Slecht

2 't shirt in 1 doos gekregen waarvan er 7cm verschil in lengte zit.

Goedemiddag Robert, Bedankt voor uw feedback, maar wat vervelend dat er twee verschillende shirts in de doos zitten . Wij lossen dit graag voor u op! Als u de shirts naar ons toe stuurt dan meten wij deze even na en sturen u een juist tweetal toe. Heeft u het retourlabel ontvangen in de mail ? Met vriendelijke groet team HemdvoorHem.nl

Super snel vezorgd

Mooie shirts, goede stof. Kleur is goed. Maat valt goed.

Beste Ferrie, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede ervaring meeTon

Beste Ton, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle bezorging, scherpe prijs!

Shirt is zoals ze aangeven, de volgende dag geleverd. Brievenbuspakketje was fijn, je hoeft er dan niet voor thuis te blijven :)

Beste Jeroen, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat het shirt aan jouw wensen voldoet. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Een van de beste online bedrijven die ik ken.

Snelle levering. Levering en retourneren gratis. Garantie gevallen worden probleemloos opgelost.

Beste Koos, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goed geregeld

Correct geleverd

Beste Henny, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Eenvoudig bestellen, perfecte levering.

Op de website eenvoudig te bestellen. Snelle en perfecte levering!!

Beste Rene, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima ervaringen , vaak besteld . Mooie kwaliteit merken tegen scherpe prijzen en Snelle levering .

Regelmatig bestel ik hier mijn kleding en accessoires, helemaal na tevredenheid. Mvg Marcel

Beste Marcel, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

top website en goede projecten

goede keuze, ruime keuze

Beste Geert, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snel afgehandeld.

Zie boven.

Beste Herman, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Vanaf de bestelling tot ontvangst, top geregeld. Overzichtelijk, snel prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Beste Ed, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Alles was makkelijk te vinden, snelle verzending en goede verpakking! Zeker een aanrader…

Beste Arie, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Super bedrijf.

Op zondag mijn bestelling geplaatst en op maandag stond DHL voor de deur. Just in time levering

Beste Henk, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Voor de eerste x is het goed bevallen

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling in feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Snelle levering.

Volledig tevreden.

Mooie overhemden

De bestelde overhemden zijn mooi, precies zoals beschreven. Zorgvuldig verpakt en snel bezorgd. Blij mee.

Beste Danny, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat de overhemden aan jouw wensen voldoen. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Slechte kwaliteit

Heb een overhemd dat goed pas maar wel wat spanning krijg als ik bijvoorbeeld ga zitten. Het overhemd scheurde meteen met eerste dag dragen. En hoe stom kon ik zijn heb dit eerder met overhemden meegemaakt van hemdvoorhem. Dure overhemden die zo snel scheuren van katoen. Onzin probeer maar eens een katoenen theedoek te scheuren.

Goedemiddag Hans, Wat vervelend dat het overhemd is gaan scheuren bij het gaan zitten. Wij lossen dit graag voor u op ! Gaat het om een overhemd uit uw bestelling van 26 Augustus jongstleden?

Prima overhemd en een tijdige levering.

Prima overhemd en een tijdige levering.

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat het overhemd aan jouw wensen voldoet. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Binnen twee dagen bezorgd en goede pasmaat

Snel bezorgd en mooi wit shirt van Eterna

Beste Dennis, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen en dat het shirt aan jouw wensen voldoet. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Gemakkelijk

Eenvoudig te bestellen. Netjes volgens afspraak geleverd. Eigenlijk zoals het hoort en dat is prettig.

Beste Denise, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Netjes op tijd en goed verpakt bezorgd

Beste Jack, Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Erg duidelijke info op de website

Duidelijke, makkelijke website en met het instellen van filters kom je snel op de goede plek, van waaruit je een goede keuze kunt maken. Het verwerken van een bestelling gaat ook prima.

Beste Annelies, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze website zo duidelijk vindt. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Correcte snelle levering.

Beste MB, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat jouw bestelling goed is verlopen. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Alles prima, snelle levering

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering

Beste A, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goede en snelle service

Beste Christ, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Klanttevredenheid is heel erg belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Jadelaan 25 2132XX Hoofddorp

020 8203744