Snelle levering. Erg tevreden

Beste Esther, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima hemden voor een mooie prijs

De hemden zien er mooi uit prima de lux.

Fantastisch snel geleverd en mooi ingepakt

Vandaag besteld en morgen in huis

Geweldig mooie hemden.

Mooie aanbieding van hemden perfect.

Geweldig mooie hemden.

Mooie aanbieding van hemden perfect.

Wordt zeer snel bezorgd daar ben ik tevreden over.

Snel , makkelijk en goed product

Snel , makkelijk te bestellen , goed product

Snel , makkelijk en goed product

Snel , makkelijk te bestellen , goed product

Prachtig

Erg mooie pyjama. Goede kwaliteit en prima prijs.

Prachtig

Erg mooie pyjama. Goede kwaliteit en prima prijs.

Super.

Besteld en de volgende dag al in huis. Mooi verpakt. Echt super.

Correct en snel

Afhandeling en levering verliep correct en snel

Correct en snel

Afhandeling en levering verliep correct en snel

Service prima, kwaliteit minder

Dat “mindere” vanwege een tegenvallende kwaliteit, afwerking en pasvorm. Voor de afhandeling prima content.

Service prima, kwaliteit minder

Netjes en snel

Snelle levering, helaas één beschadigd artikel erbij zelfde dag retour en toen ging er iets mis, het bleef stil na mij retourlevering. Maar na 1 telefoontje: excuses, gratis paar sokken en pepernoten en het nieuwe artikel met de volgende zending binnen. Keurig opgelost!

Beste Rudi, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat het probleem opgelost is. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Rebecca

Snelle en correcte afhandeling

Zeer correcte levering en afhandeling, ook van de retour zending.

Beste Marnix, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Slecht

Slechte serve

Beste mevrouw Voermans, Wat vervelend om te vernemen dat uw shopervaring niet is zoals gewenst was. Graag vernemen wij wat er mis is gegaan, zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Zou u met ons contact willen opnemen via info(@)hemdvoorhem.nl? Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl

Cadeauverpakking is niet goed

Levering was super snel maar ben teleurgesteld over de extra service van cadeauverpakking. Het product lag gewoon in de brievendoos. Verder niets meer. Geen extra tape om de doos af te sluiten. Het doos zat erin de envelop en kwam door de brievenbus bijna beschadigd aan, ben hier niet blij mee

Beste meneer/ mevrouw Op basis van uw emailadres kan ik terugvinden dat de Happy Socks explosief blauw besteld zijn. In uw bestelling is niet gekozen voor een cadeauverpakking, wat zeker wel mogelijk is. Graag vernemen wij van u wat u dacht besteld te hebben, zodat we kunnen kijken waar het mis is gegaan en hoe we het kunnen oplossen. Wilt u contact opnemen met info(@)hemdvoorhem.nl Vriendelijke groet, HemdVoorHem.nl Klantenservice

Snelle en correcte afhandeling

Er ging wat fout maar het werd snel en adequaat opgelost

Beste Ynze, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat het probleem opgelost is. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons! Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Mooi lang hemd

Heel fijn lang hemd met mooie brede halsboord .

Beste Annelies, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat het hemd jou goed bevalt. Wij hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Mooie artikelen en prima service

Mooie artikelen en prima service

Beste Eric, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Rebecca

Prima geen problemen

Dinsdagavond besteld en donderdag al geleverd

Beste Corry, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat het pakket tijdig geleverd is! Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Toppie

Makkelijk bestellen, snel geleverd Toppie

Beste Eric, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Perfecte webshop. Snelle levering.

Gewoon Top!

Beste Ada, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca