Goede en snelle service

Beste Christ, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Klanttevredenheid is heel erg belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

snel geleverd

Product naar wens

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat het product aan jouw wensen voldoet! Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima levering niks mis mee!

Altijd levering op de andere dag gehad

Beste L Bergman, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Prima geregeld

Goede website, snelle levering en in mijn geval ook zonder problemen een kleine wijziging op het laatste moment zonder problemen een heel vriendelijk verwerkt. Top!

Beste Peter, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Klanttevredenheid is heel erg belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Voortreffelijk bedrijf

Goede kwaliteit, snelle levering. Prettig om met samen te werken.

Beste Guus, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Goed en snel verzorgd

De website is overzichtelijk. De overhemden zijn snel en goed afgeleverd.

Beste Leo, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Super tevreden over hemd en service

Had gekozen voor betaling na ontvangst maar toch ging de betaling direct van de rekening inclusief de kosten om na ontvangst te betalen. Na contact met de klantendienst heeft men dit onmiddellijk opgelost. Super tevreden.

Beste Rudi, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Klanttevredenheid is heel erg belangrijk voor ons. Ik wens je veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Duidelijke website, bestelproces en levering zijn soepel verlopen.

Beste Marc, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Veel keuze, mooie aanbiedingen

Veel keuze en mooie aanbiedingen

Beste Gert-Jan, Bedankt voor je beoordeling in feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Mooie boxershorts, snelle levering

De Hugo Boss boxers zijn mooi van kwaliteit, vallen op maat. De levering was zeer snel (eind van de middag besteld, volgende dag in huis)

Beste Fam. IJ, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat de boxers aan jouw wensen voldoen! Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Gewoon goed..

Zie boven..

Beste Dick, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

prima pasvorm

hemd zit als aangemeten. prima pasvorm

Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat het hemd aan jouw wensen voldoet! Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

zeer tevreden, zoals gewoonlijk

steeds goede kwaliteit, geen leveringsproblemen. Bij contact: altijd vriendelijk en hulpvaardig

Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

service is prima!

artikel besteld. na 1 keer wassen ging t al stuk. kon artikel gelijk retourneren en kreeg een nieuwe toegestuurd

Beste J, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! We zijn blij om te lezen dat het probleem opgelost is. Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons. Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

snel en netjes bezorgd.

prima service

Beste Simon, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Mooie t-shirts voor een mooie prijs

Webshop biedt veel. Mooie t-shirts voor een mooie prijs. Snelle levering.

Beste Brian, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en onze service. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

gewoon goed

snelle levering indien ruilen of terug sturen word ook goed en snel behandeld

Beste Anton, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Er is vlot geleverd wat ik heb besteld. Fijn!

Er is vlot geleverd wat ik heb besteld. Fijn!

Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze diensten. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Bestelling volgende dag binnen (super)

Beste T, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Wat fijn om te lezen dat jouw bestelling tijdig geleverd is. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

perfect

netjes verpakt en keurig afgeleverd

Beste Bert, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Deze keer een beetje pech

2 bestellingen gedaan op 1 dag. Nr 2 komt de volgende dag en nr 1 komt 4 dagen later

Beste Anneke, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Onze excuses dat de bestelling niet tijdig bezorgd werd. Dit is zeker iets waar we aan gaan werken. Wij hopen dat alles naar wens is en wensen je veel plezier van je bestelling! Groetjes, Rebecca

Snel geleverd en goede kwaliteit

Beste Anton, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Wij hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Prima, geen klachten

Snelle levering, prima verpakt.

Beste Monique, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Wij hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Rebecca

Volgens verwachting

Goede beschrijving op de site en levering volgens afspraak.

Beste Pieter, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons, wij ook met jou. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en tot de volgende keer! Groetjes, Rebecca

Tevreden qua prijs en kwaliteit

Laatste bestellingen zijn niet geleverd op voorziene datum gelieve daar in de toekomst beter op te volgen

Beste Rudi, Bedankt voor je beoordeling en feedback! Onze excuses dat de bestelling niet tijdig bezorgd werd. Dit is zeker iets waar we aan gaan werken. Wij hopen dat alles naar wens is en wensen je veel plezier van je bestelling! Groetjes, Rebecca

Jadelaan 25

2132XX Hoofddorp