Uitgetypt.

Klantvriendelijk, mooi resultaat en met krappe deadline snel geleverd. Aanrader!

Bedankt Mariska, heel fijn om te horen! We zijn u graag weer snel van dienst. Prettige dag verder, Mvg, team Uitgetypt.

Interviews snel en goed uitgewerkt

Het was prettig afspraken maken met Uitgetypt.nl. Hun site is goed ingericht, het is duidelijk wat de kosten van het transcriberen zijn, het uploaden van geluidsbestanden gaat makkelijk. De transcripten zijn van goede kwaliteit en op de afgesproken datum gereed. Wij zijn blij met deze service!

Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens was. We zijn u graag weer snel van dienst. Prettige dag verder, Mvg, team Uitgetypt.

Snelle service met goed resultaat

Uitgetypt.nl heeft onze geluidsbanden snel en netjes uitgetypt. Het aanleveren van de geluidsbanden was eenvoudig en op mijn vraag werd snel gereageerd. Voor een nette prijs voldaan aan mijn verwachting!

Heel erg bedankt Dionne! We zijn u graag weer snel van dienst. Prettige dag verder, Mvg, team Uitgetypt.

Goede transcripten, op tijd geleverd, prima betaalbaar

Een prima oplossing om interviews te laten transcriberen. Soms enige onduidelijkheid over de exacte opleverdatum (wel een uiterlijke datum, maar soms wil ik het graag specifieker weten), maar bij contact is er vaak flexibiliteit mogelijk. Transcripten zijn top notch, altijd betrouwbaar, foutloos uitgewerkt (vaktermen daargelaten, maar dat kan ik ze niet aanrekenen).

Snel, betrouwbaar, klantgericht.

Snel, betrouwbaar, klantgericht.

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening

Duidelijke site, na die te hebben geraadpleegd gebeld en goed geholpen aan de telefoon. Duidelijke info en vriendelijk. Er zijn nu wat langere tijdslijnen maar dat is vanaf het begin aangegeven. Alle transcripten zijn binnen die tijdslijnen opgeleverd. Wat ik ook een heel groot pluspunt vind is dat de transcripten qua spelling ook foutloos zijn opgeleverd. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Bedankt Rob! We zijn u graag weer snel van dienst. Prettige dag verder, Mvg, team Uitgetypt.

In ons account hebben wij dit ook al doorgegeven. Er is hele goede kwaliteit opgeleverd. We komen volgende keer zeker weer bij jullie terug voor een opdracht. Fijne jaarwisseling! HVK Stevens Jacqueline Ploeg-Sanôu

Bedankt Jacqueline, erg fijn om te horen! We hopen snel weer te mogen transcriberen voor jullie. Fijne dag verder.

prima verzorgd

snel en efficiënt

goed resultaat binnen de gestelde deadline

Echt helemaal top! Met alles zeer behulpzaam en snelle levering

Ontzettend tevreden

Voor mijn werk laat ik regelmatig documenten transcriberen. Het wordt exact uitgeschreven en delen die moeilijk hoorbaar zijn worden eerlijk beschreven in het transcript.

Snel en precieze service

Hele fijne manier van materiaal aanleveren, dan wordt er snel geinformeerd wanneer het transcript klaar is en als het druk is krijg je dat ook zsm te weten. Fijne manier van communiceren. Heel tevreden!

Verzorgde snelle service zonder gedoe

Fijne snelle service met een groot gebruiksgemak. Het uploaden gaat makkelijk met als het terugvinden van de transcripties die er verzorgd uitzien.