Bestelling was snel verstuurd en netjes verpakt. Fijne webshop om cadeaus te kopen.

Was weer perfect.

Heerlijk gescoord op kleedjesmarkt. Vandaag pakket ontvangen. Zoals altijd alles weer top. Als je hetzelfde merk en zelfde maat overhemd bestelt past het altijd. Er hoeft nooit iets retour.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering en mooie aanbiedingen. Vooral de Olymp tricot overhemden. Mooie stof, lekker om te dragen en super prijzen.

aftersales was adequaat en snel

mijn bestelling is "kwijtgeraakt" maar Hemd voor Hemd heeft dit keurig en snel opgelost.

Geweldige kwaliteit gilet met een evenzo geweldige verpakking eromheen!

Geweldige kwaliteit gilet met een evenzo geweldige verpakking eromheen!

Makkelijk snel en kwaliteit

Het bestellen op de website ging heel snel, ik wist precies wat ik zocht, dat wel. De bestelling makkelijk geplaatst en het kwam snel, kwaliteit was goed, dus zeer tevreden

Goede kwaliteit kleding en zeer snelle en correcte levering.

Goed doorzoekbare site met prima filters. Mooie kledingmerken, hoge kwaliteit en de volgende dag geleverd.

Goed en snel levering

Supergoed

Alles uitstekend verzorgd

Service van Hemdvoorhem.nl handelt snel

Gelukkig. Het pakket kon nog net teruggehaald en gewijzigd worden. Nadat ik achter de onjuiste bestelling kwam handelde de klantenservice supersnel. Zo wees de foute bestelling niet alleen teruggehaald, maar werd ook de gecorrigeerde bestelling supersnel uitgevoerd. HULDE!!!!!

Razendsnel geleverd en goede kwaliteit.

Zeer prettig, snel en netjes geleverd

Stipt en goede kwaliteit

Hun collectie is niet altijd even goedkoop, maar kwalitatief en in kleur en dessin, erg mooi. Vooral de brede keuze in merken waardeer ik.

Service staat hoog in het vaandel!

Mooie producten tegen een aantrekkelijke prijs ( zeker nu in de sale). De volgende dag was de trui al binnen in een stevige verpakking. Complimenten!

Klasse product, snelle levering

Klasse product, snelle levering

super, snel geleverd mooie kwaliteit

Super ,snel geleverd mooi verpakt goede kwaliteit

Super en snelle service en medewerking ervaren

Top!!

Zeer goede klantenservice zeer vriendelijk

Ben fan van mooie spullen. en strijkvrije overhemden van jullie. ga .voortaan bij jullie bestellen .

Super snelle en goede service

Snelle levering, foutje in de manchet, direct teruggestuurd. Snel nieuw hemd ontvangen.

Snelle afhandeling

Ook bij retour sturen, snelle afhandeling. Goed contact met de klant

prima, goed geregeld!!!

Goed geregeld Snelle levering!

Goed en snel . Perfect tnx

Razendsnel geleverd!

Altijd goed verpakt en snel geleverd. Ik bestel kleding voor mijn man alleen nog maar bij Hemd voor hem.

Geweldige ervaring!

Ruime keuze, veel productinformatie en hele snelle levering