prima werk en prima service!

prima ervaring

Goed voor elkaar gemaakt

Was prettige samenwerking met uitzoeken en het plaatsen hebben wij een goed gevoel bij bij

Goed en deskundig advies.

Uiteindelijk goede service

Het duurde wel even dat ik gebeld werd, ivm. De letters van mijn vaders graf. Ze hebben het uiteindelijk zelf netjes vervangen.

Professionele organisatie

Dit bedrijf maak zijn faam meer dan waar.

Steeds het persoonlijke contact en overleg, zeer prettig en behulpzaam, wordt zeer gewardeerd zeker in een verdrietige periode.

goede afspraken en netjes geregeld allemaal

de steen die moest aangepast worden is voorheen ook daar gemaakt. dit in combi met de prijs heeft ons doen besluiten Hesselink de opdracht te geven. daarnaast zoals aangegeven is het afspraken maken en alles netjes geregeld.

Prima service en klantvriendelijkheid!

Begrip voor de situatie en ook na een aantal jaren nog goede dienstverlening.

Perfect geregeld

Het was heel goed geregeld. Duidelijkheid. Afspraken nakomen. Het gesprek in Zutphen, de afwikkeling op het kerkhof, respectvol en in alle rust en tijd. Dank familie Van Aken Keijenborg

Prettige communicatie

Een mooie steen en prettig personeel.

de laatste ervaring viel tegen

we hadden een nieuwe steen uitgezocht en kregen bericht dat hij geplaatst was maar tot onze verbazing stond de steen geplaatst op het graf van een oom en tante,gebeld en de steen is later die dag verplaatst,pijnlijk voor ons en familie maar nog geen excuus gehad! viel ons tegen fam. L.J.Eggink

Levertijd viel wat tegen, maar verder uitstekende service

Het advies, meedenken en de geleverde kwaliteit zijn heel goed. De levertijd (duur van het gehele proces) viel wat tegen.

Geweldig geleverd werk.

Geweldig netjes het grafmonument weer waterpas gezet. Netjes samen met de nota een foto van het geleverde resultaat. Motor was precies wat was afgesproken.

Correct

Komt afspraak goed na

De opdracht is geheel volgens de afspraken en netjes afgehandeld.

Gezien de huidige situatie hebben de contacten plaatsgevonden middels email. De afspraken mbt welke werkzaamheden, de leveringstermijn en prijs werden vanaf begin duidelijk gecommuniceerd. De opdracht is geheel volgens de afspraken afgehandeld.

De ervaring was prima.

De informatie voorziening was goed.

Correct, snel, behulpzaam

Goede ervaring. Netjes gewerkt en meedenken qua tekst was ook prettig

Uitgevoerd zoals afgesproken en vóór de gewenste datum.

Prettig contact via de mail. Goede afspraken gemaakt en vlot kortgesloten. Uitgevoerd zoals afgesproken en vóór de gewenste datum. Dank voor de correcte uitvoering en plaatsing!

Uitstekend vakwerk!

Goede informatie en begeleiding naar het eindresultaat. Flexibiliteit in de gemaakte afspreken. Goed product en goede service.

Keurig en netjes en conform afspraak uitgevoerd!

Keurig en netjes en conform afspraak uitgevoerd!

I

Het werd ziet er goed uit alleen de afhandeling duurde wat lang maar uiteindelijk toch goed gekomen.iss

We hebben de verzorging van het grafmonument in goede handen gehad bij de firma Hesselink.

Bij het bedrijf werden we prima ontvangen, het was een rustige gemoedelijke sfeer. We hadden ruim voldoende de tijd om ons te oriënteren , onze vragen te stellen. We werden goed voorgelicht, voors en tegens zijn op een rij gezet mbt materialen, onderhoud, aanschaf prijzen etc. Eeven was er wat onduidelijkheid over de verandering van het grafmonument, we kregen opnieuw een oude versie toegestuurd. Maar hierover hebben we verder goed kunnen communiceren. We hebben goede persoonlijke aandacht gehad, voldoende ruimte voor ons proces mbt aanschaf, ontwerp, verandering van het grafmonument. Alles gebeurde in ons eigen tempo. Heel prettig!!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Ondanks dat andere aanbieders in deze branche in onze woonplaats en net daar buiten hetzelfde product konden bieden, hebben we toch als familie unaniem gekozen voor Hesselink. Prettige benadering van en fijne omgang met klanten. Een ruime showroom met veel producten waar een ieder keuze uit kan maken. Gedurende het hele proces van kennismaken tot en met het plaatsen van de producten kregen we een behandeling zoals je graag wil in een verdrietige periode. Het resultaat is zoals we hadden gehoopt. We zijn 100% tevreden en zullen Hesselink aanbevelen aan anderen. Medewerkers Hesselink; nogmaals hartelijk dank.

Correcte behandeling

Prima ervaring. 31 jaar geleden is de steen geplaatst.

perfecte afhandeling

Bij Hesselink b.v. is de afhandeling perfect.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.