Prettige en vakkundige mensen.

In alle contacten prettige communicatie en vriendelijke medewerkers.

Bijzonder klantvriendelijk en meedenkend bedrijf.

Het door ons bestelde monument is exact uitgekomen zoals we hadden bedacht. We zijn erg vriendelijk behandeld en de medewerker dacht zeer positief mee.

Prachtig eindresultaat.

Goeie communicatie per mail, er wordt goed meegedacht.

Betrokken, vriendelijk contact

Degelijk en betrouwbaar bedrijf, afspraken worden nagekomen en een vriendelijke benadering.

Ervaren vakmensen

Hesseling is een professioneel bedrijf. Mijn vragen werden altijd beantwoord. Ze hebben het grafsteen van mijn ouders keurig netjes geüpdatet.

geweldig

goede mensen die naar de klanten luisteren wat wij willen en netjes uitgevoerd

Zeer te spreken over Koninklijke Hesseling

De medewerkers waren zeer vriendelijk, behulpzaam en uiterst correct.

Goed contact en goede kwaliteit

Graveerwerk op de steen ziet er perfect uit. Terugplaatsing was binnen de afgesproken tijd en het ziet er weer perfect uit.

Alles perfect geregeld en meegedacht

We zijn bij het uitzoeken van grafsteen voor mijn vader al uitstekend geholpen. Toen mijn moeder overleed hebben ze goed meegedacht over de plaatsing van de tekst. Dat is goed uitgepakt. Een mooi resultaat, is tot ieders tevredenheid

Keurig opgelost zonder problemen

Top werk

Advies en aanschaf product om natuursteen te reinigen

Op de natuurstenendrempel van mijn appartement zijn vlekken ontstaan ws door mayonaise. Hesselink heeft advies gegeven en pasta om de vlekken aan te pakken. Nog niet toegepast vanwege het regenachtige weer.

Helemaal goed.

Er is twijvel over het gebruik van potgrond.

Prettig en betrouwbaar

...

De grafsteen staat er weer netjes bij.

De Vraag was om een verzakte grafsteen weer recht te zetten. Dat is goed gelukt.

Zorgvuldig, meedenkend, open

Ik ben zeer prettig en correct geholpen met de aankoop van een kleine herdenkingssteen. De adviseur dacht goed mee met mijn eigen ideeën, en andersom kon ik meedenken met de uitvoering van de opmaak. Erg prettig en vriendelijk contact en een zeer correcte afhandeling.

Correct, snel, meedenkend, 100% tevreden.

Je bent in een droevige tijd en dan is het vooral belangrijk dat iemand met je meedenkt, de tijd neemt, voorstellen doet, vertelt wat de mogelijkheden zijn enz. 100% Tevreden met de manier waarop met het een en ander werd meegedacht, de plaatsing van de steen en weer als nieuw. Nogmaals onze hartelijke dank. We zouden jullie zeker aanbevelen aan een ander.

Super geholpen van begin tot eind

We werden met respect geholpen, niets was te veel en aan onze wensen is boven verwachting voldaan. We kijken met trots naar het graf van mijn vader

zeer positief, hoge servicegraad

Positief, in eerste instantie ondersteuning met een tijdelijke markering en goed advies mbt de definitieve keuze van de gedenkplaat

correct

idem

Alles tiptop geregeld. Donderdag is de steen geplaatst. Vandaag wezen kijken bij het graf van mijn ouders en het zag er goed verzorgd uit.

Kom met afspraken na

Goede ervaring met Hesselink. Vriendelijk en zorgvuldig geholpen.

Bijzonder prettig geholpen!

Wij zijn erg prettig geholpen, waarbij alles mogelijk was.

Prachtig resultaat.

Door een correcte communicatie was het regelen van de aanpassing en terugplaatsing van het grafmonument eenvoudig te regelen.

Kundig bedrijf.

Geven goed advies en zijn vriendelijk.

Bedrijfsgegevens

Gerritsenweg 6

7202 BP Zutphen

0575 – 546788

[email protected]

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.