Super snelle retour, menselijke benadering !

Hier wordt een eerlijk ennhaalbaar retourbeleid gehanteerd. Tijd voldoende om het product terug te sturen, snelle afhandeling van je retour, efficiënte afhandeling, top !

Top organisatie

Snelle levering. Veel keus. Betere merken.

snelle bezorging

Mooi product!

Goede kwaliteit..

Snel ontvangen. Precies volgens afspraak.

Verkopen een zeer slecht merk (Sloggi)

Wat ze verkopen aan Sloggi is rommel. Ik heb ook een klacht naar Sloggi verzonden. Hemdvoorhem.nl moet zich hier niet meer voor lenen.

Snelle en correcte levering, kwaliteisvolle producten

Prima eerste ervaring.

Snelle levering, snelle retour, snelle communicatie.

Op tijd geleverd en ziet er precies zo uit als op de site.

We kopen altijd de olymp overhemden bij u. Levering altijd snel en goed verpakt!

Snelle afhandeling goede kwaliteit

Goede aanbieding, artikel zoals beschreven. Top

Gaat wel

Ik had aangegeven dat het pakket bij de buren mocht worden afgegeven in het bestelformulier. DHL bracht het toch naar een DHL servicepoint zonder aan te geven waarom het niet bij de buren werd bezorgd.

Naar verwachting

Snel bezorgd volgens bestelling.

Klasse

Mooie collectie snelle levering

Goede en snelle service

Fijn bedrijf om ondergoed te kopen.

Snelle, correcte levering

Bestelling werd binnen één dag afgeleverd, verbetering t.o.v. het verleden, toen er soms meer dagen mee gemoeid waren en je niet precies wist wanneer het bezorgd zou worden.

Slecht

2 't shirt in 1 doos gekregen waarvan er 7cm verschil in lengte zit.

Goedemiddag Robert, Bedankt voor uw feedback, maar wat vervelend dat er twee verschillende shirts in de doos zitten . Wij lossen dit graag voor u op! Als u de shirts naar ons toe stuurt dan meten wij deze even na en sturen u een juist tweetal toe. Heeft u het retourlabel ontvangen in de mail ? Met vriendelijke groet team HemdvoorHem.nl

Super snel vezorgd

Mooie shirts, goede stof. Kleur is goed. Maat valt goed.

Goede ervaring meeTon

Snelle bezorging, scherpe prijs!

Shirt is zoals ze aangeven, de volgende dag geleverd. Brievenbuspakketje was fijn, je hoeft er dan niet voor thuis te blijven :)

Een van de beste online bedrijven die ik ken.

Snelle levering. Levering en retourneren gratis. Garantie gevallen worden probleemloos opgelost.

Goed geregeld

Correct geleverd

Eenvoudig bestellen, perfecte levering.

Op de website eenvoudig te bestellen. Snelle en perfecte levering!!

Prima ervaringen , vaak besteld . Mooie kwaliteit merken tegen scherpe prijzen en Snelle levering .

Regelmatig bestel ik hier mijn kleding en accessoires, helemaal na tevredenheid. Mvg Marcel

top website en goede projecten

goede keuze, ruime keuze