top ervaring, alles naar wens

top ervaring, alles naar wens

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Voor elke klant proberen we alles zo goed als mogelijk te laten verlopen

steen en graf is precies zoals besteld/gewenst.

steen en graf is precies zoals besteld/gewenst. enige minpuntje is dat het precies 4 maanden geduurd heeft.

Beste heer, wat fijn dat u ons zo goed beoordeelt. Veel materialen moeten uit het buitenland komen waardoor de levertijden vaak rond de 3 maand zijn. In dit geval speelde de Kerst periode ook een rol waardoor werkzaamheden hier en ook in het buitenland vaak 2 extra weken stil liggen. Het aanhouden van veel voorraden is in onze branche helaas niet meer mogelijk. De kosten die dit met zich mee brengt zijn niet meer op te brengen helaas en deze wensen wij ook niet door te berekenen aan onze klanten. Het is voor ons zaak een zo goed mogelijk product te leveren tegen een zo aantrekkelijk mogelijke prijs.

Restauratie 160 jr. oud grafmonument.

Na plezierige telefoon gesprekken, is onze wens om een 160 jr. oud grafmonument van een voorvader te laten restaureren , perfect uitgevoerd. Onze dank daarvoor. Dick en Yvonne. Hoogwoud.

Beste Dick, Mooi om te lezen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Het was voor ons ook een mooie klus om aan de slag te gaan met een monument van deze leeftijd. Gelukkig hebben we ook voor ambachtelijke werkzaamheden als deze de juiste vakmensen in huis

Netjes en goed geholpen, en ook meedenken om niet het duurste uit te zijn.

Deze mensen weten waar ze over praten en nemen de tijd om je keurig netjes verder te helpen.

het kan even duren, maar dan is het ook uitstekend geregeld

Plezierige ontvangst en uitleg over mogelijkheden. Goede service door aan te bieden eerst zelf op het kerkhof te gaan kijken naar een naastgelegen steen alvorens een passende steen te selecteren. Alle afspraken omtrent afwerking nagekomen.

Beste heer/mevrouw, We streven er altijd naar de werkzaamheden binnen de gestelde periode af te werken. Helaas heeft het in uw geval iets langer geduurd dan de bedoeling was waarvoor excuus. Wel zeer prettig om te lezen dat alles geheel naar wens is geworden en u onze benadering zo op prijs stelt.

Alles keurig afgehandeld. Chapeau.

Na een prettig telefonisch contact alles goed geregeld.

Beste Joke, Dank voor de mooie reactie!

een fantastische service!!!!!!

Voor mij heb ik al 7 jaar geleden bij jullie een grafmonument laten plaatsen, wat niet helemaal goed was uitgevoerd. Bij toeval kwam dat te sprake en is dat nu als nog hersteld op de manier hoe ik/wij het bedacht hadden. Hoe blij kan je hier van worden.....sjappoo. Heel erg bedankt.

Beste Ria, Wat fijn dat we toch nog van dienst konden zijn om het destijds ontstane probleem op te lossen. We hebben dit graag gedaan.

Zie hieronder

Zie er mooi uit, maar dat mag ook wel gezien de kosten en het heeft lang geduurd.

Beste heer/mevrouw, Dank voor uw reactie. Bij het grafmonument moesten bronzen letters gemonteerd worden die geproduceerd worden in Duitsland. Dat vergt tijd vooral omdat dit temidden van de Kerst periode is waarin veel fabrieken hun deuren een aantal weken sluiten. Deze letters zijn daarnaast vrij kostbaar. Uiteraard is alles goedkoper te maken maar wij kiezen bij onze keuze voor leveranciers niet alleen voor prijs maar ook voor kwaliteit. We willen dat mensen ook na jaren nog zeggen een goed product gekocht te hebben en hier tevreden mee te zijn.

goede ervaring

Bij het afhalen is er in het begin wat gebroken, een vogel van een schaal.

Beste Tineke, Was dit al kenbaar aan ons gemaakt? We hebben hier voor zover bekend geen melding van gehad en ik kan hier ook niets van terug vinden. We nemen nog even contact op om te zien of we hier iets in kunnen betekenen.

Goede communicatie

Goed overleg

Beste Jan, bedankt voor het mooie cijfer!

Perfect geregeld

Netjes geholpen en binnen 1,5 jaar zowel de grafsteen eerst voor onze Vader en toen weer aangepast na het overlijden van onze moeder,keurig verzorgd weer geplaatst.Alles perfect!!

