Fantastische correcte service.

Ik heb alles via telefoon en mail geregeld. Zo aardig en correct werd er gehandeld. En het resultaat prachtig ! En de prijsopgave ? Goed ! Zelfs een foto van het graf toegestuurd. Bedankt ! Koninklijke Hesselink! Compliment. Groet, Mevr. M.B. Gemser

Uitstekende service en enorm vriendelijk personeel

Goede service en professioneel

Goede adviezen en bekwaam . Vriendelijke medewerkers.

prima service, respectvol contact

correcte behandeling, en fijn mail/telefonisch contact.

Uiterste tevredenheid

Erg fijne afhandeling van de opdracht. Totaal geen omkijken naar alles in een lastige,emotionele periode . Uiterste tevredenheid ....mooi graf voor beide ouders verzorgd ....dank jullie voor de prima service

Voortreffelijke service

Personeel was zeer deskundig

Pluspunten

Afgegeven tijdpad/doorlooptijd is gerealiseerd. De medewerkster in Apeldoorn is kundig, betrokken en prettig in omgang.

Ik ben niet van tevoren over datum/tijdstip van plaatsing grafmonument ingelicht. Gevolg was dat wij hier niet bij aanwezig hebben kunnen zijn wat wij wel graag hadden gewild. Dit kun je helaas maar 1 keer doen. Gemiste kans... Betere communicatie is wenselijk dus.

Pluspunten

Fijn contact, nemen rustig de tijd, wijzigingen achteraf worden zonder problemen verwerkt

Pluspunten

service en klant contact is goed

Pluspunten

Ze nemen de tijd voor je. Veel keus. Vriendelijke man.

Ga zo door.

Beste mevrouw, Dank voor uw mooie recensie. Deze geven ons veel positieve energie.

Pluspunten

We zijn uitstekend en snel geholpen. De steen ziet er zeer verzorgd uit en de bijzettingen waren beide keren respectvol

Het is prima verlopen, geen verbeterpunten

Pluspunten

- het eindresultaat is heel mooi en professioneel - er wordt goed geluisterd en desgevraagd advies gegeven, er is geduld als tijd nodig is om keuzes te maken - er is aktief persoonlijk contact (telefoon) en ik word respectvol behandeld

Geachte klant, Dank voor de aanbeveling en goede cijfer. Fijn ook om te horen dat u ons contact waardeert.

Pluspunten

Fijne ontvangst. Meedenken over de mogelijkheden . Eigen inbreng was welkom De steen kon naar eigen ontwerp worden gemaakt.

Ik had een mail gestuurd over een beschadiging en deze werd niet beantwoord. Pas weer na bellen. Even bevestigen dat er wat mee gedaan wordt is fijn

Pluspunten

op tijd geleverd

ben niet teruggebeld over een minpuntje op het grafmonument

Pluspunten

Gewoon geleverd wat us afgesproken, geen mitsen en maren

Pluspunten

Laagdrempelig, meteen oppakken van vraag en op tijd uitgevoerd.

Pluspunten

Goede bereikbaarheid, duidelijke afspraken en online bestellen mogelijk.

Pluspunten

Vriendelijke betrokken medewerkers Inhoudelijke kennis van zaken Meedenkend in oplossingen

Het ontzorgen van de klant hoeft niet tot in het oneindige te worden doorgezet. Het blijven stellen van vragen / oom ook niet Bedrijf is zelf zeer vakbekwaam en dat mag worden benut

Pluspunten

Persoonlijk contact, deskundig advies en tussentijdse updates over vorderingen en vragen van "uw" kant.

Pluspunten

redelijk snel en netjes afhandelen van de gevraagde aktie

communicatie naar de klant . Hebben op verschillende e-mail accounts e-mails gekregen en pas toen het "klaar" was de vraag ontvangen of ze het wel goed gedaaan hebben en dat was niet zo.

Pluspunten

Kundig en vriendelijk

Pluspunten

Contact

Pluspunten

Gedaan volgens de opdracht

Pluspunten

Prima communicatie en duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.

geen

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.