Snel, overzichtelijk en betaalbaar

Super snelle service, nette prijsstelling en perfect geïnformeerd over de zending

Beste Jeremayah, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Alles zoals afgesproken hele mooie Happy Socks levering perfect

Beste Els, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat de Happy Socks je goed bevallen! Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snel en keurig geleverd en een mooi product

Ik heb een herfst voorjaar jas gekocht waar zeer tevreden mee ben. Hij was snel geleverd en keurig verpakt. Gratis terug zenden vindt ik zeer positief maar ik heb de jas gehouden omdat hij perfect zit .

Beste Frans, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Goeie kwaliteit en strijkvriendelijk

Idem

Beste Nelly, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Overzichtelijke website, duidelijk bestel en betaalproces

Overzichtelijke website, duidelijk bestel en betaalproces

Beste Arie, edankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

T-shirts besteld. Volgende dag deze ook geleverd gekregen.

Beste Roelof, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat het pakket tijdig geleverd is. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

De levering was zeer snel maar de aflevering was niet zo goed. De chauffeur had het pakketje achter de bloembak gezet. I.v.m diefstal en regen vond ik dit geen goede zaak. Maar het is goed gegaan, misschien een aandachtspunten!!

Beste Rene, Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Fijn dat je zo duidelijk hebt aangegeven wat niet goed is gegaan bij jouw bestelling. Dit is zeker iets waar we aan gaan werken. Ik wens je veel plezier van je bestelling! Groetjes, Rebecca

Prima webshop

Producten worden aangeboden voor een redelijke prijs en de levering is snel.

Beste Jules, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Perfect!

Had een RVS drinkfles besteld. Volgende dag in huis en fles is naar verwachting. Tot slot was de fles ook nog is super mooi ingepakt, toch een leuk detail!

Beste Martijn, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij o te lezen dat de drinkfles tijdig is geleverd en dat dit naar verwachting is. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Precies wat ik zocht.

Makkelijk besteld, en snel in huis

Beste Maneshkoemar, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Beste Klein, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Top organisatie

Snelle levering. Veel keus. Betere merken.

Beste Ada, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

snelle bezorging

Mooi product!

Beste Corry, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede kwaliteit..

Snel ontvangen. Precies volgens afspraak.

Beste MJ, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Verkopen een zeer slecht merk (Sloggi)

Wat ze verkopen aan Sloggi is rommel. Ik heb ook een klacht naar Sloggi verzonden. Hemdvoorhem.nl moet zich hier niet meer voor lenen.

Snelle en correcte levering, kwaliteisvolle producten

Beste Jos, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima eerste ervaring.

Snelle levering, snelle retour, snelle communicatie.

Beste Matthew, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Op tijd geleverd en ziet er precies zo uit als op de site.

We kopen altijd de olymp overhemden bij u. Levering altijd snel en goed verpakt!

Beste Jo, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle afhandeling goede kwaliteit

Beste Sandra, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede aanbieding, artikel zoals beschreven. Top

Beste Frank, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Gaat wel

Ik had aangegeven dat het pakket bij de buren mocht worden afgegeven in het bestelformulier. DHL bracht het toch naar een DHL servicepoint zonder aan te geven waarom het niet bij de buren werd bezorgd.

Naar verwachting

Snel bezorgd volgens bestelling.

Beste R, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat alles naar verwachting is. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Klasse

Mooie collectie snelle levering

Beste Jacques, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede en snelle service

Fijn bedrijf om ondergoed te kopen.

Beste Geert, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle, correcte levering

Bestelling werd binnen één dag afgeleverd, verbetering t.o.v. het verleden, toen er soms meer dagen mee gemoeid waren en je niet precies wist wanneer het bezorgd zou worden.

Beste Guy, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca