Alles keurig afgehandeld. Chapeau.

Na een prettig telefonisch contact alles goed geregeld.

een fantastische service!!!!!!

Voor mij heb ik al 7 jaar geleden bij jullie een grafmonument laten plaatsen, wat niet helemaal goed was uitgevoerd. Bij toeval kwam dat te sprake en is dat nu als nog hersteld op de manier hoe ik/wij het bedacht hadden. Hoe blij kan je hier van worden.....sjappoo. Heel erg bedankt.

Zie hieronder

Zie er mooi uit, maar dat mag ook wel gezien de kosten en het heeft lang geduurd.

goede ervaring

Bij het afhalen is er in het begin wat gebroken, een vogel van een schaal.

Goede communicatie

Goed overleg

Perfect geregeld

Netjes geholpen en binnen 1,5 jaar zowel de grafsteen eerst voor onze Vader en toen weer aangepast na het overlijden van onze moeder,keurig verzorgd weer geplaatst.Alles perfect!!

Persoonlijke aandacht

Goede voorlichting en de terugplaatsing is gegaan zoals afgesproken. Het grafmonument ziet er keurig uit. Vooraf een goed advies gesprek gehad.

mooi resultaat

Ons familiegraf ziet er weer prachtig uit. En wat een service: klaar voor de geboortedag van de laatste overledene.

Prettig geholpen

Vroeger het graf al laten plaatsen door u firma. Jarenlang geen gebruik van jullie hoeven maken gelukkig. Na het overlijden van mijn moeder, prima contact gehad en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Ik ben redelijk tevreden

Onze ervaring is over het algemeen goed , communicatie kan iets beter. Had voor dit bedrijf gekozen ondanks dat ze duurder waren als een bedrijf in doetinchem omdat ze gezegd hadden dat ze het graf van mijn schoonmoeder die iets verzakt was recht te leggen voor de feestdagen dit is niet gebeurd wat ik erg jammer vind . Verder zijn we erg tevreden hoe het graf geworden is

Netjes en correct

Ben netjes en correct geholpen ook aan de telefoon. Ze zijn hun afspraken keurig na gekomen

Helemaal naar onze wensen uitgevoerd.

Wij zijn heel erg tevreden over de goede communicatie van het ontwerp en de uitwerking ervan.

Al jaren zeer tevreden over Koninklijke Hesselink b.v.

Al jaren zeer tevreden over Koninklijke Hesselink b.v. Eerste ervaring is van 1975 voor grafwerk voor onze grootvader, prima werk, staat nog steeds alsof het nog geen jaren oud is. Nu perfecte vensterbanken gezaagd van fraai materiaal. Ga zo door.

Altijd vriendelijk en tijd voor je

Kon altijd langs komen en werd vriendelijk geholpen

prima service en doen wat gevraagd wordt

Goede communicatie en mooi resultaat op de foto. Deze maand bezichtigen we het graf om de steen te bewonderen. Bedankt voor de goede service

werkzaamheden netjes uigevoerd volgens opdracht.

zeer nette afhandeling.netjes via e-mail op de hoogte gehouden.

Prettig en accuraat

Geen opmerkingen,alles is keurig gedaan en afgewerkt Namens de familie, Coen Hoogenkamp

Goed bedrijf komt afspraken goed na super.

Heldere offerte en prima afgehandeld.

Klantvriendelijk

Uitstekend geholpen. Goede informatie. Levering compleet volgens afspraak

Goede service, vriendelijk, geduldig en mooi resultaat

Goeie en zorgzame hulp bij uitzoeken van steen en alles wat erbij hoort. Voor 3 jaar terug ook steen uitgezocht en toen ook goed geholpen. Dus nu geen twijfel over mogelijk om weer terug te komen hier.

Prettige samenwerking met een prachtig eindresultaat.

Na het begraven van mijn vader in het familiegraf heeft Koninklijke Hesselink ons uitstekend geholpen om van een algemeen graf een graf met een persoonlijke uitstraling te maken. Hierdoor zijn opa en vader geen anonieme personen meer. Onze dank daarvoor.

Prima, uitgevoerd volgens afspraak

We zijn zeer tevreden

Keurig geholpen, klantvriendelijk

goede ervaring van vroeger tot nu.

Ken het bedrijf al heel lang vooral de Fam; Hesselink.kwamen vroeger vaak bij ons op kerstmiddag,heb toen vaak met Roeland in de box gestaan als klein kind.Marinus de vader is in de oorlog onderduiker geweest bij ons op de boerderij.ging overdag naar het kerkhof om graven schoon te houden, daar zochten ze hem toch niet..

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.