Fantastisch bedrijf

Dit bedrijf heeft in alle gevallen meegedacht en geholpen. Alle afspraken werden nagekomen.

Wij zijn zeer tevreden over het contact en de afhandeling van het herplaatsen van de gedenksteen van onze moeder.

Netjes en zeer goed geholpen. En er wordt meegedacht wat erg prettig is.

Wij hebben een goede ervaring met Koninklijke Hesselink b.v. Goed ontvangen en wij hadden het idee dat er ook echt naar ons werd geluisterd. Ze deden ideeën aan de hand, waar we ook echt wat aan hadden. Samen met mijn zus een mooie steen uitgezocht. Afgelopen woensdag zijn we bij de plaatsing geweest. Het is nu een mooie plek om nog eens naar toe te gaan.

meedenkend, behulpzaam en vakkundig

Al sedert 1934 de 'leverancier' in onze familie als hete gaat om grafzerken en de verzorging daarvan.

Prima service, goede kwaliteit, goede afspraken

Keurige graftekening vooraf zodat je kunt zien hoe het gaat worden. Kan alles aangepast worden. Levering volgens afspraak, en een telefoontje als alles gereed is en een foto hoe het geworden is. Kortom prima bedrijf!

prettige samenwerking en keurig werk geleverd

prettige samenwerking en keurig werk geleverd

Hele goede service in alle opzichten.

Hele goede service, persoonlijke aandacht, fijn dat je meteen het eindresultaat kunt zien en naar elke wens aangepast kan worden. Prima overleg , alle afspraken nagekomen en prima kwaliteit graveren van de steen.

Fijn geholpen door iedereen, keurig op tijd, wordt netjes nagebeld,

Weinig communicatief

Niet geplaatst binnen de afgesproken termijn; daarover niet gecommuniceerd.

Prettig en discreet geholpen, zoals je het bij een dergelijk bedrijf verwacht!

Na het maken van een afspraak werd ik zeer prettig en deskundig geholpen. De adviseur had alle tijd en door de zeer uitgebreide showroom werden alle mogelijkheden besproken. Een volgende keer ga ik hier weer heen!

Alles verliep volgens afspraak

Fijn contact en de communicatie verliep goed. Vanwege de covid19 verliep e.e.a. wat minder snel als gebruikelijk, maar hier hebben wij geen echte problemen van ondervonden.

Positieve en respectvolle ervaring.

Als klant werden wij begripvol en vriendelijk geholpen via de mail i.v.m. corona tijd.

Goed en mooi werk geleverd!!!

Prima inzicht naar de wensen van de klant. Er word goed meegedacht en geadviseerd.

Snel handelend

Had een mail gestuurd over bijwerken graf steen. Zelfde dag reactie en snel weer mooi gemaakt. Heel fijn.

Zeer tevreden!!

Het bezoek aan het bedrijf als zeer prettig ervaren, we zijn erg goed geholpen over onze wensen en ideeën. Ook het telefonische contact en mailverkeer ervaren we als prettig. Het grafmonument ziet er prachtig uit, precies hoe ik het voor ogen had.

uitstekend

Goed werk geleverd, plezierig contact en vlotte communicatie, eindresultaat is mooi, en het was mooi om bij het plaatsen van de steen te zijn. De heren die dat deden waren zeer prettig in de omgang en behulpzaam om alles mooi te maken ism de familie.

Uitstekend werk

Uitstekend werk.

het duurde wat langer maar zeer vriendelijk en kompetent!

aanbevolen door gemeente Bronckhorst

De dienstverlening is voldoende maar niet uitzonderlijk

Als er wordt afgesproken om nog telefonisch contact te hebben en dat telefoontje blijft achterwege dan wordt niet waargemaakt hetgeen is afgesproken.

Zeer nette, correcte, deskundige voorlichting en afhandeling.

Fijne verkoper die ons goede informatie heeft verstrekt betreffende het kopen van een grafzerk en aanverwante zaken. Vele mogelijkheden betreffende wensen... Wij zijn erg tevreden.

Super werk

Onze ervaring is goed . Keurig werk afgeleverd .

Alles netjes in orde gemaakt

Het was een eenvoudige verplaatsing omdat het om een familiegraf gaat en we geen gebruik hoefden te maken van teksten e.d. Dus hier geen oordeel over. Verder is alles naar wens gegaan.

Erg tevreden over de steen, bewerking, uitvoering en plaatsing op zaterdag

Kleinschalig bedrijf met oog voor aandacht vinden wij positief

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.