Helemaal goed.

Er is twijvel over het gebruik van potgrond.

Prettig en betrouwbaar

...

De grafsteen staat er weer netjes bij.

De Vraag was om een verzakte grafsteen weer recht te zetten. Dat is goed gelukt.

Zorgvuldig, meedenkend, open

Ik ben zeer prettig en correct geholpen met de aankoop van een kleine herdenkingssteen. De adviseur dacht goed mee met mijn eigen ideeën, en andersom kon ik meedenken met de uitvoering van de opmaak. Erg prettig en vriendelijk contact en een zeer correcte afhandeling.

Correct, snel, meedenkend, 100% tevreden.

Je bent in een droevige tijd en dan is het vooral belangrijk dat iemand met je meedenkt, de tijd neemt, voorstellen doet, vertelt wat de mogelijkheden zijn enz. 100% Tevreden met de manier waarop met het een en ander werd meegedacht, de plaatsing van de steen en weer als nieuw. Nogmaals onze hartelijke dank. We zouden jullie zeker aanbevelen aan een ander.

Super geholpen van begin tot eind

We werden met respect geholpen, niets was te veel en aan onze wensen is boven verwachting voldaan. We kijken met trots naar het graf van mijn vader

zeer positief, hoge servicegraad

Positief, in eerste instantie ondersteuning met een tijdelijke markering en goed advies mbt de definitieve keuze van de gedenkplaat

correct

idem

Alles tiptop geregeld. Donderdag is de steen geplaatst. Vandaag wezen kijken bij het graf van mijn ouders en het zag er goed verzorgd uit.

Kom met afspraken na

Goede ervaring met Hesselink. Vriendelijk en zorgvuldig geholpen.

Bijzonder prettig geholpen!

Wij zijn erg prettig geholpen, waarbij alles mogelijk was.

Prachtig resultaat.

Door een correcte communicatie was het regelen van de aanpassing en terugplaatsing van het grafmonument eenvoudig te regelen.

Kundig bedrijf.

Geven goed advies en zijn vriendelijk.

Geweldig.

Heel fijn om gehoord te worden. Ook volledige medewerking bij ideeën te realiseren. Op tijd en uur keurig de steen weer terug op het graf van mijn ouders. Fijn bedrijf en zeer correct..

Zeer klantvriendelijk.

Hele goede service. Zeer klantvriendelijk.

mooi werk geleverd

ik heb fijne ervaring met medewerkers de mailtjes waren vriendelijk en duidelijk. het werk wat uiteindelijk geleverd is is er mooi en ik ben er erg blij.

Keurige afhandeling

Prima service en levering

TOP ervaring

Koninklijke Hesselink b.v.: Dichtbij, goede service en komt afspraken na. In één woord TOP ervaring!

Wij zijn prima geadviseerd en geholpen

We zijn goed ontvangen en geholpen door de adviseur. Het resultaat voldoet volledig aan onze verwachting.

Hartelijk ontvangst.

Zeer waardevol bedrijf. Er word op alle gebieden met je meegedacht. Goed contact onderhoud. Fijn overleg. Goede kwaliteit ook wat de steen betreft. Dankbaar. Koninklijk komt ten goede! Ik zegen ze.

Professioneel en betrokken

Mijn wensen werden zeer goed opgepakt en ik kreeg daarnaast het juiste advies.

Alles naar wens!

Betrokken, ambachtelijk, vriendelijk!

Goed advies en prima vakwerk

Alles was goed afgewerkt en ben dik tevreden

Het resultaat is prima, maar de prijs blijft hoog

Het proces duurde wat lang, maar dat was niet zo'n probleem. Maar met name op de transportkosten lijkt een flinke marge te worden genomen, en zodra de steen is opgehaald is daar eigenlijk niets meer tegenin te brengen. Verder doet Hesselink er goed aan om altijd een gespecificeerde kostenuitsplitsing op te sturen, in plaats van de lump sum die ons in eerste instantie werd gepresenteerd. Dat zal het begrip en vertrouwen bij cliënten zoals wij vergroten.

Prima geholpen

Snel gereageerd en vervolgens zeer netjes opgelost

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.