Veel te goede winkel!

Sorry hoor, maar deze winkel, website is echt te goed. Te snel met verzenden, en ook nog eens achteraf. Veel te goed, echt gewoon niet normaal. Ik heb al vele centjes aan deze winkel besteed, en dat gaan er alleen maar meer worden. Niet normaal! 6 sterren waard...

Echt strijkvrij en geweldige service!

Al verschillende keren heb ik strijkvrije overhemden geprobeerd, altijd draaide dat uit op een teleurstelling tot ik Hemdvoorhem.nl vond. Ik heb er nu voor de 2e keer strijkvrije overhemden besteld en die zijn dan ook echt 100% strijkvrij. Na het wassen netjes uithangen en zodra ze droog zijn hangt er een glad overhemd voor je klaar. Ook tijdens het dragen kreuken ze niet. De service is ook precies wat je er van mag verwachten. Een duidelijke website en levertijden worden keurig nagekomen. Ik blijf hier zeker bestellen!

Supersnelle levering

Slechts 24u na de bestelling al in België geleverd Voordeel : in Europa geproduceerd Aangename prijs

Perfecte service

Steeds correcte levering,,,service met chat is ook perfect

Weer prima Casa Moda poloshirts gekocht. Snelle levering.

LET OP! Dit poloshirt is elders €10 goedkoper. Bij Lacosta is het verschil nog groter. Even Googlen kan dus geld opleveren. Ik had nog een tegoedbon anders had ik de shirts elders gekocht. Dus de aanbeveling is op prijs helaas NEE geworden.

Ik had van deze fijne zaak wat meer flexibiliteit verwacht.

Ik had tot nu toe alleen maar positieve ervaring gehad en gehoord van Hemdvoorhem.nl maar na een verkeerd geformuleerde mailing en de reactie had ik het wel gehad. Ze vinden bij Hemdvoorhem.nl een vest, een trui en een poloshirt is weer géén trui ! De mailing was heren heren trui 3 = 2 elke combinatie is mogelijk ! Ik had 2 poloshirts bestelt en 1 vest, maar deze combinatie kon niet want een poloshirt is geen trui en vest kon wel, want dat was een trui. Ik weet het niet meer, maar ik voelde me . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zeer teleurgesteld. Bestel je voor meer dat 300 euro, maar het was niet goed, geen 3 = 2.

Beste Henrie, Ik begrijp de verwarring hier en u heeft gelijk dat een vest geen trui is, maar een polo is ook geen trui. Doordat we met een webshop werken zijn er altijd technische beperkingen, die wij dan positief naar de consumenten proberen om te buigen. Doordat we niet enkel de truien kunnen tonen die in de actie vallen, hebben we als extra'tje de vesten laten meedoen in deze actie. Dus eigenlijk door een beperking van ons systeem kunt u en andere klanten er van profiteren dat de 3=2 actie op meer dan enkel de truien van toepassing is. Helaas kunnen wij hier niet onbeperkt al onze categoriesoorten aan toevoegen. Maar via https://www.hemdvoorhem.nl/heren-truien ziet u precies welke artikelen meedoen. Excuses voor de verwarring, Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl

Topproducten, goede service en snelle verzending

Kan de aanbiedingen van mijn favorite overhemden niet weerstaan, terwijl ik geen overhemden nodig heb.

geweldig

Perfecte verzending , snelle af handeling, perfect werkende retour afdeling

website, bestelproces, levering: prima!

punt van verbazing: in de beschrijving op de site staat pasvorm normaal (modern fit) . Dat was ook de bedoeling, mijn Olymp overhemden zijn ook modern fit. Op de bon staat Slim fit. Het label van de trui zegt body fit. Verwarrend! Gelukkig past de trui wel

Prima kwaliteit voor een goede prijs en altijd op tijd.

De overhemden voldoen altijd aan de verwachting. De bestellingen worden snel en accuraat verwerkt.

Super kwaliteit, goede prijs, snelle levering.

Super kwaliteit, goede prijs, snelle levering.

mooie site

mooie site met ruime keus aan overhemden. Goede en snelle service

Snelle levering en goede service

Goede kwaliteit en snelle levering

Kwaliteitshemden tegen scherpe prijzen (als ze in de aanbieding zijn). Ook heel goede uitleg en informatie over de maatvoering. Dat laatste vind ik persoonlijk heel belangrijk!

Prima levering en mooie kwalitijd blouse

Een tevreden klant

Alles afgehandeld zoals ik verwacht had

prima service, netjes afgeleverd

Prachtige overhemden en betrouwbare levering

Prima webshop met mooie overhemden. Interessant dat er ook regelmatig aanbiedingen zijn. Heb hier al diverse overheden aangeschaft. Ook over de levering kan ik alleen maar positief zijn. Er wordt altijd op tijd geleverd en je wordt hierover netjes geïnformeerd.

Alles is goed verzorgt

snel geleverd

Duidelijk sitem, vlot verkoopproces, snelle levering. Ik was specifiek op zoek naar strijkvrije overhemden, dat was niet heel duidelijk vermeld.

Altijd uitstekend

Snelle goede levering, goede kwaliteit, mooie aanbiedingen. De beste online winkel die ik ken.

Snel, accuraat, afspraak is afspraak!

Snel, accuraat, afspraak is afspraak!

Duidelijke website.

Heel tevreden. Producten kunnen goed gefilterd worden. Snelle levering en goed verpakt.

Verkeerde maat in juiste verpakking

In de fabriek verkeerde maat in juiste verpakking gedaan. Kosten loos opgestuurd naar hemdvoorhem.nl en binnen een paar dagen nieuwe t-shirt gekregen!

Uitstekend maar.....

Soms gebeuren er blijkbaar toch zaken die beter in het oog moeten gehouden worden, zoals retourzendingen die verloren gaan bij de vervoerder ondanks dat het verzendnummer gekend is. Natuurlijk geen fout van Hemdvoorhem want die hebben het netjes opgelost door een terugbetaling te doen.

Goede keuze, snelle levering

Het enige wat tegenvalt is dat je je retour-levering uit België zelf moet regelen.

Beste meneer/ mevrouw Schiffers, Ook vanuit Belgie kan er gratis geretourneerd worden met UPS. Wij zijn bezig met DHL en voor het einde van het jaar zal deze optie ook actief zijn. Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl