Alles is gelopen zoals is beloofd

Ondanks iets droevigs .ben ik blij dat de steen nog voor kerst geplaatst is,zodat we er nog een mooi plekje van konden maken . Ik ben daar zeer dankbaar voor.

Heel netjes

Prima geregeld

Deskundig geholpen, alle tijd, voorstellen en ideeën gegeven.

TOP

Na vandalisme, waarbij de steen van mijn schoonouders vernield was, heeft Hesselink alles op alles gezet dat er voor de kerst weer een nieuwe steen voor zat. Helemaal TOP.

Dank voor uw mooie beoordeling. Ook voor ons erg fijn dat we e.e.a. voor Kerst nog voor u hebben weten te realiseren.

Redelijk slecht

Er wordt slecht gereageerd op opmerkingen, het duurt allemaal heel lang. Nu heeft de gestorvene alle tijd, maar als familie wil je het achter de rug hebben, je wil verder. Opmaak vd steen was in eerste instantie ongelofelijk matig. Tekst kort op elkaar, wie verzint zoiets en wat voor ontwerper zit daar. De verdere afwerking vh graf hebben we niets mee van doen gehad, dat was prima. Er is iets in de organisatie van Hesselink goed mis: wellicht dat ze redeneren, laten we het allemaal maar even betjjen na het overlijden. Ik denk dat families vd overleden het liever achter de rug hebben, binnen een acceptabele tijd. Een half jaar ih geval van mijn moeder vind ik dan veel te lang.

Beste heer en mevrouw. Fijn om te vernemen dat het eindresultaat naar uw wens is. In de kritiek die u op het voortraject heeft kunnen wij ons echter niet vinden of wij begrijpen deze op zijn minst niet. In uw geval ging de opdracht om het bijplaatsen van een naam na een 2e overlijden. Er was dus al een bestaande steen. In die gevallen verwijderen wij in opdracht van een uitvaartondernemer die de uitvaart voor u regelt de steen en nemen wij vervolgens, na gepaste tijd, contact op om vervolgwerkzaamheden en kosten te bespreken. Over het algemeen zijn mensen er niet van gediend en niet aan toe om dit contact te hebben kort na het overlijden. Wij wachten hier tussen de 4 en 6 weken mee maar beseffen ons dat we het hiermee wellicht niet voor iedereen goed doen. Het is een ieder dan natuurlijk ook vrij om eerder contact met ons op te nemen. Na dit contact hebben we met u besproken wat de vervolgwerkzaamheden dienden te worden en is u een opdrachtbevestiging toegezonden met de verwachte levertijd. Hierbij houden wij ook rekening met de termijn die tussen begraven en herplaatsen van een grafmonument in verband met mogelijke verzakking zit. Te snel herplaatsen vergroot de kans op verzakking van het grafmonument aanzienlijk. Wat betreft de indeling van de aanvullende tekst kunnen smaken natuurlijk verschillen. Daarom maken wij ook voorbeelden die we ter goedkeuring aan onze klanten voorleggen. Geen moeite is ons daarbij te veel om net zo lang voorbeelden te maken totdat deze geheel naar uw wens zijn. Dat de smaak van onze ontwerper daarbij niet in 1 keer uw smaak is, is denk ik niet onvermijdelijk. Jammer dat wij ondanks het goede eindresultaat toch maar een 4 van u mogen ontvangen. We hadden graag hoger gezien en zullen daar waar mogelijk lering trekken van uw feedback.

Goede afhandeling met goede kwaliteit

Goed advies en mooie steen en afwerking.

Dank voor uw beoordeling!

Goed geregeld

Grafwerk keurig werk verzorgd. Samen met medewerker Henk bij mijn ouders grafsteen geweest is weg gezakt in het midden. Ga foto sturen en zullen er op terug komen nadat ik de gegevens met foto grafsteen ga sturen.

Fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest. Dank voor uw reactie

Persoonlijk

Prettig bedrijf waarbij het er van afhangt wie je treft als verkoper. Onze eerste ervaring was de eerste keer veel minder dan tijdens het tweede gesprek. Gelukkig werd alles wat in het eerste gesprek gemist werd ruimschoots goedgemaakt.(Denk hierbij vooral aan het eigen initiatief van de verkoper, meedenken en suggesties doen).

Dank voor uw reactie. Al onze medewerkers doen hun best om iedereen zo goed als mogelijk te woord te staan. Enige persoonlijke voorkeur zal daarbij altijd spelen.

Goede ervaring.

Graf ziet er keurig uit. Ik heb voor bedrijf gekozen omdat graf reeds aanwezig was van mijn vader. Goede terugkoppeling.

Dank voor uw mooie reactie. Daar doen we het voor.

Prachtig werk

Eigenlijk al buiten kijf dat we het graf van ouders door hesselink zouden laten maken Keurig verzorgd …..ook na schade door de weerselementen is het graf voor een 2e keer geplaatst ….keurig geregeld via instanties Hoefde zelf niets te regelen Dank voor jullie top werk!!!

Dank voor uw mooie woorden en het vertrouwen in ons bedrijf

Zeeer positief

Snelle reactie, goede uitwerking van opdracht

Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Dank voor uw mooie woorden

Het is mooi geworden

Goede communicatie, telefonisch en via mail

Verwarmend!

Werd uitstekend geholpen! Zeer aardig. En een hele mooie urn.

Het was inderdaad een erg mooie urn. Fijn te horen dat u zo tevreden bent

Prettig contact en fijne service.

In een verdrietige tijd word je op een plezierige wijze te woord gestaan en worden wij als familie ontzorgd door de medewerkers van Hesselink. Top!

Grafteken gemaakt in overleg met een gaaf resultaat

We hebben gekozen voor een Steenhouwer in de regio rond Warnsveld. Het door mij gemaakte ontwerp werd goed begrepen en uitgevoerd. Het proces via email en bezoek aan het bedrijf verliep prima. ook de aangeleverde kleurige glasschijf werd mooi geintegreerd in het grafteken

vijf sterren!

L.S. Wij zijn als familie heel erg blij/tevreden met het door u verzorgde monumentje, dank u zeer!

Bijzonder prettig!

Bijzonder prettige en beleefde en meevoelende dienstverlening! Uw bedrijf verdient moeiteloos alle sterren! Hartelijke groet, Leny Brugman-Esselink.

keurig en netjes geregeld

zie boven

Een zaak waar ze mee denken,

We wisten niet precies wat we wilden voor het graf van mijn broertje We hebben nu een mooi en grafsteen die goed bij mijn broertje past

Goed benaderbaar bedrijf

Snelle en goede communicatie, duidelijke afspraken, die goed worden nagekomen.

Knullig

Grafsteen en sokkel geplaatst. Zag er goed uit. Echter.......... op het verkeerde graf. Beetje grappig en ook een domper. Alles snel en professioneel opgelost op de zelfde dag. 1 dag later al de factuur. Dat is snel. Echter.......... de factuur van iemand anders. Beetje jammer Kortom, iets beter controleren. Verder wel tevreden en binnen 1 dag de factuur voldaan. :)

Kwaliteit, deskundig, betrouwbaar.

Prima bedrijf. Kwaliteit is hoog. Personeel deskundig en neemt de tijd voor je. Eindresultaat is daardoor goed en netjes.

Goed geholpen

Fijn en persoonlijk geholpen. Wij zijn erg blij met de service en het geleverde resultaat.

Contact verliep soepel, al zat er wel wat tijd tussen. Steen ziet er keurig uit

Netjes geholpen

Grafsteen laten opknappen. Letters zijn weer goed leesbaar. Mooi opgeknapt.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.