Alles netjes in orde gemaakt

Het was een eenvoudige verplaatsing omdat het om een familiegraf gaat en we geen gebruik hoefden te maken van teksten e.d. Dus hier geen oordeel over. Verder is alles naar wens gegaan.

Erg tevreden over de steen, bewerking, uitvoering en plaatsing op zaterdag

Kleinschalig bedrijf met oog voor aandacht vinden wij positief

Zeer tevreden.

Zeer correct uitgevoerd werk naar aanleiding van een eigen ontwerp.

Positief

Correct, vriendelijk.

Fijn en netjes geholpen

Na het verzakken van de grafsteen van mijn vader na 18 jaar, netjes geholpen.

Helemaal goed

Altijd prima en betrouwbaar

Snelle aflevering

liet foto's zien. Van voor en na. Zag er netjes uit.

Uiterst bekwaam en snelle persoonlijke communicatie

Wij zijn uitstekend geholpen door Hesselink, het contact liep goed, snel en to the point. De mogelijkheden waren enorm en hier is goed en proactief bij geadviseerd. Wij zijn enorm tevreden!

Goede service, mooie kwaliteit

Mijn moeder is vanaf het eerste contact moment goed geinformeerd over de mogelijkheden, prijzen, aflevermomen. Dat geldt ook voor ons als kinderen die onze moeder bijstaan in de keuzes. Het bezoek aan de zaak met de verschillende steensoorten en de uitleg erbij was volledig en prettig. De oplevering ging ook volgens afpraak, kortom compleet en correct. Dank vaarvoor.

Niet klantvriendelijk

Bij het plaatsen van de grafsteen van onze vader, 10 jaar geleden, heeft het zeker 9 maanden geduurd voordat de gedenksteen geplaatst werd. In de jaren nadien verzakte de steen toch nog enigszins. We waren daarom bezorgd toen we, na de begrafenis van onze moeder en de bijzetting in hetzelfde graf, al na 3 maanden van de firma Hesselink het bericht van plaatsing van de gedenksteen kregen. De meneer die ons hielp vertelde dat een termijn van 3 maanden heel normaal was. Hij wilde ons uiteindelijk nog maximaal 6 maanden garantie geven. Jammer dat er door de firma Hesselink zo slecht wordt geluisterd naar ons punt van zorg, geuit na raadpleging van diverse bronnen. Mochten er nadien gebreken optreden als gevolg van de voortijdige plaatsing, zullen we het bedrijf hiervoor aansprakelijk stellen.

Prima ervaring

Alles in goed overleg geregeld alle afspraken nagekomen. Op tijd gebeld door de Hr.Postma, en alle afspraken per mail ontvangen. Wij als nabestaanden zijn erg tevreden hoe het gegaan is.

Goede dienstverlening

Prettig bedrijf om mee te werken, goede communicatie en heldere afspraken die ze ook nakomen. Grafsteen ziet er zeer mooi uit. Nu maar hopen dat lang zo blijft.

Correct, duidelijk en efficient

Contact en afspraken verliepen digitaal, misschient is dat minder persoonlijk, qan de andere kant bij een nalatenschap komt al zoveel kijken en dit verliep eigenlijk heel makkelijk. Het eindresultaat telt en dat is prima.

Klant vriendelijk geholpen, en alles netjes volgens afspraak.

Dit was de eerste keer dat ik contact met de firma Hesselink had, en heb dit als zeer prettig ervaren. Er word tijd voor je genomen om de dingen goed door te nemen. Al is dit dan via de telefoon, (ivm corona) .

Goede communicatie, afspraken nagekomen en nazorg vlot uitgevoerd.

Prima bedrijf, no nonsense en kwaliteit voor de prijs.

Prima service en goede communicatie

Nadat mijn vader was overleden moest de steen op het graf in Doetinchem aangepast worden. Wij als kinderen wonen allemaal op grote afstand van Doetinchem en in deze tijd van corona is reizen en shoppen geen goed idee. Via internet heb ik Koninklijke Hesselink gevonden en benaderd. Middels mails en foto's hebben we met elkaar gecommuniceerd en op deze manier is de steen helemaal naar wens aangepast en ziet het graf er weer prima uit.

Afspraken worden netjes uitgevoerd en nagekomen.

Alles ging vlot, steen ziet er weer netjes uit

Mooi product, vakmanschap en snelle levering!

Hardstenen vensterbanken besteld voor slaap- en woonkamer. We zijn er heel blij mee, wat een verbetering!

Wij hebben de service van Hesselink als heel professioneel begripvol ervaren

Tijdens het hele proces was er van de kant van Hesselink veel begrip en geduld. Ik had het volste vertrouwen dat het eindresultaat goed zou zijn. En dat was het ook. Graf en steen waren keurig en snel weer in de staat zoals was afgesproken.

Alles snel en correct uitgevoerd en afgehandeld

Alles snel en correct uitgevoerd en afgehandeld

Prachtig werk geleverd, duidelijke communicatie

Prachtig werk geleverd, duidelijke communicatie

Wordt vlot geholpen, denken mee en komen afspraken na.

Prima bedrijf komen gemaakte afspraken na.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.