Snelle en duidelijke siten en zelfde levering. Snel compleet en duidelijk

Mijn ervaring heb ik hierboven al benoemd

Zeer snelle levertijd

Zeer vlotte levering

zeet naar tevredenheid

snelle afhandeling, prima service, bestelling altijd in orde.

Ruilen en retourneren probleemloos

Mooi ingepakt

Ik had van het weekend cadeaus besteld nadat ik via google op deze website was uitgekomen. Ik had ze gisteren al ontvangen en het is zo mooi ingepakt dat het zeker een review waard is en ik denk dat mijn vader en vriend erg blij gaan worden.

Slechte kwaliteit

Ik heb bij elkaar 5 onderbroeken gekocht. Na één keer wassen waren er twee van kapot bij de zoom. Ik heb het aangemeld (ik heb ze net binnen) dus ik wacht nog op een reactie

Beste Ann, Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Als u ons een mailtje stuurt ontvangt u van ons nieuwe boxers (en gaan we met uw klacht aan de slag bij de fabrikant zodat het niet nog een keer gaat gebeuren). Excuses voor het ongemak.

Snel en met kwaliteit

HVH heeft goede merken en kan dit voor een goede prijs snel leveren.

Mooie producten/handige website

Een goed overhemd zoeken begint met het kunnen aangeven welke criteria voor jou van belang zijn. Hemdvoorhem heeft een zeer compleet filter-systeem. De overhemden welke hieraan voldoen rollen er gewoon uit. Alleen nog even bestellen en afrekenen. Top!! Trouwens mooie producten voor een prima prijs.

Beste Ron, Hartelijk dank voor je geweldige review! Het is fijn om te horen dat ons filtersysteem je goed heeft geholpen bij het vinden van het perfecte overhemd. We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en prijzen. Jouw tevredenheid en aanbeveling zijn voor ons erg belangrijk. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het HemdVoorHem.nl Team

Fijne winkel om inkopen te doen.

Goede informatie, kwaliteit en snelle verzending. Kortom een uitstekende firma.

Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons! Wij zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de informatie, kwaliteit en snelle verzending die wij bieden. Uw erkenning als een 'uitstekende firma' waarderen wij enorm en motiveert ons om onze hoogwaardige service voort te zetten. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het HemdVoorHem.nl Team

Superzaak!

Mooie merken producten voor hele scherpe prijzen.

Beste Lucas, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en prijzen. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste kwaliteit en service te bieden. We hopen je snel weer te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Het HemdVoorHem.nl Team

Igor

Great , the BEST service!!!

Dear Igor, It's wonderful to hear that you consider our service the best! Your compliments are very meaningful to us. We are committed to maintaining this high standard of service. Thank you for your support and recommendation. Kind regards, The HemdVoorHem.nl Team

Leveren niet, betalen niet terug en onbereikbaar !

LET OP !!! Dit bedrijf levert niet ! IK zou op uiterlijk 2 december mijn bestelling ontvangen en heb niets geleverd gekregen. Aangezien het een cadeau voor 5-12 was heb ik de order moeten annuleren. Nu zijn we weer bijna een week verder en ik heb a) nog steeds geen spullen en B0 mijn geld ook nog niet retour. Zonder enige vorm van communicatie laat dit bedrijf de klant in zijn hemd staan. Nooit, maar dan ook nooit meer zien ze hier mij als klant. Ik raad ook iedereen af om met deze onbetrouwbare partij zaken te doen. Beter bestel je iets bij een betrouwbaar bedrijf.

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de levering van uw recente bestelling bij HemdVoorHem.nl. We begrijpen dat u hoge verwachtingen van ons hebt en het spijt ons zeer dat we niet aan deze verwachtingen hebben kunnen voldoen. Door een reeks onvoorziene omstandigheden hebben wij helaas niet de service kunnen bieden die u van ons gewend bent. We willen u echter verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling uiterlijk eind deze week wordt verzonden. Als blijk van onze waardering voor uw geduld en om onze excuses te onderstrepen, hebben we alle klanten waar we helaas deze vertraging hebben een cadeaubon verstuurd (zonder voorwaarden). Nogmaals onze excueses

Klantonvriendelijk behandeld aan de telefoon

Ik heb tel. contact gehad met een medewerkster i.v.m. de aankoop van overhemden voor het bedrijf. Het was erg moeilijk om duidelijk te maken om welk hemd het ging ondanks het feit dat ik hun bestelnummer bij de hand had. Dat de voorraad voldoende is zonder te weten hoeveel ik er wil bestellen, is een sterk verhaal. Verder werd er bijzonder vaag gedaan over de leverdatum, deze kreeg ik maar niet ontfutseld. We kopen er al 6 jaar hemden, maar dit contact is me in het verkeerde keelgat geschoten.

Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad tijdens uw recente telefoongesprek met onze medewerker. Bij HemdVoorHem.nl streven wij naar de hoogste standaard van klantenservice, en het spijt ons te horen dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Het is voor ons erg belangrijk dat onze klanten efficiënt en duidelijk geholpen worden, zeker als het gaat om zulke essentiële informatie als voorraadbeschikbaarheid en leverdata. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken om onze processen en communicatie te verbeteren. Wij waarderen uw trouw als klant gedurende de afgelopen zes jaar enorm. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen in ons te herstellen.

Produkt gekocht wat in de aanbieding was maar bleek niet meer leverbaar. Er werd direkt een prima alternatief aangeboden wat duurder was maar er hoefde niets bijbetaald te worden. Geweldige service en ook nog snel geleverd.

Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Wiraisha

Snel geleverd en keurig verpakt.

Maten aangegeven op de site kloppen. Ruime sortering en betaalbaar. Altijd netjes verpakt. Kortom een top bedrijf

Beste Anja, bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Kwaliteit, snel, super service!

Kwaliteit, snel, super service!

Beste GB, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Geweldige hemden voor mij en hem

3 hemden besteld zien er gelikt uit.

Beste J. G.C, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat de hemden je goed bevallen. Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Schnell und gute Qualität zu annehmbarem Preis

Beste Manu, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Rebecca

Helemaal goed

Mooie Spencer, goede kleur. Ik heb grote maat 4XL. Hij past prima, mooie lange rug. Snel geleverd.

Beste Jan, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat de spencer je goed bevalt! Wij wensen je veel plezier van jouw bestelling en hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Betrouwbaar en zeer service gericht

Laatst voor het eerst iets retour moeten sturen ivm een foutje in een overhemd. Is zeer snel en goed opgelost met zelfs nog een leuke attentie om “sorry” te zeggen.

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat het probleem verholpen is. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons! Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Rebecca

Service

De spencer van mijn keuze was er niet en bleek er niet meer te zijn, hier werd ik direct over gemaild en is er een ander voorstel qua kleur gedaan. Alles is netjes afgehandeld en binnen een dag had ik de bestelde spencer weliswaar in een andere kleur in huis.

Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat het probleem opgelost is en dat je bestelling goed is verlopen. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Snelle levering.

Beste Sandy, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Beste Lea, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

perfecte en tijdige levering

product werd op tijd geleverd ; Prijs / kwaliteit in orde

Beste Raphael, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Altijd goed en snel

Ik ben altijd zeer tevreden Makkelijk te bestellen altijd duidelijkheid en op tijd Netjes verpakt en als het retour zou moeten gaat dat net zo makkelijk en goed. De hemden die ik bestel zijn altijd van zeer goede kwaliteit

Beste Michel, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Rebecca