Goede service!

Snelle reactie op mails waarbij er meegedacht wordt over een passende manier van werken. Super blij met het resultaat!

deskundig bedrijf

Fijn kontakt prima geregeld volgens afspraak

Het kontakt was prettig en vriendelijk

Prettig en goede uitleg

Uitstekende en zeer nette service op alle vlakken

Wij zijn zeer tevreden over alles wat gedaan moest worden aan en rondom het graf van onze ouders. We werden netjes op de hoogte gehouden van alle werkzaamheden.

Prima bedrijf

Goed geholpen en keurig geplaats

Keurig contact over plaatsing e.d, moest wel na bellen over plaatsing

Alles prima, zoals besproken, afgewerkt. Correct.

Goed gesprek vooraf en duidelijk in ontwerp.

Ziet er prachtig uit.

*Vriendelijke medewerker die ook meelevend was in de bespreking en uitvoering van de grafsteen. *Goede uitleg gaf over allerlei dingen. *correcte afwerking bij de steen plaatsing.

Met Hesselink heb ik goede ervaring

ik had gevraagd, of de steen voor 18 dec, kon, worden geplaatst, omdat Mw. dan jarig was. Een paar dagen van te voren kreeg ik bericht, dat de steen geplaatst was, Op mijn verzoek om om het graf steentje te leggen is ook mooi gedaan, Het is een mooi graf geworden, Ik kreeg ook een foto van het graf en kon dus zien hoe het er uitziet,

Uitstekend advies, warme mensen

Het uitzoeken van een steentje voor een urnengraf is iets dat je niet dagelijks doet; gelukkig doen ze dat bij Hesselink wel. Prima advies maar ook alle ruimte voor je eigen ideeën. Steentje is prachtig geworden.

Fijn contact. Duidelijk en zorgvuldig, een beetje traag in mailcontact.

Goede bekwame medewerkers met verstand van zaken.

Ondanks de beperkingen omtrent Corona zeer gastvrij ontvangen. Ruime showroom met veel voorbeelden. Zeer goede hulp en begeleiding gehad in onze wens. Vriendelijke mensen. Van begin tot eind gedaan wat er belooft is en ons de kans gegeven om de persoonlijke steen te creëren die we zochten

onze ervaring is prima.

Met de Grafsteen uitzoeken werden wij heel netjes geholpen ,

Men luistert wat je wil en helpen je dat op een mooie manier vorm te geven.

Ondanks corona een gastvrije ontvangst en goede informatie

Na de prettige ontvangst kregen we een zeer uitgebreide informatie van de mogelijkheden - net zo lang tot we naar onze smaak tot een besluit konden komen. Na 2,5 maand is de steen geplaatst en het ziet er keurig uit.

Correcte afhandeling.

Prima geregeld. Ondanks de corona goed gecommuniceerd.

Solide,bedrijf.

Komen afspraken na zoals afgesproken.

perfekt

zeer goed,en vriendelijk.

Het voelt gewoon goed!

Een heel erg vriendelijk contact aan de telefoon. Geen vraag is te gek en het voelt daarom heel erg goed. De service is prima en ook de snelheid waarmee het werk wordt opgepakt is erg fijn. Toch een persoonlijk tintje aan de rekening d.m.v.een foto. Doet je goed! Het echte resultaat hebben wij nog niet gezien omdat het om een verwijdering van een grafmonument gaat maar dat zal ook vast prima zijn.

Aanloop start procedure duurt wat lang, maar eenmaal "in de molen" verloopt alles uitstekend.

Zie bovenstaand

Prima afhandeling en service.

Prima ervaring voor de tweede keer nu na het overlijden van mijn vader. Vooral in de planning rekening houden met vertrek van Engelse zus wordt zeer gewaardeerd.

Prima service!

Vlotte afhandeling, keurig op de hoogte gebracht nadat de werkzaamheden waren uitgevoerd!

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.