Duidelijke site,mooie shirts goede kwaliteit

Heel goede ervaring,hier bestel ik vaker.

Slecht

Ik zou Nooit meer bestellen als het alleen via UPS accesspoint gratis terug gestuurd kan worden. Er zijn drie lokaties aan de andere kant van de stad, mijn tij en moeite zijn het niet waard m via deze kanalen nog producten te bestellen. Gelukkig zijn er bedrijven die anders functioneren.

Beste meneer Faludi, Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Wij doen ons best om alles zo prettig mogelijk te maken voor de klant en bieden daarom ook de mogelijkheid tot gratis retourneren. Het klopt inderdaad dat dit via UPS gaat of door het bij ons bedrijf af te geven. Wij zijn bezig om meerdere opties in de toekomst aan te bieden en hopen dat dit dan ook voor u een bedrijf is wat meer in de buurt gelegen is. Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl

Uitstekende kwaliteit en service

Olymp hemden gekocht. Heel goede kwaliteit en pasvorm. HvH levert zeer goede service: snelle levering en duidelijke informatie.

Mooie overhemden, vlotte levering.

Tevreden, snelle levering. Mooie overhemden.

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site met een goede verwijzing om de juiste maat te bestellen.

Zeer snelle levering

Top bedrijf, snelle leveringen en een goede Prijs ­čĹŹ

Aanbiedingen zijn altijd scherp geprijsd en de leveringen keurig verpakt en super snel!

goede Kwaliteit

Ruim aanbod, goed kwaliteit en snelle levering.

snel geregeld en bezorgd. Super bedrijf.

Bestelling bij Hemdvoorhem.nl verliep heel vlot. Goed geregeld allemaal. Alleen ervaring met Post.nl met betrekking tot de bezorging is super slecht. Krijg een aantal malen een mail met bezorgtijden. Op de dag van de bezorging wordt een paar uur voor de geplande tijd plots de tijd een aantal uren verplaatst! Dus niemand thuis! Snel een andere bezorger!

Beter is niet mogelijk

iets bestellen en snel de goederen in huis geweldig,sneller dan snel kan NIET.

Artikelen prima. Levering slecht.

Voor levering optie aangekruist dat het pakket bij buren afgeleverd kon worden. Tot 2x toe is dit niet gebeurd terwijl buren thuis waren en de 2e keer was er zelfs iemand hier thuis. We hebben 2x een briefje in de bus gevonden. En kunnen het pakket nu zelf afhalen bij een agentschap ergens in de buurt. Uitermate ontevreden dus over deze levering.

Snel geleverd, helaas was de box niet helemaal gaaf meer (beschadigde hoeken) is altijd jammer als je iets cadeau doet. Verder wel een heel leuk product !

Altijd correct en stipt

Correct

erg tevreden over Marvelis overhemden, maar te weinig keus

erg tevreden over Marvelis overhemden, maar te weinig keus

Snel, goed prima info vooraf.

Uitstekende verzending. De ene dag besteld de tweede dag bezorgd

Snelle en correcte levering

Groot aanbod aan kwaliteitskleding. Correcte afhandeling en zeer snelle levering.

kwaliteit goed en goede prijs

Prima geregeld, netjes ingepakt en snelle levering.

Ok

Netjes afgehandeld en snel afgeleverd - geen kritiek

super goed. En snel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle en correcte levering.

Na mijn uitstekende ervaring van vorige keer dus opnieuw 6 overhemden voor mijn man besteld. Ook deze zijn van zeer goede kwaliteit en zeer snel geleverd (ondanks het snikhete weer en vakantietijd).

Snelle levering, uiterst netjes verpakt.

Mooie kwaliteit, netjes verpakt, goede service

Juiste producten, goede kwaliteit. Snel geleverd.

Supersnelle levering

Eenvoudige site, snel kiezen en daarna supersnelle levering.