Met rustige aandacht voor nabestaanden èn het werk wat ze moeten leveren.

Goed bereikbaar en vriendelijk contact. Zorgvuldige werkwijze in alles. Goed advies, een voorbeeld van hoe de grafsteen er met tekst uit komt te zien. Ruime keuze en zowel voor- als na de koop is er rustige aandacht voor de menselijke kant en de praktische kant. Fijn om mee samen te werken.

Prettige samenwerking.

Een grafmonument voor mijn moeder uitgezocht. Samen met mijn vader en zus kon dit op afspraak en in alle rust. Deskundig advies. Ook het plaatsen van het grafmonument is heel netjes en deskundig gebeurd. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Het resultaat is mooi geworden.

prima service

goed te woord gestaan, gezamenlijk netjes ingepland, door drukte wel even wachten maar netjes uitgevoerd volgens afspraak

Zeer zorgvuldig, correct en naar volledige tevredenheid geholpen aan een prachtig resultaat.

Na 21 jaar konden onze gegevens nog probleemloos en volledig naar boven worden gehaald, zodat nu het graf van beide ouders precies is geworden zoals zij en wij het altijd gewild hebben.

Vriendelijk en deskundig geholpen, respectvol, betrouwbaar.

Vakwerk

Goede service en bereikbaarheid. Vriendelijke communicatie

vriendelijk

vriendelijke en afspraken nakomen

Prima werk geleverd!

Goed contact, zowel telefonisch als per mail. Duidelijke afspraken gemaakt alvorens Hesselink te werk is gegaan. Afspraken keurig nagekomen.

Prettige manier van communiceren en keurige afhandeling van de werkzaamheden

Prettige manier van communiceren en keurige afhandeling van de werkzaamheden. Volgens mij heeft het wel iets langer geduurd dan dat in eerste instantie werd aangegeven.

In een woord geweldig

Prettige bediening

Een net en goed bedrijf.

Wijzigingen wanneer de steen besteld is, geen probleem, je wordt er goed en duidelijk geholpen.

GOED

ZEER GOED

persoonlijk, vriendelijk

Wij zijn prettig ontvangen en goed geadviseerd.

Ik ben erg tevreden

Communicatie is goed verlopen

Prima geholpen, goed afgesproken en afgestemd

Prima, goede verzorging en veel keuzes

Uitstekende verzorging grafsteen

Hesselink ging goed om met mijn wensen en kwam snel met goede voorstellen.

volledig en duidelijk ter woord gestaan en geholpen

in het verleden ook goed geholpen ne nu niet meer als normaal om steen van het graf te laten halen en volgend persoon er bij te laten plaatsen

Onze ervaring met Hesselink was netjes en correct

zeeeeer correct

Contacten waren heel begripvol , meelevend, geduldig en een heel goed luisterend oor

uitstekend

prima bedrijf van oudsher; no nonsense mentaliteit; levert de kwaliteit die is overeengekomen voor een eerlijke prijsstelling.

Goed opgelost

De medewerkers hadden het monument op het verkeerde graf gelegd Na uitleg van mij is dit hersteld Als ik er niet bij was geweest wie weet wat er allemaal gebeurd zou zijn

Beetje amtelijk

Werken langs elkaar heen, daardoor meerdere prijzen wel dezelfde Volgens mij moeten de lijnen korter en niet na het eerste gesprek waarin alles besproken inclusief de prijs er andere afdelingen daar weer in herhaling vallen.

Heb helaas al meerdere keren gebruik mogen maken van jullie diensten. Elke keer merk ik hoe jullie meedenken met het uitzoeken van een steen, in 1 woord geweldig. De steen van mijn man die gisteren is geplaats is precies zo geworden zoals wij in gedachten hadden. Dank jullie wel voor de goede service, jullie mogen trots zijn hoe jullie het doen. Vriendelijke groeten Marietje Timmermans-Bruggink

Zeer netjes afgehandeld. Heel tevreden.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.