Prima afhandeling en service.

Prima ervaring voor de tweede keer nu na het overlijden van mijn vader. Vooral in de planning rekening houden met vertrek van Engelse zus wordt zeer gewaardeerd.

Prima service!

Vlotte afhandeling, keurig op de hoogte gebracht nadat de werkzaamheden waren uitgevoerd!

Goed contact, goed werk geleverd, conform de afspraken

Na een eerste telefonisch contact volgde een duidelijke offerte. Het werk is keurig opgeleverd conform de offerte.

uitstekende service, goed overleg vooraf

Voorafgaande aan de plaatsing van het grafmonument heel prettig overleg gehad, goed op de hoogte gehouden en na plaatsing een foto meesturen was erg prettig

vriendelijk en vakkundig geholpen

Gemaakte afspraken/wensen zijn goed uitgevoerd,

Betrouwbaar

Mijn ervaring met de fa. Hesselink is goed bij het advies over het aanpassen van het bestaande graf van mijn vader voor het bijplaatsen van mijn moeder. Ik denk dat fa. Hesselink erg betrouwbaar is.

Prettige afhandeling van de kwestie

De zaak is goed afgehandeld. Het opnieuw inkleuren van de letters is goed gedaan, de letters zijn nu weer goed leesbaar op de grafsteen.

De fam. en ik zijn erg tevreden over de steen en het plaatsen. Het doet ons en anderen goed. Onze da

Erg prettig en een begrijpend e adviseur die zelf nog met ideeën komt waar jezelf geen weet van hebt, je krijgt evt nog de gelegenheid om nog te bellen/ mailen mocht je nog willen aanpassen. Top.

Na het overlijden van mijn moeder is er geheel volgens opdracht de steen op het familiegraf geplaatst. Toen wij als kinderen bij het graf kwamen schrokken we toch wel want op de steen stonden de voorletters en achternaam van mijn vader... gewoon in de stijl van de eerder overleden families. Maar mijn vader leeft nog. We hebben een klein hartvormig steentje uitgezocht en daar de naam van mijn moeder in laten graveren. Dit alles binnen ruim 2 weken gerealiseerd! Heel erg bedankt! Veel persoonlijke aandacht en heel klantvriendelijk.

Uitstekend geholpen

Uitstekende service en kwaliteit.

Prettig contact en uitstekende kwaliteit.

Mooie kwaliteit

Mooie steen, precies zoals ik voor ogen had.

Geweldig personeel met hart voor de klant

Personeel behandelt je met alle respect, denkt mee, geeft informatie waar je wat aan hebt, en weet waar ze mee bezig zijn: iemand die afscheid neemt van een dierbare

uitstekend

de uitvoering volgens plan. ook namens de familie uitstekend gedaan

Prima. Duidelijk. Op tijd.

Zie hierboven

UItvoering prima, contact ook behalve rond de tijd dat de steen klaar zou zijn.

Zie bovenstaande. Prettig contact alleen rond de tijd die er voor stond dat de steen klaar zou zijn duurde het langer en was er tijdens het telefonisch contact onduidelijkheid hoe het ervoor stond.

Correcte en vlotte afwikkeling

Prima offerte traject en afwikkeling op de begraafplaats.

Klasse bedrijf met super kwaliteit!

Goede informatie en uitleg en goed uitgevoerd!.

Helder advies zonder ‘drama’

Het laatste waarop ik zit te wachten bij een toch al emotionele beslissing is iemand die daar in mee gaat, zoals je dat bij een uitvaart organisatie vaak ziet. Je wilt helder advies over een monument wat vele jaren mee moet gaan. Ik was heel blij dat dit precies datgene is wat zij doen. Prima uitleg en goede service. Dank jullie wel hiervoor!

Alles was netjes

Had er geen ervaring mee,maar toen mijn vader overleed kwamen wij bij jullie via de begrafenisondernemer

Klantvriendelijk

Goede communicatie, duidelijk in het contact. Bij elke stap in het proces werden wij op de hoogte gesteld.

Prima service. Fijne samenwerking.

Firma Hesselink heeft ons compleet ontzorgd v.w.b. het verwijderen, invullen en terugleggen van de grafsteen. Communicatie kan iets pro actiever. Ik moest een aantal keren bellen wat de volgende stap zou moeten zijn.

eerlijke info over mogelijheden, materiaal, prijs, levering, klant is koning, en levering van topmat

zeer correct in afspraken, correcte levering en afwerking, wat ons betreft voor het geheel een 9+.

Goed geholpen

Ruime keus goeie servise

Goede, prettige, zakelijke dienstverlening. Telefoontje na plaatsing is prettig. Kleine tip: als het wat langer duurt is een tussentijdse update wenselijk.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.