Helemaal goed

Goede service, snelle response, goede afwikkelling

Goede communicatie, service en kwaliteit

De communicatie over de layout, lettertype en materiaal van de tekst op de steen was uitstekend. Afspraken zijn goed nagekomen. Eindresultaat was naar volle tevredenheid. Vandaag, 27 juli, hebben we de steen teruggeplaatst op het urnengraf.

correct afgehandeld

prettig contact gehad

Alles klopt allen het hart van de persoon die de hoofdrol speelt

prima conform de afspraken

gewoon erg positief

Uitmuntend

Werd goed en perfect op de hoogte gehouden wat er allemaal werd gedaan.

Tevreden over het geleverde werk

Afspraken die gemaakt zijn waren duidelijk en zijn ook nagekomen. Dit geldt t.a.v. de planning maar ook voor de werkzaamheden.

Prima geholpen, afspraken keurig nagekomen

Vanaf het eerste contact alleen maar positieve ervaringen, begrip voor de situatie en prima werk geleverd

Onze ervaring met Kon Hesselink is goed, levering volgens afspraak, alles netjes geplaatst.

Onze ervaring is goed. De opgave, de levering en de plaatsing waren volgens afspraak. De termijn van levering klopte ook. Misschien moeten jullie even een telefoontje doen als er een voorstel is gemaild. Ik had het voorstel zelf ook gemist. Het voorstel was bij in de ongewenste mail gekomen, daar kijk ik niet altijd. Een belletje is dan wel net zo veilig. Verder prima zijn de werkzaamheden prima en naar wens uitgevoerd. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Fam. Toorneman Erik Toorneman

goede service en duidelijke antwoorden

goede service en duidelijke antwoorden Vriendelijke benadering

Goede service en snelle realisatie

Duidelijk advies, vriendelijk personeel en binnen planning geleverd

Prettig contact. Alles volgens wens en afspraak netjes en snel geregeld.

Zie voorgaande reactie

Professioneel!

Goede service en persoonlijke aandacht staan voorop. Een bedrijf dat weet wat kwaliteit is!! Bedankt voor alles!!

Onze ervaring is dat u erg professioneel, klantvriendelijk en attent bent.

Zie boven

Na gebreken aan gedenksteen werden deze direct opgenomen en actie uitgevoerd

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel

Goed verzorgd en keurig

Goede service, tijd voor persoonlijke wensen en advies.

Goed, 1 aandacht puntje. Tussen overlijden en uiteindelijk plaatsen graf vond ik veel tijd zitten voor naamloos graf, lijkt me voor nabestaanden prettiger dat er tijdelijk naambord voorzien word. Bij mijn broertje werd dit vanuit hun zelf door grafsteen verzorger gedaan. Dit heb ik bij jullie gemist , verder zeer tevreden. Groetjes Gerda

Vriendelijk personeel en goede service.

Goede voorlichting en uitvoering.

Fantastische correcte service.

Ik heb alles via telefoon en mail geregeld. Zo aardig en correct werd er gehandeld. En het resultaat prachtig ! En de prijsopgave ? Goed ! Zelfs een foto van het graf toegestuurd. Bedankt ! Koninklijke Hesselink! Compliment. Groet, Mevr. M.B. Gemser

Uitstekende service en enorm vriendelijk personeel

Goede service en professioneel

Goede adviezen en bekwaam . Vriendelijke medewerkers.

prima service, respectvol contact

correcte behandeling, en fijn mail/telefonisch contact.

Uiterste tevredenheid

Erg fijne afhandeling van de opdracht. Totaal geen omkijken naar alles in een lastige,emotionele periode . Uiterste tevredenheid ....mooi graf voor beide ouders verzorgd ....dank jullie voor de prima service

Voortreffelijke service

Personeel was zeer deskundig

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.