Erg prettig geholpen.

In een erg prettig één op één gesprek waar vooral de tijd werd genomen dacht men vanuit de Koninklijke Hesselink erg goed met onze wensen mee. Duidelijke afspraken werden netjes nagekomen.

Het grafherstel is in zijn geheel perfect uitgevoerd !

Zowel het overleg en nadien het plaatsen van het graf laat niets te wensen over- en zijn daar derhalve zeer over tevreden. A.Kolkman-Langeler en F.J. Kolkman

Zorgvuldig, netjes en mooi eindresultaat

Mijn vader was in 2008 overleden en ik heb samen met mijn moeder toen een grafsteen uitgezocht. Nu mijn moeder is overleden heeft Hesselink het grafmonument opgehaald, tekst mooi aangevuld en alle letters opnieuw gelakt. Het resultaat is erg mooi geworden vindt de familie en ikzelf

Prima werk gedaan

fijne servoce

Fijn bedrijf om mee te werken, geduldig, accuraat, goede afspraken

voorbereiding prima afspraak niet nogekomen

Berichtgeving omtrent wijzigen tekst is niet beantwoord bij binnenkomst monument ter verwerking zoals met daniel is besproken ook geen berichtgeving omtrent accoord plaatsen,grafmonument is zonder enige kennisgeving geplaatst

Oké

Geen opmerking

Prima ervaring

Nu voor de tweede maal de dienstverlening van Hesselink ervaren 2007 en 2024. Beide keren zeer tevreden.

Prettige en vakkundige mensen.

In alle contacten prettige communicatie en vriendelijke medewerkers.

Bijzonder klantvriendelijk en meedenkend bedrijf.

Het door ons bestelde monument is exact uitgekomen zoals we hadden bedacht. We zijn erg vriendelijk behandeld en de medewerker dacht zeer positief mee.

Prachtig eindresultaat.

Goeie communicatie per mail, er wordt goed meegedacht.

Betrokken, vriendelijk contact

Degelijk en betrouwbaar bedrijf, afspraken worden nagekomen en een vriendelijke benadering.

Ervaren vakmensen

Hesseling is een professioneel bedrijf. Mijn vragen werden altijd beantwoord. Ze hebben het grafsteen van mijn ouders keurig netjes geüpdatet.

geweldig

goede mensen die naar de klanten luisteren wat wij willen en netjes uitgevoerd

Zeer te spreken over Koninklijke Hesseling

De medewerkers waren zeer vriendelijk, behulpzaam en uiterst correct.

Goed contact en goede kwaliteit

Graveerwerk op de steen ziet er perfect uit. Terugplaatsing was binnen de afgesproken tijd en het ziet er weer perfect uit.

Alles perfect geregeld en meegedacht

We zijn bij het uitzoeken van grafsteen voor mijn vader al uitstekend geholpen. Toen mijn moeder overleed hebben ze goed meegedacht over de plaatsing van de tekst. Dat is goed uitgepakt. Een mooi resultaat, is tot ieders tevredenheid

Keurig opgelost zonder problemen

Top werk

Advies en aanschaf product om natuursteen te reinigen

Op de natuurstenendrempel van mijn appartement zijn vlekken ontstaan ws door mayonaise. Hesselink heeft advies gegeven en pasta om de vlekken aan te pakken. Nog niet toegepast vanwege het regenachtige weer.

Helemaal goed.

Er is twijvel over het gebruik van potgrond.

Prettig en betrouwbaar

...

De grafsteen staat er weer netjes bij.

De Vraag was om een verzakte grafsteen weer recht te zetten. Dat is goed gelukt.

Zorgvuldig, meedenkend, open

Ik ben zeer prettig en correct geholpen met de aankoop van een kleine herdenkingssteen. De adviseur dacht goed mee met mijn eigen ideeën, en andersom kon ik meedenken met de uitvoering van de opmaak. Erg prettig en vriendelijk contact en een zeer correcte afhandeling.

Correct, snel, meedenkend, 100% tevreden.

Je bent in een droevige tijd en dan is het vooral belangrijk dat iemand met je meedenkt, de tijd neemt, voorstellen doet, vertelt wat de mogelijkheden zijn enz. 100% Tevreden met de manier waarop met het een en ander werd meegedacht, de plaatsing van de steen en weer als nieuw. Nogmaals onze hartelijke dank. We zouden jullie zeker aanbevelen aan een ander.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.