Snelle en correcte levering, kwaliteisvolle producten

Beste Jos, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima eerste ervaring.

Snelle levering, snelle retour, snelle communicatie.

Beste Matthew, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Op tijd geleverd en ziet er precies zo uit als op de site.

We kopen altijd de olymp overhemden bij u. Levering altijd snel en goed verpakt!

Beste Jo, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle afhandeling goede kwaliteit

Beste Sandra, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede aanbieding, artikel zoals beschreven. Top

Beste Frank, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Gaat wel

Ik had aangegeven dat het pakket bij de buren mocht worden afgegeven in het bestelformulier. DHL bracht het toch naar een DHL servicepoint zonder aan te geven waarom het niet bij de buren werd bezorgd.

Naar verwachting

Snel bezorgd volgens bestelling.

Beste R, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat alles naar verwachting is. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Klasse

Mooie collectie snelle levering

Beste Jacques, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede en snelle service

Fijn bedrijf om ondergoed te kopen.

Beste Geert, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle, correcte levering

Bestelling werd binnen één dag afgeleverd, verbetering t.o.v. het verleden, toen er soms meer dagen mee gemoeid waren en je niet precies wist wanneer het bezorgd zou worden.

Beste Guy, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Slecht

2 't shirt in 1 doos gekregen waarvan er 7cm verschil in lengte zit.

Goedemiddag Robert, Bedankt voor uw feedback, maar wat vervelend dat er twee verschillende shirts in de doos zitten . Wij lossen dit graag voor u op! Als u de shirts naar ons toe stuurt dan meten wij deze even na en sturen u een juist tweetal toe. Heeft u het retourlabel ontvangen in de mail ? Met vriendelijke groet team HemdvoorHem.nl

Super snel vezorgd

Mooie shirts, goede stof. Kleur is goed. Maat valt goed.

Beste Ferrie, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede ervaring meeTon

Beste Ton, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle bezorging, scherpe prijs!

Shirt is zoals ze aangeven, de volgende dag geleverd. Brievenbuspakketje was fijn, je hoeft er dan niet voor thuis te blijven :)

Beste Jeroen, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat het shirt aan jouw wensen voldoet. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Een van de beste online bedrijven die ik ken.

Snelle levering. Levering en retourneren gratis. Garantie gevallen worden probleemloos opgelost.

Beste Koos, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goed geregeld

Correct geleverd

Beste Henny, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Eenvoudig bestellen, perfecte levering.

Op de website eenvoudig te bestellen. Snelle en perfecte levering!!

Beste Rene, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima ervaringen , vaak besteld . Mooie kwaliteit merken tegen scherpe prijzen en Snelle levering .

Regelmatig bestel ik hier mijn kleding en accessoires, helemaal na tevredenheid. Mvg Marcel

Beste Marcel, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

top website en goede projecten

goede keuze, ruime keuze

Beste Geert, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snel afgehandeld.

Zie boven.

Beste Herman, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Vanaf de bestelling tot ontvangst, top geregeld. Overzichtelijk, snel prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Beste Ed, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Alles was makkelijk te vinden, snelle verzending en goede verpakking! Zeker een aanrader…

Beste Arie, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Super bedrijf.

Op zondag mijn bestelling geplaatst en op maandag stond DHL voor de deur. Just in time levering

Beste Henk, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Voor de eerste x is het goed bevallen

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling in feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle levering.

Volledig tevreden.