Prima gedaan

Het is allemaal goed verlopen en ik ben goed op de hoogte gehouden.

Zie boven

Netjes te woord gestaan , geholpen en gewerkt.

zeer tevreden

Heel goed geholpen in de winkel, er is goed meegedacht over onze wensen en uiterst tevreden over de uitvoering en het resultaat!

Netjes geholpen

Zeer netjes geholpen , vriendelijke mensen , Goed advies Gedenksteen vandaag geplaatst en keurig afgeleverd. Dank jullie wel wij zijn erg tevreden. Vriendelijke groet Benjamin,Michaël en Patricia

Een zeer klantvriendelijk en vakkundig bedrijf!

Tijdens een bezoek aan het verzakte graf van mijn moeder trof ik kort geleden en bij toeval, bedrijfsleider Daniël Veltkamp die vanuit Klein Hesselink werkzaamheden aan het verrichten was op begraafplaats Moscowa. Een buitengewoon vriendelijk en transparant overleg gehad over de mogelijkheden van Klein Hesselink uitmondend in een opdracht tot renovatie. Al met al een billijke prijs voor een professioneel en keurig herstel van het graf. Ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen.

Vaklui met prettige bejegening

Mails zijn erg prettig van toon, afspraken worden nagekomen. Ook even een belletje kan. Ze zijn alleen wel erg druk, dus zaken kunnen we lang duren.

Keurig netjes en respectvol

Goede ervaring. Wist wat wij wilden, werd prima uitgevoerd.

Heel vriendelijk en perfecte service

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. De service was goed en snel.

Fijn en ontspannen geadviseerd. Er werd alle tijd genomen. In vergelijking met andere bedrijven iets goedkoper, terwijl de levering sneller was. Zelfs een half jaar eerder dan 1 ander bedrijf. Van te voren een bericht dat de steen werd geplaatst en konden daarbij aanwezig zijn. Ligt er mooi bij. Na afloop namen ze nog even contact op of alles naar wens was verlopen. Fijn bedrijf

Goede adviezen. En alles volgens afspraak.

Zeer goed.

Met rustige aandacht voor nabestaanden èn het werk wat ze moeten leveren.

Goed bereikbaar en vriendelijk contact. Zorgvuldige werkwijze in alles. Goed advies, een voorbeeld van hoe de grafsteen er met tekst uit komt te zien. Ruime keuze en zowel voor- als na de koop is er rustige aandacht voor de menselijke kant en de praktische kant. Fijn om mee samen te werken.

Prettige samenwerking.

Een grafmonument voor mijn moeder uitgezocht. Samen met mijn vader en zus kon dit op afspraak en in alle rust. Deskundig advies. Ook het plaatsen van het grafmonument is heel netjes en deskundig gebeurd. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Het resultaat is mooi geworden.

prima service

goed te woord gestaan, gezamenlijk netjes ingepland, door drukte wel even wachten maar netjes uitgevoerd volgens afspraak

Zeer zorgvuldig, correct en naar volledige tevredenheid geholpen aan een prachtig resultaat.

Na 21 jaar konden onze gegevens nog probleemloos en volledig naar boven worden gehaald, zodat nu het graf van beide ouders precies is geworden zoals zij en wij het altijd gewild hebben.

Vriendelijk en deskundig geholpen, respectvol, betrouwbaar.

Vakwerk

Goede service en bereikbaarheid. Vriendelijke communicatie

vriendelijk

vriendelijke en afspraken nakomen

Prima werk geleverd!

Goed contact, zowel telefonisch als per mail. Duidelijke afspraken gemaakt alvorens Hesselink te werk is gegaan. Afspraken keurig nagekomen.

Prettige manier van communiceren en keurige afhandeling van de werkzaamheden

Prettige manier van communiceren en keurige afhandeling van de werkzaamheden. Volgens mij heeft het wel iets langer geduurd dan dat in eerste instantie werd aangegeven.

In een woord geweldig

Prettige bediening

Een net en goed bedrijf.

Wijzigingen wanneer de steen besteld is, geen probleem, je wordt er goed en duidelijk geholpen.

GOED

ZEER GOED

persoonlijk, vriendelijk

Wij zijn prettig ontvangen en goed geadviseerd.

Ik ben erg tevreden

Communicatie is goed verlopen

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.