Alle afhandeling op het kerkhof zijn uitstekend verlopen. Goede afspraken en duidelijk wat we kunnen verwachten.

Snel geregeld en staat je altijd te woord

Alles was snel en tiptop geregeld

Een snelle en professionele afwikkeling

Er is goed werk geleverd en alles is naar behoren uitgevoerd. Het onderhoudswerk aan de tekst is prima gelukt. Zo stralen de namen van mijn ouders weer als een ster op hun rustplek.

alles goed geregeld

goed geregeld alles duidelijk aan gegeven

Werkzaamheden helemaal naar wens uitgevoerd

Volgens afspraak en netjes gewerkt!

Zeer attent en goede uitviering opdracht

Ondanks wat vertraging is het graf mooi geworden en precies wat we ervan verwachten.

Keurig verzorgd!

Het ornament van mijn vaders graf na 55 jaar door jullie verwijderd en een onderhoudsbeurt gegeven. Vorige week weer teruggeplaatst, Waarschijnlijk eind oktober komt er een plaquette bij met de naam van mijn moeder, wij hebben haar 29 april jl. bij mijn vader in het graf gelegd. Zij was 99 jaar. Als het goed is vervaardigt pottenbakker Herman Zaalberg de plaquette in deze periode. a

Prima service en professionele afhandeling, ook met contact naar klant.

Zie hierboven

Persoonlijk, kwaliteit en een goede service

Persoonlijke benadering, een goede service en een mooi grafmonument.

Via de mail alles prima naar wens verlopen

Fijne communicatie via mail Aanpassingen zoals ik het wilde , naar tevredenheid aangepast Tevreden op het eindresultaat Klantvriendelijk

Plezierig contact en goede afhandeling van de gemaakte afspraken

Goed bedrijf, fijne communicatie.

Hier boven vermeld.

geweldig

vriendelijk nemen echt de tijd voor je goede informatie.

prima service gerichte organisatie

Ervaring heeft met name plaats gevonden via mail. Alles is vlot verlopen.

Hele fijne afhandeling.

Deskundig advies en een fijne begeleiding.

Prima afgehandeld.

Communicatie was heel goed via de mail. Ter verduidelijking werden er foto's erbij geplaatst. Alles ging in goed overleg.

Prima werk geleverd

Alles ging via mail en telefoon. Wat ik zeer prettig vond. Wat we hebben gevraagd is ook geleverd. We zijn goed op de hoogte gehouden met alles.

Aardige mensen .

wij zijn heel goed geholpen door de mensen die ik aan de telefoon heb gehad. Alleen erg jammer dat het plaatje waar de naam van onze moeder op staat dat die niet de zelfde kleur heeft als het plaatje van onze vader die al op steen zat.

Een professionele en correcte behandeling.

Er is goed geluisterd naar onze wensen en de uitvoering is geheel naar onze zin.

De medewerker(veltman) kwam bij ons thuis en wij hebben onze wensen kenbaar gemaakt. Daarna zijn wij een keer in de showroom in Zuthen geweest en hebben we de steensoort bekeken,en nog wat andere zaken besproken.

Keurige afwerking en plaatsing

Zeer net telefonisch en mailcontact. De steen ziet er prachtig uit en weer keurig geplaatst.

alles naar wens

alles is zoals gevraagd

Geweldige service

Hartelijke en meedenkende medewerkers. Ik ben heel fijn geholpen en zou jullie zeker aanbevelen!

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

Keurig werk

Fijn contact, goed advies en keurige plaatsing. We zijn tevreden!

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.