Kon. Hesselink is een vakkundig en betrouwbaar bedrijf

Goede ervaringen met Kon. Hesselink voor grafmonumenten; als er naderhand eventuele gebreken bij een recent geplaatst grafmonument ontstaan, wordt dit onder garantie adequaat opgelost.

Positief, mooi resultaat, precies zoals wij het hadden uitgekozen.

Positief, mooi resultaat, precies zoals wij het hadden uitgekozen. Klein puntje: het waterbakje zou vastgezet worden, is (nog) niet gedaan. Gebeurt dit nog? Tot zover: hartelijk dank voor jullie prachtige werk! Gods zegen!

super gedaan!

correct alles gedaan met waardigheid. meegedacht en tijdig geleverd. Gewoon super fijn en we zijn zeer tevreden.

Afsluiting was slecht

Service bij het uitzoeken en dergelijke was prima. Goed uitgelegd en geholpen. Jammer dat het meer dan 6 maanden duurde voordat het geplaatst werd, maar wat ik echt erg vond was de foto die bij de factuur zat. Stond in de tekst dat er als extra service een foto van het graf bij de factuur zat. Helaas was die foto niet van ons graf, maar van een wildvreemde. Dat was een schrik.

heel goed

steen was heel mooi en netjes verzorgd

Gewoon goed

Voldoet naar alle wensen

Betrouwbaar. Alles volgens afspraak geplaatst en geleverd.

Prettig bedrijf. Luisteren goed naar wat de klant wil en komen met goede aanvullende ideeën. De gesprekken zijn prettig en geen aanbetalingen. Ze zeggen zelf: eerst moet de klant tevreden zijn. Uiteindelijke resultaat is heel mooi geworden. Geheel volgens onze wens is het grafmonument geplaatst en uitgevoerd

Prettige samenwerking. Als de grafsteen terug geplaatst word er aan het eind van de dag Gebeld dat het allemaal goed is verlopen. Wij vonde dat een heel prettig gevoel.h Onze hartelijke dank hiervoor.

Prima, zelf geen werk mee gehad

Geen andere ervaring. Het was een bestaand graf en de steen was in het verleden ook door jullie geleverd

Duidelijke uitleg van mogelijkheden. Er werd de tijd voor ons genomen.

heel mooi

Ik ben mijn kleindochter ( 8 jaar) heel erg voor het mooie advies, door jullie heel mooi uitgevoerd

Vriendelijk

Vriendelijk en correct, komen afspraken na. Prima werk.

alles volgengs aanvraag gedaan en op tijd. steen ziet er netjes en mooi uit.

Supergoed

We zijn uitstekend geholpen, en dat gaf ons rust dat alles goedkwam.

Respectvol, betrouwbaar en vakkundig

We zijn erg blij met de geleverde kwaliteit en de uitstraling van het bijgewerkte grafmonument. Ook de verdere aankleding met plantmateriaal om het geheel onderhoudsvriendelijk te maken, is speels uitgevoerd. De benadering voelt als erg persoonlijk en laat alle ruimte aan gevoelens van nabestaanden, ook dat je er gewoon de tijd voor mag nemen. Dat hebben wij bijzonder gewaardeerd. Uit alles spreekt dat er met hart en ziel wordt gewerkt, respectvol, betrouwbaar en vakkundig.

Prima geregeld.

Duidelijke afspraken, je wordt op de hoogte gehouden en goed werk geleverd.

Aanrader

Mijn moeders grafsteen was verzakt en dit hebben ze netjes opgelost en staat het er weer mooi bij. Bedankt!

Hele goede ervaring plaatsing graf in Gilze

Goede service, scherpe prijs achteraf pas betalen, snelle plaatsing

Keurig en correct geholpen.

Vriendelijk geholpen en keurig op de hoogte gehouden van voortgang van de werkzaamheden. En er wordt geluisterd naar je persoonlijke wensen.

Alles prima

prettig

Net werk geleverd

prettige firma

alles werd goed geregeld en fijn besproken.

Geweldig !

Uitstekende kwaliteit en service in een moeilijke tijd. Alle mederwerkers van Koninklijke Hesselink waren geweldig en het gedenkteken voor onze vader is een waardig teken van een bewogen leven. Dank u wel !!

Vakwerk

De firma Hesselink heeft vakwerk geleverd. Daarnaast was de communicatie van meet af aan helder en prettig. Het uiteindelijke resultaat overtrof onze verwachtingen.

Na een mailtje zijn zaken snel geregeld.

Gerritsenweg 6

7202 BP Zutphen

0575 – 546788

Over Koninklijke Hesselink b.v.

Koninklijke Hesselink b.v. is een familiebedrijf opgericht in 1908. Reeds vele jaren leveren wij grafmonumenten, urnmonumenten, grafstenen en alles wat hier bij komt kijken. Ook voor andere andere producten als bouwwerk, tafelbladen en aanrechtbladen bent u bij ons van harte welkom.