eerlijke info over mogelijheden, materiaal, prijs, levering, klant is koning, en levering van topmat

zeer correct in afspraken, correcte levering en afwerking, wat ons betreft voor het geheel een 9+.

Goed geholpen

Ruime keus goeie servise

Goede, prettige, zakelijke dienstverlening. Telefoontje na plaatsing is prettig. Kleine tip: als het wat langer duurt is een tussentijdse update wenselijk.

heb goede ervaring

Er was een foto geplaatst op de steen en die vond ik niet passend bij de foto die er al op stond. Na een telefoontje was men het volledig met mij eens en is er onlangs een veel betere foto geplaatst. Fijne oplossing

Alles is goed geregeld

Goede contacten en na komen afspraken

Is geweldig

Mijn ervaring over een mooie grafsteen voor mijn ouders is geweldig Ze hebben ruime keuze en je wordt fijn geholpen. Prima aflevering. Dank jullie wel.

Keurige behandeling. Duidelijkheid. Beleeft in brief wisseling. Nakomen afspraak.

Echt mooi geworden.

Fijn geholpen, alle tijd en advies. Uitvoering netjes!!!

Prima service, alles keurig uitgevoerd

Keurig geholpen, goed meegedacht, werk netjes uitgevoerd

de ervaring met jullie bedrijf is goed.

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en daarop goed meegedacht. De uitvoering duurde wat langer dan verwacht, een berichtje was wel fijn geweest.

Fijn geholpen. Dank jullie wel voor alles

Wij zijn heel fijn geholpen.

Netjes afgeleverd.

Keurig verzorgd.

grafsteen keurig bewerkt

het graf ziet er weer keurig uit, het heeft wel erg lang geduurd, het zou fijn zijn als er tussendoor eens bericht werd gedaan hoever ze ermee zijn. dat heb ik gemist.

Een prima bedrijf dat goed aanvoelt wat een klant wil

Bedank dat jullie zo goed geluisterd hebben en onze wensen helemaal hebben waargemaakt

Veel aandacht en zorg besteed aan de opdracht. Namen alle tijd en uitgevoerd conform de afspraken. Top

Prettig en meedenkend adviseur.

Wij zijn prettig en meelevend geadviseerd.

Grafstenen dan naar Koninklijke Hesselink b.v. in Zutphen

Alles naar tevredenheid geregeld.

Er word echt geluisterd naar wat de wensen zijn

Duidelijk, vriendelijk, menselijk, meegaand maar vooral goed om door alle emoties de juiste samenvatting te maken van de wensen die de mensen hebben. Kortom, super fijn zaken met u te doen

Het opknappen vd grafsteen is optimaal gebeurd- Mooi resultaat !

Ik ben zeer tevreden met het resultaat; het ziet er weer mooi uit.

Netjes en professioneel

Vriendelijk geholpen, snel ontwerp ontvangen incl offerte, netjes afgehandeld, mooie gedenkplaat geleverd.

snelle, adequate en op de cliënt gerichte service

Zie de openingszin

Er is gedaan wat verwacht mag worden. :)

We hebben prima zaken gedaan. Er is gedaan wat verwacht mag worden en een beetje extra. Goede service. Enige puntje van feedback is dat de communicatie soms iets duidelijker/concreter kan.

Alles naar wens verlopen.

Netjes steen bij gewerkt

perfect service

Prettige advies en een goed luisterend oor

voortreffelijke uitvoering van mijn idee!

uitstekend, vriendelijke en behulpzame mensen

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.