Prima overleg en snelle reacties

Zeer correcte en vriendelijke benadering door Kon.Kl.Hesselink. Alles door jullie prima en naar wens uitgevoerd ondanks de slechte weersomstandigheden 12 juli j.l. De gehele familie was zéér tevreden met de teruggeplaatste grafsteen.

Doen wat ze belovend

Snelle afspraken die ook nagekomen worden en altijd een persoonlijke benadering

uitstekend en betrouwbaar

Al vele jaren voor de familie diverse grafmonumenten gemaakt. Mooi om te ervaren, dat afspraken en gegevens van lange tijd geleden, nog steeds toegankelijk zijn. Hierdoor is het aanpassen van een monument met hetzelfde lettertype ook na vele jaren nog mogelijk. Hesselink voert de werkzaamheden goed uit. Fijn om hierna een foto van het verrichtte werk bij de factuur te ontvangen.

De steen ziet er "prachtig" uit

Steen: naam van onze vader is opgefrist en naam van onze moeder is er bij gezet. Keurig.

Luisteren naar de klant !

Hesselink denkt mee en luistert naar de wensen vd klant .

Deskundig

Het project is nog niet geheel afgerond.

De samenwerking is prima verlopen.

Meerdere keren contact gehad met medewerkers en prima geholpen. Daarnaast houden ze contact met betrekking tot de voorgang en denken goed mee.

Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent. Dank voor uw mooie cijfer!

Het werk in Wageningen heeft het Keltische kruis in Vorden geëvenaard.

Als altijd even kunstzinnig mooi.

Fijn om te mogen vernemen dat u ons werk op hetzelfde hoge niveau beoordeeld als het werk in Vorden. Dank voor uw mooie cijfer!

Een fijn gesprek, een goed eindresultaat

Er wordt goed geluisterd, gekeken en meegedacht of onze wensen uit kunnen komen.

Dank voor uw mooie reactie. Dat waarderen we zeer!

Ondanks droevige omstandigheden, geweldige begeleiding en service

Keurig te woord gestaan. Meermaals update over de procedures. Duidelijke mails. In de mail publicaties hoe het graf er uit zou komen te zien. Iedere stap kon worden gevolgd.

Dank voor deze dikke 10 en fijn te vernemen dat onze dienstverlening zo naar wens is geweest

Ze doen wat ze zeggen!

En ze zeggen wat ze Doen!

Dank voor uw reactie. Afspraken nakomen is erg belangrijk en dat doen we dan ook zeker. Dank voor het mooie cijfer!

Goede ervaring en erg vriendelijke

Goede ervaring, aardige mensen en een prima afhandeling.

Dank voor uw reactie en fijn dat u zo tevreden bent!

Goede communicatie ook als zaken niet helemaal lopen zoals gepland

Prettige samenwerking, duidelijke afspraken en communicatie als zaken anders lopen dan gepland

Ook bij ons lopen dingen soms anders dan gepland maar belangrijk is wel dat de klant daar goed over geinformeerd wordt. Fijn dat u dit heeft gewaardeerd en dank voor uw mooie cijfer!

Erg goed.

Uitstekende service.

Dank u wel voor deze mooie 10!

Fijn behulpzaam en goede service!

Toen ik contact opnam, omdat de gouden letters van mijn vaders graf binnen één jaar na bijwerken afgebladderd waren, kreeg ik direct de reactie dat dit uiteraard niet de bedoeling was. Hesselink heeft er vervolgens alles aan gedaan om dit naar tevredenheid in orde te maken. Dit in goed overleg en fijne communicatie. Het graf ligt er weer mooi en trots bij. Ze hebben zelfs de steen iets verhoogd bij het terugplaatsen, waardoor het graf nóg mooier tot zijn recht komt. Héél waardevol voor ons als nabestaanden. Hartelijk dank voor jullie fijne service!

Eerlijk is eerlijk en niet goed is niet goed. Waar dingen niet zijn zoals ze horen te zijn steken we de hand in eigen boezem en herstellen dingen zoals het hoort. Dank dat u dit zo gewaardeerd heeft.

Goede service en keurig gemaakt

Fijn

Dank voor uw reactie en fijn te mogen vernemen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan

Heel fijn geholpen en super werk geleverd

Heel vriendelijk ontvangen. Fijne begeleiding gehad en het monument is heel mooi geworden

Persoonlijk en betrokken

Communicatief en houden je aan de afspraken.

Monument is keurig geplaatst

Prettig en snel contact en goed overleg.

Zeer behulpzaam, geduldig en respectvol.

Onze ervaring was erg prettig. Wij hadden veel tijd nodig om een keuze voor de grafsteen te maken. Koninklijke Hesselink gaf ons de nodige ruimte, tijd en dacht steeds mee, waarbij zij altijd een gepaste en respectvolle afstand bewaarden en ons de vrijheid gaf om onze wensen en ideeën tot uitdrukking te brengen en uiteindelijk te realiseren. Zo kwamen zij tot een prachtig resultaat. Wij zijn zeer tevreden. De bereikbaarheid (openingstijden, reacties op telefoongesprekken en e-mails) was ook uitstekend.

Geduld is belangrijk. Niet iedereen weet even snel hoe hij of zij het grafmonument vorm wil geven. Wij geven mensen daarin alle tijd en rust. Dank dat u deze waardering hierover uitspreekt!

Zeer goede, vriendelijke communicatie, goed werk, goede prijs

Zie boven. Persoonlijke benadering, foto's ter aanvulling via internet

Er is goed met ons meegedacht.

Fijn advies

Goed begeleiding. Netjes, vriendelijk, behulpzaam.

Bijzonder goed bedrijf. Erg behulpzaam en vriendelijk.

Deskundig en fijne behandeling

Hesselink heeft voor ons dubbel graf voorzien van nieuwe platen en verdere aankleding met hoofdplaat en naamtegels. Dit alles in goed overleg en advies. Het e.e.a. netjes uitgewerkt in voorbeelden op papier. Plaatsing van de grafstenen netjes en deskundig uitgevoerd.

Zeer goede en fijne ervaring. Goed meedenkend. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt en ruimte voor je eigen in breng. Prettige communicatie. Gewoon dik tevreden

Gerritsenweg 6

7202 BP Zutphen

0575 – 546788

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.