Goede service, levering volgens verwachting.

Vooraf een duidelijke offerte. Weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten is prettig. Het geleverde resultaat is prima. Ook het contact met een medewerker was prima.

Mooie steen en goede service.

Goed geadviseerd en mooie steen/tegel thuis bezorgd.

klantgericht conform wens meedenkend

prettig en snel geholpen meedenkend conform wens klantgericht

heel goed

Zover ik mij herinneren kan heeft onze familie in ieder geval sinds 1956 grafstenen van uw firma. Dat doe je niet als je niet tevreden bent Veel succes nu en in de toekomst

Pro-actief, discreet, vriendelijk en komen afspraken prima na.

Zie bovenstaande zin, weinig aan toe te voegen!

Uiterst tevreden over de aanbieding en uitvoering van de offerte.

Alles geheel online kunnen bespreken en regelen. Snelle reacties en foto's van uitvoering tot eindresultaat hielden mij goed op de hoogte.

Vakwerk

Er moesten een aantal aluminium kettingen in stenen palen rondom een dubbelgraf worden aangebracht. Ook is een stenene paal steviger gezet.

Vriendelijk en correct

Goed overleg mogelijk over het ontwerp. Zeertevreden met resultaat.

heel netjes afgewerkt

goede informatie en vakkundig afgewerkt te vreden klant

Zeer goede en snelle service

Zeer snelle service,na een e_mail bericht,en een foto na gedane werkzaamheden

Persoonlijk, stipt en vakmanschap

Persoonlijk, stipt en vakmanschap

Het hele traject van A tot Z is perfect verlopen.

behulpzaam en vlot

Ik had uw firma nodig voor een plaatje Belgisch Hardsteen om een sokkel in de museumtuin af te dekken. Communicatie verliep vlot en de offerte was scherp en t plaatje snel klaar!

Persoonlijk geweldig creatief open

Van begin tot eind open vriendelijk professioneel behandeld. Creatieve inbreng en goede samenwerking. Ook eigen ideeen.

Goede service!

Snelle reactie op mails waarbij er meegedacht wordt over een passende manier van werken. Super blij met het resultaat!

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Dank voor uw mooie recensie

deskundig bedrijf

Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor uw recensie

Fijn kontakt prima geregeld volgens afspraak

Het kontakt was prettig en vriendelijk

Dank voor uw mooie review en uw punt van aandacht zal hier intern besproken worden

Prettig en goede uitleg

We doen elke dag weer ons uiterste best voor mensen als u. Dank voor uw beoordeling

Uitstekende en zeer nette service op alle vlakken

Wij zijn zeer tevreden over alles wat gedaan moest worden aan en rondom het graf van onze ouders. We werden netjes op de hoogte gehouden van alle werkzaamheden.

Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Dank voor uw recensie!

Prima bedrijf

Goed geholpen en keurig geplaats

Keurig contact over plaatsing e.d, moest wel na bellen over plaatsing

Alles prima, zoals besproken, afgewerkt. Correct.

Goed gesprek vooraf en duidelijk in ontwerp.

Ziet er prachtig uit.

We vinden het belangrijk dat mensen weten wat ze uiteindelijk kopen en maken ontwerpen om dit te verduidelijken. Net zolang tot u tevreden bent. Dank voor uw mooie beoordeling

*Vriendelijke medewerker die ook meelevend was in de bespreking en uitvoering van de grafsteen. *Goede uitleg gaf over allerlei dingen. *correcte afwerking bij de steen plaatsing.

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het zelf ook prettig om rustig de tijd te nemen voor mensen. Mooi te lezen dat dit gewaardeerd wordt

Met Hesselink heb ik goede ervaring

ik had gevraagd, of de steen voor 18 dec, kon, worden geplaatst, omdat Mw. dan jarig was. Een paar dagen van te voren kreeg ik bericht, dat de steen geplaatst was, Op mijn verzoek om om het graf steentje te leggen is ook mooi gedaan, Het is een mooi graf geworden, Ik kreeg ook een foto van het graf en kon dus zien hoe het er uitziet,

Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. We doen altijd op alle vlakken ons best om onze dienstverlening zo goed als mogelijk te maken. Waar we kunnen passen we ons volledig aan aan onze klant. Dank voor uw beoordeling.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.