Beste Joop, bedankt voor het goede beoordeling en mooie woorden

Persoonlijke aandacht

Goede voorlichting en de terugplaatsing is gegaan zoals afgesproken. Het grafmonument ziet er keurig uit. Vooraf een goed advies gesprek gehad.

Beste Anja, dank voor de moeite om deze mooie beoordeling te schrijven. Wordt zeer gewaardeerd.

mooi resultaat

Ons familiegraf ziet er weer prachtig uit. En wat een service: klaar voor de geboortedag van de laatste overledene.

Beste Brenda, We proberen altijd mee te denken en als we signaleren dat er een bepaalde datum aan zit te komen waarop het belangrijk kan zijn dat het monument er staat dan doen we daar ook als het niet aan ons is gevraagd wel ons best voor :) Bedankt voor de lovende woorden!

Prettig geholpen

Vroeger het graf al laten plaatsen door u firma. Jarenlang geen gebruik van jullie hoeven maken gelukkig. Na het overlijden van mijn moeder, prima contact gehad en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Bedankt dat we u na jaren weer van dienst mochten zijn!

Ik ben redelijk tevreden

Onze ervaring is over het algemeen goed , communicatie kan iets beter. Had voor dit bedrijf gekozen ondanks dat ze duurder waren als een bedrijf in doetinchem omdat ze gezegd hadden dat ze het graf van mijn schoonmoeder die iets verzakt was recht te leggen voor de feestdagen dit is niet gebeurd wat ik erg jammer vind . Verder zijn we erg tevreden hoe het graf geworden is

Beste Bertie, Wat vervelend dat dit niet goed gecommuniceerd is bij ons intern. Excuus hiervoor. Wel fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd.

Netjes en correct

Ben netjes en correct geholpen ook aan de telefoon. Ze zijn hun afspraken keurig na gekomen

Beste Bjorn, dank voor het mooie bericht en het cijfer

Helemaal naar onze wensen uitgevoerd.

Wij zijn heel erg tevreden over de goede communicatie van het ontwerp en de uitwerking ervan.

Dankjewel Ineke, We doen altijd ons uiterste best. Goed te lezen dat je zo tevreden bent

Al jaren zeer tevreden over Koninklijke Hesselink b.v.

Al jaren zeer tevreden over Koninklijke Hesselink b.v. Eerste ervaring is van 1975 voor grafwerk voor onze grootvader, prima werk, staat nog steeds alsof het nog geen jaren oud is. Nu perfecte vensterbanken gezaagd van fraai materiaal. Ga zo door.

Bedankt voor het mooie compliment Joop. Ook werkzaamheden als het maken van vensterbanken en andere producten van natuursteen doen we met veel plezier.

Altijd vriendelijk en tijd voor je

Kon altijd langs komen en werd vriendelijk geholpen

Beste Marja, Geen moeite is ons te veel. Iedereen mag zo vaak langs komen als ze willen. Het gaat er om dat het eindresultaat naar tevredenheid is.

prima service en doen wat gevraagd wordt

Goede communicatie en mooi resultaat op de foto. Deze maand bezichtigen we het graf om de steen te bewonderen. Bedankt voor de goede service

Beste Pieter, Heel graag gedaan en bedankt voor de mooie woorden. We maken altijd van ieder monument een foto die we alvast sturen zodat mensen kunnen zien hoe het geworden is alvorens ze er zelf naartoe gaan.

werkzaamheden netjes uigevoerd volgens opdracht.

zeer nette afhandeling.netjes via e-mail op de hoogte gehouden.

Beste Bianca, Fijn dat onze manier van communiceren zo op prijs wordt gesteld.

Prettig en accuraat

Geen opmerkingen,alles is keurig gedaan en afgewerkt Namens de familie, Coen Hoogenkamp

Beste Coen, Accuratesse is zeer belangrijk in ons vak. We proberen uiteraard zo min mogelijk fouten te maken en controleren alles ook zeer secuur.

Goed bedrijf komt afspraken goed na super.

Heldere offerte en prima afgehandeld.

Beste heer, Afspraken zijn er om na te komen. Bedankt voor het mooie bericht!

Klantvriendelijk

Uitstekend geholpen. Goede informatie. Levering compleet volgens afspraak

Fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de recensie!

Goede service, vriendelijk, geduldig en mooi resultaat

Beste Silvana, Dank voor je mooie bericht!

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.