niet goed

ik heb het niet voor elkaar gekregen om een waardebon van100.-- euro in te wisselen en heb teneinde raad maar betaald.

Beste Casper, Als u ons een e-mail wil sturen naar info(@)hemdvoorhem.nl met uw bestelnummer en cadeauboncode, dan kunnen wij het alsnog voor u in orde maken. Het is natuurlijk zonde als zo een leuk cadeau niet gebruikt kan worden. Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl

Extra bezorgkosten van € 1,95 zijn voor niets geweest.

Klacht ivm bezorging. Betreft natuurlijk vooral DHL maar Hemdvoorhem heeft nooit gereageerd op de klacht.

Beste meneer/ mevrouw Achterhoek, Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet gegaan is zoals er gevraagd is. Ik heb geprobeerd een bijbehorende bestelling te vinden, maar kan deze helaas niet terugvinden op uw achternaam. Hierdoor kan ik ook niet nagaan waarom er niet op uw berichten is gereageerd. Graag ontvangen wij een email van u met uw naam en bestelnummer, dan gaan we kijken hoe we dit kunnen oplossen. U mag de email sturen naar info(@)hemdvoorhem.nl Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl

Snelle levering, ook gratis artikel omgeruild. Nieuwe bestelling werd binnen enkele dagen geleverd. Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden.

Uitstekend!

Besteld, bevestigd en op tijd geleverd. Echt prachtige kwaliteit.

Keurig op tijd geleverd, moest retour en heel vlug weer bericht voor de juiste levering. Waarschijnlijk mijn fout.

Het bestelde boven verwachting zeer vlotte levering.

zeer tevreden

Supersnelle levering, keurig verpakt. Hemdvoorhem net pas ontdekt, nu paar keer iets besteld. AANRADER!

geweldig

dooradat ik een shirt nodig had en heb gemakkelijk gevonden en gekocht

Mooie hemden

Al jaren koop ik OLYMP , ETERNA EN LEDUB voor mijn man . Altijd mooie hemden die heel goed blijven .

Fast, efficient and thorough service-recommended.

Easy to order and very efficient service. Lots of information via mails re the delivery and everything was handled very quickly. The large box was a little ott. Many thanks for your very good service.

Snel geleverd prima

super

Het hemd dat ik ontving was van een super kwaliteit. De levering was snel en netjes.

Ik ben heel tevreden.

Mooie hemden van goede kwaliteit en de maten kloppen ook.

Alles waar gemaakt

Wat u belooft, komt u na, mooie kleding , bezorging perfect, compliment.

prima shirts, razendsnel geleverd

Ik heb 3 poloshirts besteld bij HemdvoorHem. De volgende ochtend werden ze al bezorgd. De kwaliteit was prima. De maat 3xxl is een tikje aan de krappe kant.

Snelle levering en op tijd, super.

Snelle levering en op tijd, super.

supersnel

snelle levering na de bestelling en keurig verpakt

perfecte service

Retour werd perfect behandeld

Prima kwaliteit en service!

Klein probleem zelf veroorzaakt, maar perfect meegedacht, klasse

Klein probleem zelf veroorzaakt, maar perfect meegedacht, klasse

Bestelling was snel verstuurd en netjes verpakt. Fijne webshop om cadeaus te kopen.

Was weer perfect.

Heerlijk gescoord op kleedjesmarkt. Vandaag pakket ontvangen. Zoals altijd alles weer top. Als je hetzelfde merk en zelfde maat overhemd bestelt past het altijd. Er hoeft nooit iets retour.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering en mooie aanbiedingen. Vooral de Olymp tricot overhemden. Mooie stof, lekker om te dragen en super prijzen.

aftersales was adequaat en snel

mijn bestelling is "kwijtgeraakt" maar Hemd voor Hemd heeft dit keurig en snel opgelost.