Zeer goed behandeld

Er is meegedacht, voldoende tijd voor overleg, alles is correct volgens afspraak uitgevoerd.

Goede ervaring.

Alles goed volgens afspraak uitgevoerd.

Afspraak goed nagekomen, kleinzoon van 9 mooi betrokken in het proces van maken moniment

Afspraak is afspraak

Duidelijk, optijd mails en andere contacten.

Alles goed en netjes afgehandeld na het overlijden van m'n ouders.

Prettige en goede ervaring.

fijn geholpen

fijn geholpen

Zeer goed werk geleverd.

Wij waren er nog niet over uit wat er precies op het nieuwe monument moest komen te staan, hierin gaven ze ons alle ruimte en tijd. Er is ontzettend mooi en goed werk geleverd. Bedankt.

Prettig geholpen, goed resultaat

We zijn tevreden over het de service en het resultaat

Kwaliteit geleverd met een pro-activieve houding!

Ronnie van Leussen en al zijn collega's hebben een mooi grafmonument geleverd, met name door hun pro-actieve houding ten aanzien van kwaliteit. De eerste deksteen had een esthetisch defect, dat niet aan ons werd overgelaten om te ontdekken en te melden, maar dat door Ronnie werd gemeld inclusief een goed voorstel voor een oplossing. De corona pandemie en wereldwijde logistieke problemen veroorzaakten een behoorlijke vertraging in de realisatie, maar daar hebben wij, gezien de omstandigheden, alle begrip voor.

Uitstekend advies en vlotte uitvoering

Erg prettige communicatie en tenminste een bedrijf dat niet de hoofdprijs rekent zoals zovelen dat wel doen! Alles was in een handomdraai geregeld en uitgevoerd.

Prima.

Gewedig bedrijf.

Goed en vakkundig personeel dat meedenkt en adviseerd in hetgeen u wilt uitzoeken.

Uitstekend advies

Een bedrijf die je uitstekend advies en kwaliteit levert.

Sturen ongevraagd reclame naar nabestaanden

Sturen ongevraagd reclame naar nabestaanden

Alles perfect geregeld

Lijkt me duidelijk

Prima ervaring met Hesselink

Vanaf het begin tot het eind Hesselink ervaren als een prima bedrijf. Ze staan open voor alle wensen en de nazorg is erg goed. Ik hoop niet dat je ze nodig bent, maar als het toch zo is, dan: Hesselink.

Erg plezierig en deskundig geholpen

Het is een zeer klantvriendelijk en deskundig bedrijf. Zeer aan te raden.

Persoonlijk en prettige service Het duurde wel wat lang maar konden jullie niets doen

Een aanrader, denken goed mee en mooie kwaliteit

Goede contacten, prettig personeel en uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader, het graf ligt er prachtig bij nu. Er wordt goed met je meegedacht.

Zeer tevreden!

We zijn goed ontvangen en er werd echt de tijd genomen. We hebben zelfs een rondleiding gehad in de fabriek.

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf. Heel fijn personeel, en je wordt goed op de hoogte gehouden. Het grafmonument keurig geplaatst. Meer dan tevreden.

Werk goed , communicatie bij problemen matig

Na een storm werd niet gecommuniceerd dat plaatsing steen later werd. Voor niks naar locatie gereden. Wel netjes hersteld, maar bij dit soort werkzaamheden verwacht ik accurate communicatie.

Prima ervaring met kon. Hesselink

Heldere communicatie, duidelijke offerte, prima uitvoering van de werkzaamheden

Positief

Paar zaken gingen niet goed 1. de persoon met wie afspraak gemaakt was afwezig. Is goed opgevangen. 2.De grafstenen op het kerkhof lagen er slordig bij met zicht bare tekst naar boven. Is snel opgelost.

Goede begeleiding om tot mooi resultaat te komen

Door goed en vriendelijk contact is er snel een gewenst resultaat ontstaan.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.