Betrouwbaar en kwaliteit.

Goede voorlichting over de mogelijkheden, komen de afspraken na en we zijn zeer tevreden over de plaatsing, alles netjes afgeleverd en de persoonlijke spulletjes met respect terug gezet.

Fijn bedrijf en leveren spullen netjes af. Steen zou iets sneller geleverd mogen worden.

Prima, alles netjes geregeld

Prima ervaring.

Top bedrijf

Super vriendelijk en meedenkend.

Keurig netjes verzorgd.

Van het begin tot het einde een goede communicatie. En mensen met gevoel en geduld.

Ze doen wat ze zeggen

Fijn bedrijf keurig geholpen

was goed geregeld.

prima!!

vakkundig en bijzonder prettig personeel

wij zijn met zorg en in alle rust ontvangen en voorgelicht over onze wensen,welke daadwerkelijk zijn uitgevoerd.

Ze zijn vriendelijk en het plaatsen van het grafmonument ziet er keurig uit. Communicatie is zeer goed.

Contact was persoonlijk en helder

Ik heb regelmatig contact gehad over de voortgang. Ik werd steeds goed te woord gestaan. Ook duidelijkheid over de afhandeling van de opdracht.

Betrouwbaar; prima uitleg en keurige oplevering

Voor mijn ouders heb ik een grafmonument uitgezocht en laten plaatsen. Beide keren keurig en zonder problemen uitgevoerd. Erg tevreden met het resultaat.

Een prima bedrijf dat meedenkt met de klant.

Begin dit jaar veelvuldig e-Mail Kontakt gehad met de de heer Ronnie van Leussen. Hij heeft ons prima begeleid. Afgelopen week kregen we bericht dat de grafsteen weer herplaatst was. Toen was een andere dame in beeld en dat vond ik wel een beetje vreemd. Ik vroeg me later af of de heer Van Leussen er nog wel werkte. Maar nu over het onderwerp. We zijn zondag wezen kijken en het is prima. We vind ik, dat men de steen nog even een beetje had kunnen reinigen, maar dat moeten we zelf dan maar doen. Verder ben ik dik tevreden.

Net werk, wel lange doorlooptijd

Prettig en luisterend naar wensen

Prettig goede samenwerking werking netjes geplaatst als afspraak

Het personeel is heel vriendelijk en kundig. We hebben gekregen waar we op hoopten. Ze zijn terecht trots op hun werk en het bedrijf.

Bijzonder prettig bedrijf

Adequaat, vriendelijk en meedenkend

Een zorgvuldig proces

Het contact verliep altijd netjes en vlot. Het grafmonument is heel mooi weer teruggeplaatst.

Zeer tevreden, klantvriendelijk en heel meegaan.

Keeurige afwerking naamplaat

Uitvoering en administratieve/financiele behandeling goed

Correct personeel

Correct...geen onnodige mails.

Correct telefonisch contact; dat is voor ons van groot belang

Zoals het hoort

Kon. Hesselink is een vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Goede ervaringen met Kon. Hesselink voor grafmonumenten; als er naderhand eventuele gebreken bij een recent geplaatst grafmonument ontstaan, wordt dit onder garantie adequaat opgelost.

Positief, mooi resultaat, precies zoals wij het hadden uitgekozen.

Positief, mooi resultaat, precies zoals wij het hadden uitgekozen. Klein puntje: het waterbakje zou vastgezet worden, is (nog) niet gedaan. Gebeurt dit nog? Tot zover: hartelijk dank voor jullie prachtige werk! Gods zegen!

super gedaan!

correct alles gedaan met waardigheid. meegedacht en tijdig geleverd. Gewoon super fijn en we zijn zeer tevreden.

Afsluiting was slecht

Service bij het uitzoeken en dergelijke was prima. Goed uitgelegd en geholpen. Jammer dat het meer dan 6 maanden duurde voordat het geplaatst werd, maar wat ik echt erg vond was de foto die bij de factuur zat. Stond in de tekst dat er als extra service een foto van het graf bij de factuur zat. Helaas was die foto niet van ons graf, maar van een wildvreemde. Dat was een schrik.

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.