Prima "

Fijne contacten en mooie levering.

Geweldig!!

Ik heb een nieuwe steen op het graf van mijn grootouders laten plaatsen. Het ziet er geweldig uit. Gisteren hebben wij de plantjes erbij gezet. Ik heb deze mail al eerder aan jullie verstuurd. Groetjes, Marja Holterman

zeer goed geholpen bij het ontwerpen van een mooi monument

Zeer goed en geduldig geholpen bij het ontwerpen van een grafmonument. Zijn erg tevreden met het resultaat, erg troostend.

De uitleg is duidelijk en eventuele vragen worden snel beantwoord.

Fijn overleg over de bedoeling

4 symbolische tegels besteld met letters van de 4 windrichtingen, waar onze gasten vandaan komen die in ons hospice opgenomen worden.

Gezien, gehoord ondersteund bij de keuze

Bijzonder prettig, alle tijd om tot de juiste beslissing te komen

plezierig

we zijn als familie zeer persoonlijk, vriendelijk en adequaat geholpen.

Goede service, levering volgens verwachting.

Vooraf een duidelijke offerte. Weten waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten is prettig. Het geleverde resultaat is prima. Ook het contact met een medewerker was prima.

Mooie steen en goede service.

Goed geadviseerd en mooie steen/tegel thuis bezorgd.

klantgericht conform wens meedenkend

prettig en snel geholpen meedenkend conform wens klantgericht

heel goed

Zover ik mij herinneren kan heeft onze familie in ieder geval sinds 1956 grafstenen van uw firma. Dat doe je niet als je niet tevreden bent Veel succes nu en in de toekomst

Pro-actief, discreet, vriendelijk en komen afspraken prima na.

Zie bovenstaande zin, weinig aan toe te voegen!

Uiterst tevreden over de aanbieding en uitvoering van de offerte.

Alles geheel online kunnen bespreken en regelen. Snelle reacties en foto's van uitvoering tot eindresultaat hielden mij goed op de hoogte.

Vakwerk

Er moesten een aantal aluminium kettingen in stenen palen rondom een dubbelgraf worden aangebracht. Ook is een stenene paal steviger gezet.

Vriendelijk en correct

Goed overleg mogelijk over het ontwerp. Zeertevreden met resultaat.

heel netjes afgewerkt

goede informatie en vakkundig afgewerkt te vreden klant

Zeer goede en snelle service

Zeer snelle service,na een e_mail bericht,en een foto na gedane werkzaamheden

Persoonlijk, stipt en vakmanschap

Persoonlijk, stipt en vakmanschap

Het hele traject van A tot Z is perfect verlopen.

behulpzaam en vlot

Ik had uw firma nodig voor een plaatje Belgisch Hardsteen om een sokkel in de museumtuin af te dekken. Communicatie verliep vlot en de offerte was scherp en t plaatje snel klaar!

Persoonlijk geweldig creatief open

Van begin tot eind open vriendelijk professioneel behandeld. Creatieve inbreng en goede samenwerking. Ook eigen ideeen.

Goede service!

Snelle reactie op mails waarbij er meegedacht wordt over een passende manier van werken. Super blij met het resultaat!

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Dank voor uw mooie recensie

deskundig bedrijf

Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor uw recensie

Fijn kontakt prima geregeld volgens afspraak

Het kontakt was prettig en vriendelijk

Dank voor uw mooie review en uw punt van aandacht zal hier intern besproken worden

Prettig en goede uitleg

We doen elke dag weer ons uiterste best voor mensen als u. Dank voor uw beoordeling

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.