Alles snel en correct uitgevoerd en afgehandeld

Alles snel en correct uitgevoerd en afgehandeld

Prachtig werk geleverd, duidelijke communicatie

Prachtig werk geleverd, duidelijke communicatie

Wordt vlot geholpen, denken mee en komen afspraken na.

Prima bedrijf komen gemaakte afspraken na.

Prima communicatie en afhandeling

Zeer positief

Goede service, veel keus.

Prettig geholpen.

Prettig en deskundig bijgestaan

De hulp in de showroom was deskundig en prettig. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de mogelijkheden werden rustig en grondig besproken. Daniel kwam met aanvullende ideeën die wij zelf nooit bedacht konden hebben. De bespreking van de mogelijkheden was aangenaam. De schelpen op ons graf waren helaas iets minder kleurrijk dan in de showroom.

De titel "Koninklijk" waargemaakt.

Alhoewel er veel tfn/mail contacten nodig waren voor het eindresultaat, stond dit een goed eindresultaat niet in de weg. Er was enige ruis op de communicatielijn, maar dat is opgelost.

Prima uitleg en plaatsing

Rustige wijze van uitzoeken van grafmonument. Zeer mooie afwerking van de steen en de belettering. Ook de plaatsing is heel goed gedaan. Kan dit bedrijf écht aanraden.

Uitstekend afgehandeld

Hesselink heeft ons prima geholpen met het grafornament van onze ouders.

Prima geen klachten.

Met de website was het makkelijk te regelen.

Goed, alleen een beetje jammer van de beeldjes dat ze wel heel erg klein uitvallen.

Alles correct uitgevoerd

De eerste aanzet was een mail i.v.m. de komende Allerzielen in 2019. Wat ik goed vond, een vrijblijvend advies c.q. de werkzaamheden door u te laten verrichten.

Goed.

Contact zoals het hoort. In het verleden slechte ervaring gehad met eigen opdracht.

Een vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg en alle tijd

een week van tevoren gebeld dat het grafmonument geplaatst werd ,na de plaatsing gebeld of alles naar wens is.

Keurig gedaan

Proima werk afgeleverd

Uitstekende afwikkeling

Na het overlijden van mijn vader is alles uitstekend geregeld. Het bestaande graf is de de steen verwijderd en aangepast.

Een goede ervaring!

Overlijden van een dierbare en alles wat daarbij komt kijken, komt toch nog meestal onverwacht. Van echte 'ervaring' kan - gelukkig - niet worden gesproken. Als achteraf dan toch kan worden gezegd dat 'het zo goed is', helpt dat in de rouwverwerking. Het grafmonument van onze zus is geworden zoals wij het ons als familie hebben gewenst. Dank voor de samenwerking en afhandeling!

Ziet er goed uit

Steen ziet er mooi uit. Heb 1 min puntje er was een kaars in de lantaarn gezet deze is helaas door de zon gesmolten, heb het zo goed als kon schoongemaakt, dus een tip voor een volgende keer steek de kaars aan of geen kaars plaatsen geeft zo,n smeer boel. Verder waren wij tevreden

Goed en betrokken

In goed overleg tot een grafmonument gekomen voor mijn moeder waarbij we volop de mogelijk kregen om e.a. naar onze wens aan te passen.

Goed overleg en prima werk geleverd.

Zie boven

Vlot geregeld en goed verzorgd

De opdracht werd snel begrepen. Keurig concept en daarna de uitvoering. Goed prijs afspraak

Wat fijn dat u ons zo goed waardeert. Mooi om te horen!

top ervaring, alles naar wens

top ervaring, alles naar wens

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Voor elke klant proberen we alles zo goed als mogelijk te laten verlopen

steen en graf is precies zoals besteld/gewenst.

steen en graf is precies zoals besteld/gewenst. enige minpuntje is dat het precies 4 maanden geduurd heeft.

Beste heer, wat fijn dat u ons zo goed beoordeelt. Veel materialen moeten uit het buitenland komen waardoor de levertijden vaak rond de 3 maand zijn. In dit geval speelde de Kerst periode ook een rol waardoor werkzaamheden hier en ook in het buitenland vaak 2 extra weken stil liggen. Het aanhouden van veel voorraden is in onze branche helaas niet meer mogelijk. De kosten die dit met zich mee brengt zijn niet meer op te brengen helaas en deze wensen wij ook niet door te berekenen aan onze klanten. Het is voor ons zaak een zo goed mogelijk product te leveren tegen een zo aantrekkelijk mogelijke prijs.

Restauratie 160 jr. oud grafmonument.

Na plezierige telefoon gesprekken, is onze wens om een 160 jr. oud grafmonument van een voorvader te laten restaureren , perfect uitgevoerd. Onze dank daarvoor. Dick en Yvonne. Hoogwoud.

Beste Dick, Mooi om te lezen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Het was voor ons ook een mooie klus om aan de slag te gaan met een monument van deze leeftijd. Gelukkig hebben we ook voor ambachtelijke werkzaamheden als deze de juiste vakmensen in huis

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.